Nee hoor, ik kan ook lachen zonder drugsgebruik, jij niet?quote:Op zondag 11 september 2011 22:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben je dronken? Of zit onder de pillen?
Zal voor jou een vraag blijven.quote:Op zondag 11 september 2011 22:50 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan ook lachen zonder drugsgebruik, jij niet?
Duidelijk wel hè !quote:
Geen idee.quote:Op zondag 11 september 2011 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
Vorige week nog bij een islamitische familie op bezoek geweest in een schijtdorpje in Egypte. Opmerkelijke figuren, maar desalniettemin erg vriendelijk en gastvrij. Dat zegt natuurlijk geen reet, maar sommige users hier moeten eens beseffen dat de meeste moslims ook gewoon mensen zijn.
Nee valt wel mee.quote:Op zondag 11 september 2011 22:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zal voor jou een vraag blijven.
Maar je bent zo opspringerig. Waarom?
Niet iedereen laat zich imponeren door de gemeenplaatsen die over moslims worden uitgestort. Maar je hoort die redelijke mensen steeds minder omdat er door de geïmponeerden zo hard geschreeuwd wordt dat het allemaal heel erg is.quote:Op zondag 11 september 2011 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
Vorige week nog bij een islamitische familie op bezoek geweest in een schijtdorpje in Egypte. Opmerkelijke figuren, maar desalniettemin erg vriendelijk en gastvrij. Dat zegt natuurlijk geen reet, maar sommige users hier moeten eens beseffen dat de meeste moslims ook gewoon mensen zijn.
Ik denk alle moslims zelfsquote:Op zondag 11 september 2011 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
Nou, je vertoont dit gedrag in zowat alle discussie omtrent moslims. Waar maak je je zo druk om?quote:Op zondag 11 september 2011 22:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee valt wel mee.
Vind het gewoon grappig dat mensen hier dingen zeggen als dat moslims nooit lachen. Vraag me af of die mensen überhaupt moslims kennen.
Maar goed.
Jij baseert je mening liever op de honderd demonstranten die een vlag verbranden en de straatklootzakjes die in de media verschijnen?quote:Op zondag 11 september 2011 22:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar 1 gezin aldaar bezoeken en daarna woorden in de mond nemen als "meeste" is ook maar gokken vanuit magere meetcijfers.
Welke mening?quote:Op zondag 11 september 2011 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij baseert je mening liever op de honderd demonstranten die een vlag verbranden en de straatklootzakjes die in de media verschijnen?
Ik maak me druk om bepaalde uitspraken die worden gedaan en gemeengoed lijken te worden.quote:Op zondag 11 september 2011 22:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou, je vertoont dit gedrag in zowat alle discussie omtrent moslims. Waar maak je je zo druk om?
Je zegt er op straat en in real life geen last van te hebben.
Mens in de zin van gewoon normaal, zonder aanhanger te zijn van een Al-Qaida-achtige ideologie die het vrije westen omver wil werpen.quote:
Jij hebt geen mening over de islam en moslims in het algemeen?quote:
Zo gemeengoed is dat niet.quote:Op zondag 11 september 2011 22:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik maak me druk om bepaalde uitspraken die worden gedaan en gemeengoed lijken te worden.
Moslims lachen nooit? Kom nou.
O zo.quote:Op zondag 11 september 2011 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mens in de zin van gewoon normaal, zonder aanhanger te zijn van een Al-Qaida-achtige ideologie die het vrije westen omver wil werpen.
Ik zou volgens jou hier een mening over moslims algemeen hebben geplaatst i.v.m. vlagverbrandingen. Was gewoon benieuwd hoe je daarbij kwam.quote:Op zondag 11 september 2011 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt geen mening over de islam en moslims in het algemeen?
Kerken zijn in NL in brand gestoken en in EU-lidstaten zijn honderden doden gevallen door moslimterreur en jij huilt over moskeen met een varkenskop ervoor?quote:Op zondag 11 september 2011 22:43 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ken moslims die dagelijks lachen. Bijvoorbeeld bij het spelen met hun kind of als ze een comedyserie kijken. Net mensen die moslims.
En 10 jaar geleden was vooral kut voor de moslims, maar daar weet jij niet veel van want jouw moskee of school is niet in brand gestoken.
Jammer dat men deze randgroepering van 30? 50? man gebruikt om generaliseringen te maken jegens alle moslims in Europa
Uit onderzoek blijkt in ieder geval 50% van de Nederlanders een negatieve attitude heeft wat betreft moslims.quote:Op zondag 11 september 2011 22:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo gemeengoed is dat niet.
Tenzij je me een wasstraat aan posts kunt tonen van users hier die dat allemaal beweren, overdrijf je.
Ik kon mijn mening niet baseren op mijn ontmoeting met een enkele familie, volgens jou. Daarom vraag ik waar jij jouw mening op baseert. En ga niet vertellen dat je die niet hebt, want het is natuurlijk een feit dat je lichtelijk geobsedeerd bent door moslims.quote:Op zondag 11 september 2011 22:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik zou volgens jou hier een mening over moslims algemeen hebben geplaatst i.v.m. vlagverbrandingen. Was gewoon benieuwd hoe je daarbij kwam.
Dus je "lach" argument heb je nu verplaatst naar "negatieve mening in het algemeen".quote:Op zondag 11 september 2011 22:59 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt in ieder geval 50% van de Nederlanders een negatieve attitude heeft wat betreft moslims.
Vind je dat ik het overdrijf ? Hier op fok valt het enigzins mee, maar heb je artikel7, hvv of Amsterdam post wel een gezien?
vandaag heb je sowieso niet echt ergens een mening over naar mijn idee.quote:Op zondag 11 september 2011 22:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik zou volgens jou hier een mening over moslims algemeen hebben geplaatst i.v.m. vlagverbrandingen. Was gewoon benieuwd hoe je daarbij kwam.
Lees Marokko.nl eensquote:Op zondag 11 september 2011 22:59 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt in ieder geval 50% van de Nederlanders een negatieve attitude heeft wat betreft moslims.
Vind je dat ik het overdrijf ? Hier op fok valt het enigzins mee, maar heb je artikel7, hvv of Amsterdam post wel een gezien?
Ik heb geen mening.quote:Op zondag 11 september 2011 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kon mijn mening niet baseren op mijn ontmoeting met een enkele familie, volgens jou. Daarom vraag ik waar jij jouw mening op baseert. En ga niet vertellen dat je die niet hebt, want het is natuurlijk een feit dat je lichtelijk geobsedeerd bent door moslims.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |