Ik krijg honger van je lijstje. En ik heb vanochtend nog wel havermout (met een appel er doorheen! Lekker!!), een bak yoghurt met vanille kwark en 5 boterhammen pindakaas met banaan op. En nootjes. En nog steeds heb ik honger.quote:Op maandag 12 september 2011 15:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: fr. kwark, volle bloedsinaasappelkwark
T: witte grapefruit
L: 2 bth: kaas, pindakaas
T: rode grapefruit
D: vegaburger, snijboontjes, ovenfriet
quote:Op maandag 12 september 2011 15:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens de Yikes-van-de-dag van gisteren, een meneer dacht dat het (overigens bovengemiddeld koddige) half-chinese peutertje wat rondwaggelde en erg dol was op mijn uilenjurk van mij wasIk: "Neenee!
Ze is van hen daar!" *wijst naarstig*
You do the math. Niegenoegnie.quote:Op maandag 12 september 2011 15:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: fr. kwark, volle bloedsinaasappelkwark 200
T: witte grapefruit 60
L: 2 bth: kaas, pindakaas 400
T: rode grapefruit 60
D: vegaburger, snijboontjes, ovenfriet 450
Ze heeft discalculie! Dat werkt niet Co!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XM nam toch volle kwark? Met een bak 's ochtends zit je dan al op de 600kcal
>_<
o_o
O_O
^_^ /end of poopLike anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op maandag 12 september 2011 15:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ze heeft discalculie! Dat werkt niet Co!
XM, dat is dus nog geen 1200 calorieën. Dat is heel erg weinig. Eet er eens en extra boterham met pindakaas bij ofzo. Je lichaam heeft voedingsstoffen nodig om goed te kunnen functioneren.
quote:Op maandag 12 september 2011 15:47 schreef V1z0R het volgende:
Kunst die hier wel gewaardeerd wordt gok ikNee ze neemt magere met een paar eetlepels volle erdoor. En die kunst...........de cynicus in mij zegt dat dit anatomisch zéér correct is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XM nam toch volle kwark? Met een bak 's ochtends zit je dan al op de 600kcal![]()
qftquote:Op maandag 12 september 2011 15:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee ze neemt magere met een paar eetlepels volle erdoor. En die kunst...........de cynicus in mij zegt dat dit anatomisch zéér correct is.
Stomme site. Ik zie 3-minute-fudge en wil op klik *hier* drukken maar *hier* is helemaal geen linkquote:
Hee Anos!quote:Op maandag 12 september 2011 16:05 schreef Anosmie het volgende:
Ola!
Ik kom me maar weer eens voorzichtig aanmelden.
Mijn innerfatso kreeg vanmorgen dr broek niet dicht.
Druppel, emmer, hallo dus
Mijn lijstje voor vandaag
O: Roggebroodje
L: sla + boterham kaas
T: 2 appels
T: cup a soup
D: Casa di mama
quote:Op maandag 12 september 2011 16:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hee Anos!Aai riemember joe! Welkom terug!
Jammer wel dat het vanwege een enthousiaste inner fatso is, maar je ken nie alles hebben he.
Oh baroo, ik het eerst 'het enthousiasme van' staan, in my defensequote:
Oh okee!quote:Op maandag 12 september 2011 16:20 schreef loveli het volgende:
Oh, ging niet om tikfout, maar vond de beeldspraak mooi.
Dacht dat het ging om de kant-en-klare pizzaquote:Op maandag 12 september 2011 16:30 schreef Phaidra het volgende:
Hee Anos!![]()
Lijstje is érg weinig, maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van het eten bij casa di mama.
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 12 september 2011 16:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dacht dat het ging om de kant-en-klare pizza
[ afbeelding ]
Ja. Want wie eet er nou een casa, behalve Hans en Grietje?!quote:
Jawohl! 6 km maar liefst. Wel met een minuutje wandelen tussendoor, wegens zeer sleutelbeen.quote:Op maandag 12 september 2011 16:02 schreef conleche het volgende:
Hardloopkleren aan. Ik geloof verdomd dat ik het dit keer ga doen.
Oh dat kan kloppen, want ik had op de heenweg enorm tegenwind en probeerde toch tempo te houden! Gelukkig dat ik niet de enige ben dan! Raar fenomeen trouwens, dat je het fijn vindt dat andere mensen het ook hebben. Alsof het dan ineens minder pijnlijk is.quote:Op maandag 12 september 2011 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
Sleutelbeen gaat voor zover ik weet vooral pijn doen als je 'langdurig' nèt iets te hard loopt dan je éigenlijk aankunt. Ik merk het in ieder geval zelf altijd wel als ik tijdens de laatste 2km sprintjes trek van een halve minuut, speelt meteen op!
quote:Op maandag 12 september 2011 16:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij staat met één sleutelbeen in het graf, als je niet oppast met je grapjes!!
Ik zet mijn beste beentje voor!quote:Op maandag 12 september 2011 16:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij staat met één sleutelbeen in het graf, als je niet oppast met je grapjes!!
Ok ik moest lachenquote:Op maandag 12 september 2011 16:55 schreef loveli het volgende:
Crap, postzegels op.
Crap, geen idee waar ik m' postzegels bewaar. Ik koop elke keer nieuwe die ik weer niet kan terugvinden.
Hee Droeftoetertje, ga eens op zoek naar een zonnestraaltje!quote:Op maandag 12 september 2011 16:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zet mijn beste beentje voor!
En er wilde net een meneer voor me opstaan in de tram. Blijkbaar zie ik er zwanger uit, dus bij nader inzien is mn lijstje voor vandaag wel prima![]()
.
Wee je gesleutelte als je niet nog iets extra 's eet!!quote:Op maandag 12 september 2011 16:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En er wilde net een meneer voor me opstaan in de tram. Blijkbaar zie ik er zwanger uit, dus bij nader inzien is mn lijstje voor vandaag wel prima![]()
.
Mijn dag, hij is weer goed!quote:Op maandag 12 september 2011 17:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Wee je gesleutelte als je niet nog iets extra 's eet!!
Zat hij aan je buik, vroeg hij hoe lang je nog moest of begon hij over zijn eigen kinderen?quote:Op maandag 12 september 2011 16:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 12 september 2011 17:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Wee je gesleutelte als je niet nog iets extra 's eet!!
Hij was minstens achter in de 50.quote:Op maandag 12 september 2011 17:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
harhar!
En XM, misschien zag ie je heul hoge hakschoenen wel ofzo! Of hij wou je versieren
Arme man! "Ik ga galant zijn vandaagquote:Op maandag 12 september 2011 17:04 schreef anna82 het volgende:
[..]
Zat hij aan je buik, vroeg hij hoe lang je nog moest of begon hij over zijn eigen kinderen?
Grote kans dat hij een poging deed galant te zijn. Nu weet hij helemaal niet meer hoe het werkt met de geëmancipeerde vrouw!
quote:Op maandag 12 september 2011 17:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Arme man! "Ik ga galant zijn vandaagEn met mooie vrouwen flirten
![]()
![]()
"
"Ga maar zitten, schone deerneStaan is geen probleem voor mij
, ik ben, zoals je wellicht ziet, een sterke..."
"Wat, denk je dat ik zwanger ben ofzo!?"
"... manskerel met een goede baan dokter! en..."
"Vind je dat ik dik ben!?Is dat wat je wilt zeggen!?
![]()
"
"... ik ben single..."
"Hoe durf je!![]()
![]()
"
quote:Op maandag 12 september 2011 17:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
"
![]()
"
"... ik ben single..."
"Hoe durf je!![]()
![]()
"
Hoera!quote:Op maandag 12 september 2011 17:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]! Dat was mn eerste lach vandaag!
Wat precies is het doel van dat overleg? Moet het brein van de heren op non-actief worden gezet?quote:Op maandag 12 september 2011 17:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb morgenmiddag een belangrijk overleg in Amsterdam, met een aantal Belangrijke Meneren. Vin'k wel een mooie doop voor mn rode laarzen geloof ik.
Is dat iets wat je moet PM-en?quote:Op maandag 12 september 2011 17:20 schreef Probability het volgende:
Yes indeed een kutdag. En nu heb ik iets gedaan en weet ik niet zeker of ik er nog achter sta, maar is wel beter zo. Hmmm
Nah weet niet. Ik weet 't de laatste tijd sowieso niet zo goed.quote:
*stil* *mooi*quote:Op maandag 12 september 2011 17:32 schreef Viking84 het volgende:
Over die kookdiscussie: toen ik nog in Groningen woonde haatte ik koken. At altijd uit pakjes en als ik eens iets anders maakte mislukte het of was het niet lekker. En veel recepten vond ik te ingewikkeld en dacht dat ik de recepten toch niet kon vinden in de super etc. Nu maak ik elke week meerdere nieuwe gerechten en het komt nog zelden voor dat ik iets niet ken of niet kan vinden oid. Oefening baart kunst ofzo. De eerste keer dat je iets nieuws maakt kost het veel tijd, maar daarna gaat het steeds gemakkelijker. Plus je bouwt een repertoire op en kunt mensen die komen eten iets anders dan pakjesmeuk of een studentikoze maaltijd voorzetten
.
quote:Op maandag 12 september 2011 17:41 schreef Probability het volgende:
Vik, waar heb je nog meer een hekel aan? Dan weten we waar je volgend jaar dol op bent!!!
quote:Op maandag 12 september 2011 17:41 schreef Probability het volgende:
Vik, waar heb je nog meer een hekel aan? Dan weten we waar je volgend jaar dol op bent!!!
Bij voorkeur, ja.quote:Op maandag 12 september 2011 17:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat precies is het doel van dat overleg? Moet het brein van de heren op non-actief worden gezet?
Hihihi.quote:Op maandag 12 september 2011 17:50 schreef conleche het volgende:
Pieferd!PM?
Had ik al verteld dat HarborMaster verslavend is?
Ik lig nu in bad en ik speel het nog.
quote:Op maandag 12 september 2011 17:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihi.
Vaaaaiz, Co ligt naakt te FOK!en
Ik wacht op de struisvogel!quote:
Stamppotquote:Op maandag 12 september 2011 18:00 schreef Goodbye het volgende:
Oh, en ik ga vanavond zuurkoolstamppot met rookworst eten!![]()
You sexypants! Without pants! Rrrrrrrquote:Op maandag 12 september 2011 18:01 schreef conleche het volgende:
Hee, er gaat ongemerkt weer wat mis met mijn imago. Jullie geloven zeker niet dat ik in burkini lig te HarborMastereren??
quote:Op maandag 12 september 2011 18:01 schreef conleche het volgende:
Hee, er gaat ongemerkt weer wat mis met mijn imago. Jullie geloven zeker niet dat ik in burkini lig te HarborMasteren??
quote:Op maandag 12 september 2011 18:01 schreef conleche het volgende:
Hee, er gaat ongemerkt weer wat mis met mijn imago. Jullie geloven zeker niet dat ik in burkini lig te HarborMasteren??
Zuurkool is lekker, joh!quote:Op maandag 12 september 2011 18:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Stamppot![]()
Rookworst![]()
Zuurkool ><
Het is wel stamppottenweer! Ik zie dus geen reden voor ''
quote:Op maandag 12 september 2011 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
Zuurkoolstampwat heerlijk GB!
Bwehehe de afkorting is GBR.quote:Op maandag 12 september 2011 18:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je de ingrediënten daarvoor eigenlijk wel in GB? hihi
Nigellaquote:
Geen idee wat het is?!!quote:Op maandag 12 september 2011 17:50 schreef conleche het volgende:
Pieferd!PM?
Had ik al verteld dat HarborMaster verslavend is?
Ik lig nu in bad en ik speel het nog.
Niet op de stickerts op de autoquote:
Ik moest heel hard lachen.quote:Op maandag 12 september 2011 17:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
"
![]()
"
"... ik ben single..."
"Hoe durf je!![]()
![]()
"
Oldskool!quote:Op maandag 12 september 2011 18:19 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Dat muziekje is ook zo chill
quote:
Dacht ik eerst ook, maar je moet de volgende eilanden pakken, dan moet je ook op kleur sorteren. Heel goed voor je multitaskskills! Maar nu ga ik eruit. Water is koud.quote:Op maandag 12 september 2011 18:29 schreef Probability het volgende:
Heb even gekeken en lijkt mij niet zo leuk
quote:Op maandag 12 september 2011 18:50 schreef sigme het volgende:
Afgezien van 1 bastognekoek heb ik me aan de planning gehouden.
Hier ook alles z'n gangetje zie ik. Chicolate druk, Probability onzeker, Maria& schrijft een pakkende dialoog, XM heeft tegenslag en conleche ligt in bad met zichzelf te spelen.
Had ik wat gemist? Oh ja: Amosie terug. Welkom terug!
Niet van mij! Is van probilly. Ik was er alleen boos op omdat ik het recept niet kreegquote:Op maandag 12 september 2011 18:46 schreef _aurum_ het volgende:
Bedankt voor je linkje Chico, ik zag iets over Pretzels en nu wil ik Pretzels maken
Winkels zijn in A'dam tot 22 uur open. Glad to be of help.quote:Op maandag 12 september 2011 18:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Niet van mij! Is van probilly. Ik was er alleen boos op omdat ik het recept niet kreeg.
Ok ik moet nog avondeten en ik heb werkelijk waar niets voedzaams in huis. Niet eens in de vriezer, dat pak spinazie heb ik gister al opgegeten. Alleen 3 onrijpe peren. Dat wordt dus vlees met aardappelen en morgen écht boodschappen doen.
Ik wil ook! Beleg halen voor morgen! Maar ik durf niet! Straks sta ik in de winkel en dan moet ik ineens keisnel in de auto!quote:Op maandag 12 september 2011 18:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Winkels zijn in A'dam tot 22 uur open. Glad to be of help.
quote:Op maandag 12 september 2011 18:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Winkels zijn in A'dam tot 22 uur open. Glad to be of help.
als je gebeld wordt, dan rijd je toch ook niet door alle rode lichten om ergens te komen? Of wat nou als je naar de wc moet?quote:Op maandag 12 september 2011 18:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik wil ook! Beleg halen voor morgen! Maar ik durf niet! Straks sta ik in de winkel en dan moet ik ineens keisnel in de auto!
Naar de wc durf ik ondertussen welquote:Op maandag 12 september 2011 19:00 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
als je gebeld wordt, dan rijd je toch ook niet door alle rode lichten om ergens te komen? Of wat nou als je naar de wc moet?
of delegeer het naar iemand die wel naar de winkel kan
ohja, dat Mirena ding wat je eerder postte had ik ook weleens. Niks om je zorgen over te makenquote:Op maandag 12 september 2011 19:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, thuis. Lange dag weer!
Nu maar eens eten koken zo meteen, honger!
quote:Op maandag 12 september 2011 19:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje:
O: ontbijtkoek met boter
D: aardappeltjes, boontjes, schnitzel (niet gepaneerd)
T: aardbeien
Snotver, als ik het zo uitgetypt zie, is het echt ontzettend sneu, nog erger dan ik al dacht...![]()
Blij met: D & T & het feit dat ik ontbeten heb
Minder blij met: het soort ontbijt, het skippen van op z'n minst een L
Ik vind jouw D's altijd wat weinig, klopt dat?quote:Op maandag 12 september 2011 19:30 schreef Perruche het volgende:
mijn lijstje:
O: 200 yoghurt + 40 muesli
T: banaan + cup a soup
L: 2 bruine pistoletjes; 1 rauwkost, 1 tonijnsalade
T: pruim, halve granenkoek, handje cashews
D: salade van 1 wortel, kwart komkommer, halve zak sla, geroosterde paprika, kiemen handje geroosterde zonnepitten & pijnboompitten met een mosterd dressing + 1 boterham jam
T: bonbon (misschien wel 2)
^^quote:
Meestal niet hoor, gisteren bijv heb ik echt veel gegeten! Maar ik heb qua kcal kan vrij veel op en die salade is gezond (vitamines) en door de lage kcal kan ik dan extra koekjes nemen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:33 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik vind jouw D's altijd wat weinig, klopt dat?
Dat denk ik ook altijd hahahahquote:Op maandag 12 september 2011 19:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Meestal niet hoor, gisteren bijv heb ik echt veel gegeten! Maar ik heb qua kcal kan vrij veel op en die salade is gezond (vitamines) en door de lage kcal kan ik dan extra koekjes nemen.
Denk wel dat het minder klinkt dan het was, het was echt een Vol Bord...
(jaja, slank verantwoord)
Goeie grutjes.quote:Op maandag 12 september 2011 19:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje:
O: ontbijtkoek met boter
D: aardappeltjes, boontjes, schnitzel (niet gepaneerd)
T: aardbeien
Snotver, als ik het zo uitgetypt zie, is het echt ontzettend sneu, nog erger dan ik al dacht...![]()
Blij met: D & T & het feit dat ik ontbeten heb
Minder blij met: het soort ontbijt, het skippen van op z'n minst een L
Nop, ik had net tijd voor 2x een dubbele boterham. Gelukkig nog niet gebeld...quote:Op maandag 12 september 2011 19:41 schreef Perruche het volgende:
Qua paso MarMar?
Coco op jouw lijstje ga ik niet eens in![]()
Puff, ik denk dat jij vaak wel fatsoenlijke lijstjes hebt en mensen er daarom niet zo over vallen. En jij had toch 2x 4 boterhammen?
2x een dubbele, dat is toch...ohja! Daar ging het foutquote:Op maandag 12 september 2011 19:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Eens met anna. Daar mag nog wat bij!
[..]
Nop, ik had net tijd voor 2x een dubbele boterham. Gelukkig nog niet gebeld...
*kijkt om zich heen en klopt af op, helaas, geverfd hout*
De moraal is nog steeds dat Coco nog wat erbij magquote:Op maandag 12 september 2011 19:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
2x een dubbele, dat is toch...ohja! Daar ging het fout.
Ok, niet goed, maar al beter dan wat coco had. En normaal heb jij misschien niet zo vaak "teweinig" eten, denk dat mensen het daarom niet zo erg vinden
Oh, maar je moet je echt niet vergelijken met mijquote:Op maandag 12 september 2011 19:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
2x een dubbele, dat is toch...ohja! Daar ging het fout.
Ok, niet goed, maar al beter dan wat coco had. En normaal heb jij misschien niet zo vaak "teweinig" eten, denk dat mensen het daarom niet zo erg vinden
quote:Op maandag 12 september 2011 19:41 schreef Perruche het volgende:
Qua paso MarMar?
Coco op jouw lijstje ga ik niet eens in![]()
Puff, ik denk dat jij vaak wel fatsoenlijke lijstjes hebt en mensen er daarom niet zo over vallen. En jij had toch 2x 4 boterhammen?
SPOILER: mekker ende blaatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg mooie lijst. Hoeveel tijd zit er tussen ontbijt en lunch, krijg je tussendoor geen trek?quote:Op maandag 12 september 2011 20:37 schreef Jagärtrut het volgende:
Lijstjesdrop, dan verder bijlezen. Graag commentaar:
O: havermout met wat rozijnen
L: aardappelpuree, vis en veel wortel, beetje komkommer
T: appel
T: 2 zuurtjes
T: perzik
B: 45 minuten fietsen
D: couscoussalade met veel gegrilde courgette en prei, wat feta kaas
T: stukje chocola.
^^quote:Op maandag 12 september 2011 20:03 schreef Perruche het volgende:
Ai marmar... wat naar..! Kan weinig nuttigs zeggen maar wil je wel heel veel sterkte wensen. Heeft de vakantie je wel een beetje aangesterkt?
Thanks!quote:Op maandag 12 september 2011 19:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ohja, dat Mirena ding wat je eerder postte had ik ook weleens. Niks om je zorgen over te maken
leuk!quote:
ja, ik had wel trek, maar had fulltime onderwijs en geen mogelijkheid tot wat eten. Vaak krijg ik om 11 uur trek, en dan kan ik het wel tot 12 uur redden. Ontbijt was om kwart voor 8 ofzo, lunch om 12.quote:Op maandag 12 september 2011 20:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Erg mooie lijst. Hoeveel tijd zit er tussen ontbijt en lunch, krijg je tussendoor geen trek?
Nee, hij is gewoon aan het werk. En als ik bij hem ben, ben ik ook de hele dag thuis aan het werk, maar doe ik ook klusjes tussendoor. Maar goed, dat ben ik, en dit is hij...Het is ook helemaal geen big issue, maar dat zijn de kleine dingen waarvan ik denk dat als we ooit samen wonen het een probleem gaat wordne!quote:Op maandag 12 september 2011 20:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kan me voorstellen dat het als een soort van vakantie voelt voor hem?
Wij doen ook allebei ons eigen zooi opruimen
Ik vind het niet heel gek dat je 's middags gaat snoepen. Als je die cracottes nu eens vervangt door boterhammen ofzo? Dan heb je tenminste een fatsoenlijke lunch.quote:Op maandag 12 september 2011 18:34 schreef Lago het volgende:
Brr zuurkool.
Mijn lijstje voor vandaag:
O) Havermout + koffie
T) koffie
L) 2 cracottes met geitenkaas, 2 met normale kaas, appel
T) 2xmini kitkat chunky, 3xmini rolletjes fruit mentos
D) Vegaburger + salade
S) pilates
Ik moet echt ophouden met snoepen de hele tijd, ik hou er niet eens echt van maar als het dan voor me ligt vergeet ik dat ofzo.
Ik weet niet welke beslissing je hebt genomen, maar het was vast de goede. Sterktequote:Op maandag 12 september 2011 21:08 schreef Probability het volgende:
Zit met een knoop in mijn maag, kan nu echt even geen afleiding gebruikenDus maar even langs de supermarkt en dan aan de studie..
What did i miss?quote:Op maandag 12 september 2011 21:08 schreef Probability het volgende:
Zit met een knoop in mijn maag, kan nu echt even geen afleiding gebruikenDus maar even langs de supermarkt en dan aan de studie..
Klopt, maar mijn lever begint onderhand te protesteren en dat is wel een teken aan de wand dat het niet eeuwig zo door kan gaan.quote:Op maandag 12 september 2011 21:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Er zijn ook langwerkende pijnstillers, neem aan dat marmar wel lang- en kortwerkende zal hebben.
Oei. Dat klinkt niet goed. Zijn er nog andere opties?quote:Op maandag 12 september 2011 21:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn lever begint onderhand te protesteren en dat is wel een teken aan de wand dat het niet eeuwig zo door kan gaan.
Can't live with them can't live without them, zoiets..voor al jullie lieve reacties
Webteksten herschrijven volgens een bepaald format!quote:Op maandag 12 september 2011 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat houdt je nieuwe baantje ook alweer in Maria?! Maar,enzo!
Tof!quote:Op maandag 12 september 2011 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Webteksten herschrijven volgens een bepaald format!
Ik denk dat het inderdaad daar door kwam! Ik ben alleen een lastige eter en vind het moeilijk om iets voor de lunch te verzinnen wat ik lekker vind, vult én gezond is.quote:Op maandag 12 september 2011 21:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind het niet heel gek dat je 's middags gaat snoepen. Als je die cracottes nu eens vervangt door boterhammen ofzo? Dan heb je tenminste een fatsoenlijke lunch.![]()
En zorg voor een gezond tussendoortje voor de middag.![]()
Oeh hoe?quote:Op maandag 12 september 2011 22:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Sterkte marmar.![]()
Mijn badpak-ass-strakker project is trouwens al na 8 dagen geslaagd! En hier werd getwijfeld of het me in 12 dagen zou lukken. Hij zit echt perfect. Voel me echt baywatcherig erin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om en om poweryoga en hardlopen/steppen! Ene dag dus het een, volgende dag het ander.quote:Op maandag 12 september 2011 22:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oeh hoe?Voor als ik in badpak moet en mijn kont weer wat richting het zuiden is vertrokken
.
quote:Op maandag 12 september 2011 22:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo lekker hoog uitgesneden bij de heup ook?Hehe niet heel hoog - maar de zijkanten zijn uitgesneden en er zit een riempje over de heupen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal kijken of ik m nog kan vinden, heb m vorig jaar gekocht bij Esprit.
Iets met foto's of het is niet gebeurd.quote:Op maandag 12 september 2011 22:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Sterkte marmar.![]()
Mijn badpak-ass-strakker project is trouwens al na 8 dagen geslaagd! En hier werd getwijfeld of het me in 12 dagen zou lukken. Hij zit echt perfect. Voel me echt baywatcherig erin.
*duimt voor droog weer*quote:Op maandag 12 september 2011 22:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt Jep! Dat is een badpak waar ik een rollade-imitatie in zou zijn, maar well done PPP!
Ik ga naar bed, hopen op een betere dag morgen. Ik hoop dat het droog blijft want ik moet en zal m'n rode laarzen aan. Nog even door Amsterdam slenteren voor of na de vergadering.
Props voor de Baywatch-booty! Ik in dat badpak is eerder Whalewatch, maar ik heb nog 4 dagen tot de vakantie!quote:Op maandag 12 september 2011 22:58 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Deze is 't :
[ afbeelding ]
Geloof ik niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:04 schreef anna82 het volgende:
[..]
Props voor de Baywatch-booty! Ik in dat badpak is eerder Whalewatch, maar ik heb nog 4 dagen tot de vakantie!
lolquote:Op maandag 12 september 2011 21:53 schreef conleche het volgende:
Hey! Kijk net TV en zie dat de commercial waar ik ooit de kledingstyling voor deed, nl deze:
(dat jeansjackie wat dat meisje aan heeft, draag ik nu nog steeds trouwens)
Nu dit is geworden:
Grappig.
had je een emo/ mooshy momentje?quote:Op maandag 12 september 2011 23:28 schreef loveli het volgende:
En even spammen, super mooi live gezongen:
Vriendje heeft er 1 hangen. Hij klemt zich inderdaad tussen de deurposten en die van ons kon je nog stabiliseren met 2 schroefjes. Werkt prima! Althans bij hemquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:24 schreef Chicolate het volgende:
Ok, hoe hang je zo'n ding op, hij klemt zolang je eraan hangt ofzo? http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_24110.htm (het lijkt me best cool om mezelf op te kunnen trekken, maar daarvoor zal ik echt thuis moeten kunnen trainen).
Oe ga je op zakenreis?quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:57 schreef Perruche het volgende:
En weet nog niet mijn lijstje; O is 2 pitabroodjes met kaas, kiemen en sla en een koffie. T wordt iets in het vliegtuig. En D iets in een restaurant. S de Hele dag door de stad sjouwen met een te Zware tas
Nope gelukkig ging het me niet om de tekstquote:Op dinsdag 13 september 2011 07:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
had je een emo/ mooshy momentje?
Too bad! Volgende keer beter!quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:55 schreef Perruche het volgende:
XM als ik in a'dam was geweest hadden we een koffie kunnen doen maar ik Ben weer eens op weg naar onze lieve klantjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zoals beloofd!Mooi zijn ze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dattem.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:14 schreef Phaidra het volgende:
Wauw XM, wat zijn ze mooooooooi. You look damn hot
.
*zucht* pics?quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou nee, ik heb wel degelijk buik- en rugspekkies.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou nee, ik heb wel degelijk buik- en rugspekkies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Je denkt toch niet dat ik dat fotografisch vast ga leggen? *tikt op voorhoofdquote:
Dan is het niet gebeurdquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik dat fotografisch vast ga leggen? *tikt op voorhoofd
Daar zullen ze blij mee zijn in Purmerend en Heerhugowaardquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:21 schreef conleche het volgende:
Viezoor: mijn ontbijt wil naar het noorden.
Nee, want eenmaal een klein stukje naar het noorden, wil het met een rotgang naar het zuiden ben ik bang. Dus pas jij maar op daar!quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar zullen ze blij mee zijn in Purmerend en Heerhugowaard.
Ik kom zo wel jouw kant op ja, dus ik zal m'n paraplu wel meenemenquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, want eenmaal een klein stukje naar het noorden, wil het met een rotgang naar het zuiden ben ik bang. Dus pas jij maar op daar!
quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:20 schreef loveli het volgende:
*is blij met pimp-abbo en negeert vaiz voortaan*
Dat klinkt als Iejoorquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:21 schreef conleche het volgende:
Viezoor: mijn ontbijt wil naar het noorden.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:02 schreef Anosmie het volgende:
Waar is de quickreply gebleven? Ik mis hem
Even snel tussen de stapels werk door een lijstje eruit gooien.
O: Roggebrood (project Brinta mislukt door tijdsgebrek. Lees: ik kon mn nest niet uitkomen)
T: Bouillon
L: Bak sla en een bammetje met pindakaas
T: ?
T:?
D: Pasta met aubergine, tomaat en verse basilicum..
Euh, heb je die niet meer?quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:02 schreef Anosmie het volgende:
Waar is de quickreply gebleven? Ik mis hem
Even snel tussen de stapels werk door een lijstje eruit gooien.
O: Roggebrood (project Brinta mislukt door tijdsgebrek. Lees: ik kon mn nest niet uitkomen)
T: Bouillon
L: Bak sla en een bammetje met pindakaas
T: ?
T:?
D: Pasta met aubergine, tomaat en verse basilicum..
Oh, sorry. Ik denk niet aan Kirk Douglas bij Spartacus.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:04 schreef Lienekien het volgende:
DaD, ik dacht even dat je Kirk Douglas bedoelde. Die is dan ook al 95.
Waarom issie dood?quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Andy Whitfield.
En ja, ik weet dat Spartacus al in de eerste eeuw voor Christus is overleden..
Kanker.quote:
Ah, dat kan ik dus doen met mijn aubergine!quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Je kan ook nog wat oregano meebakken met de aubergine, erg lekker!
De quick reply kan je terugzetten via de instellingen geloof ik.
Ik ken niemand wier humeur zo hard zou verbeteren als ze een autostoeltje onder haar kont zou hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wie is dat?
Score op de hindernissenbaan:
1x afstappen voor irritant geparkeerde DHL-bus
1x afstappen voor groep giechelende Driestar bakvissen
2x uitwijken voor Driestar grietjes die aan de verkeerde kant van de weg fietsten
Fiets door oerwoud aan verkeerd gestalde fietsen worstelen om 'm ergens ver weg pas kwijt te kunnen.
En dat alles op een stuk van 700 meter.
Grmbl.
Coco, ik heb het even gemist waarom jij zo weinig en ongezond eet eigenlijk. Volgens mij is dat besproken toen ik op vakantie was. Heeft dat met je ziekte te maken?quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ontbeten met een broodje ardennerboterhamworst.
Lunchen met melk, broodje kipfilet en hardgekookt eitje.
D ...?
Hahaha! Ja, ik denk er nog steeds over om autootje te kopen voor woon/werk.. Maar ik moet zometeen in hartje A'dam zijn en van daar met de auto naartoe moeten, keldert mijn humeur nog veeeeeel harderquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ken niemand wier humeur zo hard zou verbeteren als ze een autostoeltje onder haar kont zou hebben.
Valt echt mee hoor om in Amsterdam te rijden. Vrij overzichtelijk en parkeren is ook geen probleem op een doordeweekse dag.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hahaha! Ja, ik denk er nog steeds over om autootje te kopen voor woon/werk.. Maar ik moet zometeen in hartje A'dam zijn en van daar met de auto naartoe moeten, keldert mijn humeur nog veeeeeel harder. En wat gewoon niet helpt is dat de fietsroute naar het station echt een bouwput is atm.
Als je de stad kent, zal het vast meevallen, maar ik moet echt zo ongeveer op het Koningsplein zijn zo en dat zie ik echt niet zitten met de auto...quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Valt echt mee hoor om in Amsterdam te rijden. Vrij overzichtelijk en parkeren is ook geen probleem op een doordeweekse dag.
Behalve dat het gruwelijk veel geld kost.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Valt echt mee hoor om in Amsterdam te rijden. Vrij overzichtelijk en parkeren is ook geen probleem op een doordeweekse dag.
Dat wel ja! Zelfs bij mij in de buurt. Als ik geen vergunning had gehad, had ik geen auto kunnen hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Behalve dat het gruwelijk veel geld kost.
Niet zo erg dacht ik.quote:
Kost het centrum al meer dan 5 euro per uur? Of valt het nog mee?quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat wel ja! Zelfs bij mij in de buurt. Als ik geen vergunning had gehad, had ik geen auto kunnen hebben.
Ik zie dat je lijstje er niet onder lijdt,quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:28 schreef Nallie het volgende:
Frustraties alom hier....
Planning:
O: muesli met yoghurt en banaan
T: Minneola en koffie verkeerd
L: veelgranen broodje met geitenkaas en salade tonijn/ei/komkommer/tomaat
T: rijstewafels met pindakaas (2)
D: prutje van kikkererwten, paprika, tomaat, courgette en tofureepjes
S: boksen, ruim een uur
T: wat nootjes of nog wat salade, of allebei, afhankelijk van honger
Laatst ook heel hard gelachen om een advertentie van de gemeente: Nu parkeren voor slechts 50 cent!!!!11!!! Per 8 minuten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat wel ja! Zelfs bij mij in de buurt. Als ik geen vergunning had gehad, had ik geen auto kunnen hebben.
I tryquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik zie dat je lijstje er niet onder lijdt,
Ik vind het wat weinig met sporten erbij. Vooral gister!quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:36 schreef conleche het volgende:
Gisteren:
BR: gekookt eitje, 2 beschuitjes met boter en muisjes
S: hardlopen of lesje in sportschule 6km
T: glas verse jus
T: tomatensalade met oljifolie
T: wodka, chips
D: wokgroenten, kipfilet, oestersaus en mie
T: 5 kersenbonbons.hè, dat was nu jammer van een verder prima dagje.
Vandaag:
O: gekookt eitje, 2x beschuit met boter en muisjes
L: 2x geroosterd Allison met geitenkaas, honing, zoete paprika en ui
T: tomaat met olijfolie
S: sportschoolklasje?
T: wodka, chips
D: ik denk hetzelfde als gisteren.
Overigens XM, zelfs als het een heeeeel flatteus jurkje is, ben je gewoon slank. Niet stevig, mollig, normaal of wat dan ook. Maar slank.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb geleerd om pas een uur na het sporten wat te eten, omdat de vetverbranding dan nog ff doorgaat.
Hangt er vanaf wat je wilt. Spieren? Dan (eiwit) eten voor sport. Met andere doelen andere dingen eten op andere tijdstippen. Er is niet 1 goede variant, je moet kijken naar wat je ermee wilt bereiken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb geleerd om pas een uur na het sporten wat te eten, omdat de vetverbranding dan nog ff doorgaat.
Ik was gisteren echt heel laat op. En als ik zeg laat, dan was het ook echt laat. 13 uur of zo.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik vind het wat weinig met sporten erbij. Vooral gister!
Min of meer. Heb me dat aangeleerd in de jaren dat ik erg veel ziek was en er ook veel last van had. Eten betekende dan vies veel pijn en dan kon ik niks meer. Dus overdag (op het werk) at ik gewoon niks. Pas als ik 's avonds thuis was, at ik. Dan kon ik daarna ziek op de wc zitten of in bed liggen of wat dan ookquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Coco, ik heb het even gemist waarom jij zo weinig en ongezond eet eigenlijk. Volgens mij is dat besproken toen ik op vakantie was. Heeft dat met je ziekte te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: nu het wel weer goed gaat, vind ik het heel moeilijk om dat patroon te doorbreken. Ik mis eten overdag ook gewoon niet, omdat ik het gewend ben van jarenlang op die manier eten.
Minder tijd betekent niet dat je dan ook minder moet eten!quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik was gisteren echt heel laat op. En als ik zeg laat, dan was het ook echt laat. 13 uur of zo.
Dan blijft er effectief gewoon minder tijd over om te eten.
Ook van het type training...quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je wilt. Spieren? Dan (eiwit) eten voor sport. Met andere doelen andere dingen eten op andere tijdstippen. Er is niet 1 goede variant, je moet kijken naar wat je ermee wilt bereiken.
Je hebt natuurlijk gelijk. Die 5 kersenbonbons komen ook ergens vandaan natuurlijk. Maar het brood was op. En kwark had ik ook niet in huis en ik had geen zin in boodschappen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:00 schreef Nallie het volgende:
[..]
Minder tijd betekent niet dat je dan ook minder moet eten!
Je had ook boterhammen kunnen nemen ipv beschuitjes en kwark na t sporten ofzo
Groenten is goed! Braaf zoquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk. Die 5 kersenbonbons komen ook ergens vandaan natuurlijk. Maar het brood was op. En kwark had ik ook niet in huis en ik had geen zin in boodschappen.Ik heb wel hééél veel groenten gegeten. Ter compensatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |