Wat een onzin zeg, DS4 dramt helemaal niet. Als hij al bedragen noemt dan is het op verzoek van andere users. En hij kijkt ook niet neer op anderen, hij geeft alleen aan dat hij (in dit geval door zijn persoonlijke welvaart) een verder ontwikkelde smaak heeft dan wat IKEA biedt. Je kunt moeilijk ontkennen dat de spullen die hij in zijn huis heeft staan, een hoger niveau in afwerking en kwaliteit hebben. Dat zijn smaak niet aansluit bij jouw smaak, prima.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:22 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ikea stellingkast is even wel iets anders dan een volledig interieur van Ikea DS4, maar jouw gedram inzake jouw blijkbaar onuitputtende budget kan scheve ogen geven. Dus count your blessings en laat een ander in zijn waarde.
ik wil dit topic volgen om mooie plaatjes te zien, en hoe iemand een huis opbouwt vanaf 0. niet pagina's vol met gezeik of een koelkast 5 cm meer of minder naar rechts moetquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:34 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Dan bedoel je dus dat er enkel positief commentaar gegeven mag worden in deze reeks? DS4 is blijkbaar niet in staat kritische reacties op een normale manier van repliek te voorzien, als je de discussie ziet die erop volgt.
Ik heb geen zin om voor DS4 een discussie aan te gaan, maar je begon vrij onsubtiel aan een discussie. De discussie begint nu duidelijk de overhand te nemen, terwijl het om redelijk futiele dingen gaat. Bovendien gaat het nu meer om de wijze van discussiëren dan over de oorspronkelijke kritiek, waardoor je uiteindelijk toch in een welles-nietesspelletje zult verzanden. Lijkt me jouw tijd en moeite niet waard, net zo min als die van DS4.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:34 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Dan bedoel je dus dat er enkel positief commentaar gegeven mag worden in deze reeks? DS4 is blijkbaar niet in staat kritische reacties op een normale manier van repliek te voorzien, als je de discussie ziet die erop volgt.
Ben het op zich totaal en geheel met jou eens. Maar, DS heeft zich in andere topics nogal eens laatdunkend uitgelaten over "het grote ikea-gehalte" en blieft weinig commentaar op zijn keuzes voor "design". Prima maar laat dan ook mensen met enkel een Ikeabudget ook in hun waarde, niet elke FOK!ker heeft een onuitputbaar budget en wat dat betreft moet respect van beide kanten komen en dat laakt DS nog wel eens. Er is geen vergelijking te maken tussen TO's budget en dat van de gemiddelde FOK!ker. Ieder zijn huis. ieder zijn thuis, en dat laatste is belangrijk, een THUIS.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, DS4 dramt helemaal niet. Als hij al bedragen noemt dan is het op verzoek van andere users. En hij kijkt ook niet neer op anderen, hij geeft alleen aan dat hij (in dit geval door zijn persoonlijke welvaart) een verder ontwikkelde smaak heeft dan wat IKEA biedt. Je kunt moeilijk ontkennen dat de spullen die hij in zijn huis heeft staan, een hoger niveau in afwerking en kwaliteit hebben. Dat zijn smaak niet aansluit bij jouw smaak, prima.
Maar ik vind dat het azijnzeikgehalte in dit topic een stuk hoger ligt dan in andere klus/verbouwtopics. Komt ongetwijfeld door de stijl van de inrichting (zoals hij volgens mij zelf ook al heeft aangegeven, dit zijn niet dertien-in-een-dozijn interieurobjecten dus open voor discussie), maar stiekem denk ik dat het welbekende Nederlandse adagium 'doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg' hier ook om de hoek komt kijken.
Ik heb de vorige topics in elk geval met plezier gevolgd, maar deze zinloze discussies maken het een stuk minder. Kan me voorstellen dat het DS4 ook niet echt motiveert.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen... dus bij deze serieus:quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:19 schreef k_man het volgende:
Overigens, waarom hangt dat kunstwerk in de woonkamer zo hoog? Het hangt bijna tegen het plafond aan. Is dat op aangeven van de kunstenaar of zo?
Die staan er toch echt al...quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:09 schreef Lottekoekkie het volgende:
(overigens jeuken mijn handen om heeeeeele grote potten helemaal stijf te vullen met een megaboel witte Phaleanopsys...)
Waar dan? dat ene plantjequote:
Dat is vreemd, meestal wil je een kunstwerk niet staand maar zittend bekijken in een huis, en dan hang je het een stuk lager...quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nieuwe ronde, nieuwe kansen... dus bij deze serieus:
Hangt momenteel nog wat te hoog. Als de laatste foto geplaatst is, is het de bedoeling dat ze alle drie gecentreerd van elkaar worden, omdat je ze op veel plekken gelijktijd ziet.
Maar zal hoe dan ook hoog blijven hangen, want de bedoeling is dat ze op ooghoogte hangen als je staat.
Sommige kunstwerken bekijk je liggend............. in het bijna donkerquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:41 schreef Iridal het volgende:
[..]
Dat is vreemd, meestal wil je een kunstwerk niet staand maar zittend bekijken in een huis, en dan hang je het een stuk lager...
Ik weet niet op welk ene plantje jij doelt, maar ik tel er 6 waarvan 5 wit... Maar ik kan ook overal kijken hier natuurlijk...quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
Waar dan? dat ene plantje? Nee toch? grote potten met heel veel witte er in? Pictures!!
Misschien ben ik raar, maar ik ga af en toe heel bewust er naar kijken en dat doe ik altijd staand.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:41 schreef Iridal het volgende:
Dat is vreemd, meestal wil je een kunstwerk niet staand maar zittend bekijken in een huis, en dan hang je het een stuk lager...
Dat zegt al genoegquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Maar goed, ik zit ook op een hocker als ik muziek luister...
Nee, dat is helemaal niet vreemd. Zo hoort het te hangen. Alleen kon ik dat niet verenigen met de huidig positie, bijna tegen het plafond. Gelukkig daalt het dus kennelijk nog.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:41 schreef Iridal het volgende:
[..]
Inderdaad, wanneer gaat de bioscoop open DS4 en wat kost een kaartjequote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:22 schreef Lottekoekkie het volgende:
Juist.
Het budget bepaald. Mijn budget gaat ook bepaald wat verder dan Ikea maar krijgt een groot hó-gehalte als het te gek wordt. Ik wil immers een andere bank als ik die ene zat ben en niet 20 jaar moeten vasthouden aan design omdat het design is, ik wil gewoon lekker zitten/liggen/hangen mét hond en me geen drol zorgen hoeven te maken of die dure bank het wel 20 jaar houdt.
Ik zou overigens echt geen 20 jaar tegen dezelfde bank aan willen kijken, wil kunnen veranderen na een jaar of 10 zonder pijn in de beurs. Mijn bank moet niet voor eeuwig zijn, mijn man en hond wél, dat zijn mijn bankmaatjes en zijn beiden van hele goede kwaliteit![]()
Ikea stellingkast is even wel iets anders dan een volledig interieur van Ikea DS4, maar jouw gedram inzake jouw blijkbaar onuitputtende budget kan scheve ogen geven. Dus count your blessings en laat een ander in zijn waarde.
asperges?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:48 schreef Lottekoekkie het volgende:
Grote potten, heule grote potten, barstens vol met het witte goud
Helaas ligt het even stil omdat ik zit te wachten op extra handjes. Daardoor schiet het wel op met de laatste armaturen... Mijn werkkamer is inmiddels voorzien van de Igua, het eenvoudige zusje van Charles.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 05:46 schreef vosss het volgende:
Inderdaad, wanneer gaat de bioscoop open DS4 en wat kost een kaartje
Nee, dat wordt gedaan door een jongedame van vlees en bloed, die hier op maandag en donderdag zorgt dat het huis schoon is, de was gestreken, enz. enz.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:45 schreef Dimens het volgende:
Hebben jullie ook zo'n stofzuiger robot in huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |