misschien helpt koken?quote:Op maandag 12 september 2011 14:06 schreef coban het volgende:
Ik ben boos en ik weet niet waarom. Wat is deze.
Vrouwen die niet kokenquote:Op maandag 12 september 2011 14:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ja het aanrecht doet wonderen bij vrouwen
Mensen die Plastic in hun naam hebben zittenquote:
ik loop al weken te overleggen om een dag vrij te krijgen komt hij nu in ene met het verhaal dat dat niet mogelijk is. Nu moet ik in 3 dagen een vervanger regelen.quote:
Zeg gewoon dat je ziek bentquote:Op maandag 12 september 2011 14:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik loop al weken te overleggen om een dag vrij te krijgen komt hij nu in ene met het verhaal dat dat niet mogelijk is. Nu moet ik in 3 dagen een vervanger regelen.Ik sta echt op het punt om ontslag te nemen
Daarom moet je ook niet vragen of je een dag vrij mag maar je meteen ziekmeldenquote:Op maandag 12 september 2011 14:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Valt ook totaal niet op als ik al overlegd heb om die dag vrij te vragen
herkenbaar probleem, daarom heb ik ook ontslag genomen bij mijn oude supermarktquote:Op maandag 12 september 2011 14:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik loop al weken te overleggen om een dag vrij te krijgen komt hij nu in ene met het verhaal dat dat niet mogelijk is. Nu moet ik in 3 dagen een vervanger regelen.Ik sta echt op het punt om ontslag te nemen
ja noujaquote:Op maandag 12 september 2011 14:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet vragen of je een dag vrij mag maar je meteen ziekmelden
ik heb nu een eigen afdeling wel relaxed maar dit soort dingen is klotequote:Op maandag 12 september 2011 14:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
herkenbaar probleem, daarom heb ik ook ontslag genomen bij mijn oude supermarkt
Hm, ik had de plaat van Gotye aan staan, je weet wel van:quote:
Albert Heijn nog steeds, maar ze hebben pad Drogmetica een afdeling van gemaakt. En ik heb die dus, in mijn eentje.quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 14:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
1x per maand kan dat zomaar gebeuren ja.
Sure, moet je wel hierheen komenquote:Op maandag 12 september 2011 14:40 schreef coban het volgende:
[..]
Goed idee, maak maar wat te eten voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |