Euhm nee?quote:Op maandag 12 september 2011 15:54 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
en waarom zou hij zichzelf tot last zijn? misschien ben jij HEM wel tot last met je geklaag
btw: Keltie = TS?
Ben jij je er van bewust dat een motor niet op stoep mag staan en eigenlijk op een parkeerplaats thuis hoort (of op priveterrein natuurlijk).quote:Op maandag 12 september 2011 15:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, die zet je normaal in de schuur.
Of op het trottoir, mits daar genoeg ruimte voor is (zodat de mensen die daar lopen normaal kunnen passeren), zo niet in de tuin.
Vind de tuin een betere plaats dan een (auto parkeerplaats).
Zegt degene die begintquote:Op maandag 12 september 2011 15:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Haha, ga je nou lopen schelden jongen?Kan je het niet onderbouwen allemaal?
Wat een niveau ben je toch....
Kan ik me voorstellen... Feyenoorders hebben aardig wat om gefrustreerd over te zijnquote:Op maandag 12 september 2011 15:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Euhm nee?
Ik snap alleen zijn frustratie wel
Nee, maar ik rij dan ook geen motorquote:Op maandag 12 september 2011 15:57 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ben jij je er van bewust dat een motor niet op stoep mag staan en eigenlijk op een parkeerplaats thuis hoort (of op priveterrein natuurlijk).
Ik rij ook geen motor, maar ik klaag dan ook niet als er 1 op een parkeerplaats staat aangezien dat namelijk de bedoeling is.quote:Op maandag 12 september 2011 15:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, maar ik rij dan ook geen motor
Dus dan hoef ik mij daar ook niet bewust van te zijn
Ik zie, daar waar het kan, wel veel motoren op de stoep staan ipv parkeerplaatsen in te nemen
hier ook, de ene keer sta je wat verder weg dan de andere keer: boeiend!quote:Op maandag 12 september 2011 16:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Voor mijn deur is het aantal parkeerplaatsen ook beperkt. De ene keer staan beide auto's voor de deur, een andere keer staan ze iets verder weg omdat mijn buren iets eerder waren. Lekker belangrijk.
En als er dan iemand op jouw plekje parkeert, heb je een gegronde reden om boos te zijn en desnoods iemands baas te bellen. Tot die tijd... not so much. Tenzij er natuurlijk sprake is van strijd met de APV, maar dat zal vast niet zo zijn, anders had de TS ook geen baas hoeven bellen om z'n zin te krijgenquote:Op maandag 12 september 2011 15:45 schreef Keltie het volgende:
Persoonlijk wil ik ook mijn auto voor de deur. Kan nu niet. Gevolg is dat ik volgend jaar zomer de voortuin eruit haal om daar grind neer te pleuren zodat ik mijn auto ook voor de deur kwijt kan zonder daar anderen tot last mee te zijn.
Mja, als Keltie zijn tuin omtovert tot een parkeerplaats voor zichzelf en daarvoor geen vergunning aanvraagt voor een oprit, heeft Keltie alsnog geen reden tot zeiken als iemand zijn auto daar dan voor zijn tuin parkeert....quote:Op maandag 12 september 2011 16:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En als er dan iemand op jouw plekje parkeert, heb je een gegronde reden om boos te zijn en desnoods iemands baas te bellen. Tot die tijd... not so much. Tenzij er natuurlijk sprake is van strijd met de APV, maar dat zal vast niet zo zijn, anders had de TS ook geen baas hoeven bellen om z'n zin te krijgen.
Ik heb zelfs een keer het hele parkeervak met linten afgezet omdat ik zonodig twee dakapellen op mijn dak moest plaatsen. Vuile asociaal dat ik ben!quote:Op maandag 12 september 2011 16:12 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
hier ook, de ene keer sta je wat verder weg dan de andere keer: boeiend!
Ik had er over geklaagd.... wat een aso ben jij zeg.....quote:Op maandag 12 september 2011 16:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een keer het hele parkeervak met linten afgezet omdat ik zonodig twee dakapellen op mijn dak moest plaatsen. Vuile asociaal dat ik ben!
Dat zou wel epic wezen.quote:Op maandag 12 september 2011 16:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, als Keltie zijn tuin omtovert tot een parkeerplaats voor zichzelf en daarvoor geen vergunning aanvraagt voor een oprit, heeft Keltie alsnog geen reden tot zeiken als iemand zijn auto daar dan voor zijn tuin parkeert....
Als ze er dan parkeren komen ze lastig wegquote:Op maandag 12 september 2011 16:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En als er dan iemand op jouw plekje parkeert, heb je een gegronde reden om boos te zijn en desnoods iemands baas te bellen. Tot die tijd... not so much. Tenzij er natuurlijk sprake is van strijd met de APV, maar dat zal vast niet zo zijn, anders had de TS ook geen baas hoeven bellen om z'n zin te krijgen.
Want? Het is verboden om meer dan 1 voertuig te bezitten?quote:Op maandag 12 september 2011 16:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als ze er dan parkeren komen ze lastig weg
Maar mocht ik naar zo'n autoverzamelaar toestappen en het is meewerkendheid 0,0 tjah.. dan zou ik zo een figuur als TS kunnen worden
Ach als iemand zijn koekblik wekenlang bij mij voor de deur zou parkeren zonder te gebruiken zou ik ook vriendelijk vragen of hij hem niet verderop kan parkeren. En anders zijn er nog wel wat andere manieren om dat ding te laten verplaatsenquote:Op maandag 12 september 2011 16:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als ze er dan parkeren komen ze lastig weg
Maar mocht ik naar zo'n autoverzamelaar toestappen en het is meewerkendheid 0,0 tjah.. dan zou ik zo een figuur als TS kunnen worden
Banden lek steken en als wrak aanmeldenquote:Op maandag 12 september 2011 16:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ach als iemand zijn koekblik wekenlang bij mij voor de deur zou parkeren zonder te gebruiken zou ik ook vriendelijk vragen of hij hem niet verderop kan parkeren. En anders zijn er nog wel wat andere manieren om dat ding te laten verplaatsen
krikken op wielen, midden in de nacht opkrikken en wegrollen en in een ander vak neerzetten, de volgende ochtend met popcorn kijken naar de reactie van de buurman.quote:Op maandag 12 september 2011 16:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ach als iemand zijn koekblik wekenlang bij mij voor de deur zou parkeren zonder te gebruiken zou ik ook vriendelijk vragen of hij hem niet verderop kan parkeren. En anders zijn er nog wel wat andere manieren om dat ding te laten verplaatsen
Hehe... das wel een goede jaquote:Op maandag 12 september 2011 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
krikken op wielen, midden in de nacht opkrikken en wegrollen en in een ander vak neerzetten, de volgende ochtend met popcorn kijken naar de reactie van de buurman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |