De officiele websitequote:Het nieuwe seizoen van So You Think You Can Dance heeft zijn kickoff zondag 28 augustus.
De jury Jan Kooijman, Euvgenia Parakhina, Marco Gerris en Dan Karaty zijn weer op zoek naar het beste danstalent van Nederland en Belgie. Dit talent wordt op de proef gesteld door de meest uitdagende choreografieen en bijzondere dansen. An en Dennis zullen ook dit najaar de dansers bijstaan SYTYCD!
Zoals Fristi halen? Of heb je hem teveel partymix gegevenquote:Op zondag 11 september 2011 21:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Mijn hond is vet lui geworden man, hij doet helemaal geen leuke trucjes meer enzo
En vonden ze een Boeing of Airbus leuker?quote:Op zondag 11 september 2011 21:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb vandaag wel mn poezen meegenomen in de auto en naar het vliegveld
quote:
Neequote:Op zondag 11 september 2011 21:17 schreef IbeBen het volgende:
[..]
En vonden ze een Boeing of Airbus leuker?
Nope.quote:Op zondag 11 september 2011 21:20 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ben ik de enige die dit niet zo leuk vind?
Nee.quote:Op zondag 11 september 2011 21:20 schreef pumpkinsoup het volgende:
Nee *zwaait*quote:Op zondag 11 september 2011 21:20 schreef pumpkinsoup het volgende:
Zeker voor een special price, just for me!quote:Op zondag 11 september 2011 21:23 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ze doen ook country, als jij het vraagt. Specially for you!
Yezz! Because you are a special friend of theirs!quote:Op zondag 11 september 2011 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeker voor een special price, just for me!
Nee.quote:
quote:
quote:
Ja, wat moest dat eigenlijk voorstellen?quote:Op zondag 11 september 2011 21:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
Nee maar echt, die laatste move die ze moest overtuigen!
Knap zijn, dat helptquote:Op zondag 11 september 2011 21:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
Nee maar echt, die laatste move die ze moest overtuigen!
Gewoon naakt opt podium gaan staan. Gegarandeerd 3-1 doorquote:Op zondag 11 september 2011 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Knap zijn, dat helptOf een bikini aantrekken.
Idd, beetje huilie doen hoe gemeen ze wel niet zijn, oh come onquote:Op zondag 11 september 2011 21:28 schreef mootie het volgende:
Dat afzeiken zag ik dan weer niet. Was gewoon kritiek, simpel en terecht.
Die gaat niet door.quote:Op zondag 11 september 2011 21:30 schreef Chuphinh het volgende:
Check die krump gast in het zwart haha
Hahaha ik zag hetquote:Op zondag 11 september 2011 21:30 schreef Chuphinh het volgende:
whehehequote:Op zondag 11 september 2011 21:30 schreef Chuphinh het volgende:
Sloopt ze heel de boelquote:Op zondag 11 september 2011 21:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
als die vera niet door gaat, wat dan he
Dan heb ik Boezem nog om te zien in de showsquote:Op zondag 11 september 2011 21:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
Pinda met kaas natuurlijkquote:Op zondag 11 september 2011 21:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
quote:
Ze heet vast Dijkstra.quote:
Lorenzo is een top gozer johquote:
wie lorenzo?quote:Op zondag 11 september 2011 21:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
he was die niet geblesseerd ofzo?
Ja, dat was wel triest iddquote:Op zondag 11 september 2011 21:35 schreef WillemijnB het volgende:
Oeh, tijd om te zappen! Die Real Body Language was echt te droevig vorige week.
Zo bull dat ie ook in de film mocht. Winnaar zou de rol krijgen, krijgt hij er ook 1quote:
quote:
Bijna, ze zei achteraf dat ze ineens heel misselijk was.quote:Op zondag 11 september 2011 22:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ging die ene meid nou over dr nek![]()
Ik zag alleen het voorfilmpje
Franneh!!quote:Op zondag 18 september 2011 19:59 schreef Franneh het volgende:
Zucht Patrick Zucht
Ben ook weer van de partij
Ja, ik ook, tijdens het zappen.quote:Op zondag 18 september 2011 19:53 schreef Cee het volgende:
Iiiii've hadddd the time of my liiiiiiiiiiiiiiiiife.
Vind jequote:
ja.quote:
laid-backquote:Op zondag 18 september 2011 20:05 schreef Franneh het volgende:
Wel beetje... wat is het woord.. onverschillig? Hoe heet het.
Ik ookquote:
Ja, met Dan. Hij was daar!quote:Op zondag 18 september 2011 20:06 schreef Cee het volgende:
WAT. TILBURG? Hoorde ik dat goed, zei hij Tilburg?
Jaquote:Op zondag 18 september 2011 20:06 schreef Cee het volgende:
WAT. TILBURG? Hoorde ik dat goed, zei hij Tilburg?
Dan niet.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 20:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja. Ik zat hier in de zelfde stad als Jantje Kooijman en Dan the Man en ik wist nergens van.
Leuke kont, maar die kop...Wat een zooi verveelde koppen zitten er op.quote:Op zondag 18 september 2011 20:08 schreef CyberJesus het volgende:
Jezus die meid is LELIJK..........
Erger nog. Ze denken dat ze mooi zennequote:Op zondag 18 september 2011 20:08 schreef CyberJesus het volgende:
Jezus die meid is LELIJK..........
Een honkbalknuppel ookquote:Op zondag 18 september 2011 20:09 schreef Tinkepink het volgende:
Gelukkig kan een tandarts wonderen doen.
Hahahah, hardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Vervelend indd. laat ons dan harde audities zien andere mensen, al gaan ze niet door.quote:Op zondag 18 september 2011 20:11 schreef WillemijnB het volgende:
Weer van die kleuters. Ga naar HGT ofzo.
wat een schatjesquote:Op zondag 18 september 2011 20:11 schreef WillemijnB het volgende:
Dit.quote:Op zondag 18 september 2011 20:11 schreef WillemijnB het volgende:
tis zooo lang geleden dat ik het heb gehoord, dat ik het dan nog wel mooi vindquote:Op zondag 18 september 2011 20:13 schreef Franneh het volgende:
Ohnee please shoot me now. Dit nummer was ooit mooi. NU NIET MEER.
amenquote:
Met een spagaat omdat je uitgleed?quote:Op zondag 18 september 2011 20:15 schreef Franneh het volgende:
Ik ga zo elke ochtend mijn bed uit joh
Dit neem ik natuurlijk terug.quote:Op zondag 18 september 2011 20:12 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Vervelend indd. laat ons dan harde audities zien van andere mensen, al gaan ze niet door.
quote:Op zondag 18 september 2011 20:15 schreef Franneh het volgende:
Heb je dan ook zo'n pakje aanquote:Op zondag 18 september 2011 20:15 schreef Franneh het volgende:
Duh. Maar als je al hoot dat er 1 #8 is geworden in een globale wedstrijd weet je het alquote:
Ja dat is waar... maar tochquote:Op zondag 18 september 2011 20:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh. Maar als je al hoot dat er 1 #8 is geworden in een globale wedstrijd weet je het al
Ik niet. Als ik kleine kinderen wil zien kijk ik wel naar hgt.quote:Op zondag 18 september 2011 20:18 schreef DeLuna het volgende:
Ik zie echt 100x liever 2 van die kleine meisjes goed dansen dan 10 volwassenen die net niet goed genoeg zijn.
Een paar faalaudities hier en daar zijn natuurlijk wel weer goed voor het leedvermaak. Ik heb dubbel gelegen om dat mens met haar complete picknickuitstalling.quote:Op zondag 18 september 2011 20:18 schreef DeLuna het volgende:
Ik zie echt 100x liever 2 van die kleine meisjes goed dansen dan 10 volwassenen die net niet goed genoeg zijn.
Dat was volgend mij nep.Het kwam zo gescript op mij over.quote:Op zondag 18 september 2011 20:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een paar faalaudities hier en daar zijn natuurlijk wel weer goed voor het leedvermaak. Ik heb dubbel gelegen om dat mens met haar complete picknickuitstalling.
Ik hou niet zo van falende mensen.quote:Op zondag 18 september 2011 20:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een paar faalaudities hier en daar zijn natuurlijk wel weer goed voor het leedvermaak. Ik heb dubbel gelegen om dat mens met haar complete picknickuitstalling.
Ik zie liever rauwe ongeslepen skills.quote:Op zondag 18 september 2011 20:18 schreef DeLuna het volgende:
Nee, niet in dit programma. Keep it clean!quote:Op zondag 18 september 2011 20:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van falende mensen.
Hahahquote:Op zondag 18 september 2011 20:26 schreef Cee het volgende:
Ik houd niet van die wanhopig-kijkende fladderdansers. Ik weet zeker dat ik Isabel hiermee zou laten wenen met die opmerking.
Die jankt al als de libelle uitverkocht isquote:Op zondag 18 september 2011 20:26 schreef Cee het volgende:
Ik houd niet van die wanhopig-kijkende fladderdansers. Ik weet zeker dat ik Isabel hiermee zou laten wenen met die opmerking.
Maar Isabel zou ook wenen van haar optreden he! Vergeet dat nietquote:Op zondag 18 september 2011 20:26 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2011 20:29 schreef Cee het volgende:
Dit vind ik veel toffer dan die zielige ten hemel geslagen blikken en gepluk en getrek aan een te ruime blouse of jurkje of haren.
ik mis eldrickquote:
Ik mis Lorenzoquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 20:31 schreef Cee het volgende:
Ik verwacht nu een Greased Lightning dans.
We waren zo dicht bij een eensgezinde opmerking, broer!quote:
Ik mis Laaf en Hettie!quote:Op zondag 18 september 2011 20:32 schreef WillemijnB het volgende:
Ja zeg, straks gaan jullie nog roepen dat jullie Liphoplaaf-Saartje of fietsenrek-Hettie missen!
Close, maar geen Lewinski.quote:Op zondag 18 september 2011 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
We waren zo dicht bij een eensgezinde opmerking, broer!
echt nietquote:Op zondag 18 september 2011 20:35 schreef Chuphinh het volgende:
Ik hoop dat deze kerel ons gaat verrassen!
Ik zou natuurlijk een pinguin-shuffle doen!quote:Op zondag 18 september 2011 20:36 schreef Cee het volgende:
Pheno, ik wist niet dat je uiteindelijk toch auditie hebt gedaan. Ziet er puik uit, jongen!
Er is maar één Boezem!quote:Op zondag 18 september 2011 20:39 schreef WillemijnB het volgende:
Wow, is dit 't zusje van An Memmens?
Hoi Dan!quote:Op zondag 18 september 2011 20:40 schreef Amsel het volgende:
Doe er dan een sportbeha onder aan zeg.
quote:
I say mijn bedquote:
quote:
^^quote:
Tuurlijk, het koppie en de tetten helpen zeker mee.quote:Op zondag 18 september 2011 20:43 schreef Chuphinh het volgende:
Ach kom op, iemand anders had er al uit gelegen.
Maar ik heb geen probs om nog een keer te kijken
Genoeg compensatie om daar doorheen te kijkenquote:
Ik zou d'r ongeacht raken met een force equal to 100.000 newtons.quote:Op zondag 18 september 2011 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
Kijken of ze in normale kleding ook indruk maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |