Dat is inderdaad knap klote.. Goed uit elkaar gaan betekend niet dat het niet moeilijk is..quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:53 schreef Bouke-p het volgende:
* Bouke-p is na 6 jaar ook single
ruim 6 jaar samen, 4,5 jaar samen gewoon en 3 jaar getrouwd.... na mn uitzending in afghanistan vorig jaar ging t bergafwaarts en nu dus over....
We gaan wel goed uitelkaar, das positief maar verder is het knap klote!
Sterktequote:Op zaterdag 5 november 2011 21:53 schreef Bouke-p het volgende:
ruim 6 jaar samen, 4,5 jaar samen gewoon en 3 jaar getrouwd.... na mn uitzending in afghanistan vorig jaar ging t bergafwaarts en nu dus over....
Mijn vaste motto, iets nemen met je ex is hetzelfde als een cadeautje voor de 2e keer uitpakken.quote:Op zondag 6 november 2011 00:32 schreef Sephael het volgende:
Tips, gedachten, meningen of wil je me even goed de waarheid zeggen? Graag.
Dat zeiden onze vrienden ook. maar na 18 jaar toch over.quote:Op zondag 6 november 2011 09:43 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Sterkte
In mijn omgeving vind ik het altijd zo verbazingwekkend als dit soort lange relaties overgaan. Na 3+ jaar al kan ik me bij die mensen eigenlijk al niet meer voorstellen dat ze ooit uit elkaar gaan...
Speciaal voor Bouke ( en de rest natuurlijk ook );quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:53 schreef Bouke-p het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:15 schreef Isis20 het volgende:
Is het 'noodzakelijk' om het contact, sowieso voor een tijd, te verbreken met je ex om over hem/haar heen te komen?
Of kan je ook iemand loslaten zonder dit te doen?
Ik denk dat het er een beetje aan ligt hoe je uit elkaar gaat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:15 schreef Isis20 het volgende:
Is het 'noodzakelijk' om het contact, sowieso voor een tijd, te verbreken met je ex om over hem/haar heen te komen?
Of kan je ook iemand loslaten zonder dit te doen?
Ik zou persoonlijk zeggen: verbreek het contact tijdelijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:54 schreef Isis20 het volgende:
Geen ruzie, van beide kanten nog gevoelens...
Van dumpen is niet zo zeer sprake.
Vrijwel altijd heeft één van de twee nog gevoelens. Ze houden nooit precies tegelijkertijd op.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik denk dat het er een beetje aan ligt hoe je uit elkaar gaat.
Gaat het met ruzie of houdt de ene nog van de ander, dan kun je beter al het contact (tijdelijk) verbreken.
Mocht je goed uit elkaar gegaan zijn en geen frustraties of verwijten meer zijn, is het best mogelijk om contact te houden. Maar vooral geen frustraties meer hebben is lastig, zeker voor diegene die gedumpt is.
QFTquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:02 schreef QEX het volgende:
Had/heb een sociaal leven ernaast. Maar als je 14 jaar lang naast iemand wakker word, tegelijk naar bed gaat, interesses deelt, dan val je wel in een diep gat. Als je tijdens het avondeten gewent bent naar elkaars dag te informeren, altijd iemand had aan wie je je ei kwijt kon. Dan maakt het niet uit of je wel of geen sociaal leven hebt. De persoon met wie je je leven deelde, de meest intieme momenten... is niet meer bij je.
Zou ik niet moeten willen nee...quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk zeggen: verbreek het contact tijdelijk.
Of zou je het nog een kans willen geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |