abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 oktober 2011 @ 08:36:14 #151
267934 Jurgaah
Het kan ALTIJD beter!
pi_103486742
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 20:29 schreef hoerezooi het volgende:
ik mag me ook melden hier. Sinds gister na ruim 1.5 jaar uit elkaar omdat bij haar het gevoel/de vonk/ verliefdheid er niet meer was. Allebei met veel tegenzin en huilend afscheid genomen. Voel me nu gewoon zwaar klote.
Welkom bij de club, al hadden we je hier liever niet gehad.. Heel veel sterkte ermee. En lees de posts hierboven, ik had er veel aan!
Pain is just weakness leaving the body!
pi_103488180
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 20:29 schreef hoerezooi het volgende:
ik mag me ook melden hier. Sinds gister na ruim 1.5 jaar uit elkaar omdat bij haar het gevoel/de vonk/ verliefdheid er niet meer was. Allebei met veel tegenzin en huilend afscheid genomen. Voel me nu gewoon zwaar klote.
Sterkte dude :)

Er is iig 1 tip die ik je wil geven : ga uit het feit dat ze kennelijk ''huilde'' bij jullie afscheid geen hoop halen dat het weer goed gaat komen...

Mijn ex moest ook vrij erg huilen toen ZIJ het uitmaakte en zei dat ze het een van de moeilijkste dingen vond die ze ooit had gedaan. Dat vertaalde ik in mijn hoofd naar hoopvolle zinnen dat het wel weer goed zou komen... Mooi niet dus...
pi_103489820
Het is net over maar waarom...waarom kan ik het toch niet laten om haar facebook te bekijken en haar foto's. Is het een soort zelfkwelling? Ik moet mij inhouden om haar niet een SMS of mail te sturen. Uit alle macht probeer ik haar uit mijn gedachten te krijgen maar het lukt gewoon niet. Van haar natuurlijk niets meer gehoord.

Ik ga stuk van verdriet...aaarrrgghhhhhhhh!
pi_103489831
dubbel
  maandag 24 oktober 2011 @ 12:24:56 #155
267934 Jurgaah
Het kan ALTIJD beter!
pi_103492329
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:11 schreef foreverman het volgende:
Het is net over maar waarom...waarom kan ik het toch niet laten om haar facebook te bekijken en haar foto's. Is het een soort zelfkwelling? Ik moet mij inhouden om haar niet een SMS of mail te sturen. Uit alle macht probeer ik haar uit mijn gedachten te krijgen maar het lukt gewoon niet. Van haar natuurlijk niets meer gehoord.

Dit is één van de moeilijkste periodes, net na de breuk. Inmiddels ben ik weer een week alleen na vijf jaar intense liefde. Ik kijk ook nog steeds continue op haar FB terwijl ik dat NIET moet doen.. Maar je moet jezelf niet tegen het verdriet verzetten, zoals de Fokker! op de volgende pagina tegen mij zei. Accepteren, het is zo..

Verbreek het contact (probeer ik ook, lukt niet zo goed ..) en als het je met de vferwerking helpt om op haar FB te kijken prima. Maar ga haar niet in de gaten houden, je moet haar los laten..

Sterkte..

Lees de post op de vorige pagina even, hielp mij ook erg.
  maandag 24 oktober 2011 @ 13:39:35 #156
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_103495097
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:11 schreef foreverman het volgende:

Om je even gerust te stellen, alles wat je hier beschrijft is normaal. Iedereen maakt dit wel eens mee. Het einde van de wereld is het niet.

Zoek geen vergelijkings materiaal qua breuken op dit forum, elke breuk is anders. Praat jezelf geen schuldgevoel aan en romantiseer de leuke tijden niet! Je hebt vast ook een lijstje met negatieve dingen aan je ex. Koester die!

Het klinkt weer als vanouds, maar zoek afleiding, pak je oude hobby's op die je waarschijnlijk hebt verwaarloosd voor je ex. Ga niet opzoek naar een vervanger, mocht het op je pad komen is het leuk, maar ga niet hopeloos op rare sites naar een vervanger zoeken.

Ga voor je zelf ook niet bepalen hoe lang je erover mag doen om dit te verwerken. Werkelijk voor iedereen is dit anders, het ligt helemaal aan de situatie. Mocht je erachter komen dat je ex een nieuwe partner heeft, ga je dan niet afvragen of in je hoofd halen dat jij dat dan ook moet.

Kortom, pak je leven op. Ga als een gek sporten, zorg dat je er weer helemaal top uitziet, ga andere muziek luisteren, koop nieuwe kleren, gooi je leven om!

En de gouden regel: Verbreek letterlijk al het contact! En ga vooraal geen smeekbrieven/mails sturen. Houd je gewoon stil.

It works!
pi_103501882
Dank voor de steun.

Het is dan wel niet het einde van de wereld, maar zo voelt het wel. Toch wel apart dat je zo heen en weer geslingerd wordt tussen het het diep trieste gevoel van 'ik zie het niet meer zitten, ik kan niet zonder haar leven, ik ga een trein koppen' zoals hier ergens zo treffend is omschreven (bij wijze van spreken dan he) en op het andere moment ben je weer boos en wens je je ex naar een ander universum toe. En kan je dus weer de hele wereld aan want je kan het prima zonder haar. Diepe dalen naast summiere toppen <zucht>

Maar die opmerkingen van 'geen contact' komt wel over. Op tanden bijten, volhouden en het van dag tot dag aan zien...zet voorlopig mijn mobiel maar uit denk ik. Mijzelf van facebook gooien duurt 14 dagen....

Voor degene die zich afvragen waar ik het in vredesnaam over heb: ja, halsoverkop volkomen absoluut verblind verpletterend verliefd geweest....liefde op eerste gezicht...ingeslagen bliksem, beierende kerkklokken, aan grond genageld etc. Alle cliché's kloppen en zijn van toepassing. Ik heb dat nog nooit meegemaakt.

Kids, trouwen..nooit mee bezig geweest maar voor haar...alles over...<zucht nogmaals diep>

Maar ik hoop maar niet dat zij ooit weer contact opneemt, op wat voor manier dan ook, want ik ga dan weer voor de bijl...helemaal...
pi_103503682
zie foreverman. Het ene moment wil ik hem het liefst een flinke dreun verkopen en het andere moment kom ik zakdoeken te kort omdat al mijn toekomstdromen als een zeepbel uit elkaar gespat zijn. Waren al zo lang samen, dacht dat het voor altijd zou zijn. Had laatst in een blad iets zien staan; hoe ziet je leven er uit over 20 jaar. Heb ik denk ik vijf a-4 tjes mee gevuld. Huisje, boompje, beestje (kind). Lastige bijkomstigheid, ik kan niet echt al het contact verbreken, we hebben dezelfde vrienden die ik voor geen goud zou willen missen. Zal dus zwaar worden op verjaardagen.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:23:06 #159
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_103504164
Je kunt mensen van Facebook blokkeren. Dat scheelt vaak een hoop - je komt ze nergens tegen dus kom je ook niet in de verleiding.

Ik ben intussen een maand of twee, drie verder, alles redelijk doorstaan. Volgens mij leest ze mee, allemaal even zwaaien :W
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:29:49 #160
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_103504406
quote:
14s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:23 schreef Inkomen het volgende:
Ik ben intussen een maand of twee, drie verder, alles redelijk doorstaan. Volgens mij leest ze mee, allemaal even zwaaien :W
:D :W
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:35:33 #161
267934 Jurgaah
Het kan ALTIJD beter!
pi_103504638
quote:
14s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:23 schreef Inkomen het volgende:
Je kunt mensen van Facebook blokkeren. Dat scheelt vaak een hoop - je komt ze nergens tegen dus kom je ook niet in de verleiding.

:W :W >:)
pi_103532244
Dat facebook is echt een living hell. Ik kan gewoon niet voorkomen dat ik daar af en toe op kijk bij haar. Al is het alleen maar om te kijken of ze net zo in de put zit als ik.

Dus niet, integendeel zelfs.

Het is nog niets eens een week uit. Net gekeken op FB en er staat al een foto op van haar met een andere jongen, innig omarmd en wel. Pas gemaakt, dit weekeinde.

Dus zo voelt het als er een mes tussen je ruggewervels wordt gedrukt en heen en weer wordt gedrukt.

Geeft wel aan dat ze er al veel eerder klaar mee was. Heeft wat wij samen hadden dan niets betekend als je zo snel iemand anders hebt? Heeft het uberhaupt wel iets betekend?

Ik zwelg in zelfmedelijden.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:51:05 #163
267934 Jurgaah
Het kan ALTIJD beter!
pi_103532511
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 08:29 schreef foreverman het volgende:
Dat facebook is echt een living hell. Ik kan gewoon niet voorkomen dat ik daar af en toe op kijk bij haar. Al is het alleen maar om te kijken of ze net zo in de put zit als ik.

Het is nog niets eens een week uit. Net gekeken op FB en er staat al een foto op van haar met een andere jongen, innig omarmd en wel. Pas gemaakt, dit weekeinde.

Dus zo voelt het als er een mes tussen je ruggewervels wordt gedrukt en heen en weer wordt gedrukt.

Geeft wel aan dat ze er al veel eerder klaar mee was. Heeft wat wij samen hadden dan niets betekend als je zo snel iemand anders hebt? Heeft het uberhaupt wel iets betekend?

Accepteer het verdriet en stop met dat kijken bij FB! Verwijder/blockeer haar dan kan je niet meer kijken.

Er is geen hoop meer laat dat doordringen.. hoe zwaar en moeilijk het ook is. Verdriet hebben is oke, je houd echt van dr en ze mist wat aan jou. Je vind wel iemadn waar je het WEL van terug krijgt.

Laat haar los..
pi_103533306
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 08:29 schreef foreverman het volgende:

Facade. Weglopen voor het eigen verdriet / problemen en voor de buitenwereld heel 'stoer' proberen over te komen door aan te geven hoe sociaal/leuk je wel niet bezig bent op FB. Laat je er niet door in de put zetten, want het is allemaal uiterlijke schijn.

Mijn ex postte de dag nadat ze het had uitgemaakt foto's van zichzelf op FB terwijl ze op stap was met vriendinnen. Hoe hard ze ook op die foto's probeerde te lachen, die ogen spraken boekdelen. Zo verdrietig als de pest. Het was gewoon 'afleiding' voor haar. Ik hoorde namelijk toch via haar directe kring dat zij het er ook gewoon moeilijk mee had. Hell, zij was de eerste die weer (steeds) contact met me opnam.

M.a.w. het is een (andere) vorm van stoerdoenerij. Niet op letten.
pi_103537238
Wat Maharbal zegt en niets anders. Social media als Fb en Hyves zijn zooo belangrijk als window-dressing om vooral maar te laten weten hoe goed het zgn met je gaat. Eigenlijk is de waarheid dan omgekeerd evenredig; dus hoe meer gepost wordt dat het zo goed en sprankelend gaat, hoe beroerder het veelal in de praktijk gaat.
Nu is dit niet direct om meneer- of mevrouw de ex een hak te zetten. Het is redelijk normaal gedrag om je niet te willen laten kennen in mindere tijden en je beter voor te doen dan je je daadwerkelijk voelt. Ook dat is een manier van verwerken ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_103537305
nieuwste updates van facebook maken het wel wat lastiger om helemaal niks meer mee te krijgen. Heb ook tijdelijk wat gezamelijke vrienden moeten blokkeren om niet via via de foto's te zien van haar o zo perfecte vriendje..
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_103541999
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:10 schreef Bittere_Bal het volgende:
nieuwste updates van facebook maken het wel wat lastiger om helemaal niks meer mee te krijgen. Heb ook tijdelijk wat gezamelijke vrienden moeten blokkeren om niet via via de foto's te zien van haar o zo perfecte vriendje..
Ik heb gelukkig vrienden die zo met me begaan zijn dat ze haar zonder pardon uit hun lijst hebben verwijderd. Op alle mogelijke manieren probeer ik ervoor te zorgen dat ik haar niet tegenkom. Ben zelfs op de een of andere manier angstig om uit te gaan.. De gedachte dat ik haar misschien tegenkom in een club met haar nieuwe vlam is ondragelijk. Maar aan de andere kant, moet je je zo laten beinvloeden? het voelt alsof zij wint als ik dingen ga laten om maar niet het risico te lopen om haar tegen te komen.. Don't know what to do!
pi_103543463
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 14:24 schreef NeverToBeContinued het volgende:

[..]

Ik heb gelukkig vrienden die zo met me begaan zijn dat ze haar zonder pardon uit hun lijst hebben verwijderd. Op alle mogelijke manieren probeer ik ervoor te zorgen dat ik haar niet tegenkom. Ben zelfs op de een of andere manier angstig om uit te gaan.. De gedachte dat ik haar misschien tegenkom in een club met haar nieuwe vlam is ondragelijk. Maar aan de andere kant, moet je je zo laten beinvloeden? het voelt alsof zij wint als ik dingen ga laten om maar niet het risico te lopen om haar tegen te komen.. Don't know what to do!
en daar is helaas geen enkele oplossing voor. Om in dezelfde termen te blijven; in beide gevallen 'verlies' je op een bepaalde manier. Tijd is echt het enige wat gaat helpen. Ooit maakt het je niet (veel) meer uit of je haar gaat tegenkomen met nieuwe vlam of niet.
pi_103544010
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 14:24 schreef NeverToBeContinued het volgende:

[..]

Probeer je eens wat te vermannen, waar heb je het over? Sta jij als een trillend rietje als je haar evt tegen zou komen? No offence dude, maar je maakt op mij een wat vreemde indruk. Logisch dat je verdrietig bent maar je doet wel heel hard je best je erin te verzuipen alsof je het slachtoffer bent van iets wat nog nooit iemand heeft meegemaakt. Raad eens? ;)
Strek je eens uit !
pi_103544170
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 15:26 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Probeer je eens wat te vermannen, waar heb je het over? Sta jij als een trillend rietje als je haar evt tegen zou komen? No offence dude, maar je maakt op mij een wat vreemde indruk. Logisch dat je verdrietig bent maar je doet wel heel hard je best je erin te verzuipen alsof je het slachtoffer bent van iets wat nog nooit iemand heeft meegemaakt. Raad eens? ;)
je hebt op zich wel gelijk. maar stond jij als snel vrolijk lachend haar te feliciteren met haar nieuwe vriend?
pi_103545847
@Bittere_Bal; er zit een heleboel ruimte tussen iemand lachend feliciteren en verzuipen in zelfmedelijden ;)
Strek je eens uit !
pi_103545955
Gelukkig weet ik dat mijn ex precies dezelfde fouten zal blijven maken in haar relaties, dus het duurt nooit echt lang voordat de beste jongen gillend wegrent. Dat heeft ze nu al een paar keer bewezen. :P
pi_103546233
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 16:20 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Bittere_Bal; er zit een heleboel ruimte tussen iemand lachend feliciteren en verzuipen in zelfmedelijden ;)
Ik heb niet het gevoel dat ik graag wil verzuipen in zelfmedelijden alleen zit ik er niet op te wachten het lastiger voor mezelf te maken dan nodig. Dat betekend in mijn geval dat ik geen trek heb om haar tegen te komen. Als dat bij jou anders is dan zou ik er blij mee zijn. Die gave zou ik wel even willen lenen van je.
pi_103553521
@NTBC; het is geen gave maar wel een jaar geleden :)
Strek je eens uit !
pi_103554665
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:10 schreef Bittere_Bal het volgende:
Als jij haar op de block gooit dan heb je nergens last meer van, want dan komt ze ook niet meer bij je vriendjes in hun timeline, noch zul je hun replies aan haar zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')