quote:Op maandag 12 september 2011 10:50 schreef mrien het volgende:
Soepstengel geven ze op de creche pas wat later begreep ik pas, vaak pas rond 9 maanden ofzo.
Is het niet normaal mp dat de ontlasting veranderd? Merk bij Jelle ook dat hij er af en toe wat meer moeite mee heeft
Fijn!!!!quote:Op maandag 12 september 2011 12:43 schreef mrien het volgende:
Kreeg net telefoon van de kinderarts, de uitslagen waren allemaal goed! Bloed was ook een stuk beter nu, dankzij het ijzerdrankje.
okeej, we hadden nu rooibos idd en Jaël gaven we venkel, maar dat schijnt ook neit meer te mogen... Maar ik gaat eens op zoek naar van die welness theequote:Op maandag 12 september 2011 14:00 schreef Asyniur het volgende:
mrien, wat fijn!
Vrouwtje_theelepel, heb ik iets gemist of heb jij je nog niet gemeld?
MP, je kunt rooiboosthee geven of sterrenmunt, maar er is ook van die wellness thee met vruchten. Daarin zit ook geen theïne...
Seth is opgenomen in het amc, hij heeft een vernauwing tussen zijn maag en twaalfvingerige darm. Zijn bloedwaarden zijn laag en moeten eerst omhoog daarna word hij geopereerd.quote:Op maandag 12 september 2011 11:52 schreef MamaPurk het volgende:
Jullie hebben gelijk dat het logisch is dat de ontlasting veranderd, maar ik bedoel het anders. Het is echt vrij hard het zijn echt drolletjes... Jaël heeft dit nooit zo gehad. En ze heeft er dus ook echt wel last van en moeite mee ofzo, beetje sneu vind ik het. maar goed zolang het elke dag komt maak ik me niet echt zorgen hoor..
Koude water zou ik nog kunnen proberen idd. Welke smaakjes thee mogen baby's want ik heb altijd begrepen dat ze niet alle thee hebben ivm theïne ofzo... Of zeg ik nu iets heel dommigs...
VT hoe was het in het ziekenhuis?
Goed dat jullie hebben volgehouden dus!quote:Op maandag 12 september 2011 14:51 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Seth is opgenomen in het amc, hij heeft een vernauwing tussen zijn maag en twaalfvingerige darm. Zijn bloedwaarden zijn laag en moeten eerst omhoog daarna word hij geopereerd.
Oh jemig.. Sterkte en beterschap!quote:Op maandag 12 september 2011 14:51 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Seth is opgenomen in het amc, hij heeft een vernauwing tussen zijn maag en twaalfvingerige darm. Zijn bloedwaarden zijn laag en moeten eerst omhoog daarna word hij geopereerd.
is het niet zo dat ze aan melktandjes niets doen? anders even je tandarts vragen misschien weten zij wel wat je kan doen. kindjes zijn toch gratis in het pakket dus krijg je daar toch ook geen rekeningen van?quote:Op maandag 12 september 2011 16:45 schreef kaatjejannie het volgende:
VT, jeetje, dat had je ook niet verwacht?? Hopelijk is de operatie snel, dan heb je het gehad.
Mrien, wat snel al, fijn!!
Even een vraagje, Sofie heeft nu 2 ondertanden, en 1 boven. Haar ondertanden staan wel enorm scheef. Gaat dat nog recht groeien? Of kan ik al beter de zorgverzekering zo verhogen dat we fikse orthodontie dekking hebben
Melktandjes niet gok ik zo. Maar als ze de volgende krijgt. Ik was er gewoon benieuwd naar. Misschien moeders hier waarvan de baby ook een scheef gebitje hadden en dat het vanzelf wel rechttrok.quote:Op maandag 12 september 2011 17:28 schreef Popples het volgende:
[..]
is het niet zo dat ze aan melktandjes niets doen? anders even je tandarts vragen misschien weten zij wel wat je kan doen. kindjes zijn toch gratis in het pakket dus krijg je daar toch ook geen rekeningen van?
VT heel veel sterkte![]()
mrien wat goed dat hij snel aan de beurt is. sterkte
Ik ook hierbovenquote:Op maandag 12 september 2011 19:13 schreef Keshet het volgende:
(Ik deed eenomdat ik hoop dat hij na de operatie van veel van zijn klachten af is.) Succes maandag!
Moeilijk, hij vind het fijn de hele tijd geaaid te worden. We mogen niet bij hem slapen, dat vind ik heel moeilijk.quote:Op maandag 12 september 2011 21:49 schreef mrien het volgende:
Ach jeetje, wat ontzettend sneu zeg! Is hij een beetje te troosten?
Nou ja! Wat stom inderdaad (om Vanyel maar even te quotenquote:Op maandag 12 september 2011 22:33 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Moeilijk, hij vind het fijn de hele tijd geaaid te worden. We mogen niet bij hem slapen, dat vind ik heel moeilijk.
het ligt wellicht ook aan de afdeling. wellicht dat het voor seth geen risico is en enkel fijn, maar wellicht is het voor andere kindjes wel een risico. het zou wel prettig zijn als alle ziekenhuizen hetzelfde protocol aanhoudenquote:Op maandag 12 september 2011 22:47 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind dat ook best stom. Je moet bij zo'n jonkie kunnen blijven als dat geen gevaar oplevert.
Dan is het wel begrijpelijk maar het blijft alles behalve leukquote:Op maandag 12 september 2011 23:14 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Hij ligt met 3 hele ienie minie baby's op de kamer. In alle andere kamers mag er wel een papa en mama blijven slapen deze kamer niet omdat de kindjes extra rust nodig hebben. Tis wel een gek gezicht, al die mini's en mijn 10 ponder.
Ja nou he! Das hier ook een probleem. Het probleem is minder groot naarmate de maag voller is trouwens, dus waarschijnlijk is ze gewoon bang dat haar voedselvoorziening er vandoor gaatquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:18 schreef mrien het volgende:
Hij begint nu een beetje door te krijgen dat je weg bent als je de kamer uitloopt, vind hij niet leuk
Nou dat dus....ik begrijp daar helemaal niets van.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:05 schreef Leandra het volgende:
Maar hoe doen ze dat dan? Ze kunnen hem toch niet al die tijd nuchter houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |