Pwnd!quote:Op maandag 12 september 2011 18:42 schreef Bravebart het volgende:
Mja, ik fietste met een pakketje onder m'n arm langs EWI hier op de campus, die bekend staat om de rukwinden, dus ik vloog even het gras in
Jouw leed vrolijkt mij een een beetje op.quote:Op maandag 12 september 2011 18:42 schreef Bravebart het volgende:
Mja, ik fietste met een pakketje onder m'n arm langs EWI hier op de campus, die bekend staat om de rukwinden, dus ik vloog even het gras in
quote:
quote:
Hahahahaquote:
Gerard Ekdomquote:
Sensatiezoekersquote:Op maandag 12 september 2011 20:41 schreef Isdatzo het volgende:
Alleen die persfotograaf moet even keihard zelf een betonblok koppen, dan kom ik er ook met m'n neus bovenop foto's van maken voordat de politie lint opgehangen heeft omdat ze druk zijn met belangrijke dingen.
Klootzak. Bah.
quote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jouw leed vrolijkt mij een een beetje op.
Pauperstudent met je paar tientjesquote:Op maandag 12 september 2011 22:19 schreef Bravebart het volgende:
Godverdomme zeg, dat schrale kut Delft legt de termijn dat je de leges van je ID-kaart terugkrijgt echt op eind juli 2011, terwijl bijvoorbeeld Enschede oktober 2010 aanhoudtEn ik heb dat ding natuurlijk net in november 2010 gekocht
Kut paupers in Delft
Vorig jaar had ik meegedaan met studentbashen maar nu ben ik 't zelf weer dus is het niet grappigquote:Op maandag 12 september 2011 22:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Pauperstudent met je paar tientjes
Mwa, 70 euro destijdsquote:Op maandag 12 september 2011 22:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Pauperstudent met je paar tientjes
Ik betaalde gewoon 100 voor m'n paspoort. Afzetters.quote:Op maandag 12 september 2011 22:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, 70 euro destijdsKrijg ik vast maar 45 euro oid van terug, maar toch
Ja, paspoortquote:Op maandag 12 september 2011 22:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik betaalde gewoon 100 voor m'n paspoort. Afzetters.
Dat doe ik gewoon met ID-kaart en mijn Bartse blufquote:Op maandag 12 september 2011 22:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een beetje decadente student gaat op reis buiten Europa.
quote:Op maandag 12 september 2011 22:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met Bartse bluf kwam ik met verlopen paspoort Engeland binnen.
Daarom twee paspoorten hebben.quote:Op maandag 12 september 2011 23:13 schreef Bravebart het volgende:
Mja, op Schiphol hetzelfde gehad, dat ID-kaart nog iets van 2 weken geldig was en ze gingen zeiken dat ik eigenlijk het land niet uit mocht enzo blabla
Now where's the fun in that?quote:Op maandag 12 september 2011 23:15 schreef The_Dean het volgende:
Regel het dan gewoon netjes vantevoren
quote:Op maandag 12 september 2011 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom twee paspoorten hebben.
Mag niet van Fuhrer Geertquote:Op maandag 12 september 2011 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het slaat gewoon nergens opquote:Op maandag 12 september 2011 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
+1quote:
Moet je een A kopen!quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:18 schreef jna het volgende:
Als ik een A had kon ik "hoera" voor 'm neerleggen met wordfeud
Gewoon een hoer geven.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:18 schreef jna het volgende:
Als ik een A had kon ik "hoera" voor 'm neerleggen met wordfeud
Sharing is caring!quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:37 schreef jna het volgende:
[..]
Die heb ik 'm allang gegeven. Zo zijn wij mannen
Het gaat over zijn verjaardag, niet waar hij een behoefte aan heeft.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die heeft dean toch heul niet nodig?
Een hoer? Waar?quote:
Vorige potjequote:
Watquote:
..quote:
Nou, 3 voor zijn werk, 2 voor het 'verjaardagsfeestje'(hij houdt niet van zijn verjaardag, dus even tussen haakjesquote:
Alsof je naar Friesland komt.quote:
Nee.quote:
Alleen al om hem te fucken zou ik er twee willen.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 06:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen al om hem te fucken zou ik er twee willen.
Tak!quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Dean! vanuit een bus vol geile zweedse blonde dames: GEFELICITEERD! grattis pa fondelsdag! (of hoe je dat ook nog maar schrijft...!)
Duh, hoe moet je het anders noemen? :s :s :squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |