Luister nou eens, wat jij hier nu beschrijft, heb ik eigelijk precies hetzelfde. Mijn breuk is 3 maanden geleden (18 juli als ik het goed heb). Sinds die datum heb ik ook 0,0 contact met haar gehad terwijl haar hele kamer ook vol hangt met foto's en dergelijke.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:14 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Best wel raar eigenlijk, ex' en...
Mn ex en ik zijn als goede vrienden uit elkaar gegaan, maar spreken elkaar al ruim een jaar niet meer, nooit meer..
Alles wat er ooit tussen ons was, is weg, zelfs een miniscule vriendschap is er niet meer tussen ons, echt 100 % strangers voor elkaar... eerGisteren was ze jarig, en ik vond zelfs een persoonlijk sms' je al te ver gaan, dus ik feliciteerde haar via Facebook, en kreeg (uiteraard) net als de anderen gewoon een ''vind ik leuk'' als reatie...
En dat terwijl ik wel weet dat er ergens in haar kast nog 2 hele fotoalbums staan van onze vakanties samen. De laatste had ze zelfs nog laten maken toen het al uit was tussen ons, als leuke herinnering zei ze...
Gewoon dat verschil tussen dat er nu gewoon helemaal niets meer is tussen ons, maar anderzijds dat ze wel 100 + foto' s van me/ons ergens in haar kast heeft liggen vind ik best wel vreemd...
Je kent elkaar totaal niet meer, maar toch ook weer heel erg goed zeg maar
Moest het gewoon even kwijt, totaal geen boodschap verder
Ik heb ook de foto's maar weg gehaald na een vrij lange relatie (>3 jaar). Ik krijg het niet voor elkaar om het weg te gooien, ik heb alles wel gewoon bewaard. Als ik op de PC weer foto's terug zie dan voelt dat toch raar, net zoals jullie beschijven, je mist toch wat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:14 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Luister nou eens, wat jij hier nu beschrijft, heb ik eigelijk precies hetzelfde. Mijn breuk is 3 maanden geleden (18 juli als ik het goed heb). Sinds die datum heb ik ook 0,0 contact met haar gehad terwijl haar hele kamer ook vol hangt met foto's en dergelijke.
Blijf niet hopen dat ze er naar kijkt en denkt.. ik mis die tijd. Dat gaat echt niet gebeuren, leg je er gewoon bij neer dat het over is, als je jezelf valse hoop gaat geven maak je het alleen maar erger.
Ik heb alleen de eerste week op haar blog zitten kijken, maar van msn en facebook hebben we elkaar geblokkeerd. Daarna nooit meer naar haar gezocht op internet, maar goed ook. Je maakt jezelf gek als je gaat zitten kijken wat ze aan het doen is.
Natuurlijk denk ik ook vaak nog aan de leuke tijd die ik met haar heb gehad, maar denk bij jezelf dat het gewoon zo heeft moeten zijn. Je leert er weer van en kan zo een volgende relatie misschien wel succesvol maken.
Cut the crap, and go on.
Het is meer om een beeld te schetsen wat voor waarde je aan die persoon hecht; dat het ooit echt gaat gebeuren ga je nooit van uit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:18 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Dat zijn ook wel erg vergaande gedachten natuurlijk, persoonlijk zou ik voor niemand sterven, behalve misschien voor mijn evt. toekomstige kinderen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen idee waar ik mee bezig ben, ik heb dit nog nooit eerder gedaan. Altijd koos ik voor de veilige weg en dat was het negeren, wegstoppen en geen risico nemen. Ik neem nu een idioot risico. De kans is heel groot dat ik zwaar op m'n bek zal gaan. Ik heb kennelijk dat risico geaccepteerd, want ik doe 't.
Op de schaal van domheid, sta ik ergens bovenaan dunkt me.
De relatie is nu bijna 7 weken uit geloof ik.
Vrouwen die je aan het lijntje houden moet je links laten liggen en eigenlijk ook geen contact meer mee opnemen. Maar jij wil graag een deurmat zijn voor haar geloof ik. Get some self-respect dude.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:21 schreef NeverToBeContinued het volgende:
Heel verhaal zonder alinea's enzo
Zelfs voor het vaderland niet hier hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:02 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Het is meer om een beeld te schetsen wat voor waarde je aan die persoon hecht; dat het ooit echt gaat gebeuren ga je nooit van uit.![]()
Natuurlijk zorgt een overdosis aan idealisme en het 'liefdesgevoel' ervoor dat je rare dingen gaat denken, maar net zoals jij zou ik voor niemand sterven, behalve voor vaderland (twijfelgevalletje) of evt. toekomstige kinderen.
Euhm....weet je wel welke vraag jij hier stelt? Ik struikelde er iig over. Dus jij wilt graag weten hoe je dat allemaal kan laten gebeuren en kan accepteren?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:21 schreef NeverToBeContinued het volgende:
Mijn situatie is eigenlijk heel vreemd....
Kortom hoe accepteer je dat je gewoon misbruikt word ........
Ik moest het even van me afschrijven omdat ik zo graag wil dat het vanaf nu anders gaat, anders moet. Ik ga hier keihard aan onderdoor. Leef in een illusie en ben gewoon zielig in mijn hoop op haar.
Dit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:30 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Vrouwen die je aan het lijntje houden moet je links laten liggen en eigenlijk ook geen contact meer mee opnemen. Maar jij wil graag een deurmat zijn voor haar geloof ik. Get some self-respect dude.
daar heb je wel gelijk in, dat het ook met beeld van wat normaal is in een relatie te maken heeft.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:01 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Murmeli,
Het gaat om meer dan een mogelijk waardeloos zelfbeeld. Ook het beeld van wat wel- en niet 'normaal' is in een relatie en het daarbij bewaken van je eigen grenzen. Dat laatste komt nadrukkelijk naar voren als er geschreven wordt over het accepteren van misbruik = het niet bewaken van die eigen grenzen. Bijna logisch dat je zelfbeeld na 10 jaar(!) volledig ten onder gaat dan.... ;')
Hetzelfde zal gelden voor LePoo; sterkte ermee LePoo, je hebt het enige juiste gedaan en je zult heel snel merken dat je in rustiger vaarwater gaat komen. Het belangrijkste voor jou is om niet toe te gaan geven mocht ze zich weer melden. Daar is Nevertobecontinued jaren en jaren geleden de fout mee ingegaan....
Je hebt ook gelijk, ik kan gewoon niet anders.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:01 schreef Wanderingwhy het volgende:
Hetzelfde zal gelden voor LePoo; sterkte ermee LePoo, je hebt het enige juiste gedaan en je zult heel snel merken dat je in rustiger vaarwater gaat komen. Het belangrijkste voor jou is om niet toe te gaan geven mocht ze zich weer melden. Daar is Nevertobecontinued jaren en jaren geleden de fout mee ingegaan....
Ik zou graag willen zeggen dat mijn zelfbeeld niet zo slecht is, maar wanneer ik er goed over na denk en eerlijk ben tegenover mezelf dan is dat simpelweg niet zo. De periodes waarin ik geen contact met haar onderhield ging ik altijd voor de makkelijke tijdelijke oplossingen. Waarin ik die vrouwen niet eens echt de kans gaf maar ze gewoon gebruikte om mezelf weer even goed te voelen. Terwijl ik ondertussen altijd nog hoop had op die ééne vrouw.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dit.
Blijkbaar heb je zo'n waardeloos zelfbeeld dat je denkt dat je niet beter kan krijgen. Dus misschien moet je ff wat aan dat zelfbeeld doen. Dan kom je er vanzelf achter dat dit geen type vrouw is waar je oud mee wil worden
Bedoel je hiermee dat ik professionele hulp zou moeten zoeken? Voor het eerst heb ik er namelijk met men moeder hierover gepraat en volkomen eerlijk geweest. Op de een of andere manier heb ik het al die tijd een beetje ''verborgen'' gehouden voor men ouders en andere mensen. Net alsof ik me er voor schaamde dat het weer niet liep zoals ik hoopte. Altijd maar de schone schijn ophouden dat het allemaal wel meeviel ed. Ik hoop dat het eerlijk zijn tegenover iedereen me het juiste zetje in de goede richting geeft. Ik kies altijd voor de makkelijke weg, het verdringen van men gevoelens en verdriet in de hoop dat het wel goedkomt. Wat zou het toch heerlijk zijn als er gewoon een bepaald pad was dat je kon volgen waardoor je het echt achter je kan laten. Waarom ben ik zo'n stom rund dat ik het mezelf keer op keer aandoe.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in, dat het ook met beeld van wat normaal is in een relatie te maken heeft.
in ieder geval klinkt het mij serieus (ernstig) genoeg om er echt eens goed bij stil te gaan staan (desnoods er met iemand over te praten), want dit is echt niet gezond en heel erg jammer van de persoon nevertobecontinued.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |