aha, maar ik kreeg nog wel haar reacties te zien op foto's/prikboordberichten van gezamelijke vrienden...maar zoals hierboven al werd gezegd, het wordt ook wel eens tijd om wat ballen te kweken en het mij niet meer aan te trekken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:04 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Als jij haar op de block gooit dan heb je nergens last meer van, want dan komt ze ook niet meer bij je vriendjes in hun timeline, noch zul je hun replies aan haar zien.
veel mensen zijn gewoon doodsbang om alleen te zijn..zo komt het iig op mij vaak over. Vriend van mij ook, maakt het halsoverkop uit met zijn vriendin, hele verhalen dat ie zich nog nooit zo opgelucht en vrij heeft gevoeld en eindelijk niet meer op zijn tenen hoeft te lopen. Binnen een week al wat gedaan met een andere meid, dat ook weer afgekapt en na een weekje op zichzelf doet hij nu weer alle moeite om bij zijn ex terug te komen die dat nog accepteert ook. Begrijp daar weinig van maar misschien komt dat ook dat ik nooit in die situatie ben geweest.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:51 schreef JiggyJ het volgende:
Ik blijf me daar ook echt over verbazen, hoezeer mensen zichzelf kunnen wegcijferen voor hun partner om de relatie maar in stand te houden...
Liefde is goed, en er voor elkaar zijn is belangrijk, maar als je liefje kennelijk zoveel van je vraagt dat je zelf niet meer je eigen leven kunt leiden dan moet je je echt gaan afvragen of dit wel de juiste is...
Zo veel vrienden van mij zitten gewoon helemaal onder de plak, en op de een of andere manier is in elke van die relaties hun vriendin de baas...
Mensen die gewoon weten, dat als hun relatie overgaat ze niets meer over hebben, maar toch alleen maar blijven investeren in hun vriendin in plaats van een eigen sociaal leven op te bouwen...
Een collega van mij hetzelfde, elke pauze belt hij met zijn vriendin, maar laatst hadden ze een wat slechtere periode en zocht hij meer contact met ''ons''.. Vaker voetbal kijken samen etc.. Maar het duurde gvd nog geen 3 dagen of hij vroeg of zijn vriendin de volgende keer ook mee mocht komen...
Soms bellen we hem nog wel eens op als er een leuke wedstrijd op is, maar 9 van de 10 keer wil/kan hij alleen komen als zijn vriendin mee mag.. En als ze er samen zijn zitten ze alleen maar tegen elkaar te praten, en staan ze bij het laatste fluitsignaal op om weer naar huis te gaan:+
Wat heb je aan dat soort mensen...
Ik laat mijn ex ook lekker op de block en als ze zich aanmeldt op een social site waar ik ook actief ben dan is het eerste wat ik doe haar daar ook blokkeren. Totaal geen behoefte eraan om haar nog te zien of spreken. Maar dat heeft ook wel een beetje te maken met wat er allemaal is gebeurd in de relatie. Althans, Ik realiseerde me pas nadat het uit was wat een sukkel ik ben geweest en wat een psycho zij was.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:05 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Hier werkt dat facebook blokkeren echt perfect.... Is inmiddels eigenlijk niet meer echt nodig, maar laat het toch maar zo... Over een paar weekjes heeft ze een jaar met haar huidige vriend, dat wordt uiteraard groots aangekondigd via facebook....
Niet dat ik er nog wakker van kan liggen ofzo, maar word er op de een of andere manier liever toch niet mee geconfronteerd.. Vooral het feit dat ze het met mij s 8 maanden volhield en het met deze knuppel nu al bijna een jaar uithoudt is niet erg egostrelend natuurlijk
Jij was toch met de ex die door haar examens geen tijd had voor je of zit ik er naast?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:32 schreef Snoepje5 het volgende:
.. Dat loslaten gaat makkelijk als je erachter komt dat mevrouw nadat ze iemand twee weken kent al zwanger is haha. Blij dat ik daar niet in ben getrapt.
Dat schaar ik onder durvenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:35 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Mja ik durf haar best te sms' en,
maar ik vind het zeg maar best lastig om nu, na anderhalf jaar ''normaal'' contact opeens over te gaan naar hints geven enzo
wat dat betreft is het makkelijker als je iemand net kent..
Klopt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:28 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Jij was toch met de ex die door haar examens geen tijd had voor je of zit ik er naast?
Nee ik heb er daar zelf ook niet echt zin in hoor, althans het is niet zo dat ik denk goh wat zou ik dat graag willen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:10 schreef Catkiller het volgende:
Heb jij daar zelf wel zin in dan, met allemaal stelletjes leuke dingen doen en uit eten gaan? Zolang je dat niet hebt is er helemaal niks aan de hand namelijk, en die eventuele vriendin die zal niet vragen of je vrienden wel allemaal een vriendin hebben zodat jullie gezellig met hun op pad kunnen
Ik weet precies wat je bedoeld, vlak na dat het uitging moest ik heel veel dingen doen waar ik normaal steun van haar bij had, maar nu ineens niet meer. Moest veel belanrijke dingen regelen, solliciteren. Maar het doet je goed als die dingen gewoon goed gaan, en je merkt dat je die dingen hoe dan ook had moeten doen, met of zonder vriendin.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:29 schreef JiggyJ het volgende:
Ik merk dat ik de laatste tijd alleen onder bepaalde omstandigheden aan mijn ex denk, en dat is vooral als ik iets spannends heb...
Heb binnenkort een grote presentatie en zit de laatste tijd een beetje in een overgangsfase qua leefstijl: Nieuwe baan, nieuwe kamer etc... En als ik dan iets ''spannends'' heb waartegen ik opzie kan ik heel emotioneel worden en ga ik terugdenken aan die ''heerlijke, veilige tijd'' die ik met mijn ex had, maar die ook al anderhalf jaar vervlogen zijn...
Op de een of andere manier vind ik het dan heerlijk om me met dat soort gedachten terug te trekken, aan de andere kant is het gewoon diep triest omdat we elkaar nooit meer spreken, zij allang een nieuwe vriend heeft en ik notabene al een paar maanden iemand heb wat tegen een vriendin aanzit.
Maar op de een of andere manier blijft mijn ex ''vertrouwd'', en blijft mijn huidige scharrel/vriendin ''nieuw''... En ik ben iemand die het verleden altijd erg kan overromantiseren...
Dit klinkt grotendeels heel bekend. Sinds een aantal weken weer single. Niet na een erg lange relatie, dus dat scheelt alweer, maar toch is het lastig.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:48 schreef foreverman het volgende:
De grootste in-de-put fase is hier nu inderdaad wel voorbij, iedereen had wel gelijk hier, uiteindelijk slijt het ergste wel. Je moet wat gaan doen (oude hobby opgepakt) om de zinnen te verzetten en niet in die vicieuze cirkel te blijven. Goede tips waren dat.
Wel kan ik het niet laten om tussendoor haar FB nog wel eens te bekijken (ze zet er vaak nwe foto's op), maar ik kan nu tenminste naar haar kijken zonder die snijdende pijn te voelen.
Heb mijzelf op een datingsite gezet, ook mede om de gedachten een beetje te verzetten en kijken hoe 'ik in de markt' lig, en daar zijn een paar contacten uit voortgekomen. Het valt mij op dat het (mail)contact met andere vrouwen wel helpt bij het verwerken van de vorige relatie. Je hebt weer iets om naar uit te kijken en de gedachten zijn nu niet constant meer bij mijn ex.
A.s. vrijdag een 'kopje koffie' afspraak met 1 van de dames...gewoon zonder bijbedoelingen of verwachtigen..even gezellig kletsen.
Dat inderdaad! Als het dan inderdaad lukt geeft dat alleen maar meer motivatie om in je eentje door te gaan en te denken het komt allemaal wel goed met mij...quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:00 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoeld, vlak na dat het uitging moest ik heel veel dingen doen waar ik normaal steun van haar bij had, maar nu ineens niet meer. Moest veel belanrijke dingen regelen, solliciteren. Maar het doet je goed als die dingen gewoon goed gaan, en je merkt dat je die dingen hoe dan ook had moeten doen, met of zonder vriendin.
Het romantiseren van het verleden is een normaal verschijnsel, heb ik ook last van gehad. Nu bijna niet meer. Af en toe nog terugdenken aan de leuke tijden, maar goed het moest maar zo lopen. Niks aan te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |