Welkom bij de club, al hadden we je hier liever niet gehad.. Heel veel sterkte ermee. En lees de posts hierboven, ik had er veel aan!quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:29 schreef hoerezooi het volgende:
ik mag me ook melden hier. Sinds gister na ruim 1.5 jaar uit elkaar omdat bij haar het gevoel/de vonk/ verliefdheid er niet meer was. Allebei met veel tegenzin en huilend afscheid genomen. Voel me nu gewoon zwaar klote.
Sterkte dudequote:Op zondag 23 oktober 2011 20:29 schreef hoerezooi het volgende:
ik mag me ook melden hier. Sinds gister na ruim 1.5 jaar uit elkaar omdat bij haar het gevoel/de vonk/ verliefdheid er niet meer was. Allebei met veel tegenzin en huilend afscheid genomen. Voel me nu gewoon zwaar klote.
Dit is één van de moeilijkste periodes, net na de breuk. Inmiddels ben ik weer een week alleen na vijf jaar intense liefde. Ik kijk ook nog steeds continue op haar FB terwijl ik dat NIET moet doen.. Maar je moet jezelf niet tegen het verdriet verzetten, zoals de Fokker! op de volgende pagina tegen mij zei. Accepteren, het is zo..quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:11 schreef foreverman het volgende:
Het is net over maar waarom...waarom kan ik het toch niet laten om haar facebook te bekijken en haar foto's. Is het een soort zelfkwelling? Ik moet mij inhouden om haar niet een SMS of mail te sturen. Uit alle macht probeer ik haar uit mijn gedachten te krijgen maar het lukt gewoon niet. Van haar natuurlijk niets meer gehoord.
Ik ga stuk van verdriet...aaarrrgghhhhhhhh!
Om je even gerust te stellen, alles wat je hier beschrijft is normaal. Iedereen maakt dit wel eens mee. Het einde van de wereld is het niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:11 schreef foreverman het volgende:
Het is net over maar waarom...waarom kan ik het toch niet laten om haar facebook te bekijken en haar foto's. Is het een soort zelfkwelling? Ik moet mij inhouden om haar niet een SMS of mail te sturen. Uit alle macht probeer ik haar uit mijn gedachten te krijgen maar het lukt gewoon niet. Van haar natuurlijk niets meer gehoord.
Ik ga stuk van verdriet...aaarrrgghhhhhhhh!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:23 schreef Inkomen het volgende:
Ik ben intussen een maand of twee, drie verder, alles redelijk doorstaan. Volgens mij leest ze mee, allemaal even zwaaien
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:23 schreef Inkomen het volgende:
Je kunt mensen van Facebook blokkeren. Dat scheelt vaak een hoop - je komt ze nergens tegen dus kom je ook niet in de verleiding.
Ik ben intussen een maand of twee, drie verder, alles redelijk doorstaan. Volgens mij leest ze mee, allemaal even zwaaien
Accepteer het verdriet en stop met dat kijken bij FB! Verwijder/blockeer haar dan kan je niet meer kijken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:29 schreef foreverman het volgende:
Dat facebook is echt een living hell. Ik kan gewoon niet voorkomen dat ik daar af en toe op kijk bij haar. Al is het alleen maar om te kijken of ze net zo in de put zit als ik.
Dus niet, integendeel zelfs.
Het is nog niets eens een week uit. Net gekeken op FB en er staat al een foto op van haar met een andere jongen, innig omarmd en wel. Pas gemaakt, dit weekeinde.
Dus zo voelt het als er een mes tussen je ruggewervels wordt gedrukt en heen en weer wordt gedrukt.
Geeft wel aan dat ze er al veel eerder klaar mee was. Heeft wat wij samen hadden dan niets betekend als je zo snel iemand anders hebt? Heeft het uberhaupt wel iets betekend?
Ik zwelg in zelfmedelijden.
Facade. Weglopen voor het eigen verdriet / problemen en voor de buitenwereld heel 'stoer' proberen over te komen door aan te geven hoe sociaal/leuk je wel niet bezig bent op FB. Laat je er niet door in de put zetten, want het is allemaal uiterlijke schijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:29 schreef foreverman het volgende:
Dat facebook is echt een living hell. Ik kan gewoon niet voorkomen dat ik daar af en toe op kijk bij haar. Al is het alleen maar om te kijken of ze net zo in de put zit als ik.
Dus niet, integendeel zelfs.
Het is nog niets eens een week uit. Net gekeken op FB en er staat al een foto op van haar met een andere jongen, innig omarmd en wel. Pas gemaakt, dit weekeinde.
Dus zo voelt het als er een mes tussen je ruggewervels wordt gedrukt en heen en weer wordt gedrukt.
Geeft wel aan dat ze er al veel eerder klaar mee was. Heeft wat wij samen hadden dan niets betekend als je zo snel iemand anders hebt? Heeft het uberhaupt wel iets betekend?
Ik zwelg in zelfmedelijden.
Ik heb gelukkig vrienden die zo met me begaan zijn dat ze haar zonder pardon uit hun lijst hebben verwijderd. Op alle mogelijke manieren probeer ik ervoor te zorgen dat ik haar niet tegenkom. Ben zelfs op de een of andere manier angstig om uit te gaan.. De gedachte dat ik haar misschien tegenkom in een club met haar nieuwe vlam is ondragelijk. Maar aan de andere kant, moet je je zo laten beinvloeden? het voelt alsof zij wint als ik dingen ga laten om maar niet het risico te lopen om haar tegen te komen.. Don't know what to do!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:10 schreef Bittere_Bal het volgende:
nieuwste updates van facebook maken het wel wat lastiger om helemaal niks meer mee te krijgen. Heb ook tijdelijk wat gezamelijke vrienden moeten blokkeren om niet via via de foto's te zien van haar o zo perfecte vriendje..
en daar is helaas geen enkele oplossing voor. Om in dezelfde termen te blijven; in beide gevallen 'verlies' je op een bepaalde manier. Tijd is echt het enige wat gaat helpen. Ooit maakt het je niet (veel) meer uit of je haar gaat tegenkomen met nieuwe vlam of niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:24 schreef NeverToBeContinued het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig vrienden die zo met me begaan zijn dat ze haar zonder pardon uit hun lijst hebben verwijderd. Op alle mogelijke manieren probeer ik ervoor te zorgen dat ik haar niet tegenkom. Ben zelfs op de een of andere manier angstig om uit te gaan.. De gedachte dat ik haar misschien tegenkom in een club met haar nieuwe vlam is ondragelijk. Maar aan de andere kant, moet je je zo laten beinvloeden? het voelt alsof zij wint als ik dingen ga laten om maar niet het risico te lopen om haar tegen te komen.. Don't know what to do!
Probeer je eens wat te vermannen, waar heb je het over? Sta jij als een trillend rietje als je haar evt tegen zou komen? No offence dude, maar je maakt op mij een wat vreemde indruk. Logisch dat je verdrietig bent maar je doet wel heel hard je best je erin te verzuipen alsof je het slachtoffer bent van iets wat nog nooit iemand heeft meegemaakt. Raad eens?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:24 schreef NeverToBeContinued het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig vrienden die zo met me begaan zijn dat ze haar zonder pardon uit hun lijst hebben verwijderd. Op alle mogelijke manieren probeer ik ervoor te zorgen dat ik haar niet tegenkom. Ben zelfs op de een of andere manier angstig om uit te gaan.. De gedachte dat ik haar misschien tegenkom in een club met haar nieuwe vlam is ondragelijk. Maar aan de andere kant, moet je je zo laten beinvloeden? het voelt alsof zij wint als ik dingen ga laten om maar niet het risico te lopen om haar tegen te komen.. Don't know what to do!
je hebt op zich wel gelijk. maar stond jij als snel vrolijk lachend haar te feliciteren met haar nieuwe vriend?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:26 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Probeer je eens wat te vermannen, waar heb je het over? Sta jij als een trillend rietje als je haar evt tegen zou komen? No offence dude, maar je maakt op mij een wat vreemde indruk. Logisch dat je verdrietig bent maar je doet wel heel hard je best je erin te verzuipen alsof je het slachtoffer bent van iets wat nog nooit iemand heeft meegemaakt. Raad eens?
Ik heb niet het gevoel dat ik graag wil verzuipen in zelfmedelijden alleen zit ik er niet op te wachten het lastiger voor mezelf te maken dan nodig. Dat betekend in mijn geval dat ik geen trek heb om haar tegen te komen. Als dat bij jou anders is dan zou ik er blij mee zijn. Die gave zou ik wel even willen lenen van je.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:20 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Bittere_Bal; er zit een heleboel ruimte tussen iemand lachend feliciteren en verzuipen in zelfmedelijden
Als jij haar op de block gooit dan heb je nergens last meer van, want dan komt ze ook niet meer bij je vriendjes in hun timeline, noch zul je hun replies aan haar zien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:10 schreef Bittere_Bal het volgende:
nieuwste updates van facebook maken het wel wat lastiger om helemaal niks meer mee te krijgen. Heb ook tijdelijk wat gezamelijke vrienden moeten blokkeren om niet via via de foto's te zien van haar o zo perfecte vriendje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |