abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101859079
ik denk dat ie nog wel ff blijft zitten hoor! tís alleen zo naar dat ze je steeds naar t ziekenhuis kicken bij bloedverlies in t laatste trimester (protocolllll)
pi_101859099
Klumsy wat een naar nieuws zeg gecondoleerd met het verlies van Roan. Je zit momenteel ook in een rollercoaster van emoties. Ik ga heel hard duimen dat je andere kleine nog een hele poos blijft zitten.
pi_101859370
lol pure-evil, luisteren ze daar naar het hartje met een wc-rol op je buik ofzo :')

btw. als je verloskundigepraktijk geen echo-apparaat heeft (en dat hebben veel niet) dan krijg je er maar 2 vergoed in het ziekenhuis. Tenzij er medisch reden is om er meer te laten maken.

KD, benen over elkaar. Polle moet blijven zitten :p
pi_101859853
Ik ben blij dat mijn vlos zelf echo's kan maken. Nu doen ze als ze tijd over hebben snel een echo maken gewoon voor de leuk. Ze geven alleen niet iedere keer een fotootje mee omdat de inkt blijkbaar wel duur is. Maar even kijken is altijd leuk. Vorige keer mocht ik ook nog even kijken. Maar was weinig meer te zien. Al veel te groot. Je kon alleen zijn balzak heel duidelijk in beeld zien :D
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_101860069
Ik ben weer goedgekeurd en hij is eindelijk ingedaald *O*
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_101860620
Ah kak, kd, dat zou echt balen zijn als je weer opgenomen moet worden :{
Ik hoop dat t niet zo ver komt!
Tralalalaaa
  maandag 12 september 2011 @ 17:23:46 #132
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101862817
Ik hoop dat je niet opgenomen hoeft te worden KD!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 12 september 2011 @ 17:45:30 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_101863702
Klumsy, wat een verdriet ook voor jou! :*

En een dikke *O* voor Aoraki en Wickie! Gefeliciteerd!
(Wickie, ik vind haar naam helemaal fantastische! :Y )
  maandag 12 september 2011 @ 18:23:15 #134
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101865162
@Summerbreeze nou ook al had die hostess dat gezegd ik had toch mooi een klacht ingediend met het commentaar van diezelfde hostess erbij vermeld dat het vaker in de Ramadan zo is.
Dan moeten ze ook maar een korting geven als dit slechte eten ingecalculeerd is.

quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:38 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

denk je dat ik nog terug ga naar die ene ;')?
:D alleen om 2 vingers in r oogkas te duwen.
_O- +1
Zo mot het :Y

@PureEvil, pfff pas bij 20 weken, ik heb voorheen wel een hartje gezien bij 6 weken. Wat een maf mens zeg.
Maar 20 euro voor een extra echo is natuurlijk niet veel. Tsja het kan natuurlijk altijd goedkoper en voor niks, maar ja, als het niet anders is

quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 16:15 schreef Kaarr het volgende:
Ik ben weer goedgekeurd en hij is eindelijk ingedaald *O*
Fijn Kaarr en met hoeveel weken is dat dat die ingedaald is. Want die van mij mot ook nog :+ daarom ben ik nieuwsgierig
Rayen 2½ jaar!
pi_101868184
o jee KD alweer naar het ziekenhuis joh!! ik duim voor je hoor....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_101868513
TJ, niks moet he.. Chris was ook niet ingedaald tot de bevalling.
En ik kon tenminste nog lopen en fietsen tot de bevalling, schijnt soms best lastig te zijn met een kind in je bekken ;)

KD, ben je nog naar het ziekenhuis, of is het weer rustig? Gedoe zo zeg, alleen door zo'n muts..

PureEvil, Hier ook echo's bij 12 en 20 weken. En voor mij nog eentje met 35 ivm de fikse hoofdomtrek van Chris. Voor 20 euro zou ik nog wel eentje extra doen. Maar dat is me nu echt te duur (minimaal 50euro).
Het hartje liet de VK pas horen na de 12 weken echo. Volgens haar, omdat vrouwen zich anders zorgen gaan maken als ze niks horen, terwijl dat niet gek is, als je kindje diep in het bekken ligt..
pi_101869096
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 18:23 schreef TimeJumper het volgende:

Fijn Kaarr en met hoeveel weken is dat dat die ingedaald is. Want die van mij mot ook nog :+ daarom ben ik nieuwsgierig
Met bijna 40 weken. Maar het hoeft niet te gebeuren hoor. Bij de eerste is het ook niet gebeurd en die is geboren met 42+1. Maar als de baby niet is ingedaald en je vliezen breken dan moet je zo snel mogelijk gaan liggen.

Ik merk er trouwens niets van. Kan gewoon nog fietsen en lopen!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_101869364
Mijn arts zegt dat m'n kind ingedaald is, maar soms ligt ie zo hoog!!
Dan denk ik, is ze echt wel ingedaald??
Het enige dat anders is, is dat ik nu waggel ipv loop :')
Maar ik twijfel dus of ze echt ingedaald is. Terwijl m'n dokter echt bij de laatste controle zei dat ze keurig lag en de controle daarvoor zei hij dat ze waarschijnlijk al vast lag.
Maar soms komt ze zo omhoog dat ik echt een beetje gestrekt moet zitten ofzo omdat t niet zo comfortabel zit.
Tralalalaaa
pi_101870004
Omdat ik ook twijfelde heeft de vk nog een keer gevoeld en het was echt zo. Ik voel em ook heel hoog zitten. Hij ligt gewoon lekker languit.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_101870232
Haha ach ik heb ook zoiets van, wat weet ik er nou van, ik ben helemaal geen ervaringsdeskundige haha!
Tralalalaaa
pi_101870264
Wel fijn om te horen kaarr! Dat neemt mijn twijfel wel weer wat weg!
Tralalalaaa
pi_101870397
:*
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_101870474
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 10:09 schreef klumsy het volgende:
Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes :*

De 2 andere dames geniet van jullie kleintjes, ze zijn vast prachtig O+

@ kleurdoos, nadat Roan geboren is heb ik 1 zetpil met weeenremmers gehad
En daarna tot op heden ook geen weeën meer... Ze verwasten dat de ontsluiting
Ook weer verminderd is, maar krijg vandaag nog een echo waar ze dat gaan controleren
En kijken hoe het met ons andere kleintje gaat :)

Voor nu probeer ik me zo sterk mogelijk te houden
Zodat m'n lichaam alle energie krijgt die het nodig heeft
Om ons andere kindje zo lang mogelijk te laten zitten...
De gyn gaf aan dat de kans wel klein is maar dat er zeker een
Kans is dat hij of Ij nog een paar weken kan blijven zitten.
Nu maar hopen dat met genoeg rust dit ook gaat gebeuren
*een hele dikke knuffel* ik ga zo hard duimen voor jullie ander ventje :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 12 september 2011 @ 20:19:56 #144
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_101871410
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:56 schreef octopussy het volgende:
lol pure-evil, luisteren ze daar naar het hartje met een wc-rol op je buik ofzo :')
Je zou het haast wel denken he :')

Die geiten hier denken dat je alleen een hartje kunt horen met de ctg of hoe zo´n ding ook mag heten. Het is iig hetzelfde ding als wat je in het ziekenhuis om je buik krijgt als je weeen hebt, om te kijken ofdat alles nog wel goed gaat in je buik...(hartslag enzo van de baby...)

Ik neem volgende week wel extra geld mee, want ik wil toch wel graag een echo. en 4/5 weken daarna is de 20 weken echo. (krijgen we dus vergoed idd) Ik wil gewoon ZIEN of HOREN dat alles goed is.....
pi_101872064
hier ook weer goed gekeurd. Gerommel heeft iets gedaan we hebben nu 3cm opening en licht verweekt. Gyn hoopte mee dat we niet overtijd gaan maar zoals we al wisten leiden ze niet in zonder medische redenen. Die pijn tja vaak warm bad nemen zei hij.

Kd hopelijk geen opname.

Kaarr ook goed gekeurd.
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_101872132
MJ, wat verschrikkelijk ;( . Heel veel sterkte met dit grote en oneerlijke verlies. Ik heb er geen woorden voor.

Klumsy, ook jij, wat een enorm verlies. ;( Ik duim met iedereen mee dat jullie andere zoon nog een paar weken blijft zitten.
pi_101873306
Zo net 3 tassen kleertjes van de buurvrouw doorgespit. Heb maar vooral de neutrale kleertjes er uit gevist maar dat is nog een hele berg! Weet alleen niet zo goed wat ik er voor moet geven. Is 2e en 3e hands en niet echt merkkleding. 1 a 2 euro per stuk of zo?
pi_101873365
Gewoon aan haar vragen wat ze er voor wil hebben?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_101873389
1 euro is meer dan genoeg voor derde hand spul
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_101873413
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 20:52 schreef Vlindur het volgende:
Gewoon aan haar vragen wat ze er voor wil hebben?
of dat ja :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')