Zo is het wel, en zo is het altijd al geweest...quote:
Ze zijn wel goed, maar ze moeten meer support maken voor hun OS en niet alles zo dichtrammen.quote:
Feit.quote:Op maandag 12 september 2011 13:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ze willen gewoon alles zelf van hun eigen merk hebben en de rest niet supporten.
Onzin, gebeurde andersom net zo hard, hetzelfde op het OS/2 front trouwens.quote:Op maandag 12 september 2011 13:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo is het wel, en zo is het altijd al geweest...
Kijk maar naar in de beginjaren van apple, hoevaak ze microsoft enzo wel niet aangeklaagd hebben en bepaalde dingen niet wouden ondersteunen enzo![]()
Kun jij voor mij in Windows even een .dmg draaien?quote:Op maandag 12 september 2011 13:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze zijn wel goed, maar ze moeten meer support maken voor hun OS en niet alles zo dichtrammen.
Ja idd. Datwel.quote:Op maandag 12 september 2011 13:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze zijn wel goed, maar ze moeten meer support maken voor hun OS en niet alles zo dichtrammen.
Het is best een goed merk kwa computers, ze gaan behoorlijk lang mee. Maar het feit dat ze behoorlijk duur zijn en niks van andere merken supporten is een reden voor mij om geen mac te kopen.quote:
Ja ik zat er nog aan te denken om even hetzelfde over windows erbij te edittenquote:Op maandag 12 september 2011 13:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Feit.
[..]
Onzin, gebeurde andersom net zo hard, hetzelfde op het OS/2 front trouwens.
Apple is best degelijk, maar de arrogantie van het merk is de laatste jaren gewoon ruk.
Apple heeft gewoon de beste hardware configuratie.quote:Op maandag 12 september 2011 13:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het is best een goed merk kwa computers, ze gaan behoorlijk lang mee. Maar het feit dat ze behoorlijk duur zijn en niks van andere merken supporten is een reden voor mij om geen mac te kopen.
Ja belachelijk duur idd. En als het kapot gaat ofzo is repareren zo duur dat je net zogoed een nieuwe kan halen. Irritant.quote:Op maandag 12 september 2011 13:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het is best een goed merk kwa computers, ze gaan behoorlijk lang mee. Maar het feit dat ze behoorlijk duur zijn en niks van andere merken supporten is een reden voor mij om geen mac te kopen.
Maar da's bij de meeste computers wel zoquote:Op maandag 12 september 2011 13:57 schreef coban het volgende:
[..]
Ja belachelijk duur idd. En als het kapot gaat ofzo is repareren zo duur dat je net zogoed een nieuwe kan halen. Irritant.
Daarom, waar er twee vechten hebben er twee schuldquote:Op maandag 12 september 2011 13:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja ik zat er nog aan te denken om even hetzelfde over windows erbij te edittenmaar dacht ach ik reageer wel. Windows heeft het idd ook gedaan en heeft er dikke verliezen onder geleden maar ze beginnen nu eindelijk bij te trekken.
Tevens windows 8![]()
![]()
![]()
enigste OS die ik direct ga halen.
Valt ook tegen hoor, ik kan zo een PC samenstellen met dezelfde en/of gelijke hardware voor een stuk minder geldquote:Op maandag 12 september 2011 13:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Apple heeft gewoon de beste hardware configuratie.
He, nog een DEVver. We zaten net te praten over waarom apple niks van andere merken support, met name flash.quote:Op maandag 12 september 2011 13:58 schreef BBQSausage het volgende:
___! Dus ik kom op school, "Ja, jongens, pauze!"
Pauze houden, kom ik terug, wil ik het lokaal in, "Ja, sorry, bezet. Hij was leeg, dus wij gebruiken hem nu voor een toets."
Dus, bespreken met afdelingscoördinator, "Ja, ik zal na deze les (duurt nog 2.5 uur), wel even kijken wat ik er aan kan doen.
Ik: "Doei, ik ga naar huis."
Ook bij de meeste mp3/mp4's en telefoons?quote:Op maandag 12 september 2011 13:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar da's bij de meeste computers wel zo
Eén woord voor: Terecht.quote:Op maandag 12 september 2011 13:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
He, nog een DEVver. We zaten net te praten over waarom apple niks van andere merken support, met name flash.
kak ik heb er zo'n soort een maar ik krijg windows 8 niet gratisquote:Op maandag 12 september 2011 13:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daarom, waar er twee vechten hebben er twee schuld
Ik prefereer trouwens MacOS boven Windows, maar ik heb dan eigenlijk ook een Unix/Linux achtergrond.
Windows 8 wordt wel leuk ja, ben ik even blij met mijn MSDN-account
[..]
Valt ook tegen hoor, ik kan zo een PC samenstellen met dezelfde en/of gelijke hardware voor een stuk minder geld
Maargoed, ik heb dus eigenlijk geen voorkeur
Jij hebt ook een klotedag zeg.quote:Op maandag 12 september 2011 13:58 schreef BBQSausage het volgende:
___! Dus ik kom op school, "Ja, jongens, pauze!"
Pauze houden, kom ik terug, wil ik het lokaal in, "Ja, sorry, bezet. Hij was leeg, dus wij gebruiken hem nu voor een toets."
Dus, bespreken met afdelingscoördinator, "Ja, ik zal na deze les (duurt nog 2.5 uur), wel even kijken wat ik er aan kan doen.
Ik: "Doei, ik ga naar huis."
ik heb microsoft Dreamsparks ofso.quote:Op maandag 12 september 2011 13:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daarom, waar er twee vechten hebben er twee schuld
Ik prefereer trouwens MacOS boven Windows, maar ik heb dan eigenlijk ook een Unix/Linux achtergrond.
Windows 8 wordt wel leuk ja, ben ik even blij met mijn MSDN-account
[..]
Valt ook tegen hoor, ik kan zo een PC samenstellen met dezelfde en/of gelijke hardware voor een stuk minder geld
Maargoed, ik heb dus eigenlijk geen voorkeur
Dreamwhut? Geen idee, zeker van je opleiding gekregenquote:Op maandag 12 september 2011 14:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik heb microsoft Dreamsparks ofso.
Ja.. Het is echt waardeloosquote:Op maandag 12 september 2011 14:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dreamwhut? Geen idee, zeker van je opleiding gekregen
Ik ga nu in ieder geval wat foto'tjes schieten! Adios!
quote:Op maandag 12 september 2011 14:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dreamwhut? Geen idee, zeker van je opleiding gekregen
Ik ga nu in ieder geval wat foto'tjes schieten! Adios!
1x per maand kan dat zomaar gebeuren ja.quote:Op maandag 12 september 2011 14:06 schreef coban het volgende:
Ik ben boos en ik weet niet waarom. Wat is deze.
misschien helpt koken?quote:Op maandag 12 september 2011 14:06 schreef coban het volgende:
Ik ben boos en ik weet niet waarom. Wat is deze.
Vrouwen die niet kokenquote:Op maandag 12 september 2011 14:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ja het aanrecht doet wonderen bij vrouwen
Mensen die Plastic in hun naam hebben zittenquote:
ik loop al weken te overleggen om een dag vrij te krijgen komt hij nu in ene met het verhaal dat dat niet mogelijk is. Nu moet ik in 3 dagen een vervanger regelen.quote:
Zeg gewoon dat je ziek bentquote:Op maandag 12 september 2011 14:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik loop al weken te overleggen om een dag vrij te krijgen komt hij nu in ene met het verhaal dat dat niet mogelijk is. Nu moet ik in 3 dagen een vervanger regelen.Ik sta echt op het punt om ontslag te nemen
Daarom moet je ook niet vragen of je een dag vrij mag maar je meteen ziekmeldenquote:Op maandag 12 september 2011 14:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Valt ook totaal niet op als ik al overlegd heb om die dag vrij te vragen
herkenbaar probleem, daarom heb ik ook ontslag genomen bij mijn oude supermarktquote:Op maandag 12 september 2011 14:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik loop al weken te overleggen om een dag vrij te krijgen komt hij nu in ene met het verhaal dat dat niet mogelijk is. Nu moet ik in 3 dagen een vervanger regelen.Ik sta echt op het punt om ontslag te nemen
ja noujaquote:Op maandag 12 september 2011 14:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet vragen of je een dag vrij mag maar je meteen ziekmelden
ik heb nu een eigen afdeling wel relaxed maar dit soort dingen is klotequote:Op maandag 12 september 2011 14:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
herkenbaar probleem, daarom heb ik ook ontslag genomen bij mijn oude supermarkt
Hm, ik had de plaat van Gotye aan staan, je weet wel van:quote:
Albert Heijn nog steeds, maar ze hebben pad Drogmetica een afdeling van gemaakt. En ik heb die dus, in mijn eentje.quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 14:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
1x per maand kan dat zomaar gebeuren ja.
Sure, moet je wel hierheen komenquote:Op maandag 12 september 2011 14:40 schreef coban het volgende:
[..]
Goed idee, maak maar wat te eten voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |