Ik krijg honger van je lijstje. En ik heb vanochtend nog wel havermout (met een appel er doorheen! Lekker!!), een bak yoghurt met vanille kwark en 5 boterhammen pindakaas met banaan op. En nootjes. En nog steeds heb ik honger.quote:Op maandag 12 september 2011 15:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: fr. kwark, volle bloedsinaasappelkwark
T: witte grapefruit
L: 2 bth: kaas, pindakaas
T: rode grapefruit
D: vegaburger, snijboontjes, ovenfriet
quote:Op maandag 12 september 2011 15:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens de Yikes-van-de-dag van gisteren, een meneer dacht dat het (overigens bovengemiddeld koddige) half-chinese peutertje wat rondwaggelde en erg dol was op mijn uilenjurk van mij wasIk: "Neenee!
Ze is van hen daar!" *wijst naarstig*
You do the math. Niegenoegnie.quote:Op maandag 12 september 2011 15:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: fr. kwark, volle bloedsinaasappelkwark 200
T: witte grapefruit 60
L: 2 bth: kaas, pindakaas 400
T: rode grapefruit 60
D: vegaburger, snijboontjes, ovenfriet 450
Ze heeft discalculie! Dat werkt niet Co!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XM nam toch volle kwark? Met een bak 's ochtends zit je dan al op de 600kcal
>_<
o_o
O_O
^_^ /end of poopLike anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op maandag 12 september 2011 15:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ze heeft discalculie! Dat werkt niet Co!
XM, dat is dus nog geen 1200 calorieën. Dat is heel erg weinig. Eet er eens en extra boterham met pindakaas bij ofzo. Je lichaam heeft voedingsstoffen nodig om goed te kunnen functioneren.
quote:Op maandag 12 september 2011 15:47 schreef V1z0R het volgende:
Kunst die hier wel gewaardeerd wordt gok ikNee ze neemt magere met een paar eetlepels volle erdoor. En die kunst...........de cynicus in mij zegt dat dit anatomisch zéér correct is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XM nam toch volle kwark? Met een bak 's ochtends zit je dan al op de 600kcal![]()
qftquote:Op maandag 12 september 2011 15:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee ze neemt magere met een paar eetlepels volle erdoor. En die kunst...........de cynicus in mij zegt dat dit anatomisch zéér correct is.
Stomme site. Ik zie 3-minute-fudge en wil op klik *hier* drukken maar *hier* is helemaal geen linkquote:
Hee Anos!quote:Op maandag 12 september 2011 16:05 schreef Anosmie het volgende:
Ola!
Ik kom me maar weer eens voorzichtig aanmelden.
Mijn innerfatso kreeg vanmorgen dr broek niet dicht.
Druppel, emmer, hallo dus
Mijn lijstje voor vandaag
O: Roggebroodje
L: sla + boterham kaas
T: 2 appels
T: cup a soup
D: Casa di mama
quote:Op maandag 12 september 2011 16:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hee Anos!Aai riemember joe! Welkom terug!
Jammer wel dat het vanwege een enthousiaste inner fatso is, maar je ken nie alles hebben he.
Oh baroo, ik het eerst 'het enthousiasme van' staan, in my defensequote:
Oh okee!quote:Op maandag 12 september 2011 16:20 schreef loveli het volgende:
Oh, ging niet om tikfout, maar vond de beeldspraak mooi.
Dacht dat het ging om de kant-en-klare pizzaquote:Op maandag 12 september 2011 16:30 schreef Phaidra het volgende:
Hee Anos!![]()
Lijstje is érg weinig, maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van het eten bij casa di mama.
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 12 september 2011 16:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dacht dat het ging om de kant-en-klare pizza
[ afbeelding ]
Ja. Want wie eet er nou een casa, behalve Hans en Grietje?!quote:
Jawohl! 6 km maar liefst. Wel met een minuutje wandelen tussendoor, wegens zeer sleutelbeen.quote:Op maandag 12 september 2011 16:02 schreef conleche het volgende:
Hardloopkleren aan. Ik geloof verdomd dat ik het dit keer ga doen.
Oh dat kan kloppen, want ik had op de heenweg enorm tegenwind en probeerde toch tempo te houden! Gelukkig dat ik niet de enige ben dan! Raar fenomeen trouwens, dat je het fijn vindt dat andere mensen het ook hebben. Alsof het dan ineens minder pijnlijk is.quote:Op maandag 12 september 2011 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
Sleutelbeen gaat voor zover ik weet vooral pijn doen als je 'langdurig' nèt iets te hard loopt dan je éigenlijk aankunt. Ik merk het in ieder geval zelf altijd wel als ik tijdens de laatste 2km sprintjes trek van een halve minuut, speelt meteen op!
quote:Op maandag 12 september 2011 16:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij staat met één sleutelbeen in het graf, als je niet oppast met je grapjes!!
Ik zet mijn beste beentje voor!quote:Op maandag 12 september 2011 16:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij staat met één sleutelbeen in het graf, als je niet oppast met je grapjes!!
Ok ik moest lachenquote:Op maandag 12 september 2011 16:55 schreef loveli het volgende:
Crap, postzegels op.
Crap, geen idee waar ik m' postzegels bewaar. Ik koop elke keer nieuwe die ik weer niet kan terugvinden.
Hee Droeftoetertje, ga eens op zoek naar een zonnestraaltje!quote:Op maandag 12 september 2011 16:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zet mijn beste beentje voor!
En er wilde net een meneer voor me opstaan in de tram. Blijkbaar zie ik er zwanger uit, dus bij nader inzien is mn lijstje voor vandaag wel prima![]()
.
Wee je gesleutelte als je niet nog iets extra 's eet!!quote:Op maandag 12 september 2011 16:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En er wilde net een meneer voor me opstaan in de tram. Blijkbaar zie ik er zwanger uit, dus bij nader inzien is mn lijstje voor vandaag wel prima![]()
.
Mijn dag, hij is weer goed!quote:Op maandag 12 september 2011 17:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Wee je gesleutelte als je niet nog iets extra 's eet!!
Zat hij aan je buik, vroeg hij hoe lang je nog moest of begon hij over zijn eigen kinderen?quote:Op maandag 12 september 2011 16:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 12 september 2011 17:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Wee je gesleutelte als je niet nog iets extra 's eet!!
Hij was minstens achter in de 50.quote:Op maandag 12 september 2011 17:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
harhar!
En XM, misschien zag ie je heul hoge hakschoenen wel ofzo! Of hij wou je versieren
Arme man! "Ik ga galant zijn vandaagquote:Op maandag 12 september 2011 17:04 schreef anna82 het volgende:
[..]
Zat hij aan je buik, vroeg hij hoe lang je nog moest of begon hij over zijn eigen kinderen?
Grote kans dat hij een poging deed galant te zijn. Nu weet hij helemaal niet meer hoe het werkt met de geëmancipeerde vrouw!
quote:Op maandag 12 september 2011 17:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Arme man! "Ik ga galant zijn vandaagEn met mooie vrouwen flirten
![]()
![]()
"
"Ga maar zitten, schone deerneStaan is geen probleem voor mij
, ik ben, zoals je wellicht ziet, een sterke..."
"Wat, denk je dat ik zwanger ben ofzo!?"
"... manskerel met een goede baan dokter! en..."
"Vind je dat ik dik ben!?Is dat wat je wilt zeggen!?
![]()
"
"... ik ben single..."
"Hoe durf je!![]()
![]()
"
quote:Op maandag 12 september 2011 17:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Arme man! "Ik ga galant zijn vandaagEn met mooie vrouwen flirten
![]()
![]()
"
"Ga maar zitten, schone deerneStaan is geen probleem voor mij
, ik ben, zoals je wellicht ziet, een sterke..."
"Wat, denk je dat ik zwanger ben ofzo!?"
"... manskerel met een goede baan dokter! en..."
"Vind je dat ik dik ben!?Is dat wat je wilt zeggen!?
![]()
"
"... ik ben single..."
"Hoe durf je!![]()
![]()
"
Hoera!quote:Op maandag 12 september 2011 17:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]! Dat was mn eerste lach vandaag!
Wat precies is het doel van dat overleg? Moet het brein van de heren op non-actief worden gezet?quote:Op maandag 12 september 2011 17:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb morgenmiddag een belangrijk overleg in Amsterdam, met een aantal Belangrijke Meneren. Vin'k wel een mooie doop voor mn rode laarzen geloof ik.
Is dat iets wat je moet PM-en?quote:Op maandag 12 september 2011 17:20 schreef Probability het volgende:
Yes indeed een kutdag. En nu heb ik iets gedaan en weet ik niet zeker of ik er nog achter sta, maar is wel beter zo. Hmmm
Nah weet niet. Ik weet 't de laatste tijd sowieso niet zo goed.quote:
*stil* *mooi*quote:Op maandag 12 september 2011 17:32 schreef Viking84 het volgende:
Over die kookdiscussie: toen ik nog in Groningen woonde haatte ik koken. At altijd uit pakjes en als ik eens iets anders maakte mislukte het of was het niet lekker. En veel recepten vond ik te ingewikkeld en dacht dat ik de recepten toch niet kon vinden in de super etc. Nu maak ik elke week meerdere nieuwe gerechten en het komt nog zelden voor dat ik iets niet ken of niet kan vinden oid. Oefening baart kunst ofzo. De eerste keer dat je iets nieuws maakt kost het veel tijd, maar daarna gaat het steeds gemakkelijker. Plus je bouwt een repertoire op en kunt mensen die komen eten iets anders dan pakjesmeuk of een studentikoze maaltijd voorzetten
.
quote:Op maandag 12 september 2011 17:41 schreef Probability het volgende:
Vik, waar heb je nog meer een hekel aan? Dan weten we waar je volgend jaar dol op bent!!!
quote:Op maandag 12 september 2011 17:41 schreef Probability het volgende:
Vik, waar heb je nog meer een hekel aan? Dan weten we waar je volgend jaar dol op bent!!!
Bij voorkeur, ja.quote:Op maandag 12 september 2011 17:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat precies is het doel van dat overleg? Moet het brein van de heren op non-actief worden gezet?
Hihihi.quote:Op maandag 12 september 2011 17:50 schreef conleche het volgende:
Pieferd!PM?
Had ik al verteld dat HarborMaster verslavend is?
Ik lig nu in bad en ik speel het nog.
quote:Op maandag 12 september 2011 17:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihi.
Vaaaaiz, Co ligt naakt te FOK!en
Ik wacht op de struisvogel!quote:
Stamppotquote:Op maandag 12 september 2011 18:00 schreef Goodbye het volgende:
Oh, en ik ga vanavond zuurkoolstamppot met rookworst eten!![]()
You sexypants! Without pants! Rrrrrrrquote:Op maandag 12 september 2011 18:01 schreef conleche het volgende:
Hee, er gaat ongemerkt weer wat mis met mijn imago. Jullie geloven zeker niet dat ik in burkini lig te HarborMastereren??
quote:Op maandag 12 september 2011 18:01 schreef conleche het volgende:
Hee, er gaat ongemerkt weer wat mis met mijn imago. Jullie geloven zeker niet dat ik in burkini lig te HarborMasteren??
quote:Op maandag 12 september 2011 18:01 schreef conleche het volgende:
Hee, er gaat ongemerkt weer wat mis met mijn imago. Jullie geloven zeker niet dat ik in burkini lig te HarborMasteren??
Zuurkool is lekker, joh!quote:Op maandag 12 september 2011 18:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Stamppot![]()
Rookworst![]()
Zuurkool ><
Het is wel stamppottenweer! Ik zie dus geen reden voor ''
quote:Op maandag 12 september 2011 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
Zuurkoolstampwat heerlijk GB!
Bwehehe de afkorting is GBR.quote:Op maandag 12 september 2011 18:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je de ingrediënten daarvoor eigenlijk wel in GB? hihi
Nigellaquote:
Geen idee wat het is?!!quote:Op maandag 12 september 2011 17:50 schreef conleche het volgende:
Pieferd!PM?
Had ik al verteld dat HarborMaster verslavend is?
Ik lig nu in bad en ik speel het nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |