Helaas missen we wel Harryquote:Op maandag 12 september 2011 21:35 schreef Geo3kant het volgende:
Kijk laatste half uur VI wel terugdit lijkt me leuk.
Ik zou Johan ook graag in het andere WIDM programma zienquote:Op maandag 12 september 2011 21:34 schreef Jmsls het volgende:
Mensen die nu nog VI kijken, WIDM kijkers zijn de echte fans
Hahahaha, teringleijer nu zit er cola op de grondquote:Op maandag 12 september 2011 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou Johan ook graag in het andere WIDM programma zien
''Johan, wie is de Mol?"
JD: "Ach, dat is helemaal niet rullevant joh!"
Ja.quote:Op maandag 12 september 2011 21:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Derksen z'n vader was toch een agent
''Johan, rennen! We moeten winnen''quote:Op maandag 12 september 2011 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
''Johan, wie is de Mol?"
quote:Op maandag 12 september 2011 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
''Johan, wie is de Mol?"
Kut Brancoquote:Op maandag 12 september 2011 21:39 schreef Evertjan het volgende:
ja tuurlijk in 1994 konden we WK worden
jupquote:Op maandag 12 september 2011 21:38 schreef Jmsls het volgende:
Was Johan eigenlijk het enigste kind in huis?
"Ach, dat is helemaal niet rullevant joh!"quote:Op maandag 12 september 2011 21:38 schreef Jmsls het volgende:
Hij heeft geen broeders of zusters, om in de Johan-sfeer te blijven.quote:Op maandag 12 september 2011 21:38 schreef Jmsls het volgende:
En dit van die Utrechtsupporters ook.quote:Op maandag 12 september 2011 21:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Dat verhaal heb ik ook al 3 keer gehoord dat Gijpie riep: 'ja, als iedereen dat zegt'
moet je maar is de neus van Rene in KRO profiel vergelijken met die van in VIquote:Op maandag 12 september 2011 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wordt Johan zijn snor bij VI soms enorm gepoederd ofzo? Als ik naar 7 switch lijkt zijn snor toch een stuk grijzer dan bij Johnny.
Ik zap daar ff heen en zie een Gillette reclame. Is dat een hint?quote:Op maandag 12 september 2011 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wordt Johan zijn snor bij VI soms enorm gepoederd ofzo? Als ik naar 7 switch lijkt zijn snor toch een stuk grijzer dan bij Johnny.
Inderdaad, wist alleen niet dat zijn dochter er ook bij was.quote:Op maandag 12 september 2011 21:41 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
En dit van die Utrechtsupporters ook.
Viel mij ook op dat Gijp er toen slecht uit zag, maar hij was gewoon niet in de make-up geweestquote:Op maandag 12 september 2011 21:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet je maar is de neus van Rene in KRO profiel vergelijken met die van in VI
Rene ziet dit en denkt: laat toch gaan johquote:Op maandag 12 september 2011 21:42 schreef Stiggie het volgende:
Johan neemt z'n scheermes duidelijk niet mee op vakantie
Iedere Hansworst kan zich scheren...quote:Op maandag 12 september 2011 21:42 schreef Stiggie het volgende:
Johan neemt z'n scheermes duidelijk niet mee op vakantie
Stapt ie ruftend en boerend de auto uit in Groningen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alleen niet van bananen schuimpjes en bierworstjes
Als je de JD-Bingokaart kent, dan heb je weinig gemistquote:Op maandag 12 september 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
Shit, begin gemist. Zie dit topic opeens voorbijkomen.
Ah dan weet ik genoeg.quote:Op maandag 12 september 2011 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je de JD-Bingokaart kent, dan heb je weinig gemist
Ik wist wel dat hij een neuroot was maar over de VARA-gids die had ik nog nooit gehoord. En ik maar denken dat ik die-hard was.quote:Op maandag 12 september 2011 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die heeft ie ook al 1000x verteld hoor
Ja dat Engels is geniaalquote:Op maandag 12 september 2011 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
"To radiostations and so..!"
Yes yes, very goed!
Klinkt niet verkeerd, kan hij niet elke show doen ipv die Danny vera?quote:
Klopt, op SBS doet ie het wel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:15 schreef Caland het volgende:
Lijkt me ook sterk dat 'ie daar op staat aangezien het op SBS was.
Hier doet hij het wel gewoon trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paardelul !!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |