Eigenlijk zou je aan mij best een fijne buurman hebben.quote:Op maandag 12 september 2011 16:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mijn garage bevat alleen wat dozen met rommel.... past makkelijk een auto in....
Gelukkig kan ik mijn auto op mijn oprit kwijt....Stel je voor dat ik naast TS of Keltie zou wonen
Ach, klagen en zeiken is wat anders dan een keer iets vragen.... En als ik de topics van TS zo lees en zijn reacties, dan heb ik mijn twijfels over zijn manier van "vragen" en dan kan ik de reactie van de buurman ook wel begrijpen.quote:Op maandag 12 september 2011 16:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je aan mij best een fijne buurman hebben.
Dat ik iets vind, wil niet zeggen dat ik erover kom klagen/zeiken
Als ik als antwoord "Nee, want dan komt er duivenpoep op" krijg, dan ben ik er ook wel klaar mee hoorquote:Op maandag 12 september 2011 16:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, klagen en zeiken is wat anders dan een keer iets vragen.... En als ik de topics van TS zo lees en zijn reacties, dan heb ik mijn twijfels over zijn manier van "vragen" en dan kan ik de reactie van de buurman ook wel begrijpen.
Mijn buurvrouw kwam ook eens langs om te vragen of ik de klimop wilde snoeien omdat de steeg (waar ik nooit kom) dicht begon te groeien.... Prima, geen probleem.
Had ze meteen komen zeiken/klagen, had ik het nog een paar maanden door laten groeien.
Ik denk dat dat ook gewoon de kern van dit topic is... de manier waarop TS het heeft aangepakt allemaal....
Jawel, maar ik denk dat die reactie juist te maken heeft met de manier waarop TS het is komen "vragen".... Want ja, welke Nederlander geeft tegenwoordig een moer om z'n busje van de zaak?quote:Op maandag 12 september 2011 16:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als ik als antwoord "Nee, want dan komt er duivenpoep op" krijg, dan ben ik er ook wel klaar mee hoor
Wikkel hem in met folie dan
Bijna geen 1. Als ze een ongeluk krijgen is de eerste reactie vaak: "Agh, die is toch van de zaak". Zie je bij lease ook vaakquote:Op maandag 12 september 2011 16:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik denk dat die reactie juist te maken heeft met de manier waarop TS het is komen "vragen".... Want ja, welke Nederlander geeft tegenwoordig een moer om z'n busje van de zaak?
Daarom.quote:Op maandag 12 september 2011 16:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bijna geen 1. Als ze een ongeluk krijgen is de eerste reactie vaak: "Agh, die is toch van de zaak". Zie je bij lease ook vaak
Hoezo? Ik vind het een heel logisch antwoord. Ik parkeer mijn auto ook nooit onder bomen. Liever 50m lopen dan voor mijn deur onder een boom.quote:Op maandag 12 september 2011 16:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als ik als antwoord "Nee, want dan komt er duivenpoep op" krijg, dan ben ik er ook wel klaar mee hoor
Wikkel hem in met folie dan
Zelfs dan, het is volgens mij niet aan de weggebruiker om de legaliteit van opritten en bewegwijzering e.d. op die wijze te handhaven. Je kan contact opnemen met de gemeente, maar totdat die tot actie overgaan dien je voor zover ik weet de oprit die er zit gewoon te respecteren.quote:Op maandag 12 september 2011 16:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Beter lezen meissie.... ik zeg VOOR zijn oprit....oftewel op straat, voor zijn illegale oprit...
En als de oprit niet legaal is, dan is iedereen nog steeds vrij om zijn auto langs die stoep te parkeren
Dat lijkt me niet het probleem van de buurt, maar van de werkgever. Dat iedereen een auto voor de deur heeft staan prima, maar als we ook allemaal werkbusjes en auto's mee gaan nemen, dan staat de straat snel vol natuurlijk.quote:Op maandag 12 september 2011 15:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar wat is handiger? Vanaf huis meteen naar je werkplek gaan? Of eerst langs de zaak moeten met je eigen auto en daar je werkbus ophalen?
En dat is al helemaal geen probleem van de werkgeverquote:Op maandag 12 september 2011 20:00 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet het probleem van de buurt, maar van de werkgever. Dat iedereen een auto voor de deur heeft staan prima, maar als we ook allemaal werkbusjes en auto's mee gaan nemen, dan staat de straat snel vol natuurlijk.
Sorry, maar:quote:Op maandag 12 september 2011 20:00 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet het probleem van de buurt, maar van de werkgever. Dat iedereen een auto voor de deur heeft staan prima, maar als we ook allemaal werkbusjes en auto's mee gaan nemen, dan staat de straat snel vol natuurlijk.
Nee want die schuift het lekker af op de buurt, zodat hij geen parkeerterrein hoeft te hebbenquote:Op maandag 12 september 2011 20:01 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En dat is al helemaal geen probleem van de werkgever
Dan doen ze het dus al jaren verkeerd en een lease auto is natuurlijk wat anders dan een werkbus met bijbehorende rotzooi.quote:Op maandag 12 september 2011 20:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar:
1. volgens mij nemen werklui al JAREN hun busje mee naar huis
2. moeten mensen met een lease-auto dan voortaan ook hun auto op kantoor zetten
Dat zal vast niet zijn motief zijn, ik denk dat brandstofkosten een grotere rol spelen. En daarbij, wat dan nog?quote:Op maandag 12 september 2011 20:26 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee want die schuift het lekker af op de buurt, zodat hij geen parkeerterrein hoeft te hebben
Jij bent echt niet van deze planeet he?quote:Op maandag 12 september 2011 20:27 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan doen ze het dus al jaren verkeerd en een lease auto is natuurlijk wat anders dan een werkbus met bijbehorende rotzooi.
Wat dan nog? Het aantal parkeerplaatsen is berekend op een bepaald aantal auto's, niet op auto's en werkmateriaal erbij.quote:Op maandag 12 september 2011 20:27 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat zal vast niet zijn motief zijn, ik denk dat brandstofkosten een grotere rol spelen. En daarbij, wat dan nog?
Ach en waarom vind je dat? Omdat ik gewoon gelijk heb?quote:Op maandag 12 september 2011 20:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij bent echt niet van deze planeet he?
Sorry, maar hier kraam je toch echt een partij onzin uit.quote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ach en waarom vind je dat? Omdat ik gewoon gelijk heb?
Het vaste argument he. Ik mag geen last hebben van busjes die de hele straat volbouwen, maar ik moet me maar gewoon aanpassen?quote:Op maandag 12 september 2011 20:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Sorry, maar hier kraam je toch echt een partij onzin uit.
Dat busje heeft alle recht om daar te parkeren, dus ik zie je punt niet.quote:Op maandag 12 september 2011 20:31 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het vaste argument he. Ik mag geen last hebben van busjes die de hele straat volbouwen, maar ik moet me maar gewoon aanpassen?
Vast wel, maar dat maakt het niet minder raar dat je een werkbus mee naar huis neemt in plaats van op je werk te laten staan waar het ding thuishoort. Ik ga mijn bureau toch ook niet mee naar huis nemen om thuis verder te werken?quote:Op maandag 12 september 2011 20:32 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat busje heeft alle recht om daar te parkeren, dus ik zie je punt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |