Dan ga je maar zingen!quote:Op maandag 12 september 2011 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de motoriek niet voor dat kutspel
Ik ben bezig met een programma over china en mijn lief is er geweest en doet een cursus chinees, dus het leek me wel interessantquote:Op maandag 12 september 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt zeker interessant. Tijdens mijn stage een delegatie uit China gehad die zich verdiepten in de paardenhandel met Nederland. En het viel me op dat vooral de nieuw-rijke Chinezen heel erg into paarden raken en er grof geld voor neerleggen.
Ja, het is best fascinerend om te zien... Ze leggen zo 500.000 euro neer voor een paard en dan moet al het (duurste van het duurste) spul er nog bijquote:Op maandag 12 september 2011 13:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij willen al die nieuwe rijken in China allemaal leuke "westerse hobby's" kopen. Zie ook dure champagnes, bier en zelfs patat en kroketten?
En alhoewel er een BMW-fabriek in China staat, willen de rijke Chinezen per sé een BMW uit Duitsland hebben.
Kan ik me voorstellen jaquote:Op maandag 12 september 2011 13:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een programma over china en mijn lief is er geweest en doet een cursus chinees, dus het leek me wel interessant
inruilen voor die van 20.quote:Op maandag 12 september 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
Pfff, kunnen we een date krijgen met een kerel van 25 en een meid van 20, vindt mrs. stbabylon haar te jong
En volgens mij zijn ze helemaal niet zo geïnteresseerd in die paarden.quote:Op maandag 12 september 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is best fascinerend om te zien... Ze leggen zo 500.000 euro neer voor een paard en dan moet al het (duurste van het duurste) spul er nog bij.
quote:Op maandag 12 september 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
Pfff, kunnen we een date krijgen met een kerel van 25 en een meid van 20, vindt mrs. stbabylon haar te jong
Ik doe niet mee, voor jullie eigen veiligheidquote:
lol die doet het waarschijnlijk al 8 jaarquote:Op maandag 12 september 2011 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja dahaag, die moet nog helemaal ingereden worden enzo.
ze beginnen steeds vroegerquote:Op maandag 12 september 2011 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
lol die doet het waarschijnlijk al 8 jaar
Dat zal je verbazen... China heeft volgens mij als doel op Olympisch niveau met zo veel mogelijk sporten goed mee te draaien, ze bouwen o.a. een mega hippisch centrum met alles erop en eraan en kopen de beste paarden die Nederland te koop heeft.quote:Op maandag 12 september 2011 14:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En volgens mij zijn ze helemaal niet zo geïnteresseerd in die paarden.
Ik bedoelde meer het door mij gedeelte. Vrouwen kunnen met behoorlijk wat oefening bij mij binnenkomen, maar moeten dan nog wel aan mij aangepast worden.quote:Op maandag 12 september 2011 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
lol die doet het waarschijnlijk al 8 jaar
Zoveel moeite kost het toch niet om bij jou binnen te komen?quote:Op maandag 12 september 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer het door mij gedeelte. Vrouwen kunnen met behoorlijk wat oefening bij mij binnenkomen, maar moeten dan nog wel aan mij aangepast worden.
logisch, dat gepis is natuurlijk ff wennen.quote:Op maandag 12 september 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer het door mij gedeelte. Vrouwen kunnen met behoorlijk wat oefening bij mij binnenkomen, maar moeten dan nog wel aan mij aangepast worden.
Jij hebt ervaring ?quote:Op maandag 12 september 2011 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoveel moeite kost het toch niet om bij jou binnen te komen?
Dit bedoelde ik.quote:Op maandag 12 september 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zal je verbazen... China heeft volgens mij als doel op Olympisch niveau met zo veel mogelijk sporten goed mee te draaien, ze bouwen o.a. een mega hippisch centrum met alles erop en eraan en kopen de beste paarden die Nederland te koop heeft.
Maar goed, medailles kun je niet kopen en hun gevoel voor paarden is vaak niet je van het, dus of die missie slaagt... Wie zal het zeggen.
Vis.quote:Op maandag 12 september 2011 14:18 schreef Spezza19 het volgende:
Zo, net even lekkere scholletjes gehaald voor het avondeten
Volgens mij is de mentaliteit van de Chinezen dat dieren gebruiksvoorwerpen zijn. Regelmatig Chinezen en Japanners zien rijden, maar er kan nooit een knuffel of klopje vanaf.quote:Op maandag 12 september 2011 14:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik.
Ik heb het idee dat als zo'n paard afbrand dat dan de eerste gedachte is: ah kut man, nu moet ik een nieuw paard kopen.
Maar ik kan het mis hebben.
quote:Op maandag 12 september 2011 14:18 schreef Spezza19 het volgende:
ik heb een schnitsel liggenquote:Op maandag 12 september 2011 14:18 schreef Spezza19 het volgende:
Ook erg lekker....quote:
You canquote:
Ik weet niet of die komkommer in babs past hoor!quote:Op maandag 12 september 2011 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring ?
Past die komkommer nou eigenlijk ook of ?
vrouwen die je met vis kan verwarrenquote:Op maandag 12 september 2011 14:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah, jij beft je vriendin dus ook nooit....
die van mijn slager zijn ook goed te doen! en scheelt een flinke ritquote:Op maandag 12 september 2011 14:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ook erg lekker....
Binnenkort maar weer eens een weekendje Zuid Duitsland doen... daar toch wel de lekkerste schnitzels ooit gegeten
Andersom soms welquote:Op maandag 12 september 2011 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoveel moeite kost het toch niet om bij jou binnen te komen?
Dat gepis is heel speciaal, bijzonder en gereserveerd voor evenzo speciale momenten met evenzo bijzondere mensen. Niet met elke willekeurige 20-jarige slet.quote:Op maandag 12 september 2011 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
logisch, dat gepis is natuurlijk ff wennen.
Nou wie weet zijn sommige nieuwelingen wel HEUL ver en sta je ineens verbaasd!quote:Op maandag 12 september 2011 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja dahaag, die moet nog helemaal ingereden worden enzo.
quote:Op maandag 12 september 2011 14:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah, jij beft je vriendin dus ook nooit....
Only one way to find out!quote:Op maandag 12 september 2011 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of die komkommer in babs past hoor!
Niet mijn ervaring.quote:Op maandag 12 september 2011 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou wie weet zijn sommige nieuwelingen wel HEUL ver en sta je ineens verbaasd!
Schnitzels in Nederland.... daar pas ik voor. Ik ben verwend door de Duitse en oostenrijkse... dat je zo denkt "Hey, ik had toch ook friet?" en dat je dan de over je bordrand hangende lap vlees eerst op moet tillenquote:
Gezien de gemiddelde dikte (en lengte) van een komkommer en de maximale dikte (en lengte) die ik heb gehad... stbabylon says no.quote:Op maandag 12 september 2011 14:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
Only one way to find out!
quote:Op maandag 12 september 2011 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
nee hoor, is gewoon hoe wij van onze afvalstoffen afkomen...
Touché!quote:Op maandag 12 september 2011 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
nee hoor, is gewoon hoe wij van onze afvalstoffen afkomen...
"wie het kleine niet eert............"quote:Op maandag 12 september 2011 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schnitzels in Nederland.... daar pas ik voor. Ik ben verwend door de Duitse en oostenrijkse... dat je zo denkt "Hey, ik had toch ook friet?" en dat je dan de over je bordrand hangende lap vlees eerst op moet tillen![]()
buuuuuuuuuuuuuuuurnquote:Op maandag 12 september 2011 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
"wie het kleine niet eert............"
moet je je voorstellen dat jouw vriend zo dacht
Schnitzels friturenquote:Op maandag 12 september 2011 14:41 schreef Ripley het volgende:
Ik vind van die enorme gefrituurde schnitzels zo enorm goor he.
*ouch*quote:Op maandag 12 september 2011 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
"wie het kleine niet eert............"
moet je je voorstellen dat jouw vriend zo dacht
quote:
Ah toch geluisterd dus?quote:Op maandag 12 september 2011 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Storm op komst!
*legt vast lood in z'n schoenen*
Ik ben 1kg afgevallen namelijk.
Wanneer? Wat? Waar?quote:Op maandag 12 september 2011 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Storm op komst!
*legt vast lood in z'n schoenen*
Ik ben 1kg afgevallen namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |