Het liefst op deze manier dan he?quote:Op maandag 12 september 2011 19:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*boink*
Helaas sta ik niet strak strak strak in mijn trainings pak pak pakquote:Op maandag 12 september 2011 19:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het liefst op deze manier dan he?![]()
![]()
![]()
nah.. heb de illusie dat ik wat actiever zou mogen zijnquote:Op maandag 12 september 2011 19:17 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Aargh! Jammer! Dus avondje tv hangen dan maar?
Wat gaat het dan worden?quote:Op maandag 12 september 2011 19:22 schreef clevy het volgende:
[..]
nah.. heb de illusie dat ik wat actiever zou mogen zijn
quote:Op maandag 12 september 2011 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Helaas sta ik niet strak strak strak in mijn trainings pak pak pak
Goed om te horen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met de beste Godt altijd het beste uiteraard.
Met u?
poging doen mezelf op te jutten om nog ff naar t sporthok te gaanquote:
Oh leukquote:Op maandag 12 september 2011 19:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Hier prima, vandaag eerste trainingsdag van de nieuwe baan gehad. Het was zo leuk, ik ben blij.
Ahquote:Op maandag 12 september 2011 19:24 schreef clevy het volgende:
[..]
poging doen mezelf op te jutten om nog ff naar t sporthok te gaan
Het laatste, een soort management-achtige training.quote:Op maandag 12 september 2011 19:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh leuk
Is dat ter plekke? Gewoon ingewerkt worden op de plek zelf of ergens anders echt theoretische training?
Wat is je bewijs.quote:Op maandag 12 september 2011 19:27 schreef dawg het volgende:
als ik niet beter zou weten zou ik denken dat godt en lilypilymeisje het met elkaar doen, om het even ouderwets te verwoorden.
quote:Op maandag 12 september 2011 19:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Het laatste, een soort management-achtige training.
Ja, want dan zouden online aan elkaar vragen hoe het gaat. Dan zouden we dat niet op andere manieren doen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:27 schreef dawg het volgende:
als ik niet beter zou weten zou ik denken dat godt en lilypilymeisje het met elkaar doen, om het even ouderwets te verwoorden.
Ojee!!! Tussen de regels!!quote:
Quote voor het nageslacht! OMG!quote:Op maandag 12 september 2011 19:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, want dan zouden online aan elkaar vragen hoe het gaat. Dan zouden we dat niet op andere manieren doen.
Met uitzondering van geyle neuckseks kan er toch alleen maar contact worden gehouden via the interwebz en whatssap? Of praten jullie dan ook echt tegen elkaar?quote:Op maandag 12 september 2011 19:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, want dan zouden online aan elkaar vragen hoe het gaat. Dan zouden we dat niet op andere manieren doen.
In het echt converseren......quote:Op maandag 12 september 2011 19:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met uitzondering van geyle neuckseks kan er toch alleen maar contact worden gehouden via the interwebz en whatssap? Of praten jullie dan ook echt tegen elkaar?
Hoezo nieuw?quote:Op maandag 12 september 2011 19:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hoi.
Ik ben hier weer nieuw. Hoe werkt het hier?
quote:Op maandag 12 september 2011 19:31 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Hoezo nieuw?aantal posts: 2705 (gemiddeld 5 per dag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |