Ja wat een hark was dat hequote:Op maandag 12 september 2011 16:17 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ohja, dat wist ik trouwens wel. Die presenteerde het zo mooi houterig.
stand deeltje 2405quote:Op maandag 12 september 2011 16:21 schreef DragonFodder het volgende:
Joacquim phoenix (of zoiets) en reese witherspoon
Film heet walk the line
welke song van welke artiest?quote:now and I think of when we were together
And how you said you were so happy you could die
quote:but you didn't have to cut me off
Make it like it never happened that we were together
And I don't even need your love
But you treat me like a stranger and that feels so rough
Da's wel iemand die ik ooit gekend heb, maar niet goedquote:
Heb even gespiekt, en nog nooit van gehoordquote:Op maandag 12 september 2011 17:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Da's wel iemand die ik ooit gekend heb, maar niet oed
Jij luistert geen 3fm dusquote:Op maandag 12 september 2011 17:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb even gespiekt, en nog nooit van gehoord
Radio 1, Radio 2, BNR, Fresh FM, Q-Music en Veronica staan op mijn autoradio voorgeprogrammeerdquote:
Ik vind hem geweldigquote:
Ook nietquote:Op maandag 12 september 2011 17:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik vind hem geweldig
Die alienvraag, die weet jij toch wel?
Grrrrrrr......quote:Op maandag 12 september 2011 17:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ook nietvind Aliens een schijtfilm
die muziekvraag, niet die alienvraagquote:
Ik ook van jouquote:
quote:
quote:
Wat een kutmuziekvraag.quote:Op maandag 12 september 2011 17:03 schreef DragonFodder het volgende:
Andere vraag dan
[..]
welke song van welke artiest?
Ik gaf de helft van het refrein nota bene,quote:Op maandag 12 september 2011 17:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een kutmuziekvraag.
Ik gaf nog goede hints.
Welke grote artiest?quote:In 1985 werkte hij samen met Michael Jackson aan We Are The World, dat voor het goede doel, USA for Africa, werd opgenomen.
Dat zou te makkelijk zijn geweestquote:
Bob Geldof had niets te maken met USA for Africa...quote:Op maandag 12 september 2011 17:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat zou te makkelijk zijn geweest
quote:
Ik zou je eigenlijk +2 moeten gevenquote:Op maandag 12 september 2011 17:40 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Bob Geldof had niets te maken met USA for Africa...
stand deeltje 2405quote:
Ik gaf John Peel, The Undertones en de zanger met een grote solo hit.quote:Op maandag 12 september 2011 17:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik gaf de helft van het refrein nota bene,
Maar goed, als niemand het weet, doe ik wel een nieuwe..
dan had ik het nog niet geweten..quote:Op maandag 12 september 2011 17:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik gaf John Peel, The Undertones en de zanger met een grote solo hit.
Had ik het halve refrein geplaatst was je in het behang gevlogen qua commentaar.
en ik heb hier alleen stucwerk, dus dat zou gruwelijk pijnlijk geweest zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 17:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik gaf John Peel, The Undertones en de zanger met een grote solo hit.
Had ik het halve refrein geplaatst was je in het behang gevlogen qua commentaar.
Dat was idd verkeerd geformuleerd. Maar ik doelde niet in het algemeen, hoewel een beetje wel, ik doelde op Berkery die een John Peel vraag stelde. Jullie kritiek was veel te hard. Alsof ik nooit een schop geef als er lang niet is gepost. Dan hoor je mij ook niet zeiken over nalatigheid. Ik had al veel hints gegeven en werd er van beschuldigd niet te reageren.quote:Op maandag 12 september 2011 17:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dan had ik het nog niet geweten..
Vandaar dat ik je opmerking over iedereen die ook maar een beetje weet etc... nogal kort door de bocht. Ik hou daar sowieso niet zo van, "echte kenners weten dat" achtige opmerkingen
Gokje Red Devil ?quote:Op maandag 12 september 2011 17:54 schreef FireFox1 het volgende:
2e wereldoorlog vragen is standaard voor mij
Naam vliegtuig?
[ afbeelding ]
Red is goed, Devil nietquote:
ik gaf je daar geen kritiek voor. Als ik een vraag niet weet, dan is het niet meteen een kutvraag. Ik heb net drie vragen gesteld die naar mijn mening alledrie makkelijk te beantwoorden waren. Uiteindelijk is er maar een overgebleven.quote:Op maandag 12 september 2011 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was idd verkeerd geformuleerd. Maar ik doelde niet in het algemeen, hoewel een beetje wel, ik doelde op Berkery die een John Peel vraag stelde. Jullie kritiek was veel te hard. Alsof ik nooit een schop geef als er lang niet is gepost. Dan hoor je mij ook niet zeiken over nalatigheid. Ik had al veel hints gegeven en werd er van beschuldigd niet te reageren.
Helden zijn het! Prachtige docu op NGC over die gasten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |