Ik moedig het zeer aan om andere mensen tips te geven hoe je je ex-liefde achter je kunt laten.
Maar het zal wel bij genoeg mensen helaas niet werken,of gaan zoals het moet zoals bij mezelf.
Ik was de mijne ook kwijt,en het leuke was,ze belde me op toen ik op oefening in Duitsland was,ongveer 700km van huis,dus kon niet 123 naar haar toe.
In het begin met wat maten/collegas erover gehad,en ik had zoeits vn okeej,fuck haar,geen hand vol,maar een land vol,maar k verandere al snel van die gedachten,vooral als ik bed lag,of als ik andere stelletjes zag.
En dan kan ik als beroep wel militair zijn,maar god wat heb ik me zielig,ellendig,alleen gevoeld.
er was niet over van dat stoere soldaatje.
Ik heb me een week ziek gemeld,omdat ik depressief was,geen puf meer had,al zal dat ook zijn gekomen door het weinig eten,waar ik plots geen zin meer in had.
Ik wist dat het beter was om geen contact met haar te hebben,en toch hield ik haar op ping,whatsaap,msn,mail.
en als zij mij wou verwijderen van die dingen,werd ik zo boos,dat ik ging dreigen,puur omdat ik bang was totaal geen contact meer met haar te hebben.
Ik werd zelfs zo gek,dat ik savonds om 10 uur,3 kwartier terug reed vanuit de kazerne,naar haar huis,en daar bij de deur bleef wachten totdat ze kwam praten.
en ik was zelfs in staat de voorruit in te slaan als ze niet opkwam dagen.
en op een zaterdag ging ze indrinke bij vrindinne,en daarna na stad.
Maar ik wou met haar praten,maar zijn niet,dus ben ik voor haar vrindins huis gaan staan,en gewacht tot ze kwam,maar ze kwam niet.
en wat een lol dat ze had,en ik had zoeits van,hoe kan ze lol hebben,ik ga hier kapot,en zij lacht en weet k veel.
Dus ben ik het balkon (1e etage) opgeklommen,en zo dat huis binnengelopen,al snel waren er mensen die dat niet waardeerden,maar na wat gescheld en en geschreeuw,heb ik vrijwillig het pand verlaten.
Dit had dus niet gewerkt.
een week later,ben ik weer na haar huis gereden,en op haar gewacht want ze was t fitnisse.
Ik zag haar aan komen fietsen,en ze keek al een beetje verschrikt,ik keek naar haar,ik keek ff snel naar links,toen zag ik daar een of andere kneus staan,ja nu was ik om te ploffen,ik vroeg haar 3 x wie dat was,maar ze reageerde niet,toen ben ik uitgestapt,en haar nog een keer gevraagd,toen gaf ze antwoord,maar het was al te laat,het werd zwart voor me ogen,en heb haar vastgepakt,en over haar eigen fiets heen gegooid,en heb me omgedraaid naar die jongen,en die een paar klappen gegeven,iedereen was in rep en roer,zij was t schreeuwen,die kneus rende weg,haar vader kwam uit zun huis gestormd,en wou me wat aandoen,maar toen barste ik in tranen uit,want ik besefte dt ik zwaar iets fouts had gedaan,en dit niet kon.
Uiteindelijk naar huis gereden,ibuprofen,para's,diclofenac en weet k wat in me huig gewerkt,in een mix met amaretto,maar t enigste wat ik kreeg was buikpijn,en ben inmiddels immuun voor die pillen,ibu's tog wal,want heb op die pillen de vierdaagse uitgelopen.
maargoed,ik besefte dus dat ik goed fout zat,en zei vertelde me,dat die jongen haar alleen naar huis fietse,omdat het al 11 uur was,nou,ik denk me eigen ding erover,want een jonge brengt een meisje niet voor niets naar huis,als je degene pas 2 dagen kent.Maar met haar verklaring zal ik dus moeten leven.
tijdje rust gehad van elkaar,en toen heb ik besloten om het goed te maken,en ofcourse,omdat ik haar terug wou,haar een weekendje mee te nemen naar scheveningen.
daar nog wat kaarsjes etc uitgezet,leuke tijd gehad,maar de klik was er niet zo,zoals het hoorde.
wel veel gepraat daar,want ik heb best veel fouten gemaakt in onze relatie,vreemdgegaan,flirte met andere etc,het klinkt cliche,maar als ik haar kwijt ben,weet k pas wat k heb,en dat was slecht.
Uiteindelijk,zijn we weer bij elkaar,en werken we allebei aan onze mindere kanten,ik moet voornamelijk haar vertrouwen weer terug winnen,want dat was de reden dat ze bij me wegging.
en ja dat agressief gedrag wat ik vertoont heb,tja,t wordt me dagelijks aangeleerd,met oefeningen,trainingen etc,alleen ik gebruik ze buiten en binne het werk,dus moet iets me de scheiding gaan leggen tussen werk en prive.Dus ook daar ben k me best voor t doen.
Zo zie je maar weer dat liefde erg gek kan lopen,met de dag verloor ik de hoop,maar uiteindelijk heb ik haar weer terug,en kan ik me geluk niet op,en heb ik geleerd van me eigen fouten.
Ik zou ook niet willen weten waar t was geeindigd als ik haar niet terug kreeg.
de gedachte alleen al,om je ex met iemand anders te zien,terwijl je weet dat jij meer te bieden hebt,maakt me al gek,en agressief.
Nou,een half boek geschreven,maargoed,met mijn gedrag dat k vertoond heb,mag ik van geluk spreken dat ik me liefde weer terug heb.
En over werk betreft,wat wel gunstig is uitgepakt is dat je moet vechten voor je leven,voor wat je wil,en dat heb ik soms iets te letterlijk gedaan,maarja
Greetingzz
[ Bericht 1% gewijzigd door Twijfel90 op 15-11-2011 14:51:24 (beter) ]