abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101856019
Summerbreeze, balen van je suiker! (enne join the club zou ik haast zeggen :P ) het dieet valt op zich wel mee hoor, wat je vooral moet onthouden is: regelmatig eten (elke 2 uur iets kleins) is beter want dan neem je steeds beetjes suiker op ipv 3x per dag een megadosis; koolhydraten tellen (20-25g per tussendoortje, 40-45g per grote maaltijd geloof ik). Niet te veel brood/pasta/fruit... geen vruchtensap en cola...
En als je nog goede tips krijgt voor lekkere tussendoortjes hou ik me aanbevolen :')

Ik ben nu met bijna 31wk 5 kilo aangenomen. Sinds ik het dieet volg - een week of zes - is er geen grammetje meer bijgekomen :')

Klumsy :* Heel veel sterkte, en ik hoop met je mee dat je andere kleintje nog mooi binnen blijft! :*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_101856035
Klumsy :'( Wat een bizarre situatie :*
  maandag 12 september 2011 @ 14:22:13 #103
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101856072
quote:
2s.gif Op maandag 12 september 2011 14:17 schreef Asyniur het volgende:
TJ, zoals ik al zei, ben ik bij Harry 24 kilo aangekomen en die zijn er ook weer afgegaan.
En die baan komt vast wel goed. Nu niet druk om maken. Dat helpt je toch niks :*
Je hebt ook helemaal gelijk :9 :Y Komt allemaal goed...

quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2011 14:17 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Oh da's lekker dan -O-.

[..]

Wat jij met taart hebt, heb ik wel een beetje met Ben en Jerry's. Maar ik durf eigenlijk niet zo goed, want ik ben helemaal weg van Cookie Dough en ik weet niet zeker of ik die wel mag hebben? Dat koekjesdeeg is eh.. nja. Is dat gebakken? 'Rauw'? Weet iemand dat? :@.
Geen idee eigenlijk.
Maar ik heb al 2 keer geweldig veel cakebeslag gegeten, ik vind dat op het moment lekkerder als de cake zelf.
Achteraf dacht ik, oops kan dat wel, want daarin zijn de eieren nog rauw.
maar ja het zit al binnen :P
Rayen 2½ jaar!
pi_101856111
Klumsy.. :*. Wat een verlies..
Hoop dat je andere kindje mooi blijft zitten en groot mag worden O+

MJ.. Heel veel sterkte gewenst.. Pff!
pi_101856201
Ik doe niet al te moeilijk over rauw trouwens hoor. Een twee keer die beslagkom leeg likken kan best :Y)
Ik heb laatst bij een Italiaan de aldergeweldigste Creme Brulleé gehad. Waauw O+ O+

En de Aldi is hier te verweg om 'ff' heen te gaan ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 12 september 2011 @ 14:30:32 #106
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_101856333
MJ, gecondoleerd en veel sterkte.

Klumsy, veel sterkte met het verlies van Roan en ik hoop dat het andere kindje zo lang mogelijk binnen blijft zitten.

Wat naar allemaal zeg.

Wickie, gefeliciteerd met de geboorte van Wies!

Aoraki, prachtige foto, zo met dat handje bij haar kin.

Hier vanmorgen de termijnecho gehad, was prima, groei klopte precies met de vorige echo dus ik heb wel een goed gevoel bij deze zwangerschap. Op enorme vermoeidheid na heb ik nergens last van en voel me ook helemaal niet zwanger, dus de bevestiging van de echo was wel even fijn. Ik keek naar dat gespartel op de echo en kreeg meteen weer het gevoel dat het een jongen is. Ik denk dat ik met 16 weken een geslachtsecho laat maken oO<

[ Bericht 2% gewijzigd door Marrije op 12-09-2011 14:33:22 (bedankt innepin) ]
pi_101856371
Fijn dat je echo goed was Marrije!
en pssst, waar zie jij een foto van Wies dan? :P
  maandag 12 september 2011 @ 14:33:47 #108
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_101856452
:@ ik heb het aangepast, dank je
  maandag 12 september 2011 @ 14:34:43 #109
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101856488
Ach TJ, bij mij zit er inmiddels 27 kilo aan :X Daar zit zeker ook vocht bij, maar het merendeel zeker wat kilo's die ik er straks weer af mag sporten. Ik laat me gewoon lekker gaan met eten en uiteraard ook teveel eten dat niet goed is voor je vetpercentage zeg maar :@ Ik zie het straks allemaal wel...
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_101856574
quote:
17s.gif Op maandag 12 september 2011 14:31 schreef innepin het volgende:
Fijn dat je echo goed was Marrije!
en pssst, waar zie jij een foto van Wies dan? :P
Facebook O+
pi_101856575
quote:
2s.gif Op maandag 12 september 2011 14:15 schreef Asyniur het volgende:
summerbreeze, wat erg! Jullie hebben toch wel een klacht ingediend hè?

Zo, ik zit weer vol. Nadat ik me getrakteerd had op worstenbroodjes (die niet lekker waren) heb ik nog wat toastjes met rundvleessalade weggewerkt. :Y)
En nu ga ik even uitbuiken op de bank...
Burp!
nouja, we hebben geklaagd in het hotel zelf, maar de general manager (echt een hork van een vent) zei dat hij er ook niets aan kon doen als de kok geen zin had om zijn werk goed te doen. Ook nog aangegeven bij de hostess en zij gaf aan dat het tijdens de ramadan wel vaker voor kwam en dat het indienen van een officiële klacht geen zin had omdat we toch geen compensatie zouden krijgen. Dus laat maar dan. Wel hebben we een hele negatieve recensie achtergelaten over het hotel, want het eten was niet het enige dat klote was (bedden echt veel te hard, ik denk dat mijn houten vloer hier thuis lekkerder ligt en echt veeeeel te weinig ligbedden bij het zwembad waardoor ik met mijn verrotte bekken een paar dagen op een terrasstoel (zo een rieten ding weet je wel) heb moeten bivakkeren. Achja, weer van geleerd dat je niet naar een hotel moet gaan dat de reisorganiosatie pqas voor het eerste jaar aanbiedt.

quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2011 14:17 schreef Kuukske het volgende:

Oh da's lekker dan -O-.

Was het maar lekker, dan had ik niet hoeven klagen ;)

quote:
17s.gif Op maandag 12 september 2011 14:20 schreef innepin het volgende:
Summerbreeze, balen van je suiker! (enne join the club zou ik haast zeggen :P ) het dieet valt op zich wel mee hoor, wat je vooral moet onthouden is: regelmatig eten (elke 2 uur iets kleins) is beter want dan neem je steeds beetjes suiker op ipv 3x per dag een megadosis; koolhydraten tellen (20-25g per tussendoortje, 40-45g per grote maaltijd geloof ik). Niet te veel brood/pasta/fruit... geen vruchtensap en cola...
En als je nog goede tips krijgt voor lekkere tussendoortjes hou ik me aanbevolen :')

Ik ben nu met bijna 31wk 5 kilo aangenomen. Sinds ik het dieet volg - een week of zes - is er geen grammetje meer bijgekomen :')

Klumsy :* Heel veel sterkte, en ik hoop met je mee dat je andere kleintje nog mooi binnen blijft! :*
Ik weet dat het dieet niet zo heel erg bijzonder is, tenminste, als het een beetje op een standaard dieet lijkt dat bij diabetes type 2. Mijn vader heeft namelijk jaren dat dieet gevolgd waardoor we thuis allemaal zo aten.
pi_101856776
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 14:37 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Facebook O+
Ik had 'm al gevonden op facebook hoor, maar Marrije haalde even de knapperds van Aoraki en Wickie door elkaar :P

@Summerbreeze, ohhh dan zit ik allemaal onzin te verkondigen die je vast allang al weet :@ In elk geval veel succes bij de gyn. Moet jij ook langs diëtist, internist, diabetesverpleegkundige? Ik vind 't zo'n overdreven traject :{
pi_101856804
oké :)
pi_101857198
quote:
17s.gif Op maandag 12 september 2011 14:43 schreef innepin het volgende:

[..]

Ik had 'm al gevonden op facebook hoor, maar Marrije haalde even de knapperds van Aoraki en Wickie door elkaar :P

@Summerbreeze, ohhh dan zit ik allemaal onzin te verkondigen die je vast allang al weet :@ In elk geval veel succes bij de gyn. Moet jij ook langs diëtist, internist, diabetesverpleegkundige? Ik vind 't zo'n overdreven traject :{
Nou, de vk heeft voor komende donderdag een afspraak voor me ingepland bij de poli verloskunde in het ziekenhuis. Daar zal ik wel te horen krijgen wat de verdere stappen zijn. Ik hoop inderdaad niet dat ik al die verschillende mensen af moet. Zoals ik eerder al schreef vind ik het moeilijk om op de weegschaal te staan (heb ik in het begin van de zwangerschap dan ook pas voor het eerst in 10 jaar gedaan) en bij de internist en diëtist zal dat elke afspraak wel moeten.

Voordeel van het feit dat m'n vader diabetes type 2 heeft is dat ik dus al weet dat zoute haring een aanbevolen tussendoortje is. Kan ik mooi navragen of dit ook mag tijdens een zwangerschap.

Ander voordeel is dat ik weet hoe ik moet prikken (mocht een dieet niet voldoende helpen waardoor ik aan de inulinespuiten moet). Ik ben meegeweest naar de prikles van mijn vader omdat zijn internist en diabetesverpleegkundigen het fijn vinden als er naast de patiënt zelf nog twee anderen uit zijn/haar omgeving zijn die in geval van een hyper (te hoge bloedsuikerspiegel) insuline kunnen toedienen. Daarbij heb ik ook al op mezelf moeten oefenen met een zoutoplossing, dus daar ben ik niet zo heel erg bang voor.

En je loopt trouwens helemaal geen onzin te verkondigen die ik al lang weet, je bent feitjes aan vertellen die ik al wist, maar daar is niets ergs aan, toch...
pi_101857968
Summerbreeze wat balen. Hopelijk ben je snel weer terug bij je vk. Tijdens de ramadan is het inderdaad lastig om goed te eten te krijgen in Moslimlanden. Paar jaar geleden in Syrie geweest tijdens de ramadan en daar moest je echt goed zoeken voor iemand je uberhaupt een lunch wou serveren.....

MeNicole, hopelijk ben je voor woensdag opgeknapt. Beterschap!

TimeJumper, maak je er nu maar niet te druk om. Je kan er nu toch weinig aan veranderen. Al begrijp ik het wel hoor. Hopelijk heb je na de bevalling + verlof snel weer wat anders :*

Ik zit met 23 weken op +8. Nou zal de de komende tijd wel onevenredig stijgen want naar mate we verder de herfst en winter in gaan, gaan er ook steeds meer lagen kleding en schoenen mee de weegschaal op. Dus dat geeft vast een vertekenend beeld O-)
Al probeer wel op te letten met wat ik naar binnen werk want alles wat er extra aankomt moet er straks ook weer af. en er zit al genoeg aan

Marrije, fijn dat de echo weer goed was!
pi_101858591
ik ben weer terug van de vk :') bloeden is weer begonnen. als t doorzet vanavond weer opname.

bmm is nog maar een cm :{
pi_101858626
Crap!

Heb je haar nog heel hartelijk bedankt?
  maandag 12 september 2011 @ 15:36:22 #118
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_101858647
Couleurdoosch, wat een ellende. Nondepie, ben je net thuis... Succes en sterkte. Ik weet dat je prachtige kinderen maakt, dus hij hoeft niet megasnel geshowed ofzo. Dikke kus. Want ja.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_101858665
Kleurdoos -O- -O- -O-

Ben je ook weer aan de weeën?
pi_101858702
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:35 schreef Spewey het volgende:
Crap!

Heb je haar nog heel hartelijk bedankt?

denk je dat ik nog terug ga naar die ene ;')?
:D alleen om 2 vingers in r oogkas te duwen.

maarre weeen, kweetniet, t rommelt, als in een shitload aan harde buiken en ik voel me incontinent maar ben t niet..en dan t bloed nog (wat meevalt hoor)
pi_101858820
Balen Kleurdoos. Ik hoop dat Polle toch nog even blijft zitten hoor -O- -O- -O-
  maandag 12 september 2011 @ 15:43:07 #122
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_101858862
}:| Ik belde net naar de frauenarts....ze zegt dat ik het hartje van de baby pas kan horen met 20 of 30 weken (via een CTG notabene....) Zijn ze nou helemaal verrückt daar ! |:(

Ik heb gvd al 2 kids op de wereld gezet en toen kon de NL vk wel het hartje eerder vinden, wat zullen we nou helemaal beleven zeg....Ik ben er best pissig over ! Net als dat je hier dus 3 echo's vergoed krijgt, en als je er nog meer wilt 20 euro per echo moet betalen :? (misschien ben ik wel verwend,maar bij de vorige zwangerschap kreeg ik bijna elke keer een echo....)

Anyway, heb wel een afspraak gemaakt bij deze frauenarts, heb het idee dat deze toch wel beter is als de andere die ik had (wat een K wijf was dat zeg....) Volgende week dinsdag....ben benieuwd

Sorry, hoop gezeik waar jullie waarschijnlijk niks aan hebben, maar het lucht wel op ;)
pi_101858996
KD je hebt Polle gewoon lekker gemaakt met al die leuke kleertjes ;)

Maar Polle die passen nu nog niet. Lekker blijven zitten waar je zit!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_101859018
quote:
18s.gif Op maandag 12 september 2011 15:43 schreef PureEvil het volgende:
}:| Ik belde net naar de frauenarts....ze zegt dat ik het hartje van de baby pas kan horen met 20 of 30 weken (via een CTG notabene....) Zijn ze nou helemaal verrückt daar ! |:(

Ik heb gvd al 2 kids op de wereld gezet en toen kon de NL vk wel het hartje eerder vinden, wat zullen we nou helemaal beleven zeg....Ik ben er best pissig over ! Net als dat je hier dus 3 echo's vergoed krijgt, en als je er nog meer wilt 20 euro per echo moet betalen :? (misschien ben ik wel verwend,maar bij de vorige zwangerschap kreeg ik bijna elke keer een echo....)

Anyway, heb wel een afspraak gemaakt bij deze frauenarts, heb het idee dat deze toch wel beter is als de andere die ik had (wat een K wijf was dat zeg....) Volgende week dinsdag....ben benieuwd

Sorry, hoop gezeik waar jullie waarschijnlijk niks aan hebben, maar het lucht wel op ;)
hier krijg je 2 echo's
evt een groei of liggingsecho, verder alleen bij noodzaak, dus voor 20 euro zou ik tekenen
pi_101859024
Dat hartje vind ik wel raar. Die kon ik zelf al met 13 weken horen via de angelsounds.

Wat betreft de echo's ben je gewoon verwend :P Hier krijg je bij de verloskundige amper meer echo's hoor. En een pretecho is iets duurder dan ¤ 20,-.

Maar hopelijk heb je dinsdag een beetje frauenarts (alleen dat woord al bezorgd me kippenvel...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')