quote:Op maandag 12 september 2011 11:32 schreef Kreupel het volgende:
[..]
Nope... Roep mijn vriend als ik niet uit m'n auto kan komen of als ik de boodschappen niet kan tillen. (Of zet de auto eventjes voor het huis, zet de spullen eruit en parkeer dan verderop)
hahaha hardquote:Op maandag 12 september 2011 11:21 schreef DumDaDum het volgende:
Ik zou zeggen, ga er eens wat vaker uit. Zal je mss goed doen
quote:Op maandag 12 september 2011 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]praktische instellingen ftw
Hmmm woon jij bij mijn ouders in de buurt?quote:Op maandag 12 september 2011 11:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Bij ons in de buurt heb je een bepaalde straat waar mensen de parkeerplekken voor hun huis gewoon toe-eigenen door er kliko's of stoelen of andere rotzooi er op te zetten
hehe en dan zeker ook als ze 2 auto's hebben: 1 op de oprit en 1 op de weg, dat ze dan als ze weg gaan de auto van de oprit op de weg zetten om zo hun plekje vast te houdenquote:Op maandag 12 september 2011 11:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hmmm woon jij bij mijn ouders in de buurt?Dat soort flauwekul gebeurd daar nu ook. Als ik kom met de auto, en ik kan hem niet kwijt in de straat, dan gaat die otto zo hup op de kop hun tuin in. Echt te asociaal gewoon.
Das wel heel zieligquote:Op maandag 12 september 2011 11:51 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
hehe en dan zeker ook als ze 2 auto's hebben: 1 op de oprit en 1 op de weg, dat ze dan als ze weg gaan de auto van de oprit op de weg zetten om zo hun plekje vast te houden
Het is ook wel een keer klaar, maar kennelijk denk ik daar anders over.quote:Op maandag 12 september 2011 13:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tis niet zo dat de TS het over zichzelf afroept met zijn 'wanhopige actie' wegens een geparkeerd busje op de stoep.
Ik vond het eerst nog lullig voor je. Nu niet meer. Je vriendin is gewoon gezond, neem ik aan?quote:Op maandag 12 september 2011 11:26 schreef iggyinthehouse het volgende:
Zeker kan ze dat, maar ik wil het voor iedereen makkelijker hier maken. Zij moet ook ons kind sjouwen en ik wil niet dat ze paar keer achterelkaar moet lopen. Terwijl hier in de straat wel ruimte genoeg is om dat busje te zetten (en ook niet onder de bomen trouwens).
Maar nogmaals: ik zal accepteren en laat het hier bij zitten.
Doe maar slotje erop.
en ze blijven zelf ook doorzeiken terwijl er eigenlijk geen probleem isquote:Op maandag 12 september 2011 13:51 schreef mitchelll0181 het volgende:
Blijven bashen! Zulk soort mensen zijn zo kortzichtig dat subtiel iets vertellen geen nut heeft
Waarom gooit Motorbloempje er dan geen slotje opquote:Op maandag 12 september 2011 13:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is ook wel een keer klaar, maar kennelijk denk ik daar anders over.
Ja, waarom niet?quote:Op maandag 12 september 2011 13:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waarom gooit Motorbloempje er dan geen slotje op
Gewoon het zelfde doen met zijn auto zou ik zeggen. Of maak er een buurt initiatief van en regel met zijn allen een grote kraan die dat ding op zijn dak legtquote:Op maandag 12 september 2011 14:01 schreef 12345r het volgende:
TS, misschien moet je eens contact opnemen met mijn buurman.
Zodra iemand zijn auto op de parkeerplek voor zijn huis (openbare parkeerplek) parkeert weet je nooit in welke staat je je auto terugvind. Hij maakt grote krassen op je auto, haalt het kenteken eraf knipt het in stukken en gooit hem door je brievenbus, etc...
Iedereen heeft nu wel een stronthekel aan hem, de politie doet er niks mee, maar hij heeft niet wel zijn eigen parkeerplaats aangezien niemand hem er meer durft neer te zetten
Nah, ik snap TS welquote:Op maandag 12 september 2011 13:52 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik vond het eerst nog lullig voor je. Nu niet meer. Je vriendin is gewoon gezond, neem ik aan?
Voor mijn deur zijn niet eens parkeerplaatsen (de dichtsbijzijnde is zo'n 100 meter verderop, woon in een winkel- horecagebied). En ik woon 4 hoog en heb geen lift. Als ik veel boodschappen heb, moet ik ook meerdere keren lopen en sjouwen, maar ik zie dat gewoon als een beetje extra sporten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |