abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104209030
Ja echt een rare dag. Iedereen op m'n werk huilen om de collega en ik om m'n vriendin :(
pi_104214110
Wat een rotdag.. Vandaag precies een jaar geleden.. Lijkt net of ik al het gevoel opnieuw beleef..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_104214469
Ha lieve schat! ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_104214590
Ha.. ;)

Ik haat t ik haat t ik haat t.. Waarom voel ik alles opnieuw terwijl het zo goed ging..
pi_104214947
Accepteer het met een :) . Wat jij nu hebt had ik een paar weken geleden, idd net als vorig jaar. Komt vanzelf weer goed meis ;)
Strek je eens uit !
pi_104215947
Ik accepteer het met tranen ;)
pi_104221669
Sterkte joycie. :)
pi_104233606
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:38 schreef Cocosmacroon het volgende:
Dank je wel.. Jij ook!
pi_104234410
We hebben gister afgesproken om vanavond de laatste avond te houden en zaterdag alles in te pakken en dan drop ik haar bij haar ouders. Het gaat verder best ok maar op sommige momenten doet het bijna fysiek pijn. Als ik de startpost mag geloven hoort het er allemaal bij en moet ik daar ff doorheen :'(

Zaterdagavond heb ik al wel een kroegentocht op het programma staan, maar dat verandert niets aan het feit dat ik daarna in mijn eentje thuiskom in 'ons' huisje

[ Bericht 0% gewijzigd door Cocosmacroon op 11-11-2011 08:30:01 (d/t 's.. leer het ook nooit) ]
pi_104238803
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:38 schreef Cocosmacroon het volgende:
Dank je wel.. Jij ook!
pi_104240884
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 08:28 schreef Cocosmacroon het volgende:
We hebben gister afgesproken om vanavond de laatste avond te houden en zaterdag alles in te pakken en dan drop ik haar bij haar ouders. Het gaat verder best ok maar op sommige momenten doet het bijna fysiek pijn. Als ik de startpost mag geloven hoort het er allemaal bij en moet ik daar ff doorheen :'(

Zaterdagavond heb ik al wel een kroegentocht op het programma staan, maar dat verandert niets aan het feit dat ik daarna in mijn eentje thuiskom in 'ons' huisje
Sterkte , kan me inderdaad voorstellen dat het behoorlijk klote voelt :)

Altijd als ik dat soort posts lees dan denk ik : Blij dat ik geen relatie heb, en dat ik alweer bijna anderhalf jaar van mijn ex af ben en momenteel helemaal nergens in zit..

Dat wil ik voorlopig zo houden ook op de een of andere manier.. Mocht ik de komende 2 jaar een relatie krijgen dan moet dat echt een meid zijn die op mij af stapt ben ik bang...
pi_104242374
@Bolangles.....klinkt niet echt goed he? :')

Ook naar jou geldt dat je niet uniek bent in je ervaring. Maar maak jezelf nu niet zeldzaam in hoe je ermee omgaat ;)

(iets met paarden en er vanaf vallen en zorgen dat je er weer op moet komen...)
Strek je eens uit !
pi_104242862
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat een rotdag.. Vandaag precies een jaar geleden.. Lijkt net of ik al het gevoel opnieuw beleef..
Vorig jaar op ditzelfde moment leefde ik op hoop... Octagon verjaart morgen en dacht toen "Ik zal haar wel horen" en ook iets met een mooi verjaardagscadeau en zo. Soit, het lijkt allemaal zo lang geleden :D

Hopelijk voel je je vandaag alweer hoe je je eergisteren voelde ! ;)

ww :W
pi_104244505
Gefeliciteerd alvast!

Zodra er een leuker exemplaar in beeld komt ben je je ex zo vergeten.
pi_104245509
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 13:52 schreef Mint_Clansell het volgende:
Gefeliciteerd alvast!

Zodra er een leuker exemplaar in beeld komt ben je je ex zo vergeten.
@MC; morgen pas! ;)
Strek je eens uit !
pi_104248114
Al dat verdriet hier:(

Liefde is gewoon klote, maar zonder kan je ook niet...
pi_104284236
Pff kut ex :P

meid heeft het destijds met me uitgemaakt, ok fair enough..

Maar ze was aan het begin zelf degene die echt totaal vanuit het niets op mij afkwam en er alles aan deed om een relatie met mij te krijgen.. Lees: mn telefoonnummer regelen zonder dat ik die zelf ooit gegeven had, honderduit sms' en, me direct aan iedereen van haar familie voorstellen etc. Uiteinderlijk heeft ze me ook gevraagd voor de relatie.

Nu hoor ik dus de laatste tijd links en rechts allemaal verhalen dat ze kennelijk in het verleden heeft rondgebazuind dat ik een triest mannetje ben die haar gesmeekt heeft een relatie met me te nemen -O-

Natuurlijk zou je moeten denken ach laat gaan en sta erboven, maar het is wel een dorp weet je, ik wil geen imago hebben waar ik misschien nooit meer vanaf kom..
pi_104287587
Hallo..

Ik heb even een nieuw account aangemaakt voor deze post..

Wil toch graag iets van mij afschrijven..

Ongeveer 4 weken geleden zijn mijn toenmalige vriendin (23) en ik (24) uit elkaar gegaan. Op dat moment hadden we 2 jaar een relatie en het plan was om halverwege volgend jaar samen te gaan wonen. We hebben het enorm naar ons zin gehad en hebben veel leuke dingen gedaan, toch is het uitgegaan. Zo waren er de nodige irritaties af en toe... maar dat viel nog wel mee (al waren dat druppels die de emmer in liepen die uiteindelijk is overgelopen!)

Ook zijn er naar mijn mening een aantal dingen geweest die een scheur sloegen in onze relatie. Zo loog ze over haar ex qua contact. Mijn ex was redelijk naïef en bekeek de wereld door een te roze bril en dacht dat alles wel prima was.

Zo is er namelijk na 1,5 jaar weer iets gebeurd. Ze had veel contact met een jongen maar ze zei dat er niks mee aan de hand was en dat het gewoon een vriend was. Uiteindelijk kwam ik erachter dat hij erotische sms'jes/foto's stuurde wat mijn vriendin verzweeg.. daar heb ik ook zelf achter moeten komen.

Nu is mijn mening dat als je een relatie hebt je altijd eerlijk en open naar elkaar kan zijn en dat soort dingen niet hoeft te verzwijgen (natuurlijk iedereen heeft wel wat.. maar dat soort sms'jes etc. lijkt me toch handig om te vertellen). Doordat er steeds dingen werden verzwegen kreeg ik een bepaald wantrouwen. Ik vertrouwde het niet meer omdat er steeds gelogen werd over bepaalde dingen. Dit had z'n nodige nasleep op de relatie omdat er dus simpelweg geen vertrouwen was.

Nu hebben we het wel geprobeerd te redden.. maar dat lukte simpelweg niet in zo'n korte tijd. Nu is zij altijd erg jaloers geweest en heb ik het nodige geduld gehad om steeds te vertellen dat andere vrouwen er echt niet toe deden.

Ondanks dat er dus veel gebeurd is.. mis ik haar wel enorm. Ik ga wel naar vrienden toe maar het blijft gewoon "knagen". Wellicht is het punt ook wel dat zij mijn eerste lange relatie is geweest. . Wanneer ik nu wat leuks aan het doen ben dan denk ik altijd terug dat "zij" dit ook wel leuk zou vinden. Ook ben ik nog steeds erg verdrietig.. er is namelijk veel gebeurd maar ze was ondanks dat alles toch een erg leuke meid. Op dit moment zou ik niets liever willen dan haar terug hebben ondanks dat er enorm veel gebeurd is..

Ik verwacht hier geen medelijden.. maar wil gewoon graag iets van me afschrijven.
pi_104290509
Tja, als er geen vertrouwen is in een relatie dan kun je er beter mee stoppen. Dat doet pijn in het begin, maar besef je wel dat jij niet degene bent die moet veranderen. Waarom heeft je ex die sms'jes bijvoorbeeld voor je verzwegen? Kennelijk was ze toch niet zo naief als jij denkt.
pi_104291828
Precies wat Mint_Clansell zegt. En dan krijg jij er als fijne karaktertrek van haar bij dat ze jaloers is?
Jaloers of achterdochtig? Gezien wat ze verzwijgt en dan het spreekwoord "zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten...." is het ook geen vraag. Gewoon achterdocht vanwege haar eigen acties :')
Strek je eens uit !
pi_104292698
Anders post ik bijna op me normale account..

@Mint_Clansell
Nou dat heb ik dus ook.. alleen word het zo gedraaid dat ik wel de schuld krijg.. want ik zou boos zijn geworden als ze het gezegd zou hebben. En ik krijg de schuld vanwege het feit dat ik niet kan zeggen "Ach kan gebeuren zand erover" maar dat gewoon even moet verwerken.. maar dat duurt te lang volgens haar..
Over dat naïeve, dat is ze wel.. als je 5x zegt "Jij kan dat echt niet.. jij bent dit en dat.." dan geloofd ze het ook. Zodoende zocht ze er niet veel achter bij die sms'jes (met dat ik dit tik denk ik wie hou ik voor de gek :'))

@Wanderingwhy
Klopt.. heeft toch bijna 3-4 maanden geduurd eer ik het er bij haar uit kreeg dat ik echt niemand anders leuk vind.

Wellicht krijg ik inderdaad de schuld vanwege haar eigen acties..
pi_104299525
@ kloontje 90a. mooi excuus he, 'je zou boos zijn geworden, je zorgen hebben gemaakt, jaloers zijn geworden etc etc' Ja misschien... en wat dan nog. Eerlijkheid duurt het langst.

@ all of you
Zit inmiddels nogal in de wraakzuchtige fase. wil het liefst zoals in de reclame alle spullen op straat smijten, maar ja daar kun je problemen mee krijgen dus doe het niet. Best een goed alternatief voor therapie dit.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_104301329
Na nog een paar keer te hebben afgesproken met mijn ex ben ik er nu echt klaar mee! moeilijk besluit geweest omdat ik nu helemaal geen vrienden meer heb, maar liever dat dan iemand die mij blijft belazeren :{ Altijd maar die mooie praatjes van dat ze moet nadenken en wel contact wilt houden... We zijn nu 4-5 maanden verder en er verandert helemaal niets :{ ik kies voor mezelf! Val dan maar lekker dood! Als je elke kans verprutst verdien je mij niet 8-)
pi_104301351
Zo de frustratie is eruit :o Viel niet op hè? :7
pi_104306982
Vorig jaar rond deze tijd was ik hier ook (zou het aan de maanden liggen?). Toentertijd ging ik met een leuk/mooi/lief meisje maar dat ging uit. In Juni een ontmoete ik een nieuw meisje. Er was een klik en hebben tm nu een leuke tijd gehad. Tot we vanavond bij elkaar zaten en het over 'ons' hadden. Zij vertelde dat ze zich niet helemaal kon geven en dat ik beter verdiende dan haar.

Raad eens?

Ik hoorde vorig jaar precies hetzelfde verhaal.

Wtf? ben ik te lief ofzo? :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Self-Catering op 13-11-2011 10:29:43 ]
Of niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')