abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104021963
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:53 schreef Bouke-p het volgende:
* Bouke-p is na 6 jaar ook single

ruim 6 jaar samen, 4,5 jaar samen gewoon en 3 jaar getrouwd.... na mn uitzending in afghanistan vorig jaar ging t bergafwaarts en nu dus over....

We gaan wel goed uitelkaar, das positief maar verder is het knap klote!
Dat is inderdaad knap klote.. Goed uit elkaar gaan betekend niet dat het niet moeilijk is..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_104022617
quote:

ruim 6 jaar samen, 4,5 jaar samen gewoon en 3 jaar getrouwd.... na mn uitzending in afghanistan vorig jaar ging t bergafwaarts en nu dus over....

Sterkte :)

In mijn omgeving vind ik het altijd zo verbazingwekkend als dit soort lange relaties overgaan. Na 3+ jaar al kan ik me bij die mensen eigenlijk al niet meer voorstellen dat ze ooit uit elkaar gaan...

Een collega - stelletje van mij ook, tot voorheen altijd samen, hij kwam haar altijd ophalen van werk ( :') ) altijd leuk en aardig en opeens was het uit dat is toch best raar eigenlijk :Y

Zelf merk ik dat ik na ruim 1.5 jaar single ook wel weer echt behoefte krijg aan een vaste relatie Zit al een tijdje met een scharrel, maar ben er van de week achter gekomen dat dit voor mij echt niets gaat worden.
Eerst moet ik dat dus nog even netjes afsluiten en dan kan ik weer op zoek. Vind het echt een vervelend idee dat er momenteel gewoon 0,0 meisjes zijn in mijn leven waar ik aanknopingspunten mee heb oid...
  zondag 6 november 2011 @ 11:54:09 #228
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_104025102
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:32 schreef Sephael het volgende:
Tips, gedachten, meningen of wil je me even goed de waarheid zeggen? Graag.
Mijn vaste motto, iets nemen met je ex is hetzelfde als een cadeautje voor de 2e keer uitpakken.

Of in jouw geval, waarom zou je haar je nog een keer pijn laten doen?
Waarom zou het als ze ja zegt nu ineens wel langer duren dan een paar weken?

Ander vast motto, een relatie is net een vaas, breek je hem, dan kun je het wel lijmen, maar het wordt nooit meer die originele vaas zonder barsten er in.

Verschrikkelijk cliché ik weet het. Nadeel van cliché's is, vaak zijn ze waar.
pi_104041603
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 09:43 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Sterkte :)

In mijn omgeving vind ik het altijd zo verbazingwekkend als dit soort lange relaties overgaan. Na 3+ jaar al kan ik me bij die mensen eigenlijk al niet meer voorstellen dat ze ooit uit elkaar gaan...

Dat zeiden onze vrienden ook. maar na 18 jaar toch over.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_104081719
quote:

Speciaal voor Bouke ( en de rest natuurlijk ook );

pi_104093213
Ik schaam mezelf af en toe voor de manier waarop ik over mijn ex denk..

Heb het destijds zelf een beetje verknald en die meid ging echt voor mij, maar als ik eens op haar facebook kijk heeft ze echt een heel leuk leven..

Zelf was ik tijdens die relatie nog wel eens chagerijnig omdat ik vond dat ze me te veel claimde en zelf te weinig met vriendinnen omging, waardoor ze altijd meewou met mij en mn maten, te veel aan mij ''hing'' zeg maar...

Maar nu heeft ze echt in de 1.5 jaar dat het uit is enorm veel contacten opgedaan, van de hockeyclub waar ze bij is gegaan, met haar nieuwe vriend hebben ze een hele vriendenclub van stelletjes en haar eigen vriendinnen ziet ze ook weer veel vaker.

Ik wil haar dit natuurlijk gewoon gunnen, maar stiekem zie ik haar ergens nog steeds graag op haar bek gaan en dat wil ik eigenlijk helemaal niet . :@
pi_104097478
Facebook zegt echt helemaal niets over wat voor een leven iemand heeft.
pi_104099878
Hmm eerlijk gezegd niet helemaal eens, want ik kan er in ieder geval uit concluderen dat ze bij die hockeyclub vriendinnen heeft gemaakt waar ze mee uit eten gaat en bij over de vloer komt. Zo ook met die stelletjes en ook met haar vriendinnen zie ik regelmatig foto' s verschijnen waar ze hen eerst nooit zag..

Maargoed ik moet haar dat natuurlijk gunnen, want als er iets triest is dan is het natuurlijk wel hopen dat je ex ongelukkig wordt oid.. Maar soms voel ik toch nog wel eens wat revanchegevoelens zo kan ik er altijd nog niet goed tegen als ik haar met haar vriend tegen kom en ik loop alleen in de supermarkt en ik kom ze tegen oid :') :')
pi_104101506
Ja, maar het is maar net wat die persoon op zijn of haar pagina zet. Als ze alleen de leuke dingen op d'r pagina zet dan lijkt het idd net alsof ze een superleven heeft. Een heleboel mensen kiezen ervoor om de minder leuke dingen niet te delen, waardoor er vaak een heel erg vertekend beeld ontstaat voor de buitenwereld.
pi_104102748
Natuurlijk ze zal ook wel eens haar mindere momentjes hebben, en het is logisch dat je niet op facebook gaat zetten '' ik voel me zo klote want ik twijfel over mijn relatie '' ofzo...

Maargoed ergens kan ik het nog steeds niet zo goed hebben dat ze inmiddels een heel nieuw leven heeft met nieuwe mensen en 99,9 % zeker nooit meer aan mij denkt en dat vind ik best triest van mezelf maar het is toch een gevoel dat telkens weer opkomt, dat wou ik hier gewoon ff kwijt, weet ook niet waarom :P
pi_104115157
@Bojangles; heb je inmiddels wel weer een vriendin? Dat stilstaan en achteruitkijken doet t hem niet.... ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_104128736
Vriendin niet, ''vaste scharrel'' wel, voor zover een scharrel vast kan zijn :P

Maar ik heb telkens dat als het te dicht bij een relatie komt dat ik afhaak oid...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 8 november 2011 @ 20:47:35 #238
300347 MrManuel
pi_104136608
...

[ Bericht 99% gewijzigd door MrManuel op 08-11-2011 21:22:47 ]
[i]~ The impossible is easy![/i]
  dinsdag 8 november 2011 @ 22:15:07 #239
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_104141906
Is het 'noodzakelijk' om het contact, sowieso voor een tijd, te verbreken met je ex om over hem/haar heen te komen?
Of kan je ook iemand loslaten zonder dit te doen?
geen.
pi_104142206
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:15 schreef Isis20 het volgende:
Is het 'noodzakelijk' om het contact, sowieso voor een tijd, te verbreken met je ex om over hem/haar heen te komen?
Ja.

Anders blijf je in het 'vertrouwde' hangen, terwijl dat 'vertrouwde' weg is. Je houdt jezelf dus een beetje in de illusie.
  dinsdag 8 november 2011 @ 22:27:40 #241
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_104142631
Opvallend hoeveel dezelfde mensen hier blijven posten.
Toch is het fijn om te zien dat diegene die hier al langer lopen, de nieuwere helpen. :)
  dinsdag 8 november 2011 @ 22:29:27 #242
314372 Goddelijker
pi_104142757
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:15 schreef Isis20 het volgende:
Ik denk dat het er een beetje aan ligt hoe je uit elkaar gaat.
Gaat het met ruzie of houdt de ene nog van de ander, dan kun je beter al het contact (tijdelijk) verbreken.
Mocht je goed uit elkaar gegaan zijn en geen frustraties of verwijten meer zijn, is het best mogelijk om contact te houden. Maar vooral geen frustraties meer hebben is lastig, zeker voor diegene die gedumpt is.
  dinsdag 8 november 2011 @ 22:54:27 #243
343786 Isis20
pi_104144391
Geen ruzie, van beide kanten nog gevoelens...
Van dumpen is niet zo zeer sprake.
geen.
  dinsdag 8 november 2011 @ 23:08:24 #244
314372 Goddelijker
pi_104145064
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:54 schreef Isis20 het volgende:
Geen ruzie, van beide kanten nog gevoelens...
Van dumpen is niet zo zeer sprake.
Ik zou persoonlijk zeggen: verbreek het contact tijdelijk.
Of zou je het nog een kans willen geven?
pi_104151316
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:29 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik denk dat het er een beetje aan ligt hoe je uit elkaar gaat.
Gaat het met ruzie of houdt de ene nog van de ander, dan kun je beter al het contact (tijdelijk) verbreken.
Mocht je goed uit elkaar gegaan zijn en geen frustraties of verwijten meer zijn, is het best mogelijk om contact te houden. Maar vooral geen frustraties meer hebben is lastig, zeker voor diegene die gedumpt is.
Vrijwel altijd heeft één van de twee nog gevoelens. Ze houden nooit precies tegelijkertijd op.
pi_104153373
Ik vind het wel lekker eigenlijk geen contact meer met mn ex.. Zij had me van msn gegooit, ik haar van facebook vervolgens, heerlijk. Kreeg nog wel een sms laatst over iets, heb daar gewoon op geantwoord en geen wedervraag gesteld.. Klaar!
pi_104163800
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:02 schreef QEX het volgende:
Had/heb een sociaal leven ernaast. Maar als je 14 jaar lang naast iemand wakker word, tegelijk naar bed gaat, interesses deelt, dan val je wel in een diep gat. Als je tijdens het avondeten gewent bent naar elkaars dag te informeren, altijd iemand had aan wie je je ei kwijt kon. Dan maakt het niet uit of je wel of geen sociaal leven hebt. De persoon met wie je je leven deelde, de meest intieme momenten... is niet meer bij je.
QFT
  woensdag 9 november 2011 @ 17:05:19 #248
343786 Isis20
pi_104166999
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 23:08 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik zou persoonlijk zeggen: verbreek het contact tijdelijk.
Of zou je het nog een kans willen geven?
Zou ik niet moeten willen nee...
geen.
pi_104192010
Mijn relatie is na 6.5 jaar en 4 jaar samenwonen gisteravond over gegaan :( Gisteravond is ook bekend geworden dat een directe collega niet meer uit het ziekenhuis gaat komen nadat hij vorige week voor een pijntje ff naar het ziekenhuis ging. Nu heb ik vandaag een 'samenkomen' op mijn werk om over de trieste gebeurtenis te praten. Wat een dag!

Zo gaat alles ok en zo is ineens alles klote :| wtf
pi_104200444
Heftig verhaal Cocosmakroon.... :')
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')