Ahquote:Op maandag 12 september 2011 19:24 schreef clevy het volgende:
[..]
poging doen mezelf op te jutten om nog ff naar t sporthok te gaan
Het laatste, een soort management-achtige training.quote:Op maandag 12 september 2011 19:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh leuk
Is dat ter plekke? Gewoon ingewerkt worden op de plek zelf of ergens anders echt theoretische training?
Wat is je bewijs.quote:Op maandag 12 september 2011 19:27 schreef dawg het volgende:
als ik niet beter zou weten zou ik denken dat godt en lilypilymeisje het met elkaar doen, om het even ouderwets te verwoorden.
quote:Op maandag 12 september 2011 19:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Het laatste, een soort management-achtige training.
Ja, want dan zouden online aan elkaar vragen hoe het gaat. Dan zouden we dat niet op andere manieren doen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:27 schreef dawg het volgende:
als ik niet beter zou weten zou ik denken dat godt en lilypilymeisje het met elkaar doen, om het even ouderwets te verwoorden.
Ojee!!! Tussen de regels!!quote:
Quote voor het nageslacht! OMG!quote:Op maandag 12 september 2011 19:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, want dan zouden online aan elkaar vragen hoe het gaat. Dan zouden we dat niet op andere manieren doen.
Met uitzondering van geyle neuckseks kan er toch alleen maar contact worden gehouden via the interwebz en whatssap? Of praten jullie dan ook echt tegen elkaar?quote:Op maandag 12 september 2011 19:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, want dan zouden online aan elkaar vragen hoe het gaat. Dan zouden we dat niet op andere manieren doen.
In het echt converseren......quote:Op maandag 12 september 2011 19:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met uitzondering van geyle neuckseks kan er toch alleen maar contact worden gehouden via the interwebz en whatssap? Of praten jullie dan ook echt tegen elkaar?
Hoezo nieuw?quote:Op maandag 12 september 2011 19:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hoi.
Ik ben hier weer nieuw. Hoe werkt het hier?
quote:Op maandag 12 september 2011 19:31 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Hoezo nieuw?aantal posts: 2705 (gemiddeld 5 per dag)
een avondje niet nee.. maar het zijn er al snel een stel he.quote:Op maandag 12 september 2011 19:25 schreef Sam-x het volgende:
[..]
AhEen avondje voor de tv kan toch geen kwaad?
als ik niet beter zou wetenquote:Op maandag 12 september 2011 19:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oooh! Dat is wel super leukquote:Op maandag 12 september 2011 19:31 schreef clevy het volgende:
[..]
een avondje niet nee.. maar het zijn er al snel een stel he.
en avondjes in de kroeg, bioscoop en diner-theater zijn ook niet zo goed voor de beweeglijkheid
Daar is dr vriend het vermoedelijk niet mee eens.quote:Op maandag 12 september 2011 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
als ik niet beter zou weten
en sowieso, ik zou willen dat lilypilymeisje mij net zo aanbad als ze jou aanbidt!
Ja, dat weet jij net zo goed als (dan) ik!quote:Op maandag 12 september 2011 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, je moest eens weten wat je daartussen allemaal aantreft.
helemaal waar.. heb me een breuk gelachen gisteren!quote:
( Weer) nieuw in singles.quote:Op maandag 12 september 2011 19:31 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Hoezo nieuw?aantal posts: 2705 (gemiddeld 5 per dag)
Gisteren?quote:Op maandag 12 september 2011 19:33 schreef clevy het volgende:
[..]
helemaal waar.. heb me een breuk gelachen gisteren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |