abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103927901
ruim een maand geleden, voelt als vorige week. Wisseld per dag, wat zeg ik per uur. Veel in bioscoop gezeten. Mis van alles, zelfs minder leuke dingen. Mis over mijn dag te kunnen praten. Ben de enige in mijn vriendengroep zonder relatie. GIngen vaak met alle stelletjes op pad. Hoor om me heen dat ze plannen maken voor de komende feestdagen. Verheugen op kerst en oud & nieuw? Zou het liefst December over slaan.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_103941090
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:12 schreef QEX het volgende:
ruim een maand geleden, voelt als vorige week. Wisseld per dag, wat zeg ik per uur. Veel in bioscoop gezeten. Mis van alles, zelfs minder leuke dingen. Mis over mijn dag te kunnen praten. Ben de enige in mijn vriendengroep zonder relatie. GIngen vaak met alle stelletjes op pad. Hoor om me heen dat ze plannen maken voor de komende feestdagen. Verheugen op kerst en oud & nieuw? Zou het liefst December over slaan.
Je zit min of meer in dezelfde situatie als ik. Ik denk heel veel aan haar, maar ik merk dat het langzaam iets makkelijker wordt om vervolgens niet over van alles en nog wat na te gaan denken waardoor ik haar alleen maar meer zou missen.

Wie opent er even een poll voor het overslaan van december?
pi_103944606
Waarom kom ik niet over haar heen:(:(
Weer is fijn gedroomd dat het allemaal goed kwam afgelopen nacht. Lekker is dat.... Een halfjaar lang voel ik me al klote en zij zit lekker de slet uit te hangen. Pfff..... Inderdaad, laten we december maar overslaan, want zoals vorig jaar wordt het bij lange na niet:(
Wat mis ik dat:(
pi_103944698
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 01:01 schreef Davboy het volgende:
Waarom kom ik niet over haar heen:(:(
Weer is fijn gedroomd dat het allemaal goed kwam afgelopen nacht. Lekker is dat.... Een halfjaar lang voel ik me al klote en zij zit lekker de slet uit te hangen. Pfff..... Inderdaad, laten we december maar overslaan, want zoals vorig jaar wordt het bij lange na niet:(
Wat mis ik dat:(
Wees sterk. Laat jouw geluk niet beinvloeden door een ander. Waarschijnlijk is ze niet eens de reden van jouw ongeluk; ga het bij jezelf na. Wat mis je in je leven?

Als het antwoord toch echt liefde is.. Liefde begint bij jezelf. Acceptatie en houden van wie jij bent. Gun jezelf een gelukkig leven, fack that bitch. Live goes on.

(trusten alvast iedereen)
pi_103945360
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2011 01:06 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Wees sterk. Laat jouw geluk niet beinvloeden door een ander. Waarschijnlijk is ze niet eens de reden van jouw ongeluk; ga het bij jezelf na. Wat mis je in je leven?

Als het antwoord toch echt liefde is.. Liefde begint bij jezelf. Acceptatie en houden van wie jij bent. Gun jezelf een gelukkig leven, fack that bitch. Live goes on.

(trusten alvast iedereen)
Thanks voor je support man.

Wat is er mis in mijn leven... Ik weet het niet.. Liefde? Eenzaamheid? Ik ben best onzeker en voel me graag geaccepteerd in groepen. Het liefst ben ik altijd omringd door mensen.

Ik heb vanavond bijvoorbeeld niks te doen en dan ga ik zitten denken. Kijken op facebook wat anderen aan het doen zijn enzovoort. Toen ik met haar had was ik nooit alleen, was ik altijd geaccepteerd, had ik altijd iemand met wie ik kon praten. Zij was er ALTIJD. Ookal was ze er niet belde we vaak, ook midden in de nacht om te praten over onzin.

Shit man... ik mis dat gewoon

Vorige december was het vet gezellig. Samen cadeautjes kopen voor kerst voor iedereen. Samen families afgaan met kerstdiner's die wij kooktte. Noem maar op, sinterklaas, oud en nieuw, wat niet. Waarom kom ik er nu pas achter hoe chill het is om als je gaat slapen met een mooie chick naast je die van je houdt weer wakker te worden.

Lekker hopeloos dit
pi_103945364
Misschien ff kickje naar KLB haha
pi_103956822
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 01:48 schreef Davboy het volgende:

[..]

Thanks voor je support man.

Wat is er mis in mijn leven... Ik weet het niet.. Liefde? Eenzaamheid? Ik ben best onzeker en voel me graag geaccepteerd in groepen. Het liefst ben ik altijd omringd door mensen.

Ik heb vanavond bijvoorbeeld niks te doen en dan ga ik zitten denken. Kijken op facebook wat anderen aan het doen zijn enzovoort. Toen ik met haar had was ik nooit alleen, was ik altijd geaccepteerd, had ik altijd iemand met wie ik kon praten. Zij was er ALTIJD. Ookal was ze er niet belde we vaak, ook midden in de nacht om te praten over onzin.

Shit man... ik mis dat gewoon

Vorige december was het vet gezellig. Samen cadeautjes kopen voor kerst voor iedereen. Samen families afgaan met kerstdiner's die wij kooktte. Noem maar op, sinterklaas, oud en nieuw, wat niet. Waarom kom ik er nu pas achter hoe chill het is om als je gaat slapen met een mooie chick naast je die van je houdt weer wakker te worden.

Lekker hopeloos dit
Das eigenlijk je eigen schuld ook he. De valkuil waar veel mensen in vallen, alles gaat in een relatie voor......dat moet je niet doen. Je moet ook je eigen sociale leven ernaast houden. Als je dat had gedaan, had je dit niet (of in mindere mate) gehad.
pi_103997582
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 14:30 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Das eigenlijk je eigen schuld ook he. De valkuil waar veel mensen in vallen, alles gaat in een relatie voor......dat moet je niet doen. Je moet ook je eigen sociale leven ernaast houden. Als je dat had gedaan, had je dit niet (of in mindere mate) gehad.
Dat is het probleem niet. Ik ga nogsteeds om met mijn oude vrienden, heb zelfs wat nieuwe vrienden gemaakt. Maar alsnog is het een gevoel van eenzaamheid dat achter blijft.
pi_104007460
Had/heb een sociaal leven ernaast. Maar als je 14 jaar lang naast iemand wakker word, tegelijk naar bed gaat, interesses deelt, dan val je wel in een diep gat. Als je tijdens het avondeten gewent bent naar elkaars dag te informeren, altijd iemand had aan wie je je ei kwijt kon. Dan maakt het niet uit of je wel of geen sociaal leven hebt. De persoon met wie je je leven deelde, de meest intieme momenten... is niet meer bij je.
  zaterdag 5 november 2011 @ 20:05:35 #210
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104007617
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:02 schreef QEX het volgende:
Had/heb een sociaal leven ernaast. Maar als je 14 jaar lang naast iemand wakker word, tegelijk naar bed gaat, interesses deelt, dan val je wel in een diep gat. Als je tijdens het avondeten gewent bent naar elkaars dag te informeren, altijd iemand had aan wie je je ei kwijt kon. Dan maakt het niet uit of je wel of geen sociaal leven hebt. De persoon met wie je je leven deelde, de meest intieme momenten... is niet meer bij je.
Inderdaad. Ik betrap mezelf nog steeds op momenten waarvan ik denk: oh, dat wil ik straks met mijn vriendin delen, dat vindt ze vast leuk. Maar dan besef ik me dat dit niet meer kan.

Ik ga mezelf in December opsluiten met veel eten en een nieuwe game denk ik. Schijtmaand.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_104008286
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik betrap mezelf nog steeds op momenten waarvan ik denk: oh, dat wil ik straks met mijn vriendin delen, dat vindt ze vast leuk. Maar dan besef ik me dat dit niet meer kan.

Ik ga mezelf in December opsluiten met veel eten en een nieuwe game denk ik. Schijtmaand.
Ik heb steeds de neiging een sms te sturen of een mailtje. Heb gelukkig vrienden waar ik naar toe kwam, maar denk dat de kerstspullen dit jaar op zolder blijven en goede voornemens? waarom zou ik de moeite doen goede voornemens te hebben. (ok eentje dan, dit verdriet te boven komen)
pi_104012189
* Bouke-p is na 6 jaar ook single

ruim 6 jaar samen, 4,5 jaar samen gewoon en 3 jaar getrouwd.... na mn uitzending in afghanistan vorig jaar ging t bergafwaarts en nu dus over....

We gaan wel goed uitelkaar, das positief maar verder is het knap klote!
pi_104012489
Sterkte.
pi_104017113
Jongens zijn net als typex, eerst je type dan je EX hahaha
pi_104017133
Youuu are my babylovee my baby love
pi_104017272
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:06 schreef preciouslittlething het volgende:
Jongens zijn net als typex, eerst je type dan je EX hahaha
Lol.
pi_104017878
Hier komt mijn (lange) verhaal van de afgelopen maand. Ik heb er net goed over kunnen praten met een vriendin, maar ik wil het nog even van me af schrijven.

Ik heb bijna 3 maanden verkering gehad met het leukste meisje dat ik ooit gekend heb. 3 maanden is natuurlijk niet zo lang, maar lees even verder. Na een geweldige 2enhalve maand samen ging het een weekje wat minder. De eerste verliefdheid is er een klein beetje af, en je begint ook minder leuke dingen van elkaar te zien. Ik denk dan, we gaan hierna weer verder en we gaan samen zorgen dat het weer geweldig wordt. Zij denkt, zonder het er met mij over te hebben, dit wordt hem niet meer, dus ze maakt het uit.

Op de avond dat ze het uit maakte drong het nog niet goed tot me door, ik begon na een half uurtje met haar te praten alweer grapjes te maken en ik heb er die avond geen traan om gelaten. Na mijn vorige relaties van 3 jaar en van een half jaar heb ik (we) een avond liggen janken. De reden die ik mijzelf hiervoor gaf was de duur van de relatie. Dit was maar een paar maanden dus daarom vind ik het minder erg.

De reden die zij mij gaf toen ze het uitmaakte was 'het gevoel is een beetje weg'. Als we net een paar geweldige maanden hebben gehad dan ben ik er van overtuigd dat dat gevoel niet in een weekje weg kan zijn, en als dat wel zo is dan kan het ook weer terug komen. Zij kon niet echt verklaren waarom ze er geen moeite voor wilde doen. Verklaring die ik haar gaf: je vindt mij gewoon niet leuk genoeg. Haar antwoord: ik vind je wel heel leuk, maar het gevoel is gewoon een beetje weg. Ik, als iemand die dingen graag rationeel verklaart, was hier niet echt tevreden mee en daarmee kon ik het niet echt afsluiten. De 2 dagen daarna heb ik nog wat met haar gepraat via msn. Ook toen kon ze geen verklaring geven waar ik tevreden mee was. Ik weet van mezelf dat ik vaak door zeur over dingen, dus op het moment dat ik dat door kreeg ben ik gestopt.

De 3 weken daarna heb ik geen woord meer tegen haar gezegd omdat het niet zo handig is om door de zeuren. Zij heeft ook geen woord tegen mij gesproken. Ik heb het er die weken erg moeilijk mee gehad. Veel kleine dingetjes deden mij aan haar denken en ik heb haar erg gemist. Na mijn vorige relaties, 3 jaar en een half jaar, werd het liefdesverdriet gedurende de eerste weken minder. Nu wordt het niet minder. Ik mis haar nog net zo als dat ik een paar weken terug deed.

Ik heb haar ontmoet op een camping waar we beiden deze zomer gewerkt hebben. Inmiddels werken we er niet meer, maar vandaag was er een personeelsdag als afsluiting van het jaar. Deze hele avond heb ik nog geen hoi gezegd of gekregen en we hebben niet één blik uitgewisseld. Daar ben ik zeker mede schuldig aan omdat ik mijn avond niet wilde verpesten door moeilijk te gaan doen over haar. Toch baal ik er verschrikkelijk van dat zij niets liet blijken. Aan de ene kant denk ik dan dat het haar niets meer kan schelen, dat ze er klaar mee is. Aan de andere kant hoop ik dat ze een vergelijkbare reden heeft als ik.

Na mijn vorige relaties die een stuk langer duurden werd het na een paar weken langzaam aan beter. Nu is dat absoluut niet het geval. Ik wil haar terug. Zij gedraagt zich alsof ze nooit meer aan me denkt. Ik heb het er ongelofelijk moeilijk mee en dat verward me omdat ik dat na vorige, langere, diepere relaties niet had.

Ik wil binnenkort vragen of ze een keer met me wil afspreken. Ik moet dit aan haar kwijt en ik moet weten wat zij denkt. Ik hoop natuurlijk dat zij een zelfde gevoel heeft, maar ik acht de kans vrij groot dat dat absoluut niet zo is. Hoe dan ook, ik moet dit aan haar kwijt. Als zij dan keihard zegt ik ben klaar met je, dan zij dat zo. Dan weet ik in ieder geval echt hoe het zit.

Tips, gedachten, meningen of wil je me even goed de waarheid zeggen? Graag.
pi_104017918

[ Bericht 100% gewijzigd door Sephael op 06-11-2011 00:34:18 ]
pi_104018137
Net je verhaal gelezen. Persoonlijk zou ik inderdaad nog proberen te praten, maar zie het echt als een laatste kans / redmiddel.

Hoe je het gaat doen en wat je gaat zeggen is eigenlijk moeilijk voor ons te beslissen. :P Ik zou zeggen.. wees tijdens het gesprek open, eerlijk, charmant, bedroefd.. Laat in ieder geval jezelf zien en stel jezelf bloot (niet te letterlijk opvatten).

Meer heb ik eigenlijk niet te zeggen.
pi_104018201
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:40 schreef trekeennummertje het volgende:
Net je verhaal gelezen. Persoonlijk zou ik inderdaad nog proberen te praten, maar zie het echt als een laatste kans / redmiddel.

Hoe je het gaat doen en wat je gaat zeggen is eigenlijk moeilijk voor ons te beslissen. :P Ik zou zeggen.. wees tijdens het gesprek open, eerlijk, charmant, bedroefd. Laat in ieder geval jezelf zien en stel jezelf bloot.

Meer heb ik eigenlijk niet te zeggen.
Dank voor je reactie :)

Gelukkig kan ik mij best goed bloot stellen en kan ik goed over mijn gevoelens praten. Ik ben bang dat deze laatste kans maar een erg kleine kans is, maar nogmaals, als ik maar duidelijkheid heb dan kan ik verder. Dat maakt het er niet makkelijker op, maar dan kan ik het afsluiten.
pi_104020241
als iemand tips heeft voor het loslaten van de liefde van je leven... Shoot!
Spijt
pi_104021336
@Sephael

Ik denk dat ze een leuker exemplaar is tegengekomen en je nu uit alle macht probeert te ontwijken, voordat je er zelf achterkomt.

Als na drie maanden het gevoel al weg is dan moet je er ook geen moeite meer insteken.

quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 01:49 schreef Toetsenbordbikkel het volgende:
als iemand tips heeft voor het loslaten van de liefde van je leven... Shoot!
Al geprobeerd van een viaduct of een hoge brug?
pi_104021499
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 02:57 schreef Mint_Clansell het volgende:
@Sephael

Ik denk dat ze een leuker exemplaar is tegengekomen en je nu uit alle macht probeert te ontwijken, voordat je er zelf achterkomt.

Als na drie maanden het gevoel al weg is dan moet je er ook geen moeite meer insteken.
Over nagedacht en min of meer uitgesloten. Ze is er het type niet naar, waarschijnlijk zou ze het vertellen en ik zou het viavia gehoord hebben.

Als dat gevoel echt weg is dan gaat het niet meer om de relatie. Het gaat dan even om mij en het feit dat ik het gewoon af wil sluiten in plaats van er nog tijden mee te zitten. Daar wil ik dan best even wat moeite voor doen.
pi_104021531
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 02:57 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]

Al geprobeerd van een viaduct of een hoge brug?
Hmmzzzz, Nee zover ben ik nog niet. Als ik eenmaal zover ben weet ik een flat in Rijswijk waar je van de 10e verdieping voor de trein kan springen :P
Spijt
pi_104021536
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 03:14 schreef Sephael het volgende:

[..]

Over nagedacht en min of meer uitgesloten. Ze is er het type niet naar, waarschijnlijk zou ze het vertellen en ik zou het viavia gehoord hebben.

Als dat gevoel echt weg is dan gaat het niet meer om de relatie. Het gaat dan even om mij en het feit dat ik het gewoon af wil sluiten in plaats van er nog tijden mee te zitten. Daar wil ik dan best even wat moeite voor doen.
Maar jij hebt in dit geval niks te willen. Het feit dat zij geen contact zoekt met jou zegt al genoeg. Leuke vakantieliefde, meer niet. Jij moet afsluiten, dat heeft zij kennelijk al gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')