Of Ben Crabbé bij Blokkenquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:56 schreef Eska het volgende:
[..]
Ah, nou moet ik meteen denken aan De Drie Wijzen (spelprogramma op de BRT), daar zat Grootaers ook in. Vond ik toen erg lollig.
Volkomen off-topic hier natuurlijk. Maar ach.
Daar was ik toch wel vrij snel op uitgekeken.quote:
heb ik nog wat Belgisch voor je....quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:08 schreef Karina het volgende:
Belgische kwissen keek ik eigenlijk nooit, maar Belgische muziek ken ik wel
Hm....ik ben eigenlijk wel heel erg blij dat de K3-fase hier thuis al weer een poosje klaar is. Ik ga 't niet aanklikken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:08 schreef Karina het volgende:
Belgische kwissen keek ik eigenlijk nooit, maar Belgische muziek ken ik wel
K3 bijvoorbeeld![]()
Die vind ik zowaar nog leuk ook.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
heb ik nog wat Belgisch voor je....
Echt? had ik niet verwacht.quote:
Bang bangquote:Ik zag nog wel iets anders met KissKiss
Nope....quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:36 schreef Eska het volgende:
Ik vond wel een versie van Iggy Pop, maar da's vast niet wat je bedoelde?
(die comments eronder, over Iggy-met-shirt-aan)
Nee, leek mij ook niet dat je die bedoelde. Maar ik vond het toch wel grappig, klinkt evengoed weer heel anders dan Nancy.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:41 schreef Kingstown het volgende:
Nope....Is echt zo'n uptempo nummer. Zal wel weer een obscuur bandje zijn waar mijn lange termijn geheugen moeite mee heeft om het naar boven te halen.
![]()
Kan de comments niet lezen....kreeg alleen het schermpje in beeld. Soms word je meteen doorgelinkt naar YT en soms alleen de clip en verder niets.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:20 schreef Karina het volgende:
Ik zag nog wel iets anders met KissKiss
Typisch zo'n nummer dat ik nóóit zelf herinnerd zou hebben, maar wel onmiddellijk herken.quote:
Na de sex en alles daar omheenquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:47 schreef Eska het volgende:
Hoe typisch....de sex -en alles daar omheen- is gedaan, en het blijft stil.
Juist!quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:53 schreef Provinciaaltje het volgende:
Na de sex en alles daar omheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |