quote:
Op maandag 10 oktober 2011 16:01 schreef _VoiD_ het volgende:Opmerking over de keuken en de onhandige plaatsing van de koelkast ben ik het wel mee eens. Het is nu echt een misplaatst onderdeel in een super strakke keuken. Had liever een inbouw koelkast gezien waar je een eigen front in had kunnen plaatsen om deze te matchen met de rest van de keuken. Als je dan toch van de exclusiviteit bent had je misschien een leuke SubZero koelkast kunnen plaatsen
Dat vind ik een aparte stelling.
Die Sub Zero's (we hebben er naar gekeken) hebben een wat lompere uitstraling, maar heel veel anders is het nou ook weer niet kwa uitstraling. Overigens, naar ik heb begrepen technisch al helemaal niet, daar kennelijk Liebherr het interne deel van Sub Zero levert.
Hoe dan ook: ik vind de Sub Zero minder mooi en het blijft natuurlijk een grote bak van RVS. Waar je van houdt of niet.
De plaatsing is overigens gebaseerd op de looplijnen door het huis en in de praktijk vind ik het ook de beste plek.
quote:
PB komt misschien over als een azijnzeiker dat hij een architect is en het zo echt niet kan blabla (ook bullshit natuurlijk), maar jij daarentegen schermt ook weer met het feit dat je zoveel adviseurs in hebt geschakeld en het wel goed MOET zijn (drogreden nummero uno)
Nou, dat lees je verkeerd. Ik ga alleen in tegen de stelling dat het objectief bezien ontwerpfouten zijn. Dat is niet zo. PB heeft een mening. Hij brengt het echter op basis van zijn vermeende autoriteit als een feit. En daar ga ik dus tegenin met die onderbouwing. Zoals ik zeg "het zijn keuzes". Voor echte fouten wordt je wel behoed door professionals, tenminste... als ze hun vak verstaan.
quote:
Ook het schermen met allerlei italiaanse namen als je weer een lampje neerzet is een beetje over de top vind ik. Ik bedoel, het is maar een booglamp, maar een bank, en maar een stuk doek met wat verf erop. Het komt echter over alsof dat kunstwerk echt specifiek voor deze ruimte gemaakt is en het nergens anders zo prachtig zou staan als hier. Terwijl je de keuze eigenlijk gewoon gemaakt hebt omdat je het mooi vindt. En mijns inziens, dat soort keuzes hoef je NOOIT te onderbouwen

Je mag er een probleem mee hebben, maar het noemen van namen is gewoon handig voor iemand die het leest en denkt "hé, dat zou ook leuk staan bij mij thuis". Ik vermoed ook dat niemand er over was gevallen als het Ikea was geweest, maar dat terzijde.
(af en toe noem ik ook gewoon niet de naam en verdomd dat het niet waar is, dan krijg ik weer een pm om even door te geven waar men het betreffende artikel kan kopen...)
Daarnaast zit gewoon achter alles een verhaal. Ik vind dat interessant, een ander wellicht niet. Het hoeft je niet te interesseren dat een bepaalde lamp 40 jaar oud is, dat een bepaalde bank is ontworpen door een Nederlander, enz. enz. Als je liever alleen maar plaatjes kijkt... dan doe je dat gewoon.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]
Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.