quote:Op maandag 12 september 2011 16:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hee Anos!Aai riemember joe! Welkom terug!
Jammer wel dat het vanwege een enthousiaste inner fatso is, maar je ken nie alles hebben he.
Oh baroo, ik het eerst 'het enthousiasme van' staan, in my defensequote:
Oh okee!quote:Op maandag 12 september 2011 16:20 schreef loveli het volgende:
Oh, ging niet om tikfout, maar vond de beeldspraak mooi.
Dacht dat het ging om de kant-en-klare pizzaquote:Op maandag 12 september 2011 16:30 schreef Phaidra het volgende:
Hee Anos!![]()
Lijstje is érg weinig, maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van het eten bij casa di mama.
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 12 september 2011 16:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dacht dat het ging om de kant-en-klare pizza
[ afbeelding ]
Ja. Want wie eet er nou een casa, behalve Hans en Grietje?!quote:
Jawohl! 6 km maar liefst. Wel met een minuutje wandelen tussendoor, wegens zeer sleutelbeen.quote:Op maandag 12 september 2011 16:02 schreef conleche het volgende:
Hardloopkleren aan. Ik geloof verdomd dat ik het dit keer ga doen.
Oh dat kan kloppen, want ik had op de heenweg enorm tegenwind en probeerde toch tempo te houden! Gelukkig dat ik niet de enige ben dan! Raar fenomeen trouwens, dat je het fijn vindt dat andere mensen het ook hebben. Alsof het dan ineens minder pijnlijk is.quote:Op maandag 12 september 2011 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
Sleutelbeen gaat voor zover ik weet vooral pijn doen als je 'langdurig' nèt iets te hard loopt dan je éigenlijk aankunt. Ik merk het in ieder geval zelf altijd wel als ik tijdens de laatste 2km sprintjes trek van een halve minuut, speelt meteen op!
quote:Op maandag 12 september 2011 16:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij staat met één sleutelbeen in het graf, als je niet oppast met je grapjes!!
Ik zet mijn beste beentje voor!quote:Op maandag 12 september 2011 16:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij staat met één sleutelbeen in het graf, als je niet oppast met je grapjes!!
Ok ik moest lachenquote:Op maandag 12 september 2011 16:55 schreef loveli het volgende:
Crap, postzegels op.
Crap, geen idee waar ik m' postzegels bewaar. Ik koop elke keer nieuwe die ik weer niet kan terugvinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |