De straat is zo smal dat er maar aan 1 kant van de straat auto's staan: de onze dus...quote:Op maandag 12 september 2011 14:39 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Keltie, ik ben het wel met je eens dat het een beetje kinderachtig van de buurman is dat hij blijkbaar echt demonstratief om te treiteren die auto voor de deur zet van iggyinthehouse.
En hoe zit het eigenlijk met de parkeerplaats voor de deur van het huis van de buurman? Of is daar geen parkeerplaats?
Ja, dus hij heeft niet eens een parkeerplaats voor zijn deur? Dan vind ik het eigenlijk helemaal niet raar dat hij die auto dan maar aan de overkant zet.quote:Op maandag 12 september 2011 14:50 schreef iggyinthehouse het volgende:
De straat is zo smal dat er maar aan 1 kant van de straat auto's staan: de onze dus...
Dan moet hij daar maar lekker met zijn privéauto parkeren en opflikkeren met zijn bus van de zaak. Of die maar lekker op de zaak laten staan. Waarom komt dit probleem? Omdat meneer een garage heeft voor zijn motor, een oprit voor zijn auto en nu ook nog eens een parkeerplek voor zijn deur wil voor zijn bus van de zaak.quote:Op maandag 12 september 2011 14:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja, dus hij heeft niet eens een parkeerplaats voor zijn deur? Dan vind ik het eigenlijk helemaal niet raar dat hij die auto dan maar aan de overkant zet.
Jij zegt dat jouw vriendin niet wil sjouwen en extra wil lopen, maar blijkbaar denkt de buurman daar precies hetzelfde over. Die parkeerplaats is net zo goed voor zijn deur als voor jouw deur.
Even wat meer uitleggen: hij heeft 1 plaatsje in de straat wat hij altijd gebruikt: nu wordt die plek door een andere buurman verderop steeds meer gebruikt. Die buurman is hij ook lastig aan het vallen door z'n bedrijfsauto voor de uitrit te zetten.quote:Op maandag 12 september 2011 15:13 schreef Kreupel het volgende:
Nogmaals; is het niet verstandig om evengoed je excuses aan te bieden voor je actie(s)? Ik begrijp uit je reactie dat je buurman wel welwillend was in eerste instantie.
En dan maakt het niet uit dat Jantje, Pietje en Henkie ook klachten hebben Of dat dit niet het enige 'akkefietje' is. Of dat de buurman misschien een eikel is. Of... of... of...
Jij hebt iets gedaan wat de schoonheidsprijs niet verdiende, daar kun je toch ook gewoon verantwoordelijkheid voor nemen en de eer aan jezelf houden? Wellicht helpt het, voor je gevoel maar ook voor de sfeer in de straat?
Sorry, maar wat is handiger? Vanaf huis meteen naar je werkplek gaan? Of eerst langs de zaak moeten met je eigen auto en daar je werkbus ophalen?quote:Op maandag 12 september 2011 15:12 schreef karr-1 het volgende:
Bedrijfsbusjes mee naar huis nemen schijnt wel een nieuwe trend te zijn. Bij mij in de straat zie ik er ook steeds meer. Hebben bedrijven geen eigen parkeerterrein meer?
maar meneer kan het allemaal niet kwijt of wel (zonder de asociale hork uit te hangen)? Dus mocht meneer zo handig willen zijn, moet meneer maar een erf kopen waar hij zijn auto, motor en bedrijfsbus op kwijt kan.quote:Op maandag 12 september 2011 15:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar wat is handiger? Vanaf huis meteen naar je werkplek gaan? Of eerst langs de zaak moeten met je eigen auto en daar je werkbus ophalen?
Dus het gaat een week goed, totdat hij geen andere keuze heeft en dan ren je gelijk naar buiten. Snap je het punt wat de meeste mensen in dit topic proberen te maken?quote:Op maandag 12 september 2011 15:20 schreef iggyinthehouse het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag had die andere buurman dus weer zijn plek ingenomen en alle andere plekken waren bezet (hij kon z'n bedrijfsauto dus ook niet voor de uitrit van die ene buurman zetten) dus toen besloot hij weer de bus bij ons neer te zetten.
Dat snap ik op zich ook wel, het was wellicht een suggestie om over na te denken.quote:En zo zijn er meer gevallen in de straat met deze buurman. Ik neem mijn verantwoordelijkheid door niet meer te zaniken, maar ik ga echt niet m'n excuses aanbieden (ik heb het namelijk al eens netjes een keer gevraagd aan hem).
Sorry, maar iedereen is daar nog steeds vrij in hoor, in dit land.quote:Op maandag 12 september 2011 15:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
maar meneer kan het allemaal niet kwijt of wel (zonder de asociale hork uit te hangen)? Dus mocht meneer zo handig willen zijn, moet meneer maar een erf kopen waar hij zijn auto, motor en bedrijfsbus op kwijt kan.
Met de huidige benzineprijzen zou ik het ook wel wetenquote:Op maandag 12 september 2011 15:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar wat is handiger? Vanaf huis meteen naar je werkplek gaan? Of eerst langs de zaak moeten met je eigen auto en daar je werkbus ophalen?
Recht of niet. Zodra de buurman de rest van de straat verplicht daardoor verder te lopen naar hun auto is je buurman een asociaal stuk vretenquote:Op maandag 12 september 2011 15:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar iedereen is daar nog steeds vrij in hoor, in dit land.
Mijn buurman in de straat heeft 4 auto's. 2 staan er op z'n pad, 2 andere bezetten altijd parkeerplaatsen... So be it..... Het is zijn recht.
Hoezo? De buurman zet de auto op een parkeerplaats tegenover zijn eigen huis.... Sjonge jonge wat is dat asociaal zeg...quote:Op maandag 12 september 2011 15:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Recht of niet. Zodra de buurman de rest van de straat verplicht daardoor verder te lopen naar hun auto is je buurman een asociaal stuk vreten
"het is zijn recht"
Nee. Hij zet een auto op zijn oprit, een motor in zijn garage en dan nog eens een bus ergens in de wijkquote:Op maandag 12 september 2011 15:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo? De buurman zet de auto op een parkeerplaats tegenover zijn eigen huis.... Sjonge jonge wat is dat asociaal zeg...
Ja en dat mag hij gewoon.... dus ik snap niet wat zowel jij als TS lopen te zeiken..... Die buurman mag dat gewoon doen.....quote:Op maandag 12 september 2011 15:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee. Hij zet een auto op zijn oprit, een motor in zijn garage en dan nog eens een bus ergens in de wijkFlikker die motor maar in de bijkeuken, kan je auto in de garage en je bus op de oprit.
Het is natuurlijk veel makkelijker om jouw probleem het probleem van een ander te maken.
Persoonlijk wil ik ook mijn auto voor de deur. Kan nu niet. Gevolg is dat ik volgend jaar zomer de voortuin eruit haal om daar grind neer te pleuren zodat ik mijn auto ook voor de deur kwijt kan zonder daar anderen tot last mee te zijn.
In veel wijken red je het met 2 auto's per gezin ook nog wel.quote:Op maandag 12 september 2011 15:44 schreef mitchelll0181 het volgende:
T probleem is natuurlijk dat de meeste wijken gebouwd zijn met het idee van 1 auto per gezin.
Dat is gewoon niet meer zo tegenwoordig
Ik zeg niet dat het niet mag. Ik zeg dat het een asociale hufter is.quote:Op maandag 12 september 2011 15:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja en dat mag hij gewoon.... dus ik snap niet wat zowel jij als TS lopen te zeiken..... Die buurman mag dat gewoon doen.....
Ja, want hij houdt zich gewoon aan de regels van de wet.... oh oh wat een asociale meneer zeg....quote:Op maandag 12 september 2011 15:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet mag. Ik zeg dat het een asociale hufter is.
De wetquote:Op maandag 12 september 2011 15:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, want hij houdt zich gewoon aan de regels van de wet.... oh oh wat een asociale meneer zeg....
Dat je je aan de wet houdt wil nog niet zeggen dat je dan niet asociaal kan zijn, dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op maandag 12 september 2011 15:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, want hij houdt zich gewoon aan de regels van de wet.... oh oh wat een asociale meneer zeg....
Zie boven je.quote:Op maandag 12 september 2011 15:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, overtreedt die buurman ergens de wet dan?
Dat is zo.... Maar hij had ook zowel z'n auto als z'n werkbus in de straat kunnen zetten....quote:Op maandag 12 september 2011 15:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat je je aan de wet houdt wil nog niet zeggen dat je dan niet asociaal kan zijn, dat slaat natuurlijk nergens op.
Waar moet ie hem dan neerzetten?quote:Op maandag 12 september 2011 15:46 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dat van die motor is wel hinderlijk. wij hebben er hier ook zo een maar die zet hem op een normale parkeer plaats neer terwijl er al tekort is ...
en anders moet hij verder lopenquote:Op maandag 12 september 2011 15:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Recht of niet. Zodra de buurman de rest van de straat verplicht daardoor verder te lopen naar hun auto is je buurman een asociaal stuk vreten
"het is zijn recht"
Want? Dat is hij verplicht te doen?quote:Op maandag 12 september 2011 15:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
In zijn voortuin? Achtertuin? Stalling?
Je gaat toch niet je motor in de tuin neerzetten? En een stalling is ook niet echt handig he? Die heb je ook niet op de hoek van de straat over het algemeen.quote:Op maandag 12 september 2011 15:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
In zijn voortuin? Achtertuin? Stalling?
Had gekund. Was het nog een grotere, asocialere hufter.quote:Op maandag 12 september 2011 15:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is zo.... Maar hij had ook zowel z'n auto als z'n werkbus in de straat kunnen zetten....
Echt, ik snap niet dat TS en anderen hier zo moeilijk doen
In zijn tuin van 8x8 die helemaal vlak is zonder hek dus dat is het probleem ook niet.quote:
Echt, jij bent echt zo'n kansloze klager als TS.....quote:Op maandag 12 september 2011 15:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Had gekund. Was het nog een grotere, asocialere hufter.
Sowieso, een motor de hele winter buiten laten staan....quote:Op maandag 12 september 2011 15:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Je gaat toch niet je motor in de tuin neerzetten? En een stalling is ook niet echt handig he? Die heb je ook niet op de hoek van de straat over het algemeen.
Nee, die zet je normaal in de schuur.quote:Op maandag 12 september 2011 15:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Je gaat toch niet je motor in de tuin neerzetten?
Dat dus. En op de stoep neerzetten mag niet.quote:Op maandag 12 september 2011 15:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso, een motor de hele winter buiten laten staan....Ook niet al te best voor je motor over het algemeen
Maar dan ben je dus jezelf tot last. Zoals het hoort.quote:Op maandag 12 september 2011 15:50 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
en anders moet hij verder lopenoftewel: er is altijd iemand die verder moet lopen als er meer auto's dan parkeerplekken in een straat zijn
En dan zet je hem verder weg, voor weer een andere woning. En dan moet die persoon weer verder lopen.quote:Op maandag 12 september 2011 15:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maar dan ben je dus jezelf tot last. Zoals het hoort.
en waarom zou hij zichzelf tot last zijn? misschien ben jij HEM wel tot last met je geklaagquote:Op maandag 12 september 2011 15:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maar dan ben je dus jezelf tot last. Zoals het hoort.
Dat dus.... Neverending story.....quote:Op maandag 12 september 2011 15:54 schreef Bart het volgende:
[..]
En dan zet je hem verder weg, voor weer een andere woning. En dan moet die persoon weer verder lopen.
Keltie is gewoon zo'n beroepsklager, net als TS..... Zo'n persoon die bij Schiphol gaat wonen en dan gaat klagen bij de gemeente over geluidsoverlast van schipholquote:Op maandag 12 september 2011 15:54 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
en waarom zou hij zichzelf tot last zijn? misschien ben jij HEM wel tot last met je geklaag
btw: Keltie = TS?
Ja, want ik sta bekend als iemand die constant naar zijn buren looptquote:Op maandag 12 september 2011 15:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Echt, jij bent echt zo'n kansloze klager als TS.....
Haha, ga je nou lopen schelden jongen?quote:Op maandag 12 september 2011 15:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ja, want ik sta bekend als iemand die constant naar zijn buren loopt
Nee, ik klaag nooit. Ik zorg er, daarentegen, ook voor dat mijn buren nooit over mij kunnen klagen.
Doen ze dat wel, dan heb ik mijn ergernissen klaar staan.
Leven en laten leven, maar dat zal jou wel onbekend in de oortjes klinken. Tyfuslijertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |