Ook echt heel hardquote:Op zondag 11 september 2011 20:14 schreef Isabeau het volgende:
De oudste spruit van FC en Tara noemde mij luidkeels Saks Saks Saks! in de kerk
Ik zei al dat het fijn was dat hij tenminste een a gebruikte.
Nja, dan zijn het vaak iig nog échte mensen met foutjes en niet die Amerikaanse barbiepoppen/kenpoppenquote:Op zondag 11 september 2011 20:16 schreef Vork het volgende:
Seks zonder verhaal, dat is meer iets voor Nederlandse filmproducties. Of seks met een flutverhaal, of seks met een slecht uitgevoerd verhaal of een orgie van bekende en minder bekende Nederlanders, zonder dat dat wordt gehinderd door enige vorm van verhaal.
Ze hebben de film afgebroken na het modderworstelenquote:Op zondag 11 september 2011 20:17 schreef freecell het volgende:
En 'Thor' was echt verschrikkelijk... En nu moet je nog een keer, arme jij
Dappere heldenquote:Op zondag 11 september 2011 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben de film afgebroken na het modderworstelen
Vonden het ook te slecht
Ik moet er niet aan denken dat als ik een film wil zien en het wel leuk vind er 3 giebelende mannen de hele film scene voor scene aan het afkraken zijnquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 20:23 schreef Vork het volgende:
Gelukkig zijn er nog genoeg slechte films, waarbij een dergelijke tafereel een verhoging van het kijkplezier teweeg zou brengen.
oh leuk! lekker langs de grachten lopen, cafe'tje pakken..quote:Op zondag 11 september 2011 20:21 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer veilig thuis vanuit Houten.
Nu even een beetje bijkomen en wat TV kijken.
Morgen op het programma: stadswandeling Utrecht met vrienden van ons daar.
Ik had het er net over tegen Ross. Straks even youtube trailer opzoekenquote:Op zondag 11 september 2011 20:25 schreef freecell het volgende:
Tara nomineert 'Surf nazi's must die'
Mjah.
Ik denk niet dat iemand die goed vindt...
Receptquote:Op zondag 11 september 2011 20:25 schreef PdeHoog het volgende:
Terug van workshopLekker en gezellig
ik heb daar een gerecht gemaakt met kip. Dat was toch wel een blijvertje
Welke Thor hebben we het over danquote:Op zondag 11 september 2011 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben de film afgebroken na het modderworstelen
Vonden het ook te slecht
Toen hij het legerkamp binnenviel.quote:Op zondag 11 september 2011 20:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Welke Thor hebben we het over dan
P. heeft het modderworstelen gemistquote:Op zondag 11 september 2011 20:29 schreef Stereotomy het volgende:
Toen hij het legerkamp binnenviel.
quote:Op zondag 11 september 2011 20:27 schreef Bluezz het volgende:
Was zo fijn om mn broer weer te zien, tenminste nog 1 normaal leuke broer![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 20:42 schreef LieLie het volgende:
Waaaah, jongens, morgen ga ik beginnen met afstuderen
in het zelfde tempo als onze afhaal chinees?quote:Op zondag 11 september 2011 20:42 schreef LieLie het volgende:
Oh god, ik hoop het toch alsjeblieft nietquote:Op zondag 11 september 2011 20:43 schreef z80 het volgende:
[..]
in het zelfde tempo als onze afhaal chinees?
Waar slaat dat op? Mijn afstudeerstage verloopt nominaal, en met 2 papers als productie boven verwachting?quote:Op zondag 11 september 2011 20:43 schreef z80 het volgende:
[..]
in het zelfde tempo als onze afhaal chinees?
Haphapquote:Op zondag 11 september 2011 20:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waar slaat dat op? Mijn afstudeerstage verloopt nominaal, en met 2 papers als productie boven verwachting?
Ik ken ook mensen die dat gehaald hebben bij ons, maar dat waren hoge uitzonderingen. De een was gewoon heel slim en had verder ernaast niet veel te doen, en de ander had gewoon ernaast niet veel te doen.quote:Op zondag 11 september 2011 20:47 schreef Vork het volgende:
Waarbij een hoop mensen er dus veel langer over doen. Ik vind afstuderen binnen de tijd die ervoor staat eigenlijk best rap. ik ken weinig mensen die dat binnen de daarvoor bestemde tijd hebben gehaald. Niet alleen uit luiheid overigens, sommige mensen zijn gewoon overambitieus.
Waarom worden kutopmerkingen plots 'grapjes' als mensen doen alsof het expres op de kast jagen was?quote:
Laat maar, was niet rot bedoeld van zet.quote:Op zondag 11 september 2011 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom worden kutopmerkingen plots 'grapjes' als mensen doen alsof het expres op de kast jagen was?
Euh, ik las het als grapje, maar goed. Komt bij dat Steer zelf ook vaak genoeg grapjes gemaakt heeft over zijn studietijd en nu gewoon heel goed bezig is. Zie het probleem niet zo?quote:Op zondag 11 september 2011 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom worden kutopmerkingen plots 'grapjes' als mensen doen alsof het expres op de kast jagen was?
dit was niet als kut opmerking bedoelt. en gelukkig ziet stereo dit ook.quote:Op zondag 11 september 2011 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:23 schreef Bluezz het volgende:
@ dexterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:24 schreef Sunnythesun het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las het ook als een (wat slechte) grap.quote:Op zondag 11 september 2011 20:52 schreef z80 het volgende:
dit was niet als kut opmerking bedoelt. en gelukkig ziet stereo dit ook.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:25 schreef Bluezz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 11 september 2011 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:26 schreef golfer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 september 2011 20:42 schreef LieLie het volgende:
vacature Medewerker Financiën bij een bedrijf die mensen begeleidt met een psychiatrische achtergond of ernstige psychologische problemen...quote:
hoe begin je dan? heb geen idee wat je gaat doen..quote:
nu pas avondeten? wel jummie!! ik had een entrecôtequote:Op zondag 11 september 2011 21:37 schreef Bluezz het volgende:
Wat is er morgen dan Lie?
Ah pizza is er
Ik ga onderzoek doen. En morgen is de eerste dag bij de organisatie waarvoor ik dat onderzoek ga doen.quote:Op zondag 11 september 2011 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe begin je dan? heb geen idee wat je gaat doen..
Klinkt leuk.quote:Op zondag 11 september 2011 21:38 schreef FutureFairytale het volgende:
vacature Medewerker Financiën bij een bedrijf die mensen begeleidt met een psychiatrische achtergond of ernstige psychologische problemen...
de taken zijn wat anders dan ik tot nu toe heb gedaan en ik zit midden in de hectiek van dat 'begeleidend wonen' maar ik ben bereid om hun systemen en taken te leren... nou ja, fingers crossed
oooh maakt toch helemaal niet uit wat je aantrekt danquote:Op zondag 11 september 2011 21:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ga onderzoek doen. En morgen is de eerste dag bij de organisatie waarvoor ik dat onderzoek ga doen.
Ja, hadden aan het eind van de middag wel bij zwager en schoonzus een balletje gehakt en wat wraps en soep gegeten, maar begonnen nu toch wel trek te krijgen, dus de pizaboer maar even laten komen.quote:Op zondag 11 september 2011 21:40 schreef FutureFairytale het volgende:
nu pas avondeten? wel jummie!! ik had een entrecôte
wel met volkorendeeg toch?quote:Op zondag 11 september 2011 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, hadden aan het eind van de middag wel bij zwager en schoonzus een balletje gehakt en wat wraps en soep gegeten, maar begonnen nu toch wel trek te krijgen, dus de pizaboer maar even laten komen.
Nee hoor, vette hap met dunne bodem.quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oooh maakt toch helemaal niet uit wat je aantrekt danniet té intelligent overkomen zou ik doen, is leuk als die mensen dat later zelf ontdekken
En alleen zo'n show BH-tje er boven.quote:
Eerst moet seizoen 6 nog uitgezonden gaan worden.quote:Op zondag 11 september 2011 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Pffff... dat was 'em dan.. nu wachten tot seizoen 6 binnen is....
quote:Op zondag 11 september 2011 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerst moet seizoen 6 nog uitgezonden gaan worden.
Wij wachten altijd braaf op de dvdquote:Op zondag 11 september 2011 22:05 schreef golfer het volgende:
Over een paar weken is het zover: 2 oktober USA uitzending, dus 3 oktober hebben we de eerste binnen.
Maar we gaan vanavond eerst eens kijken of Breaking Bad iets voor ons is.
quote:Op zondag 11 september 2011 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Eerst GoT eens proberen, die gaan we denk ik wel binnenslepen
Ik kijk beiden niet veel, maar het voordeel van een serie is dat een aflevering na 45min klaar is.quote:Op zondag 11 september 2011 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Wel geinig dat jullie zoveel series kijken, heb ik bijna nooit behoefte aan gehad...
Had ik ook nooit zo.. maar er zijn toch wel series die gewoon zwaar de moeite waard blijkenquote:Op zondag 11 september 2011 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Wel geinig dat jullie zoveel series kijken, heb ik bijna nooit behoefte aan gehad...
1 weekend, 1 seizoenquote:Op zondag 11 september 2011 22:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik sta vooral te kijken van het tempo waarin 1 seizoen Dexter erdoor gejaagd wordt
Nouja, voordeel... in mijn Dexter marathon vorig jaar joeg ik er 10 afleveringen per dag erdoorheenquote:Op zondag 11 september 2011 22:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kijk beiden niet veel, maar het voordeel van een serie is dat een aflevering na 45min klaar is.
Ja dat welquote:Op zondag 11 september 2011 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, voordeel... in mijn Dexter marathon vorig jaar joeg ik er 10 afleveringen per dag erdoorheen
Inderdaad verbijsterend dat we er een weekend over gedaan.hebben.quote:Op zondag 11 september 2011 22:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik sta vooral te kijken van het tempo waarin 1 seizoen Dexter erdoor gejaagd wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf morgen verder bouwen.
Confidence through competence
Ik ook niet, maar de laatste paar jaar ben ik helemaal om, kijk momenteel liever goede series dan films.quote:Op zondag 11 september 2011 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
de lekkerstequote:Op zondag 11 september 2011 21:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, vette hap met dunne bodem.
quote:Op zondag 11 september 2011 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
Goed, ik ga naar bed, weer ff in een goed ritme komen en scriptie af schrijven zodat ik weer verder kan.
Had mezelf beloofd een weekje de tijd te gunnen om te zeuren over Maastricht, dus bij deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf morgen verder bouwen.
welterustenWat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op zondag 11 september 2011 22:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de laatste paar jaar ben ik helemaal om, kijk momenteel liever goede series dan films.
Och wij pakken soms nog wel eens een film uit de kast (laatst nog 2x Austin Powersquote:Op zondag 11 september 2011 22:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kijk zelden films. Teller staat dit jaar op 2 denk ik. HP en The King's speech
.
Quebec afgelopen vrijdag was leuker.quote:
Ik geloof je direct, ik heb alleen de laatste paar 100 meter voorbij zien komen.quote:Op zondag 11 september 2011 22:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Quebec afgelopen vrijdag was leuker.
Dank! Het begint al fijn! Ze hebben mijn wachtwoord aangepast en me het verkeerde wachtwoord doorgestuurdquote:
Nee, we hebben nog wat kleine dingen gedaan, 100 nietjes uit het plafond getrokken, een beetje restjes gesteamed en een triplex plaat van de meterkastdeur afgetrokken en de plintjes van de marmoleumvloer los gestoken. Auto gewassen binnen & buiten & gezogen, financiën geregeld.quote:Op zondag 11 september 2011 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je lekker muren lopen beuken vandaag, plenk?
quote:Op zondag 11 september 2011 23:01 schreef kaasplankje het volgende:
Allemaal Dexter aant kijken ofwa?
Ik had bedacht te gaan slapen, maar deed een Krakjequote:Op zondag 11 september 2011 23:01 schreef kaasplankje het volgende:
Allemaal Dexter aant kijken ofwa?
Ah ja....dat ga ik vanaf morgen ook maar weer doen. Ik durf nog niet op de weegschaal te staanquote:Op zondag 11 september 2011 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
Eetschema voor morgen aan het opstellen
Inderdaad. Daarom gooien we ook aflevering 2 er nog even doorheen voordat we verder gaan met vakantie vieren.quote:Op maandag 12 september 2011 01:03 schreef Bluezz het volgende:
1e afl. van breaking bad gezien. Leuk
Dit is ook vakantie vierenquote:Op maandag 12 september 2011 01:05 schreef golfer het volgende:
Inderdaad. Daarom gooien we ook aflevering 2 er nog even doorheen voordat we verder gaan met vakantie vieren.
Hele goeie serie idd. Blijft ook verassend.quote:Op maandag 12 september 2011 01:03 schreef Bluezz het volgende:
1e afl. van breaking bad gezien. Leuk
Hoe zien jouw dagen eruit qua eten? Reken je je vetten/eiwitten ed uit?quote:Op zondag 11 september 2011 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
Eetschema voor morgen aan het opstellen
quote:Op maandag 12 september 2011 08:35 schreef DarkElf het volgende:
Goedemorgen! Iedereen een fijn weekend gehad?
B&G fijne vakantie dusver?
En P weer aan de slag!
Je zal trouwens maar naar MadridBoedapest vliegen over een paar uur.dagen
Nieuwe coordinatorquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 08:35 schreef DarkElf het volgende:
Je zal trouwens maar naar Madrid vliegen over een paar uur.
quote:Op maandag 12 september 2011 08:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jij bent stombeetje niet tegen je verlies kunnen he?
Het zou leuk zijn als ze gewoon eenduidige informatie konden geven over wat je nodig hebt en waar je dat vandaan moet halen. Het schijnt allemaal te bestellen of downloaden zijn, hoef er dus gelukkig niet voor naar Tilburgquote:Op maandag 12 september 2011 08:58 schreef PdeHoog het volgende:
Veel plezier SteertjeEn Sun: leuk he, zo'n studie
http://www.selexyz.nl/ al geprobeerd? Of heb je geen lijst met ISBN-nummers?quote:Op maandag 12 september 2011 09:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als ze gewoon eenduidige informatie konden geven over wat je nodig hebt en waar je dat vandaan moet halen. Het schijnt allemaal te bestellen of downloaden zijn, hoef er dus gelukkig niet voor naar Tilburgmaar wáár?? Geen flauw idee.. nou ja, de webshop heb ik gevonden, maar daar staat dan 1 boek weer niet op, dat soort handige dingen
Dank, en ik hoop het. Alvast avatar veranderd.quote:Op maandag 12 september 2011 09:01 schreef DarkElf het volgende:
Succes steer en wat leuk mandarijn!
Ga jij dat snel oppikken denk je?
Bol.com, te zoeken via ISBN (let op juiste editie!!) en ook tweedehands boeken.quote:Op maandag 12 september 2011 09:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als ze gewoon eenduidige informatie konden geven over wat je nodig hebt en waar je dat vandaan moet halen. Het schijnt allemaal te bestellen of downloaden zijn, hoef er dus gelukkig niet voor naar Tilburgmaar wáár?? Geen flauw idee.. nou ja, de webshop heb ik gevonden, maar daar staat dan 1 boek weer niet op, dat soort handige dingen
Laten we dan ook bij geneeskunde, bedrijfskunde en vrijetijdsmanagement de scheiding invoerenquote:Proef met gescheiden lessen op pabo
Laatste update: 12 september 2011 09:14
info
AMSTERDAM - De pabo in Venlo gaat dit schooljaar mannelijke en vrouwelijke studenten gescheiden les geven. De school hoopt dat er op die manier minder mannelijke studenten voortijdig afhaken.
Het gaat om een experiment, schrijft De Limburger maandag.
De proef geldt voor de vakken rekenen en natuur & techniek. Volgens locatiedirecteur Annigje Primowees geven meisjes de voorkeur aan een andere lesmethode.
"Meisjes willen graag verhaaltjesrekenen", zegt ze. "Terwijl jongens gewoon concrete lesstof willen hebben en afhaken bij die verhaaltjes. Jongens hebben ook niet zoveel met alles reflecteren."
Veel mannen
Voor de Venlose lerarenopleiding hebben zich dit jaar opvallend veel mannelijke studenten aangemeld. Bijna veertig procent van de nieuwe studenten is man, terwijl in heel Nederland het aantal mannen dat leraar willen worden al jaren laag is.
Vorige maand opperde de Besturenraad al het idee voor gescheiden lessen in het basis- en voortgezet onderwijs. Dat voorstel kreeg toen weinig bijval.
Er zijn meer vrouwen dan kerktorens, Camielquote:Camiel Eurlings weer vrijgezel
Laatste update: 12 september 2011 09:01
info
AMSTERDAM – Oud-minister Camiel Eurlings is weer vrijgezel. De CDA’er zegt ‘ongelofelijk veel pijn’ te hebben van de breuk.
Foto: ANP
Dit laat hij weten aan de Telegraaf. Eurlings stapte in 2010 uit de politiek wegens een te grote druk op zijn privéleven.
“In de komende periode komt de nadruk meer op mijn privéleven te liggen. Die keuze heb ik samen met mijn vriendin genomen”, zo verklaarde hij destijds. Eurlings had een relatie met de uit Hongarije afkomstige Enikö Borbely.
De stap mocht helaas niet baten. “Mijn relatie stond onder grote druk. Destijds was het mijn heilige overtuiging om mijn relatie in stand te houden."
Pijnlijk
"Dat het desondanks nu toch mis gaat is voor mij heel pijnlijk, ik heb dit nooit gewild. Maar helaas gebeurt zoiets.”
De oud-minister van Verkeer en Waterstaat werkt momenteel bij de directie van luchtvaartmaatschappij KLM. Hij laat weten op dit moment niet terug te willen keren naar de politiek.
Hij wilt gewoon een jong blaadje.quote:Op maandag 12 september 2011 09:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er zijn meer vrouwen dan kerktorens, Camiel![]()
Goeie nieuwsdag, vandaag
Ze is 9 jaar jonger dan hijquote:Op maandag 12 september 2011 09:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon een jong blaadje.
Jij bent stommerquote:Op maandag 12 september 2011 08:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jij bent stombeetje niet tegen je verlies kunnen he?
Wat precies is er van mij het leukst?quote:Op maandag 12 september 2011 10:14 schreef AnneX het volgende:
Wat een nieuwsberichten hebben jullie al geproduceerd !
P. , DE , Steer : daar moet ik even van bijkomen.
Vreemd Sunny, dat het zo waardeloos is georganiseerd.
Dan denk ik vaak, datr het een verborgen test is. ???
Hopelijk gaat het de rest van het jaar beter.
Die van Vork is het leukste - alhoewel...![]()
Gister en vandaag gebeld door 2 tantes en nichtje omdat moeders anders jarig was
op 9/11. Wat attent.
Yes, die komt me zo ophalenquote:Op maandag 12 september 2011 10:41 schreef AnneX het volgende:
En DE gaat naar Madrid met vriendin toch?
Heb je tips van CF gekregen?
Heeft CF trouwens een andere baan inmiddels somewhere? Die ging toch stoppen.
Punt is dat de fontys webshop ze gewoon zou moeten hebbenquote:Op maandag 12 september 2011 09:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
http://www.selexyz.nl/ al geprobeerd? Of heb je geen lijst met ISBN-nummers?
quote:Op maandag 12 september 2011 09:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laten we dan ook bij geneeskunde, bedrijfskunde en vrijetijdsmanagement de scheiding invoeren![]()
Prado staat wel op de planning ja !quote:Op maandag 12 september 2011 10:53 schreef AnneX het volgende:
Oh snel: veel plezier in M., en lekker eten en toch ook wel het Prado?
Dan ga ik weer verder werken, tot later...
quote:Op maandag 12 september 2011 10:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Punt is dat de fontys webshop ze gewoon zou moeten hebbenEn ik heb idd geen ISBN nummers gekregen, dat zou te makkelijk zijn
![]()
En readers zouden gewoon ergens op de portal moeten staan, alleen ik weet niet waar ik ze moet vinden..
Toen ik dat las dacht ik precies hetzelfde als jij, want ik hou ook van concrete lessenquote:Op maandag 12 september 2011 10:53 schreef Sunnythesun het volgende:
jezus.. ik had ook wel gewoon wat concreter les willen hebben op de PABO, dat is echt niet iets van jongens alleen.. wat een dom gedoe zeg.. Verbeter die opleiding gewoon eens, maak er een volwaardige HBO van met INHOUD, denk dat dat al een boel zou schelen
Zou dat het zijn??quote:Op maandag 12 september 2011 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen ik dat las dacht ik precies hetzelfde als jij, want ik hou ook van concrete lessenMisschien zijn we te mannelijk of zo
Gelukkig wel dan, je zult thuis zo'n reflectietype hebben, ik word er al moe van als ik er aan denkquote:Op maandag 12 september 2011 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen ik dat las dacht ik precies hetzelfde als jij, want ik hou ook van concrete lessenMisschien zijn we te mannelijk of zo
Sja.. triest hoorquote:Op maandag 12 september 2011 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Welkom bij het hogere onderwijs
"Maar wat maakt dat je dat doet??", "Vertel me eens wat je denkt.."quote:
Wat doet dat met je dat je het woord waarom niet mag gebruiken?quote:Op maandag 12 september 2011 11:10 schreef Sunnythesun het volgende:
"Maar wat maakt dat je dat doet??", "Vertel me eens wat je denkt.."![]()
(het woord 'waarom' mag je niet meer gebruiken he, in dit soort gesprekken.... schijnbaar)
Hoe herkenbaarquote:Op maandag 12 september 2011 11:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sja.. triest hoorKreeg de neiging de hele presentatie van die man te herschrijven zodat het iig te volgen zou zijn
kan ik tenminste winnenquote:Op maandag 12 september 2011 10:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja daarom speel je graag tegen me zeker?omdat ik zo stom ben
Ik snap het ook niet. Normaal binnen een bedrijf ga je de lat steeds hoger leggen om te verbeteren. In het onderwijs wordt de lat alleen maar lager gelegdquote:Op maandag 12 september 2011 11:04 schreef Stereotomy het volgende:
Zie je wel overal in het onderwijs: we halen onze slagingspercentages niet, DUS we maken de boel makkelijker om méér mensen over de streep te krijgen.
Omgekeerde wereld.
Op de TU willen ze een soort 'brede bachelor' invoeren. Dan krijg je praatwiskunde, praatnatuurkunde, praatchemie. Dag kenniseconomie
Het irriteert mequote:Op maandag 12 september 2011 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat doet dat met je dat je het woord waarom niet mag gebruiken?
De maakbare samenleving. Ouders willen tegenwoordig dat hun kind minimaal HAVO doet, ook al is het een gemiddeld kind en zou het beter VMBO-T kunnen doen. En wat gebeurt er vervolgens op de scholen: ze maken de HAVO (en het VWO) makkelijker omdat er te veel kinderen binnen komen die het niveau eigenlijk niet bij kunnen benen. En er is een quotum te halen...quote:Op maandag 12 september 2011 11:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Normaal binnen een bedrijf ga je de lat steeds hoger leggen om te verbeteren. In het onderwijs wordt de lat alleen maar lager gelegd
alleen fransen, italianen en spanjaarden doen daar niet aan geloof ik?quote:Op maandag 12 september 2011 11:23 schreef Isabeau het volgende:
Je bent te slim voor het Nederlandse onderwijs, Sun
Beetje hetzelfde als met kledingmatenVrouwen willen geen maat 44! Dus doe je labels van maat 42 in broeken maat 44: en dan kopen ze het wel. Opgelost
Maag in je keel gevoelquote:Op maandag 12 september 2011 11:24 schreef DarkElf het volgende:
wat een woei! dat wordt turbulentie straks
Yep, plus dat ze meteen ook de MBO opleidingen om zeep hebben geholpen en echte goede vakscholen bijna niet meer bestaanquote:Op maandag 12 september 2011 11:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De maakbare samenleving. Ouders willen tegenwoordig dat hun kind minimaal HAVO doet, ook al is het een gemiddeld kind en zou het beter VMBO-T kunnen doen. En wat gebeurt er vervolgens op de scholen: ze maken de HAVO (en het VWO) makkelijker omdat er te veel kinderen binnen komen die het niveau eigenlijk niet bij kunnen benen. En er is een quotum te halen...
Hoger onderwijs wordt afgerekend op het aantal afgestudeerden en het moet binnen een vrij krappe termijn. Halen ze het niet -> hoppa, niveau naar beneden, anders moeten ze flinke boetes betalen. Echt zo enorm dom geregeld...iedere nitwit ziet toch dat dat averechts werkt? Of ben ik nou zo slim?
quote:Op maandag 12 september 2011 11:24 schreef Stereotomy het volgende:
Net dat je tegenwoordig in een spijkerbroek maatje 32 past ipv 34 omdat fabrikanten de broeken gewoon wijder maken
ik dacht: wie is dat nou weer??quote:
Is mandarijn nu ipv sinaasappelquote:Op maandag 12 september 2011 11:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik dacht: wie is dat nou weer??
aangezien ik voornamelijk naar avatars kijk altijd
ook bij mannen doen ze dat nu tegenwoordig.quote:Op maandag 12 september 2011 11:23 schreef Isabeau het volgende:
Je bent te slim voor het Nederlandse onderwijs, Sun
Beetje hetzelfde als met kledingmatenVrouwen willen geen maat 44! Dus doe je labels van maat 42 in broeken maat 44: en dan kopen ze het wel. Opgelost
quote:Op maandag 12 september 2011 11:24 schreef DarkElf het volgende:
alleen fransen, italianen en spanjaarden doen daar niet aan geloof ik?
dus daar heb je altijd ineens een maat groter
Ja logisch!quote:Op maandag 12 september 2011 11:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is mandarijn nu ipv sinaasappel
Ja???quote:Op maandag 12 september 2011 11:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ook bij mannen doen ze dat nu tegenwoordig.
Nou.. er was altijd al wel verschil in die maatvoering volgens mij hoor... Maar in Engeland had ik ineens maat 12 (=38) dus volgens mij kunnen ze er daar ook wat van iigquote:Op maandag 12 september 2011 11:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In heel veel labels staat het ook gwoon:
NL 38
FR 42
IT 42
etc
Herkenbaar, en de helft van die HBO'-ers krijgen nietszeggende administratieve baantjes en de VMBO brengt geweldige vakmensen voort.quote:Op maandag 12 september 2011 11:43 schreef Bluezz het volgende:
Ga je met CF naar Madrid? Of lees ik te snel Elf
In ieder geval veel plezier en DH ook in Bpest
@Sun, wat jammer was/is dat als je in bepaalde kringen verteld(e) dat je kind(eren) VMBO hadden gedaan je altijd een reaktie van "Oh" krijgt en we gaan over tot een ander onderwerp.
Als er geantwoord wordt met 'een willekeurig hoger onderwijs' de reakties altijd anders zijn.
Echt zo
Steermandarijn, suc6!
Je weet dat Appelsientje al 2 mandarijntjes heeft?
Zie edit, mijn IE hier is nog traag, en ik "soms" nogal ongeduldigquote:
Slaat ook echt nergens op nee. Mensen vergeten wel eens dat een IQ van 100 gemiddeld is en dat je daarmee gemiddeld genomen op het VMBO thuis hoort. Het grootste aandeel op de arbeidsmarkt bestaat uit beroepsmensen uit die hoek. Zonder zou het land totaal instorten.. maar nee... klinkt niet goed genoegquote:Op maandag 12 september 2011 11:43 schreef Bluezz het volgende:
@Sun, wat jammer was/is dat als je in bepaalde kringen verteld(e) dat je kind(eren) VMBO hadden gedaan je altijd een reaktie van "Oh" krijgt en we gaan over tot een ander onderwerp.
Als er geantwoord wordt met 'een willekeurig hoger onderwijs' de reakties altijd anders zijn.
Echt zo(maar dat is een ander verhaal)
wat ontzettend stomquote:Op maandag 12 september 2011 11:43 schreef Bluezz het volgende:
Echt zo(maar dat is een ander verhaal)
Ik zit vaak te typen op een reaktie en dan ververst ie de pagina, ook zoquote:Op maandag 12 september 2011 11:46 schreef TAV74 het volgende:
Zie edit, mijn IE hier is nog traag, en ik "soms" nogal ongeduldig
Jups en ik zit nog steeds in mijn dingesochtendjasduster.quote:Op maandag 12 september 2011 11:47 schreef FutureFairytale het volgende:
wat ontzettend stomlekker uitgeslapen btw?
Ja dan lijkt het nog groter dan het al isquote:Op maandag 12 september 2011 11:25 schreef Isabeau het volgende:
In heel veel labels staat het ook gwoon:
NL 38
FR 42
IT 42
etc
Je leeftijd?quote:
Ik heb potten voor pasta en rijst ja, misschien ook maar iets voor bloem en suiker bedenken, maar die wil ik eigenlijk wel graag in de kast kwijt..quote:Op maandag 12 september 2011 12:24 schreef Bluezz het volgende:
We hebben een grote bus bovenop een keukenkastje. Hetzelfde met basmatirijst die we vaak gebruiken.
Ja het wordt wel gauw vettig, buiten het kastje.quote:Op maandag 12 september 2011 12:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb potten voor pasta en rijst ja, misschien ook maar iets voor bloem en suiker bedenken, maar die wil ik eigenlijk wel graag in de kast kwijt..gepuzzel
In uniform?quote:Op maandag 12 september 2011 12:46 schreef Sunnythesun het volgende:
hondenbelastingcontrole
warempel.. ze doen er écht iets mee
Wow, we hèbben in Hoogeveen niet eens hondenbelasting, wist niet dat dat nog bestondquote:Op maandag 12 september 2011 12:46 schreef Sunnythesun het volgende:
hondenbelastingcontrole
Mogen gemeentes zelf beslissen inmiddels, hoogte van het bedrag verschilt ook. Bij ons staat zelfs letterlijk op de gemeentesite dat die hele belasting alleen bedoeld is om extra inkomsten te genereren.quote:Op maandag 12 september 2011 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wow, we hèbben in Hoogeveen niet eens hondenbelasting, wist niet dat dat nog bestond
Ging hij het huis doorzoeken?quote:Op maandag 12 september 2011 12:46 schreef Sunnythesun het volgende:
hondenbelastingcontrole
Waar nietquote:Op maandag 12 september 2011 13:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Geen uniform, dat niet..
En hondenbelasting wordt hier alleen maar gebruikt om de kas te spekken..
Hij hoorde Samquote:
Nou, er zijn ook gemeenten die er speciale prullenbakken van neerzetten of zo'n zakjesdispenser. Of ergens een veldje inrichten als losloopveld, soms met een hek er omheen. Of een poepstukje maken en dat ook steeds opruimen.. Maar hier dus helemaal niets van dit alles..quote:
Ja, dat we niet betalen als we geen hond hebben leek me sowieso wel logischquote:Op maandag 12 september 2011 13:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hij hoorde Samvond ie wel genoeg
[..]
Zijn ze tenminste eerlijkquote:Op maandag 12 september 2011 13:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mogen gemeentes zelf beslissen inmiddels, hoogte van het bedrag verschilt ook. Bij ons staat zelfs letterlijk op de gemeentesite dat die hele belasting alleen bedoeld is om extra inkomsten te genereren.
Waren, net even gecheckt, maar nu staat er zo'n lulverhaal over een ambtenaar die ervoor betaald wordt. Eerst stond er echt gewoon heel simpel dat het gewoon een inkomstenbron was, maar dat was toch te eerlijk denk ik.quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 13:20 schreef golfer het volgende:
55,20 per hond bij SunTav.
Dat kan natuurlijk veel duurder, in Bloemendaal: 1e hond ¤ 84,60, 2e hond ¤ 116,95.
Moet je nagaan, en in Bloemendaal betalen ze het allemaal voor zo'n klein swifferhondje met strik. Per kilo is het dus echt heel erg duurquote:Op maandag 12 september 2011 13:20 schreef golfer het volgende:
55,20 per hond bij SunTav.
Dat kan natuurlijk veel duurder, in Bloemendaal: 1e hond ¤ 84,60, 2e hond ¤ 116,95.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40070185 aan de binnenkant van je kassie?quote:Op maandag 12 september 2011 13:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Aaarrghh ik heb gewoon te veel kruidenpotjes en te weinig ruimte
Je weet dat kruiden na een half jaar tot een jaar hun meeste smaak kwijt zijn?quote:Op maandag 12 september 2011 13:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Aaarrghh ik heb gewoon te veel kruidenpotjes en te weinig ruimte
ja, vervang ze ook regelmatig, maar het maakt ook de noodzaak ze goed op te bergen groot natuurlijk.. Alleen de dingen die ik niet vaak gebruik liggen wel eens langer.quote:Op maandag 12 september 2011 13:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je weet dat kruiden na een half jaar tot een jaar hun meeste smaak kwijt zijn?
Daarom schrijf ik met viltstift de datum erop. / neuroot.quote:Op maandag 12 september 2011 13:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je weet dat kruiden na een half jaar tot een jaar hun meeste smaak kwijt zijn?
Ik koop bij Blokker wat mini-weckpotjes, heb niet zo veel lege jampotten namelijk en die zijn meestal iets te groot naar mijn 'smaak'.quote:Op maandag 12 september 2011 15:03 schreef AnneX het volgende:
Nou de opruimwoede heeft wel veel ruimte opgeleverd. Zo nog wat potjes kopen om een aantal kruiden redelijk luchtdicht te kunnen bewaren en dan ben ik wel weer tevreden
Oh dat dat doe ik gewoon in schone jampotten.
De verse saffraan uit Turkije was dus helemaal beschimmeld, na 7 maanden.
Het lijkt mijn moeder welquote:Op maandag 12 september 2011 15:06 schreef AnneX het volgende:
Wat ook ruimte bood, was de pakken met allerlei soorten puree wegmieteren.
En meer van die pakjes meuk die al sinds 2007 of zo in de la lagen.
In de kliko van de buurvrouw, want anders moet ik het aan mn. AnneX uitleggen.
Hij heeft er zo'n hekel aan om eten weg te gooien.
Neen, schat, wij eten nu verser en je lust toch geen puree uit een pakje...
join the clubquote:Op maandag 12 september 2011 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
Ik word continue verrast hier met allerlei dingen die ik opeens ook moet doenMijn leven is toch wel een stuk dynamischer (lees: chaotiser) geworden opeens
Oh, dat doe ik ook met mijn shampoo en zonnebrandcremequote:Op maandag 12 september 2011 14:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Daarom schrijf ik met viltstift de datum erop. / neuroot.![]()
Zo ook op de jerrycan Vaatwaspoeder.
Dus daarmee deed ik 14 maanden !!
Jep, doe ik ook regelmatigquote:Op maandag 12 september 2011 16:27 schreef Sunnythesun het volgende:
en ik heb weer eens de statiegeld flessen braaf mee terug naar huis genomen
quote:Op maandag 12 september 2011 16:44 schreef borisz het volgende:
Met dank aan jullie loop ik ook de kruidenafdeling weer eens langs
3x kerriepoeder
quote:Op maandag 12 september 2011 16:44 schreef borisz het volgende:
Met dank aan jullie loop ik ook de kruidenafdeling weer eens langs
3x kerriepoeder
Minder naar de hoek slaanquote:Op maandag 12 september 2011 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ook
en AnneX gooit afval in container van de buurvrouw
ik baal dat het zo hard waait. om 18.45u sta ik op de baan, pittige wedstrijd krijgen we (dames dubbel). en ik heb dus heel veel last van de wind omdat ik veel effect in mijn slag heb. vliegen de ballen die ik in de hoek wil leggen altijd uit
gevaarlijk met een netspeler aan de overkant die alles kan pakken en afmakenquote:
Dat is een mannenoplossingquote:
Dacht ik ook eerst aanquote:
Heb je geen vijzel?quote:Op maandag 12 september 2011 17:13 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
eigenlijk heb ik een koffiemolen nodig voor die kruidenmengsels, krijg dat in de keukenmachine echt nooit fijn genoeg..
Had laurierbladeren die kapotknisperden als je erin kneepquote:Op maandag 12 september 2011 17:16 schreef borisz het volgende:
Ik moet wel weer wat kruiden aanschaffen voor de stoofpot als ik vd winter weer eens echt wat wil brouwen..
Hoeveel oude troep kan je in de keuken hebben.
Niet doen. eerst kijken of hij nog een bloemetje mee neemtquote:Op maandag 12 september 2011 17:11 schreef Isabeau het volgende:
Net Ross behoorlijk sacherijnig naar de winkel gestuurd waar ik net vandaan kwamIk wilde iets maken met wijn en ik wist dat we nog wijn hadden. Maar dat bleek dus dit weekend allemaal opgedronken. Geloof dat ik even wat overreacte, zo maar excuses maken
Mag er pas over 2 weken in, na alle cursussen te hebben doorlopen. Nog 2 vrijdagen.quote:Op maandag 12 september 2011 17:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Niet doen. eerst kijken of hij nog een bloemetje mee neemt
sportschooltijd!
Steer, ga jij ook nog een keer of blijft het bij dromen?
Okquote:Op maandag 12 september 2011 17:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
jawel, maar dat is geen doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |