Dank je wel.. Jij ook!quote:
Dank je wel.. Jij ook!quote:
Sterkte , kan me inderdaad voorstellen dat het behoorlijk klote voeltquote:Op vrijdag 11 november 2011 08:28 schreef Cocosmacroon het volgende:
We hebben gister afgesproken om vanavond de laatste avond te houden en zaterdag alles in te pakken en dan drop ik haar bij haar ouders. Het gaat verder best ok maar op sommige momenten doet het bijna fysiek pijn. Als ik de startpost mag geloven hoort het er allemaal bij en moet ik daar ff doorheen
Zaterdagavond heb ik al wel een kroegentocht op het programma staan, maar dat verandert niets aan het feit dat ik daarna in mijn eentje thuiskom in 'ons' huisje
Vorig jaar op ditzelfde moment leefde ik op hoop... Octagon verjaart morgen en dacht toen "Ik zal haar wel horen" en ook iets met een mooi verjaardagscadeau en zo. Soit, het lijkt allemaal zo lang geledenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat een rotdag.. Vandaag precies een jaar geleden.. Lijkt net of ik al het gevoel opnieuw beleef..
@MC; morgen pas!quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:52 schreef Mint_Clansell het volgende:
Gefeliciteerd alvast!
Zodra er een leuker exemplaar in beeld komt ben je je ex zo vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |