Ook echt heel hardquote:Op zondag 11 september 2011 20:14 schreef Isabeau het volgende:
De oudste spruit van FC en Tara noemde mij luidkeels Saks Saks Saks! in de kerk
Ik zei al dat het fijn was dat hij tenminste een a gebruikte.
Nja, dan zijn het vaak iig nog échte mensen met foutjes en niet die Amerikaanse barbiepoppen/kenpoppenquote:Op zondag 11 september 2011 20:16 schreef Vork het volgende:
Seks zonder verhaal, dat is meer iets voor Nederlandse filmproducties. Of seks met een flutverhaal, of seks met een slecht uitgevoerd verhaal of een orgie van bekende en minder bekende Nederlanders, zonder dat dat wordt gehinderd door enige vorm van verhaal.
Ze hebben de film afgebroken na het modderworstelenquote:Op zondag 11 september 2011 20:17 schreef freecell het volgende:
En 'Thor' was echt verschrikkelijk... En nu moet je nog een keer, arme jij
Dappere heldenquote:Op zondag 11 september 2011 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben de film afgebroken na het modderworstelen
Vonden het ook te slecht
Ik moet er niet aan denken dat als ik een film wil zien en het wel leuk vind er 3 giebelende mannen de hele film scene voor scene aan het afkraken zijnquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 20:23 schreef Vork het volgende:
Gelukkig zijn er nog genoeg slechte films, waarbij een dergelijke tafereel een verhoging van het kijkplezier teweeg zou brengen.
oh leuk! lekker langs de grachten lopen, cafe'tje pakken..quote:Op zondag 11 september 2011 20:21 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer veilig thuis vanuit Houten.
Nu even een beetje bijkomen en wat TV kijken.
Morgen op het programma: stadswandeling Utrecht met vrienden van ons daar.
Ik had het er net over tegen Ross. Straks even youtube trailer opzoekenquote:Op zondag 11 september 2011 20:25 schreef freecell het volgende:
Tara nomineert 'Surf nazi's must die'
Mjah.
Ik denk niet dat iemand die goed vindt...
Receptquote:Op zondag 11 september 2011 20:25 schreef PdeHoog het volgende:
Terug van workshopLekker en gezellig
ik heb daar een gerecht gemaakt met kip. Dat was toch wel een blijvertje
Welke Thor hebben we het over danquote:Op zondag 11 september 2011 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben de film afgebroken na het modderworstelen
Vonden het ook te slecht
Toen hij het legerkamp binnenviel.quote:Op zondag 11 september 2011 20:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Welke Thor hebben we het over dan
P. heeft het modderworstelen gemistquote:Op zondag 11 september 2011 20:29 schreef Stereotomy het volgende:
Toen hij het legerkamp binnenviel.
quote:Op zondag 11 september 2011 20:27 schreef Bluezz het volgende:
Was zo fijn om mn broer weer te zien, tenminste nog 1 normaal leuke broer![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 20:42 schreef LieLie het volgende:
Waaaah, jongens, morgen ga ik beginnen met afstuderen
in het zelfde tempo als onze afhaal chinees?quote:Op zondag 11 september 2011 20:42 schreef LieLie het volgende:
Waaaah, jongens, morgen ga ik beginnen met afstuderen
Oh god, ik hoop het toch alsjeblieft nietquote:Op zondag 11 september 2011 20:43 schreef z80 het volgende:
[..]
in het zelfde tempo als onze afhaal chinees?
Waar slaat dat op? Mijn afstudeerstage verloopt nominaal, en met 2 papers als productie boven verwachting?quote:Op zondag 11 september 2011 20:43 schreef z80 het volgende:
[..]
in het zelfde tempo als onze afhaal chinees?
Haphapquote:Op zondag 11 september 2011 20:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waar slaat dat op? Mijn afstudeerstage verloopt nominaal, en met 2 papers als productie boven verwachting?
Ik ken ook mensen die dat gehaald hebben bij ons, maar dat waren hoge uitzonderingen. De een was gewoon heel slim en had verder ernaast niet veel te doen, en de ander had gewoon ernaast niet veel te doen.quote:Op zondag 11 september 2011 20:47 schreef Vork het volgende:
Waarbij een hoop mensen er dus veel langer over doen. Ik vind afstuderen binnen de tijd die ervoor staat eigenlijk best rap. ik ken weinig mensen die dat binnen de daarvoor bestemde tijd hebben gehaald. Niet alleen uit luiheid overigens, sommige mensen zijn gewoon overambitieus.
Waarom worden kutopmerkingen plots 'grapjes' als mensen doen alsof het expres op de kast jagen was?quote:
Laat maar, was niet rot bedoeld van zet.quote:Op zondag 11 september 2011 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom worden kutopmerkingen plots 'grapjes' als mensen doen alsof het expres op de kast jagen was?
Euh, ik las het als grapje, maar goed. Komt bij dat Steer zelf ook vaak genoeg grapjes gemaakt heeft over zijn studietijd en nu gewoon heel goed bezig is. Zie het probleem niet zo?quote:Op zondag 11 september 2011 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom worden kutopmerkingen plots 'grapjes' als mensen doen alsof het expres op de kast jagen was?
dit was niet als kut opmerking bedoelt. en gelukkig ziet stereo dit ook.quote:Op zondag 11 september 2011 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:23 schreef Bluezz het volgende:
@ dexterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:24 schreef Sunnythesun het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las het ook als een (wat slechte) grap.quote:Op zondag 11 september 2011 20:52 schreef z80 het volgende:
dit was niet als kut opmerking bedoelt. en gelukkig ziet stereo dit ook.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:25 schreef Bluezz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |