Mee eensquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:19 schreef J0ycie88 het volgende:
Laat je boosheid niet de overhand nemen, want je boosheid zorgt er voor dat je het nooit af kunt sluiten..
Daar hebben ze een mooi woord voor: rebound. Die mensen roepen vaak ook het hardst dat het absoluut geen rebound is, maar iets bijzonders.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:01 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik snap dat eerlijk gezegd nooit zo goed...
Zie zovaak mensen die uit een relatie komen van wat langere tijd. Dat gaat dan vervolgens uit en dan komen ze echt na een paar weken alweer iemand tegen waar ze ''helemaal verliefd'' op zijn...
Sommige mensen lijken wel op iedereen verliefd te kunnen worden, als ze maar iemand hebben om ' s avonds tegenaan te kruipen en hun vrije tijd mee te delen...
Mijn ex was ook zo' n type. Bij haar duurde het 5 maanden nadat ze een nieuwe vriend kreeg dat verbaasde me nog, maar sommige mensen lijken zo onzeker te worden zonder relatie dat ze meteen denken iemand anders nodig te hebben....
Zelf ben ik al ruim een jaar vrijgezel en ik vind het heerlijk. Ten eerste omdat ik het zelf fijn vind en ik eigenlijk zelden de juiste gevoelens voor iemand krijg, ten tweede omdat ik niet iemand wil zijn die vanuit de een meteen een anders' armen inloopt...
Mooi hè die drogreden ja ik ben verliefd op een anderquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:24 schreef QEX het volgende:
Pas een aantal weken geleden, na behoorlijk wat jaren. Beweerde dat het goed zat tussen ons maar toch voor een ander gevallen. Woond er zelfs. Probeer te begrijpen hoe dat kan, tevreden zijn over een relatie maar toch in een oogwenk (in vergelijking met de duur van onze relatie) besluiten dat je voor iemand anders gaat. En iedereen die maar roept dat je ooit weer gelukkig zult zijn. Nou ik voel het nog niet. Bestond er maar zoiets als in die film; 'eternal sunshine of the spotless mind' denk ik soms. Wil in ieder geval iedereen hier sterkte wensen.
Adem voor adem. Het lijkt alsof je niet zonder elkaar kunt, maar dat is natuurlijk niet zo.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:57 schreef Jurgaah het volgende:
Wat een kut leven...
Hoe moet ik nou verder zonder haar!?
Bedankt, heb wat een je stukje gehad!quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Adem voor adem. Het lijkt alsof je niet zonder elkaar kunt, maar dat is natuurlijk niet zo.
Wat ook erg helpt: ga je er niet tegen verzetten. Denk niet 'ik voel me kut, ik wil dat dit ophoudt en wel nu. Wanneer houdt het op?'. Maar denk 'Ik voel me kut, het zij zo. Ik heb geen idee wanneer het ophoudt en ik zal me nog wel een tijd kut voelen.' Acceptatie van je emoties en gemoedstoestand is essentieel voor je verwerkingsproces als je het mij vraagt.
Er is geen wondermiddel, onderga het gewoon. Het paradoxale aan emoties (en eigenlijk heel veel dingen in het leven): hoe harder je je ertegen verzet, hoe harder het terugkomt. Als je accepteert dat het er is en het een plekje geeft, het je af en toe laat overkomen dan merk je dat het echt 'veel makkelijker' wegebt. Als ik me nu bijvoorbeeld nog kut voel om m'n afgelopen relatie (nu 7 weken uit en het gaat eigenlijk prima met me) denk ik 'Goh, ik voel me kut. Ik heb schijnbaar ff zin om verdrietig te zijn'. Dan sta ik daar, ben ik ff verdrietig en ga ik verder met wat ik wilde doen.
Je moet dus geen tweestrijd in je hoofd gaan voeren. Niet denken 'gvd wanneer gaat dit kutgevoel weg?' Het gaat voorlopig niet weg, dus leg je er maar bij neer. Wees blij dat je nog gewoon leeft en ga je richten op andere dingen
Gewoon weer rustig je leven oppakken inderdaad. Ga nieuwe dingen doen als je daar behoefte toe hebt, je merkt snel genoeg dat dat echt helpt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:06 schreef Jurgaah het volgende:
[..]
Bedankt, heb wat een je stukje gehad!
Baal er van dat na 5 jaar en alle steun die ik haar gegeven heb door ziekte proces zo aan de kant geschoven ben. Door alle steun die ik aan haar gegeven heb, ben ik mijn contacten redelijkerwijs kwijt geraakt. Je zit nu extra in zo zwart gat.. Maar het is inderdaad zo en ik moet het accepteren.
Ik leef inderdaad nog en ik ben gezond. Moet maar weer is hobby's proberen op te pakken..
En dit inderdaad. Contact verbreken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:26 schreef _Lily_ het volgende:
Het enige wat echt helpt om je ex zo snel mogelijk te vergeten is sowieso meteen alle contact verbreken. En liefst ook alle banden.
Klinkt hard maar ik heb het zelf tot nu toe altijd toegepast (ook als ik degene was die werd gedumpt) en ik was altijd vervolgens degene die als eerst weer m'n leven op de rails had
Dat werkt niet voor iedereen zo.. Voor mij werkte dat niet. Toen ik al het contact verbrak en onmogelijk had gemaakt bleef ik in mijn boosheid naar hem.. Nu ik wel contact met hem kan hebben maar dit lang niet altijd het geval is heb ik veel meer rust in me en kan ik het allemaal veel beter van me afzetten, en ook echt door met mijn leven..quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:26 schreef _Lily_ het volgende:
Het enige wat echt helpt om je ex zo snel mogelijk te vergeten is sowieso meteen alle contact verbreken. En liefst ook alle banden.
Klinkt hard maar ik heb het zelf tot nu toe altijd toegepast (ook als ik degene was die werd gedumpt) en ik was altijd vervolgens degene die als eerst weer m'n leven op de rails had
Heel erg veel sterkte!quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:29 schreef hoerezooi het volgende:
ik mag me ook melden hier. Sinds gister na ruim 1.5 jaar uit elkaar omdat bij haar het gevoel/de vonk/ verliefdheid er niet meer was. Allebei met veel tegenzin en huilend afscheid genomen. Voel me nu gewoon zwaar klote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |