Dat was Feargal Sharkey, dus de band is The Undertones. Weet verder geen nummerquote:Op maandag 12 september 2011 14:18 schreef tong80 het volgende:
De zanger had later een solo hit met A good heart.
stand deeltje 2405quote:
Berkery had dit zeker geweten.quote:Op maandag 12 september 2011 15:29 schreef PhysicsRules het volgende:
Sorry hoor, dit kwam niet eens in de buurt van algemene kennis, zelfs niet met de hints wat mij betreft en het stond alweer een half uur stil
Maar, je hebt gelijk, ik had je even een PM of DM kunnen sturen. Waarvan akte.quote:Op maandag 12 september 2011 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Berkery had dit zeker geweten.
Jong Peel is de bekendste DJ ook en de invloedrijkse. Als je dan naar zijn favoriete plaat vraagt is dat gewoon algemene kennis. Ik dacht zelfs om het topic op gang te houden ik stel een gemakkelijke vraag. Iedere muziekliefbegger met kennis van de historie had het geeten. Was een inkoppertje. En jullie hadden me ook kunnen PM om een nieuwe vraag te stellen. Wat jij zei. Jammer.
Leuk het topic is op gang gekomen.quote:Op maandag 12 september 2011 15:29 schreef Wasknijper21 het volgende:
Ter ere van een zieke meneer Goldberg
x10 trouwens
<----Bachliefhebber hier trouwens ^_^
lijkt me een beetje overdreven.quote:Iedere muziekliefbegger met kennis van de historie had het geweten
iedere muziekliefhebber met kennis van de historie zou vragen over J.S.Bach weten!quote:Op maandag 12 september 2011 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iedere muziekliefbegger met kennis van de historie had het geeten.
Vivaldi liefhebber hierquote:Op maandag 12 september 2011 15:29 schreef Wasknijper21 het volgende:
Ter ere van een zieke meneer Goldberg
x10 trouwens
<----Bachliefhebber hier trouwens ^_^
in het engels?quote:
quote:
Mijn moeder zei altijd 'ik ben niet kwaad, maar teleurgesteld'quote:Op maandag 12 september 2011 15:35 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Maar, je hebt gelijk, ik had je even een PM of DM kunnen sturen. Waarvan akte.
mensen die dat zeggen zijn vaak wel kwaad. En oneerlijkquote:Op maandag 12 september 2011 15:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd 'ik ben niet kwaad, maar teleurgesteld'
Dit heb je vast blindgetypt.quote:
quote:
Ik weet het nietquote:
Ik weet aardig wat over vliegtuigen én nog meer over WW2, maar deze heb ik nog nooit gezien.quote:
jawel hoorquote:
Oh, okequote:
De ander weet je niet?quote:
Was uiteraard goed hoor.quote:
Ohja, dat wist ik trouwens wel. Die presenteerde het zo mooi houterig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |