Dat dacht ik in 1e instantie ook, maar stond er van te kijk hoe ligt zo'n scooter was.quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat me nu te binnen schiet: ook apart dat de scooter zo makkelijk omvalt, niet? Een beetje fatsoenlijk geparkeerde scooter valt echt niet om van een omvallende fiets. Conclusie ...
Haha idd, heb zelf een scooter en die dingen vallen af en toe gewoon om, zeker hier in de randstad. Fiets valt om, als het flink stormt zorgt het windscherm er wel voor dat hij omvalt. Ben al lang blij dat iemand met zijn dronken kop niet geprobeerd heeft hem in de gracht te duwen of zo.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:39 schreef noutie het volgende:
Ts is wel lief, ik had de scooter misschien nog wel opgepakt. Maar zo'n mail van de receptie... Dat ie opdondert met zijn scooter. Zoals gezegd, dikke pech voor de scooteraar.
Wat is er mis met buigende banden?quote:Op donderdag 15 september 2011 11:08 schreef Roces18 het volgende:
en niemand is verplicht om zijn fiets in een fietsenstalling te zetten waar je banden altijd buigen
Is dat zo? Damn, dan had ik dus gewoon tegen de buurvrouw kunnen zeggen dat het haar probleem was dat mijn fiets tegen haar auto gevallen is. Mijn standaard functioneer immers naar behoren...quote:Op donderdag 15 september 2011 11:08 schreef Roces18 het volgende:
De eigenaar van de fiets is ook niet aansprakelijk tenzij hij gebreken aan zijn fiets heeft. Zoals een standaard dat elke keer losschiet waardoor de fiets omvalt.
Kijk daar anders eens naar,
en niemand is verplicht om zijn fiets in een fietsenstalling te zetten waar je banden altijd buigen
Als ik m'n fiets ergens neerzet en deze valt veel later door bijvoorbeeld wind tegen een scooter aan die hierdoor omvalt is het gewoon dikke pech voor de scootermeneer. Niet in alle situaties is een persoon 'schuldig'.quote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Waarom? Die fiets is er toch de oorzaak van dat er schade is ontstaan?
Lees even verderquote:Op donderdag 15 september 2011 13:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als ik m'n fiets ergens neerzet en deze valt veel later door bijvoorbeeld wind tegen een scooter aan die hierdoor omvalt is het gewoon dikke pech voor de scootermeneer. Niet in alle situaties is een persoon 'schuldig'.
Ja, zat te slapen en had niet door dat er een 2e pagina wasquote:Op donderdag 15 september 2011 13:17 schreef Five_Horizons het volgende:
Lees even verderer wordt namelijk weleens iets aangevuld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |