Dat je je aan de wet houdt wil nog niet zeggen dat je dan niet asociaal kan zijn, dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op maandag 12 september 2011 15:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, want hij houdt zich gewoon aan de regels van de wet.... oh oh wat een asociale meneer zeg....
Zie boven je.quote:Op maandag 12 september 2011 15:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, overtreedt die buurman ergens de wet dan?
Dat is zo.... Maar hij had ook zowel z'n auto als z'n werkbus in de straat kunnen zetten....quote:Op maandag 12 september 2011 15:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat je je aan de wet houdt wil nog niet zeggen dat je dan niet asociaal kan zijn, dat slaat natuurlijk nergens op.
Waar moet ie hem dan neerzetten?quote:Op maandag 12 september 2011 15:46 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dat van die motor is wel hinderlijk. wij hebben er hier ook zo een maar die zet hem op een normale parkeer plaats neer terwijl er al tekort is ...
en anders moet hij verder lopenquote:Op maandag 12 september 2011 15:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Recht of niet. Zodra de buurman de rest van de straat verplicht daardoor verder te lopen naar hun auto is je buurman een asociaal stuk vreten
"het is zijn recht"
Want? Dat is hij verplicht te doen?quote:Op maandag 12 september 2011 15:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
In zijn voortuin? Achtertuin? Stalling?
Je gaat toch niet je motor in de tuin neerzetten? En een stalling is ook niet echt handig he? Die heb je ook niet op de hoek van de straat over het algemeen.quote:Op maandag 12 september 2011 15:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
In zijn voortuin? Achtertuin? Stalling?
Had gekund. Was het nog een grotere, asocialere hufter.quote:Op maandag 12 september 2011 15:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is zo.... Maar hij had ook zowel z'n auto als z'n werkbus in de straat kunnen zetten....
Echt, ik snap niet dat TS en anderen hier zo moeilijk doen
In zijn tuin van 8x8 die helemaal vlak is zonder hek dus dat is het probleem ook niet.quote:
Echt, jij bent echt zo'n kansloze klager als TS.....quote:Op maandag 12 september 2011 15:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Had gekund. Was het nog een grotere, asocialere hufter.
Sowieso, een motor de hele winter buiten laten staan....quote:Op maandag 12 september 2011 15:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Je gaat toch niet je motor in de tuin neerzetten? En een stalling is ook niet echt handig he? Die heb je ook niet op de hoek van de straat over het algemeen.
Nee, die zet je normaal in de schuur.quote:Op maandag 12 september 2011 15:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Je gaat toch niet je motor in de tuin neerzetten?
Dat dus. En op de stoep neerzetten mag niet.quote:Op maandag 12 september 2011 15:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso, een motor de hele winter buiten laten staan....Ook niet al te best voor je motor over het algemeen
Maar dan ben je dus jezelf tot last. Zoals het hoort.quote:Op maandag 12 september 2011 15:50 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
en anders moet hij verder lopenoftewel: er is altijd iemand die verder moet lopen als er meer auto's dan parkeerplekken in een straat zijn
En dan zet je hem verder weg, voor weer een andere woning. En dan moet die persoon weer verder lopen.quote:Op maandag 12 september 2011 15:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maar dan ben je dus jezelf tot last. Zoals het hoort.
en waarom zou hij zichzelf tot last zijn? misschien ben jij HEM wel tot last met je geklaagquote:Op maandag 12 september 2011 15:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maar dan ben je dus jezelf tot last. Zoals het hoort.
Dat dus.... Neverending story.....quote:Op maandag 12 september 2011 15:54 schreef Bart het volgende:
[..]
En dan zet je hem verder weg, voor weer een andere woning. En dan moet die persoon weer verder lopen.
Keltie is gewoon zo'n beroepsklager, net als TS..... Zo'n persoon die bij Schiphol gaat wonen en dan gaat klagen bij de gemeente over geluidsoverlast van schipholquote:Op maandag 12 september 2011 15:54 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
en waarom zou hij zichzelf tot last zijn? misschien ben jij HEM wel tot last met je geklaag
btw: Keltie = TS?
Ja, want ik sta bekend als iemand die constant naar zijn buren looptquote:Op maandag 12 september 2011 15:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Echt, jij bent echt zo'n kansloze klager als TS.....
Haha, ga je nou lopen schelden jongen?quote:Op maandag 12 september 2011 15:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ja, want ik sta bekend als iemand die constant naar zijn buren loopt
Nee, ik klaag nooit. Ik zorg er, daarentegen, ook voor dat mijn buren nooit over mij kunnen klagen.
Doen ze dat wel, dan heb ik mijn ergernissen klaar staan.
Leven en laten leven, maar dat zal jou wel onbekend in de oortjes klinken. Tyfuslijertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |