abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101889146
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 september 2011 02:30 schreef r_one het volgende:

[..]

Wat me nu te binnen schiet: ook apart dat de scooter zo makkelijk omvalt, niet? Een beetje fatsoenlijk geparkeerde scooter valt echt niet om van een omvallende fiets. Conclusie ...
Dat dacht ik in 1e instantie ook, maar stond er van te kijk hoe ligt zo'n scooter was.
Is natuurlijk ook veel plastic op zo'n ding.
Net efkes anges
pi_101890699
Ts is wel lief, ik had de scooter misschien nog wel opgepakt. Maar zo'n mail van de receptie... Dat ie opdondert met zijn scooter. Zoals gezegd, dikke pech voor de scooteraar.
pi_101969610
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 09:39 schreef noutie het volgende:
Ts is wel lief, ik had de scooter misschien nog wel opgepakt. Maar zo'n mail van de receptie... Dat ie opdondert met zijn scooter. Zoals gezegd, dikke pech voor de scooteraar.
Haha idd, heb zelf een scooter en die dingen vallen af en toe gewoon om, zeker hier in de randstad. Fiets valt om, als het flink stormt zorgt het windscherm er wel voor dat hij omvalt. Ben al lang blij dat iemand met zijn dronken kop niet geprobeerd heeft hem in de gracht te duwen of zo.

Wat voor ongelooflijke zeikerd ben je als je hierover een mail rond gaat sturen, zal wel zo'n chinese scooter zijn waar bij de eerste de beste val een gat in de kappen zit.
pi_101970127
Claimgedrag van sommige Nederlanders :')
pi_101970141
De eigenaar van de fiets is ook niet aansprakelijk tenzij hij gebreken aan zijn fiets heeft. Zoals een standaard dat elke keer losschiet waardoor de fiets omvalt.

Kijk daar anders eens naar,

en niemand is verplicht om zijn fiets in een fietsenstalling te zetten waar je banden altijd buigen :')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_101970432
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:08 schreef Roces18 het volgende:
en niemand is verplicht om zijn fiets in een fietsenstalling te zetten waar je banden altijd buigen :')
Wat is er mis met buigende banden? :?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Licht Ontvlambaar donderdag 15 september 2011 @ 11:37:13 #57
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101970947
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:08 schreef Roces18 het volgende:
De eigenaar van de fiets is ook niet aansprakelijk tenzij hij gebreken aan zijn fiets heeft. Zoals een standaard dat elke keer losschiet waardoor de fiets omvalt.

Kijk daar anders eens naar,

Is dat zo? Damn, dan had ik dus gewoon tegen de buurvrouw kunnen zeggen dat het haar probleem was dat mijn fiets tegen haar auto gevallen is. Mijn standaard functioneer immers naar behoren...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 15 september 2011 @ 13:10:31 #58
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101973662
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Waarom? Die fiets is er toch de oorzaak van dat er schade is ontstaan?
Als ik m'n fiets ergens neerzet en deze valt veel later door bijvoorbeeld wind tegen een scooter aan die hierdoor omvalt is het gewoon dikke pech voor de scootermeneer. Niet in alle situaties is een persoon 'schuldig'.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_101973831
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:10 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als ik m'n fiets ergens neerzet en deze valt veel later door bijvoorbeeld wind tegen een scooter aan die hierdoor omvalt is het gewoon dikke pech voor de scootermeneer. Niet in alle situaties is een persoon 'schuldig'.
Lees even verder :) er wordt namelijk weleens iets aangevuld.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  donderdag 15 september 2011 @ 13:32:07 #60
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_101974299
Die vlinder in zuid amerika die met zijn fladdervleugeltjes de wind liet waaien die uiteindelijk volgens de chaostheorie de fiets omverblies, die schurk moeten jullie juridisch aanpakken!
Kutbeest! }:|
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  donderdag 15 september 2011 @ 13:45:50 #61
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101974701
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:17 schreef Five_Horizons het volgende:
Lees even verder :) er wordt namelijk weleens iets aangevuld.
Ja, zat te slapen en had niet door dat er een 2e pagina was :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')