Welke grote artiest?quote:In 1985 werkte hij samen met Michael Jackson aan We Are The World, dat voor het goede doel, USA for Africa, werd opgenomen.
Dat zou te makkelijk zijn geweestquote:
Bob Geldof had niets te maken met USA for Africa...quote:Op maandag 12 september 2011 17:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat zou te makkelijk zijn geweest
quote:
Ik zou je eigenlijk +2 moeten gevenquote:Op maandag 12 september 2011 17:40 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Bob Geldof had niets te maken met USA for Africa...
stand deeltje 2405quote:
Ik gaf John Peel, The Undertones en de zanger met een grote solo hit.quote:Op maandag 12 september 2011 17:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik gaf de helft van het refrein nota bene,
Maar goed, als niemand het weet, doe ik wel een nieuwe..
dan had ik het nog niet geweten..quote:Op maandag 12 september 2011 17:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik gaf John Peel, The Undertones en de zanger met een grote solo hit.
Had ik het halve refrein geplaatst was je in het behang gevlogen qua commentaar.
en ik heb hier alleen stucwerk, dus dat zou gruwelijk pijnlijk geweest zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 17:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik gaf John Peel, The Undertones en de zanger met een grote solo hit.
Had ik het halve refrein geplaatst was je in het behang gevlogen qua commentaar.
Dat was idd verkeerd geformuleerd. Maar ik doelde niet in het algemeen, hoewel een beetje wel, ik doelde op Berkery die een John Peel vraag stelde. Jullie kritiek was veel te hard. Alsof ik nooit een schop geef als er lang niet is gepost. Dan hoor je mij ook niet zeiken over nalatigheid. Ik had al veel hints gegeven en werd er van beschuldigd niet te reageren.quote:Op maandag 12 september 2011 17:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dan had ik het nog niet geweten..
Vandaar dat ik je opmerking over iedereen die ook maar een beetje weet etc... nogal kort door de bocht. Ik hou daar sowieso niet zo van, "echte kenners weten dat" achtige opmerkingen
Gokje Red Devil ?quote:Op maandag 12 september 2011 17:54 schreef FireFox1 het volgende:
2e wereldoorlog vragen is standaard voor mij
Naam vliegtuig?
[ afbeelding ]
Red is goed, Devil nietquote:
ik gaf je daar geen kritiek voor. Als ik een vraag niet weet, dan is het niet meteen een kutvraag. Ik heb net drie vragen gesteld die naar mijn mening alledrie makkelijk te beantwoorden waren. Uiteindelijk is er maar een overgebleven.quote:Op maandag 12 september 2011 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was idd verkeerd geformuleerd. Maar ik doelde niet in het algemeen, hoewel een beetje wel, ik doelde op Berkery die een John Peel vraag stelde. Jullie kritiek was veel te hard. Alsof ik nooit een schop geef als er lang niet is gepost. Dan hoor je mij ook niet zeiken over nalatigheid. Ik had al veel hints gegeven en werd er van beschuldigd niet te reageren.
Helden zijn het! Prachtige docu op NGC over die gasten.quote:
Mijn lontje is erg lang. Je moest eens weten wat ik soms over me heen krijg op Gok!. Probeer altijd rustig te blijven en rustig te blijven. Dat jij mijn humor niet begrijpt over je kutmuziekvraag kan ik niks aandoen. Dat heet ironie. Jij ging er weer serieus op in. Dan moet ik wel antwoorden.quote:Op maandag 12 september 2011 18:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik gaf je daar geen kritiek voor. Als ik een vraag niet weet, dan is het niet meteen een kutvraag. Ik heb net drie vragen gesteld die naar mijn mening alledrie makkelijk te beantwoorden waren. Uiteindelijk is er maar een overgebleven.
Het lontje is soms erg kort hier, het geduld ook blijkbaar
Rund idd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |