abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104308277
@Self-Catering: kan ook een onderliggend probleem bij het meisje zijn.. wat het ook is.

@nicknicknickname: knap hoor! het is soms heel moeilijk om voor jezelf te kiezen, maar uiteindelijk schiet je daar alleen maar op.. omdat je uitgesteld verdriet niet nóg langer uitstelt! ;)

Kon ik maar knopen doorhakken. Heb met mijn ex afgesproken dat we het de komende tijd weer gaan proberen, maar dat we elkaar gewoon minder vaak zien. Niet meer naar elkaars ouders gaan etc. Gewoon alles op de rit proberen te krijgen. Hij ziet het als een relatie, maar dan geen vastigheid... terwijl ik dus niks met een andere jongen mag doen. Ik ben dus niet vrijgezel. Terwijl dit voor mijn gevoel gewoon niet werkt en dat heb ik hem al tientallen keren gezegd. En dat ik dus ook voor mijn gevoel vrijgezel ben.

Toch lijkt het alsof meneer er geen flikker voor wil doen. Alleen als het hem uitkomt. Als ik er over wil praten, dan zeur ik dus moet ik m'n snater houden. Over dingen die ik eerst in de relatie niet prettig vond mag ik niet praten, want ook dan zeur ik.
Dat frustreert me enorm. Hij doet verder ook kortaf en behandelt me eigenlijk als shit.

Ik haat knopen doorhakken. Vooral als het om personen gaat die voor heel veel positieve veranderingen in je leven hebben gezorgd.
pi_104308814
@forever152
Je omschrijft precies wat "wij" probeerden! Geloof me, het gaat niet werken... Vergeet het en durf een besluit te nemen, hoe eerder hoe beter! Voel me er nu ontzettend klote onder maar hoop dat het de komende dagen wel wegtrekt ;(
pi_104308832
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 02:44 schreef Forever152 het volgende:
@Self-Catering: kan ook een onderliggend probleem bij het meisje zijn.. wat het ook is.

@nicknicknickname: knap hoor! het is soms heel moeilijk om voor jezelf te kiezen, maar uiteindelijk schiet je daar alleen maar op.. omdat je uitgesteld verdriet niet nóg langer uitstelt! ;)

Kon ik maar knopen doorhakken. Heb met mijn ex afgesproken dat we het de komende tijd weer gaan proberen, maar dat we elkaar gewoon minder vaak zien. Niet meer naar elkaars ouders gaan etc. Gewoon alles op de rit proberen te krijgen. Hij ziet het als een relatie, maar dan geen vastigheid... terwijl ik dus niks met een andere jongen mag doen. Ik ben dus niet vrijgezel. Terwijl dit voor mijn gevoel gewoon niet werkt en dat heb ik hem al tientallen keren gezegd. En dat ik dus ook voor mijn gevoel vrijgezel ben.

Toch lijkt het alsof meneer er geen flikker voor wil doen. Alleen als het hem uitkomt. Als ik er over wil praten, dan zeur ik dus moet ik m'n snater houden. Over dingen die ik eerst in de relatie niet prettig vond mag ik niet praten, want ook dan zeur ik.
Dat frustreert me enorm. Hij doet verder ook kortaf en behandelt me eigenlijk als shit.

Ik haat knopen doorhakken. Vooral als het om personen gaat die voor heel veel positieve veranderingen in je leven hebben gezorgd.
Sorry dat ik het zeg, maar bovenstaand laat je je toch niet aanleunen ?
Ja nee
pi_104310353
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 01:41 schreef Self-Catering het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd was ik hier ook (zou het aan de maanden liggen?). Toentertijd ging ik met een leuk/mooi/lief meisje maar dat ging uit. In Juni een ontmoete ik een nieuw meisje. Er was een klik en hebben tm nu een leuke tijd gehad. Tot we vanavond bij elkaar zaten en het over 'ons' hadden. Zij vertelde dat ze zich niet helemaal kon geven en dat ik beter verdiende dan haar.

Raad eens?

Ik hoorde vorig jaar precies hetzelfde verhaal.

Wtf? ben ik te lief ofzo? :{
Of niet?
pi_104310390
Je quote jezelf, want...
pi_104310612
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 10:33 schreef Mint_Clansell het volgende:
Je quote jezelf, want...
Ik wilde graag een soort van horen wat anderen hierover denken. Pagina 11 onderaan gaat dat niet gebeuren. Beetje triest misschien, maar goed
Of niet?
pi_104316028
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 10:52 schreef Self-Catering het volgende:

[..]

Ik wilde graag een soort van horen wat anderen hierover denken. Pagina 11 onderaan gaat dat niet gebeuren. Beetje triest misschien, maar goed
Ben je het met haar eens? Of is zij alles wat je in een mogelijke partner zoekt?
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_104316295
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 14:21 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Ben je het met haar eens? Of is zij alles wat je in een mogelijke partner zoekt?
Alles.. Wat is alles?

Ja, ik kon het goed met haar vinden en ze past prima bij mij en dat geeft zij ook toe. Sterker nog, ze zegt dat ik perfect ben voor haar. Wat is het dan?
Of niet?
pi_104316768
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 14:30 schreef Self-Catering het volgende:

[..]

Alles.. Wat is alles?

Ja, ik kon het goed met haar vinden en ze past prima bij mij en dat geeft zij ook toe. Sterker nog, ze zegt dat ik perfect ben voor haar. Wat is het dan?
Ze hoeft niets voor jou te doen. Je bent er toch wel. Jij kost haar geen moeite :')
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_104330564
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 14:44 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ze hoeft niets voor jou te doen. Je bent er toch wel. Jij kost haar geen moeite :')
Niets is een groot woord. Ik ben van mijzelf makkelijk inderdaad..
Of niet?
pi_104332039
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 02:44 schreef Forever152 het volgende:

Haha, dat klinkt als een stabiele, gezonde relatie! ^O^ :|W

Dumpen en een beter exemplaar uitzoeken. Er zijn er genoeg.
pi_104332192
En in vrouwentaal staat 'perfect' gelijk aan burgerlijk, saai. Je bent dus gewoon een saaie jongen waar weinig initiatief in zit. Niet zo gek dus dat ze je dumpen. Een relatie moet wel spannend blijven, vooral de eerste jaren.
pi_104332496
Ik was heel goed bezig m'n ex te vergeten, tot dat hij voor de 2e keer in een week smste... :'(
[...] Gotta live a little!
pi_104334941
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 21:30 schreef twentybirds het volgende:
Ik was heel goed bezig m'n ex te vergeten, tot dat hij voor de 2e keer in een week smste... :'(
Ja en? :')

Het ligt niet aan zijn smsjes maar aan de wijze waarop jij reageert....

Vertel? :)
Strek je eens uit !
pi_104335791
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 14:30 schreef Self-Catering het volgende:

[..]

Alles.. Wat is alles?

Kon? Het is al uit of?

Als mijn vriendin zegt dat ik iemand beters verdien dan haar dan is ze bang dat ze niet aan mijn verwachtingen kan voldoen aan daardoor erg onzeker is. Je zou haar gerust kunnen stellen dat zij precies is wat je zoekt, dat schijn bedriegt en jij helemaal niet zo perfect/goed/geweldig bent als dat zij het nu voor doet komen.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 november 2011 @ 10:10:02 #291
300347 MrManuel
pi_104386822
En dan denk je dat je ondertussen al een stuk verder bent in het verwerken..
Blijk je toch weer terug te zitten bij de woede..
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_104387055
* ElDinosaur meldt zich aan.

Afgelopen weekend na 4 jaar de knoop doorgehakt en besloten dat we beter uit elkaar kunnen gaan.
pi_104387158
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:10 schreef MrManuel het volgende:
Je hebt altijd terugvalletjes.

Ze was vandaag jarig en ik heb haar gefeliciteerd via whatsapp, kreeg een erg enthousiaste reactie terug. Nummer meteen weer verwijderd omdat dat beter is. Ik ben weer helemaal van slag door het contact an sich, maargoed dat hoort er (helaas) allemaal bij.

Afwachten en uitzitten, nothing else you can do.
pi_104393619
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:10 schreef MrManuel het volgende:
Herkenbaar. Hier ook een lichte terugval. Ik had nieuwe foto's op mijn FB gezet en kreeg gelijk een enthousiaste reactie van haar. Dus ik daarop weer gereageerd met mijn stomme kop...want eerste contact sinds tijden...gelijk weer doodse stilte en zit wederom ik als een puber weer dagen te wachten op een reactie die hoogstwaarschijnlijk niet komt.

En intussen natuurlijk wel reageren bij anderen.

Ze speelt een spelletje met me waar ik aan kapot ga |:(
pi_104395019
Ik moedig het zeer aan om andere mensen tips te geven hoe je je ex-liefde achter je kunt laten.
Maar het zal wel bij genoeg mensen helaas niet werken,of gaan zoals het moet zoals bij mezelf.

Ik was de mijne ook kwijt,en het leuke was,ze belde me op toen ik op oefening in Duitsland was,ongveer 700km van huis,dus kon niet 123 naar haar toe.
In het begin met wat maten/collegas erover gehad,en ik had zoeits vn okeej,fuck haar,geen hand vol,maar een land vol,maar k verandere al snel van die gedachten,vooral als ik bed lag,of als ik andere stelletjes zag.

En dan kan ik als beroep wel militair zijn,maar god wat heb ik me zielig,ellendig,alleen gevoeld.
er was niet over van dat stoere soldaatje.
Ik heb me een week ziek gemeld,omdat ik depressief was,geen puf meer had,al zal dat ook zijn gekomen door het weinig eten,waar ik plots geen zin meer in had.
Ik wist dat het beter was om geen contact met haar te hebben,en toch hield ik haar op ping,whatsaap,msn,mail.
en als zij mij wou verwijderen van die dingen,werd ik zo boos,dat ik ging dreigen,puur omdat ik bang was totaal geen contact meer met haar te hebben.

Ik werd zelfs zo gek,dat ik savonds om 10 uur,3 kwartier terug reed vanuit de kazerne,naar haar huis,en daar bij de deur bleef wachten totdat ze kwam praten.
en ik was zelfs in staat de voorruit in te slaan als ze niet opkwam dagen.

en op een zaterdag ging ze indrinke bij vrindinne,en daarna na stad.
Maar ik wou met haar praten,maar zijn niet,dus ben ik voor haar vrindins huis gaan staan,en gewacht tot ze kwam,maar ze kwam niet.
en wat een lol dat ze had,en ik had zoeits van,hoe kan ze lol hebben,ik ga hier kapot,en zij lacht en weet k veel.
Dus ben ik het balkon (1e etage) opgeklommen,en zo dat huis binnengelopen,al snel waren er mensen die dat niet waardeerden,maar na wat gescheld en en geschreeuw,heb ik vrijwillig het pand verlaten.
Dit had dus niet gewerkt.
een week later,ben ik weer na haar huis gereden,en op haar gewacht want ze was t fitnisse.
Ik zag haar aan komen fietsen,en ze keek al een beetje verschrikt,ik keek naar haar,ik keek ff snel naar links,toen zag ik daar een of andere kneus staan,ja nu was ik om te ploffen,ik vroeg haar 3 x wie dat was,maar ze reageerde niet,toen ben ik uitgestapt,en haar nog een keer gevraagd,toen gaf ze antwoord,maar het was al te laat,het werd zwart voor me ogen,en heb haar vastgepakt,en over haar eigen fiets heen gegooid,en heb me omgedraaid naar die jongen,en die een paar klappen gegeven,iedereen was in rep en roer,zij was t schreeuwen,die kneus rende weg,haar vader kwam uit zun huis gestormd,en wou me wat aandoen,maar toen barste ik in tranen uit,want ik besefte dt ik zwaar iets fouts had gedaan,en dit niet kon.
Uiteindelijk naar huis gereden,ibuprofen,para's,diclofenac en weet k wat in me huig gewerkt,in een mix met amaretto,maar t enigste wat ik kreeg was buikpijn,en ben inmiddels immuun voor die pillen,ibu's tog wal,want heb op die pillen de vierdaagse uitgelopen.

maargoed,ik besefte dus dat ik goed fout zat,en zei vertelde me,dat die jongen haar alleen naar huis fietse,omdat het al 11 uur was,nou,ik denk me eigen ding erover,want een jonge brengt een meisje niet voor niets naar huis,als je degene pas 2 dagen kent.Maar met haar verklaring zal ik dus moeten leven.

tijdje rust gehad van elkaar,en toen heb ik besloten om het goed te maken,en ofcourse,omdat ik haar terug wou,haar een weekendje mee te nemen naar scheveningen.
daar nog wat kaarsjes etc uitgezet,leuke tijd gehad,maar de klik was er niet zo,zoals het hoorde.
wel veel gepraat daar,want ik heb best veel fouten gemaakt in onze relatie,vreemdgegaan,flirte met andere etc,het klinkt cliche,maar als ik haar kwijt ben,weet k pas wat k heb,en dat was slecht.

Uiteindelijk,zijn we weer bij elkaar,en werken we allebei aan onze mindere kanten,ik moet voornamelijk haar vertrouwen weer terug winnen,want dat was de reden dat ze bij me wegging.
en ja dat agressief gedrag wat ik vertoont heb,tja,t wordt me dagelijks aangeleerd,met oefeningen,trainingen etc,alleen ik gebruik ze buiten en binne het werk,dus moet iets me de scheiding gaan leggen tussen werk en prive.Dus ook daar ben k me best voor t doen.

Zo zie je maar weer dat liefde erg gek kan lopen,met de dag verloor ik de hoop,maar uiteindelijk heb ik haar weer terug,en kan ik me geluk niet op,en heb ik geleerd van me eigen fouten.

Ik zou ook niet willen weten waar t was geeindigd als ik haar niet terug kreeg.
de gedachte alleen al,om je ex met iemand anders te zien,terwijl je weet dat jij meer te bieden hebt,maakt me al gek,en agressief.

Nou,een half boek geschreven,maargoed,met mijn gedrag dat k vertoond heb,mag ik van geluk spreken dat ik me liefde weer terug heb.
En over werk betreft,wat wel gunstig is uitgepakt is dat je moet vechten voor je leven,voor wat je wil,en dat heb ik soms iets te letterlijk gedaan,maarja

Greetingzz

[ Bericht 1% gewijzigd door Twijfel90 op 15-11-2011 14:51:24 (beter) ]
  dinsdag 15 november 2011 @ 18:05:45 #296
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_104402239
Heftig...
pi_104404642
Ja. En een goede militair is niet agressief. Ik vind je daden op dat vlak ook totaal niet goed te praten.
Strek je eens uit !
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 november 2011 @ 19:08:39 #298
300347 MrManuel
pi_104404683
En nog geen 6 weken later heeft je ex een nieuw vriendje..
BAM..
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_104407052
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:08 schreef MrManuel het volgende:
En nog geen 6 weken later heeft je ex een nieuw vriendje..
BAM..
Been there, handled it... got the t-shirt ;)

Heb het zelfs meegemaakt dat het geen 6 dagen later was... het is moeilijk, maar aan dood gaan doe je niet ;)
pi_104407438
Holy fuck, wat is dit moeilijk.. Ik had de afgelopen dagen door onbegrip/kwaadheid het gevoel dat het wel makkelijk zou gaan. Net een gesprek gehad waarin we dingen goed naar elkaar uit hebben gesproken en met begrip komt ook het verdriet.

We gaan er in ieder geval allebei alles aan doen om niet terug te vallen in beloftes dat we gaan veranderen en alles beter gaan doen. Die tijd is voorbij en we moeten het nu gewoon allebei alleen gaan doen.

:'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')