Nee hoor, ik kan ook lachen zonder drugsgebruik, jij niet?quote:Op zondag 11 september 2011 22:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben je dronken? Of zit onder de pillen?
Zal voor jou een vraag blijven.quote:Op zondag 11 september 2011 22:50 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan ook lachen zonder drugsgebruik, jij niet?
Duidelijk wel hè !quote:
Geen idee.quote:Op zondag 11 september 2011 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
Vorige week nog bij een islamitische familie op bezoek geweest in een schijtdorpje in Egypte. Opmerkelijke figuren, maar desalniettemin erg vriendelijk en gastvrij. Dat zegt natuurlijk geen reet, maar sommige users hier moeten eens beseffen dat de meeste moslims ook gewoon mensen zijn.
Nee valt wel mee.quote:Op zondag 11 september 2011 22:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zal voor jou een vraag blijven.
Maar je bent zo opspringerig. Waarom?
Niet iedereen laat zich imponeren door de gemeenplaatsen die over moslims worden uitgestort. Maar je hoort die redelijke mensen steeds minder omdat er door de geïmponeerden zo hard geschreeuwd wordt dat het allemaal heel erg is.quote:Op zondag 11 september 2011 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
Vorige week nog bij een islamitische familie op bezoek geweest in een schijtdorpje in Egypte. Opmerkelijke figuren, maar desalniettemin erg vriendelijk en gastvrij. Dat zegt natuurlijk geen reet, maar sommige users hier moeten eens beseffen dat de meeste moslims ook gewoon mensen zijn.
Ik denk alle moslims zelfsquote:Op zondag 11 september 2011 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
Nou, je vertoont dit gedrag in zowat alle discussie omtrent moslims. Waar maak je je zo druk om?quote:Op zondag 11 september 2011 22:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee valt wel mee.
Vind het gewoon grappig dat mensen hier dingen zeggen als dat moslims nooit lachen. Vraag me af of die mensen überhaupt moslims kennen.
Maar goed.
Jij baseert je mening liever op de honderd demonstranten die een vlag verbranden en de straatklootzakjes die in de media verschijnen?quote:Op zondag 11 september 2011 22:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar 1 gezin aldaar bezoeken en daarna woorden in de mond nemen als "meeste" is ook maar gokken vanuit magere meetcijfers.
Welke mening?quote:Op zondag 11 september 2011 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij baseert je mening liever op de honderd demonstranten die een vlag verbranden en de straatklootzakjes die in de media verschijnen?
Ik maak me druk om bepaalde uitspraken die worden gedaan en gemeengoed lijken te worden.quote:Op zondag 11 september 2011 22:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou, je vertoont dit gedrag in zowat alle discussie omtrent moslims. Waar maak je je zo druk om?
Je zegt er op straat en in real life geen last van te hebben.
Mens in de zin van gewoon normaal, zonder aanhanger te zijn van een Al-Qaida-achtige ideologie die het vrije westen omver wil werpen.quote:
Jij hebt geen mening over de islam en moslims in het algemeen?quote:
Zo gemeengoed is dat niet.quote:Op zondag 11 september 2011 22:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik maak me druk om bepaalde uitspraken die worden gedaan en gemeengoed lijken te worden.
Moslims lachen nooit? Kom nou.
O zo.quote:Op zondag 11 september 2011 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mens in de zin van gewoon normaal, zonder aanhanger te zijn van een Al-Qaida-achtige ideologie die het vrije westen omver wil werpen.
Ik zou volgens jou hier een mening over moslims algemeen hebben geplaatst i.v.m. vlagverbrandingen. Was gewoon benieuwd hoe je daarbij kwam.quote:Op zondag 11 september 2011 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt geen mening over de islam en moslims in het algemeen?
Kerken zijn in NL in brand gestoken en in EU-lidstaten zijn honderden doden gevallen door moslimterreur en jij huilt over moskeen met een varkenskop ervoor?quote:Op zondag 11 september 2011 22:43 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ken moslims die dagelijks lachen. Bijvoorbeeld bij het spelen met hun kind of als ze een comedyserie kijken. Net mensen die moslims.
En 10 jaar geleden was vooral kut voor de moslims, maar daar weet jij niet veel van want jouw moskee of school is niet in brand gestoken.
Jammer dat men deze randgroepering van 30? 50? man gebruikt om generaliseringen te maken jegens alle moslims in Europa
Uit onderzoek blijkt in ieder geval 50% van de Nederlanders een negatieve attitude heeft wat betreft moslims.quote:Op zondag 11 september 2011 22:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo gemeengoed is dat niet.
Tenzij je me een wasstraat aan posts kunt tonen van users hier die dat allemaal beweren, overdrijf je.
Ik kon mijn mening niet baseren op mijn ontmoeting met een enkele familie, volgens jou. Daarom vraag ik waar jij jouw mening op baseert. En ga niet vertellen dat je die niet hebt, want het is natuurlijk een feit dat je lichtelijk geobsedeerd bent door moslims.quote:Op zondag 11 september 2011 22:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik zou volgens jou hier een mening over moslims algemeen hebben geplaatst i.v.m. vlagverbrandingen. Was gewoon benieuwd hoe je daarbij kwam.
Dus je "lach" argument heb je nu verplaatst naar "negatieve mening in het algemeen".quote:Op zondag 11 september 2011 22:59 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt in ieder geval 50% van de Nederlanders een negatieve attitude heeft wat betreft moslims.
Vind je dat ik het overdrijf ? Hier op fok valt het enigzins mee, maar heb je artikel7, hvv of Amsterdam post wel een gezien?
vandaag heb je sowieso niet echt ergens een mening over naar mijn idee.quote:Op zondag 11 september 2011 22:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik zou volgens jou hier een mening over moslims algemeen hebben geplaatst i.v.m. vlagverbrandingen. Was gewoon benieuwd hoe je daarbij kwam.
Lees Marokko.nl eensquote:Op zondag 11 september 2011 22:59 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt in ieder geval 50% van de Nederlanders een negatieve attitude heeft wat betreft moslims.
Vind je dat ik het overdrijf ? Hier op fok valt het enigzins mee, maar heb je artikel7, hvv of Amsterdam post wel een gezien?
Ik heb geen mening.quote:Op zondag 11 september 2011 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kon mijn mening niet baseren op mijn ontmoeting met een enkele familie, volgens jou. Daarom vraag ik waar jij jouw mening op baseert. En ga niet vertellen dat je die niet hebt, want het is natuurlijk een feit dat je lichtelijk geobsedeerd bent door moslims.
Interessant die psychologische analyse van mijn posts, werkelijk waar, maar kunnen we terug naar de inhoud ?quote:Op zondag 11 september 2011 23:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus je "lach" argument heb je nu verplaatst naar "negatieve mening in het algemeen".
Mja... je springt van de hak op de tak, hense je opspringerigheid.
Kom ik nooit. Maar vertel.quote:
Waarom is jouw argument altijd een jij of hunnie-bak ?quote:
Wil je hem ook psychologisch analyseren, ben er wel benieuwd naar eigenlijk.quote:
Dat doen racisten meestal als ze geen argumenten meer hebben.quote:Op zondag 11 september 2011 23:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waarom is jouw argument altijd een jij of hunnie-bak ?
Be my guest. Maar wel wat meer objectief aub.quote:Op zondag 11 september 2011 23:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Interessant die psychologische analyse van mijn posts, werkelijk waar, maar kunnen we terug naar de inhoud ?
Jij hebt geen mening over dit onderwerp? Je loopt constant te janken over de islam en moslims, bent in elk islam-gerelateerd topic te vinden, maar je hebt naar eigen zeggen geen mening over dit onderwerp? Opmerkelijk.quote:Op zondag 11 september 2011 23:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik heb geen mening.
Maar je mening baseren op 1 ervaring is niet echt journalistiek waardig.
Die post van jouw met aanslagen op Nederlandse moskeeën was ook een pareltje van een voorbeeld van jouw hunnie.quote:Op zondag 11 september 2011 23:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waarom is jouw argument altijd een jij of hunnie-bak ?
Als je van dat ene bezoekje uitgaat wel uiteraard.quote:Op zondag 11 september 2011 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
Verder baseer ik mijn mening op meerdere bezoekjes die ik heb gebracht aan het Midden-Oosten, ik gebruikte de familie slechts als voorbeeld. Maar jij vindt mijn conclusie dat moslims doorgaans gewoon normale mensen zijn, onjuist?
Tsja, dan geloof je mij niet. Rest enkel de vraag: jij bent het niet eens met mijn bewering?quote:Op zondag 11 september 2011 23:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als je van dat ene bezoekje uitgaat wel uiteraard.
Maar je kunt zo meerder bezoeken eraan knuppen in je voordeel. Ik kan dat toch niet controleren. Je komt er alleen wat laat mee. Das op zich wel opvallend.
Nou ja kijk mijn mening over moslims is , en dit kan raar klinken voor sommige mensen, voor een deel gebaseerd op mensen die ik daadwerkelijk ken.quote:Op zondag 11 september 2011 23:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Be my guest. Maar wel wat meer objectief aub.
Want uitspraken als "ik ken moslims die... schatjes... zo leuk.."etc. is zo subjectief als wat aangezien je zelf moslim bent.
Van een misdadiger die een collega misdadiger ophemelt heb ik ook geen hoge dunk van objectiviteit.[quote][ afbeelding ] [b]Op
Klopt helemaal , maar dat is niet iets wat ik in elke post doe en dat was omdat ik de OP niet compleet vondquote:Op zondag 11 september 2011 23:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die post van jouw met aanslagen op Nederlandse moskeeën was ook een pareltje van een voorbeeld van jouw hunnie.
Tis maar waar je je zo druk over maakt.quote:Op zondag 11 september 2011 23:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nou ja kijk mijn mening over moslims is , en dit kan raar klinken voor sommige mensen, voor een deel gebaseerd op mensen die ik daadwerkelijk ken.
En als er dan een monsterlijk beeld wordt geschetst van de moslim, is natuurlijk de eerste reactie een lach , want ja het is best grappig dat mensen dat daadwerkelijk geloven.
Natuurlijk zijn niet alle moslims lieve schatjes en is er een hoop gedoe en heisa , maar als ik een algemeen beeld mag schetsen , gewoon mensen.
Zo heb ik twee nichtjes , beide 19. De een studeert voor apothekersassistent ( draagt een hoofddoek) en andere is verpleegkundige (geen hoofddoek ) en het zijn gewoon aardige meiden die wat van hun leven proberen te maken en niet stiekem de westerse staat of waarden willen omverwerpen.
Snap je dan dat ik raar opkijk als iemand weer een monsterlijke uitspraak over moslims doet?
Naar mijn weten is er echter geen groep Nederlanders die alle Tukkers uit wil zetten.quote:Op zondag 11 september 2011 23:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Tis maar waar je je zo druk over maakt.
Ik woon in Twente en de rest van het land is ook niet mals over die "Domme tukkers" en "botte boer'n". En ergere opmerkingen.
Kan me er geen seconde druk om maken.
De twijfel ontstaat juist waneer iemand zich er heel druk over maakt. Dat wekt argwaan.
erg vergelijkbaar ook.quote:Op zondag 11 september 2011 23:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Tis maar waar je je zo druk over maakt.
Ik woon in Twente en de rest van het land is ook niet mals over die "Domme tukkers" en "botte boer'n". En ergere opmerkingen.
Kan me er geen seconde druk om maken.
De twijfel ontstaat juist waneer iemand zich er heel druk over maakt. Dat wekt argwaan.
Van groepen die moslims uit willen zetten is ook geen sprake. Individuen, wel zeker. Dat jij ze steevast als "rechts" weg zet is jouw probleem. En daarmee ben je mede verantwoordelijk voor het links vs. rechts klimaat.quote:Op zondag 11 september 2011 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar mijn weten is er echter geen groep Nederlanders die alle Tukkers uit wil zetten.
Als er een politicus zegt dat er tientallen miljoenen moslims weg moeten uit Europa en daar stemmen veel mensen op dan kun je wel van groepen spreken.quote:Op zondag 11 september 2011 23:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Van groepen die moslims uit willen zetten is ook geen sprake. Individuen, wel zeker. Dat jij ze steevast als "rechts" weg zet is jouw probleem. En daarmee ben je mede verantwoordelijk voor het links vs. rechts klimaat.
True. Ik had op persoonlijk vlak geen beter voorbeeld. Wilde je enkel duidelijk maken dat druk erover maken niets op lost.quote:Op zondag 11 september 2011 23:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
erg vergelijkbaar ook.
Zijn er aanslagen geweest door Tukkers, zijn er Tukkerse scholen in brand gestolen is er een anti-Tukkerpartij met 24 zetels in de TK?
Mensen die het hardst roepen niet schuldig te zijn, zijn vaak de schuldige. En dat is waar.quote:Maar hoe is die argwaan dan vraag ik me af? Geloof je me dan niet of denk je dat ik in een of ander complot actief ben ?
Ik heb de term rechts nog niet eens in de mond genomen. Snap ook niet waarom dit relevant zou moeten zijn in deze discussie. We hebben het nu namelijk niet over politieke verhoudingen.quote:Op zondag 11 september 2011 23:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Van groepen die moslims uit willen zetten is ook geen sprake. Individuen, wel zeker. Dat jij ze steevast als "rechts" weg zet is jouw probleem. En daarmee ben je mede verantwoordelijk voor het links vs. rechts klimaat.
Damn dit zijn echt heel vreemde conclusies die je trekt.quote:Op zondag 11 september 2011 23:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
True. Ik had op persoonlijk vlak geen beter voorbeeld. Wilde je enkel duidelijk maken dat druk erover maken niets op lost.
[..]
Mensen die het hardst roepen niet schuldig te zijn, zijn vaak de schuldige. En dat is waar.
Aangezien jij er nogal op duikt en veelal rare opmerkingen hebt met vreemde retorische vragen, krijg ik een idee dat je wat te verbergen hebt. Je bent nogal een opstandje.
Voor de rest trek ik verder geen conclusies, anders dan dat je voorbeelden vooringenomen zijn aangezien je zelf moslim bent.
Klopt. Dat zijn de radicalen. Net als die extreme moslims. Gelukkig niet zo veel.quote:Op zondag 11 september 2011 23:20 schreef KoosVogels het volgende:
Terwijl een grote groep Nederlanders wel degelijk echt de schurft heeft aan moslims. Ik weet niet of dat ook voor jou geldt, maar je ziet het dagelijks op FOK! dat er voldoende figuren rondlopen met een ongezonde kijk op moslims.
Geeft niet. Het is een oud Hollandse wijsheid die veelal de vinger op de zere plek legt.quote:Op zondag 11 september 2011 23:22 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Damn dit zijn echt heel vreemde conclusies die je trekt.
Ik weet er even geen raad mee als je het niet erg vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |