abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 oktober 2011 @ 10:03:27 #201
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_103140785
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 10:01 schreef Saeramir het volgende:
bah, heb hem per ongeluk gecancelled en kan m nergens anders vinden >_>
Gebruik je Google Chrome toevallig? Die is nogal goed in het verstoppen van aanstaande downloads ;).

Hier kun je 'em online bekijken

klik
You cheated on me with choreography.
  zondag 16 oktober 2011 @ 10:04:26 #202
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_103140802
ja, ik heb ook google chrome, hoezo?
  zondag 16 oktober 2011 @ 10:06:00 #203
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_103140826
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 10:04 schreef Saeramir het volgende:
ja, ik heb ook google chrome, hoezo?
Oh, zie hierboven lol.
Waarschijnlijk ben je hem dus nog gewoon aan het downloaden, ik heb dat ook telkens dat ik bij het downloaden opeens mijn downloads kwijtben, en dan zijn ze er opeens toch. Of zo :').
  zondag 16 oktober 2011 @ 10:11:22 #204
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_103140893
Phew, na het even met rust te laten, doet ie het nu. Nog maar 2 uurtjes geduld :') Niet zo slecht als vorige week.
  zondag 16 oktober 2011 @ 10:21:55 #205
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_103141043
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 10:11 schreef Saeramir het volgende:
Phew, na het even met rust te laten, doet ie het nu. Nog maar 2 uurtjes geduld :') Niet zo slecht als vorige week.
Zei ik toch daaaaaaling ;).
Je kunt ook alvast online gaan kijken, kwaliteit is niet slecht.
  zondag 16 oktober 2011 @ 10:34:29 #206
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_103141230
ja maar dan moet ik de download uitzetten, mijn internet kan het een of het ander aan :P

Dus ik wacht wel een uurtje en 16 minutes ;) Kan ik mooi mijn huis nog even snel doorrennen met een vochtig doekje :')
  zondag 16 oktober 2011 @ 10:53:48 #207
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_103141502
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 10:34 schreef Saeramir het volgende:
ja maar dan moet ik de download uitzetten, mijn internet kan het een of het ander aan :P

Dus ik wacht wel een uurtje en 16 minutes ;) Kan ik mooi mijn huis nog even snel doorrennen met een vochtig doekje :')
Vochtig doekje, ik wou dat ik dat had gehad bij de Paso Doble gisteren bij Burn The Floor :9~ :9~.
Maar dat terzijde ;).
  zondag 16 oktober 2011 @ 11:06:48 #208
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_103141726
Mwjah, een beetje tegenvallend weekje, vond ik. Jammer dat techniek en regels opzij worden geschoven voor props en ander gedoe, en vervolgens kandidaten heel willekeurig worden geprezen of afgerekend op de inhoudelijkheid van hun dans. Craig was compleet van de leg met zijn 6 voor Chelsee en een 9 voor Donovan :{w.

Holly & Artem – tango
Dit is Artem ten voeten uit. Prachtige choreografie met net genoeg [insert dans]-inhoud om het niet aan de stok te krijgen met Len Goodman. Holly stond lekker te vampen, maar toch… ik vind het nog steeds niet overtuigend, vooral hun chemistry niet. Je zou bijna denken dat Artem bewust afstand houdt, na zijn romance met zijn partner vorig jaar. Na een chacha en salsa nu weer een ‘sexy’ ballroom. Het wordt tijd voor een classic foxtrot of wals, dan kunnen we eindelijk eens zien of ze meer kan dan de kille sekspoes spelen.

Dan & Katya – Viennese waltz
’t Is wat met Dan. Hij is niet goed of slecht genoeg om op te vallen, heeft geen erg aansprekende persoonlijkheid en lijkt zich ook niet heel erg te vermaken. Deze VW was sooooo boring dat ik nu al heel erg mijn best moet doen om me er iets van te herinneren. Maar mijn God, Craig :o … hij liet geen spaander heel van die arme man. Normaal heb ik niet zo’n moeite met Craig, maar dit was wel erg extreem.

Anita & Robin – jive
O God, Robin is een beetje op hol aan het slaan qua campness :')… Nee Aniet meid, die jurk staat je beeeeeeldig! Tijd voor een classy ballroom en snel! Hoewel het net zoals vorige week een hot mess was, was dit tegelijkertijd waarschijnlijk de beste oma-jive ooit in Strictly. Voor een zestigplusser is het een energiek opdondertje. Maar ook zij heeft last van de oversell-ziekte (wat is dat toch dit jaar?).

Alex & James - Viennese waltz
Daar had je de judges niet voor nodig, om te zien dat dit wel een hééél basic VW was. Slim van James, natuurlijk. Wel retesaai daardoor :O. Maar goed, ze zag er prachtig uit, wat ze moest doen deed ze prima, het was sfeervol, dus missie geslaagd. Maar vier achten? Craig, are you sick in the head?

Rory & Erin - quickstep
Okay, ik ben een Erin-fan tot in de kist en Rory is een aardige man, maar ik vond dit helemaal niet zo geweldig als die vier geiten achter de tafel :{. Het was very Fred & Ginge’, maar technisch was het allemaal wel erg voorzichtig en nogal stop-motion. 31 punten, wow, het is nogal wat. Maar goed, liever een hoge score voor een dans die tenminste nog wát inhoud had, dan drie zevens voor Bloody Lulu.

Lulu & Brendan - rumba
Om te beginnen: vreselijk gezang :X. Dan de choreo: sooooo Brendan. Romantiek is bij Brendan een videoclip van Bonnie Tyler danwel Heart. Dit keer starring Duffy. Ik zag geen rumba, meer een showdance. Arme Lulu, ze had ze eindelijk enigszins op een rijtje en onthield haar passen, maar verder was het zo leeg. Ze vertelt absoluut geen verhaal met haar bewegingen, hooguit met haar gezicht. Ik ben het dan ook verschrikkelijk oneens met de judges, die haar performance de hemel in prezen en met zevens gingen smijten :{w. Hypocriete Craig die een punt gaat aftrekken voor een lift, terwijl in bijna alle voorgaande dansen de ballroomregels schijnbaar niet gelden… :')

Nancy & Anton – tango
Gut, ze is echt zo gek als een deur. Totally out of this world. Zelden iemand gezien die zo’n ander beeld van haarzelf heeft als de rest van de wereld. Heerlijk, wat een car crash _O_ . Stukken beter dan haar eerste twee pogingen, maar een natuurtalentje is het niet. De dans bestond uit wel heel veel ‘worpen’ over Anton’s knie, maar ik snap de keuze om haar zoveel mogelijk in zijn greep te houden. Waar moet dit heen 8)7???

Audley & Natalie - quickstep
Audley gaat natuurlijk nooit winnen, maar zolang hij er inzit, geniet ik van hem. Hij heeft veel plezier en straalt dat uit. Natalie had een perfecte dans voor hem in elkaar gedraaid, humoristisch en niet te ingewikkeld, maar wel met inhoud. He loved it, I loved it. Goed dat ‘ie een zeven kreeg van Bruno ^O^ .

Robbie & Ola - tango
Die kinderen van Robbie: Mini Me’s _O-! Dit was een beetje weird… ik zat maar te kijken wat er niet klopte, want echt soepel en scherp was het niet, maar tegelijkertijd zat ik met een big smile op mijn gezicht. Hij doet zo zijn best, hij zit zo in de dans, ik vind het echt ontzettend leuk. Bovendien begin ik hem stiekem een beetje yummy te vinden, zeker nu hij zijn haar opgebonden had :9. Robbie’s on a journey, can he go all the way?

Russell & Flavia – foxtrot
Ik spring meteeen maar op de bres voor Russell ;). Hoe grappig dat een dik mannetje met een middelmatig danstalent de enige ballroomdans met echte inhoud van de avond krijgt en er een heel eind mee weg komt. De stukjes in hold waren gewoon goed, maar zodra Flavia hem loslaat is hij een ongeleid projectiel en wint zijn enthousiasme het van zijn concentratie. Ik vind hem ondanks zijn uitbundigheid ergens erg aandoenlijk. Hij is namelijk zo dik geweest dat hij nauwelijks zijn huis meer uit kon en is nu echt zijn levenslust aan het hervinden O+.

Jason & Kristina – tango
Een tango op discomuziek? Getverdemme ;(. Ik wil echt niet haten op Donovan, maar ik vond dit een vreselijke choreografie met dat malle stukje voor de jurytafel. Ik hou gewoon niet van dit soort tangoverneuk. Had dit in een chachacha gedaan en je had me niet horen piepen, maar een tango is een tango en moet vooral een tango blijven (zo :6 ;)!). Negens? Ik vond dit echt technisch de minste van zijn drie dansen, maar ja, what do I know. Verder nog steeds hetzelfde gevoel: not a fan, hyperdehyper, en een tikje overrated, maar nog steeds de best of the bunch.

Chelsee & Pasha – chachacha
Die oma, lucky bitch 8-). En dit was dan de enige latindans van de avond met inhoud. Gewoon weer prima gedaan, als blijven de zelfde foutjes bestaan. Pasha maakt het haar niet makkelijk, jammer dat er zo weinig erkenning was voor de hoge inhoudelijke kwaliteit van de choreografie. De enige die er iets over zij was nota bene fuckin’ Brucie :'). Craig een 6? En dan een Viennese-paint-by-numbers van Alex een 8 geven }:|?

Harry & Aliona – jive
Het leek zo goed te gaan met Aliona, maar hier was ze weer met een inhoudsloos niemendalletje vol props en onzin :Z. Als het geen Broadway Week was geweest en Len zijn normale zelf zou zijn geweest, had hij Aliona met huid en haar opgevreten. Harry jongen, kom op. Technisch ben je absoluut een van de betere deelnemers, maar ga nou eens echt performen met je gezicht! Als ´ie 10% van de grimassen van Donovan zou kunnen overnemen, zou ik al tevreden zijn ;) .

Ik weet inmiddels wie eruit ligt, niet echt een verrassing. Wie het wil weten mag me PM-en oO<.

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 16-10-2011 17:38:40 ]
  zondag 16 oktober 2011 @ 11:34:00 #209
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_103142259
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 10:53 schreef Malahide het volgende:

[..]

Vochtig doekje, ik wou dat ik dat had gehad bij de Paso Doble gisteren bij Burn The Floor :9~ :9~.
Maar dat terzijde ;).
Het ergste is: ik wist dat je zoiets ging zeggen :')

nog 20 minuutjes....
  zondag 16 oktober 2011 @ 11:58:09 #210
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_103142781
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 11:34 schreef Saeramir het volgende:

[..]

Het ergste is: ik wist dat je zoiets ging zeggen :')
8-)
  Moderator zondag 16 oktober 2011 @ 12:38:37 #211
9859 crew  Karina
Woman
pi_103143616
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 08:40 schreef Saeramir het volgende:
Al iets gevonden Mallie?

Karina, zonder iets te spoilen, was het leuk?
Ja ik vond het leuk, vooral Jason dus ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 16 oktober 2011 @ 13:53:14 #212
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_103145709
Group dance professionals
Deed me SYTYCD vreselijk missen :{ Wat een rotzooi.

Holly & Artem - Tango
Blah.. Ze had wel pech met die jurk in haar hak en goed opgelost, en ze bleef goed in karakter, maar ik vond het technisch prut en zoiezo maar weinig dansen. Niet scherp in de movement, en sommige posities (zeker in combinatie met de jurk) waren erg awkward. Slechtste dans voor Holly tot nu toe.
Oh ja, ik begin nu wel te begrijpen waarom Artem 1 van jouw dirty pleziertjes is, Mallie :9~

Dan & Katya - Viennese Waltz
Meh :{ Zag er een beetje rommelig uit en de timing voelde helemaal verkeerd, ik weet niet of dat echt zo was of dat ik er gewoon geen verstand van heb, Geen fan.
Ouch, dat gezicht van Alysha als Bruno haar gebruikt als opblaaspop om uit te leggen hoe Dan "all over Katya" moet zijn. :')

Anita & Rob - Jive
Technisch natuurlijk all over the place maar ik kreeg tranen in mijn ogen van haar enthousiasme. Hoge marks voor presentatie en energie.

Alex & James - Viennese Waltz
Eindelijk een behoorlijke dans! Beste dans van Alex tot nu toe, eindelijk zag ze er eens relaxed uit. Het vloeide mooi, de close hold leek me goed, ze waren synchroon, het was believable.. Beste dans tot nu toe. En haar jurk, gorgois, als ik met Mia Michaels mag spreken.

Rory & Erin - Quick Step
Degelijk, behoorlijk, gewoon ok. Alleen dat bevroren gezicht, daar moet ie echt wat aan doen. Dat is al zijn grootste probleem sinds het begin.

Lulu & Brandon - Rumba
Wow, helemaal niet slecht! Had ik niet verwacht. Maar ik vond het toch een beetje pijnlijk om te zien. Ik weet niet wat het is.

Nancy & Anthon - Tango
Tja... Ik ben het eens met alle judges eigenlijk. Het was gewoon slecht. Maar aan de andere kant, wel een echte vooruitgang. Dus ik heb hier niet zoveel zinnigs over te zeggen. Ik denk dat Nancy gewoon nog een paar weken erin blijft omdat ze zoveel komedische tv brengt, en zonder al te veel opgestoken te hebben, via de achterdeur SCD verlaat ;)

Audley & Natalie - Quick Step
Meh :{ Veel te stijf. Als hij niet populair is bij het publiek (wat hij dus niet lijkt te zijn) dan vliegt ie eruit deze week, denk ik.

Robbie & Ola - Tango
Als ze eenmaal in de tango zaten vond ik ze hartstikke goed! Ik vond het dan ook veel te lang gerommel op die stomme stoel. Maar de bewegingen waren scherp en ze hadden, zoals altijd, een goede chemistry.

Russell & Flavia - Foxtrot
Ik zat al helemaal klaar om "bah" te typen en verder te kijken - maar dat was helemaal niet zo slecht! Eindelijk eens een dans waarin we te zien krijgen dat hij meer kan dan een beetje dom lachend rondjes draaien.

Jason & Kristina - Tango
Tja je mag m niet mogen, maar dit is wel the real deal. Briljante performer. Een van mijn favorieten. Hij irriteert mij ook niet dus dat is wel makkelijk. Beste dans van de avond (tot nu toe, Harry en Chelsea komen nog). Dat stukje voor de judges vond ik hilarisch ook.
Vier negens, wow. Ja ik vond het erg goed dus ik kan er vrede mee hebben.

Chelsea & Pasha - Cha cha
Ik weet het niet, I was left in de middle a bit. Het was wel sexy maar het leek ook hakkelend soms. Ik vind het haar minste dans tot nu toe. Maar toch entertaining.

Harry & Aliona - Jive
Niet al teveel jive daarin maar briljant gedanst en geacteerd. Dit vond ik nog beter dan Jason. Harry, keep on improving, you are my favorite :9~

[ Bericht 5% gewijzigd door Saeramir op 16-10-2011 16:04:07 ]
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:18:59 #213
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_103150255

Favourite boys O+ O+ O+

;)

Mijn ouwe pa zou zeggen: "Russell kijkt blijer dan een hond met tien l**len."
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:52:51 #214
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_103151352
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 13:53 schreef Saeramir het volgende:
Group dance professionals
Deed me SYTYCD vreselijk missen :{ Wat een rotzooi.
:D ik geef toe dat de prodansen in het verleden weleens beter zijn geweest!

Holly & Artem - Tango
Oh ja, ik begin nu wel te begrijpen waarom Artem 1 van jouw dirty pleziertjes is, Mallie :9~[/quote]

Ach, zucht. Jaren was 'ie alleen van mij, en nu wil de hele UK hem hebben. Gelukkig is Artem heel trouw aan zijn eerste liefde *;.

quote:
Anita & Rob - Jive
Technisch natuurlijk all over the place maar ik kreeg tranen in mijn ogen van haar enthousiasme. Hoge marks voor presentatie en energie.
Wat ik alleen niet snap is dat zo'n vrouw zich twee weken op rij in van de afzichtelijke kostuums laat hijsen. Trouwens, Tracy Turnblad laten spelen door een vrouw van ongeveer 30 kilo is ook een beetje de plank misslaan O-).

quote:
Alex & James - Viennese Waltz
En haar jurk, gorgois, als ik met Mia Michaels mag spreken.
Zeker een van de mooiste jurken tot nu toe.

quote:
Rory & Erin - Quick Step
Degelijk, behoorlijk, gewoon ok. Alleen dat bevroren gezicht, daar moet ie echt wat aan doen. Dat is al zijn grootste probleem sinds het begin.
He's scared shitless _O-.

quote:
Lulu & Brandon - Rumba
Wow, helemaal niet slecht! Had ik niet verwacht. Maar ik vond het toch een beetje pijnlijk om te zien. Ik weet niet wat het is.
Omdat de rumba sowieso 99 van de 100 keer ongemakkelijk is, vooral als een oudere vrouw om een stuk jongere vrouw staat te kronkelen.

Behalve gisteravond toen Karen Hauer een rumba deed met vijf ontblote mannen. En nu hou ik op over Burn The Floor 8-).

quote:
Nancy & Anthon - Tango
Tja... Ik ben het eens met alle judges eigenlijk. Het was gewoon slecht. Maar aan de andere kant, wel een echte vooruitgang. Dus ik heb hier niet zoveel zinnigs over te zeggen. Ik denk dat Nancy gewoon nog een paar weken erin blijft omdat ze zoveel komedische tv brengt, en zonder al te veel opgestoken te hebben, via de achterdeur SCD verlaat ;)
Meestal erger ik me alleen maar aan de comedy contestants, maar dit jaar vind ik ze hilarisch. Hoeveel klappen van de molen Nancy heeft gehad weet ik niet, maar ze brengt car crash-tv waar ik naar moet blijven kijken _O_.

quote:
Audley & Natalie - Quick Step
Meh :{ Veel te stijf. Als hij niet populair is bij het publiek (wat hij dus niet lijkt te zijn) dan vliegt ie eruit deze week, denk ik.
Je weet gewoon bij Audley dat hij wsl. in de eerste weken eruit zal vliegen, omdat het niet veel beter zal worden dan dit. Maar hij brengt zijn dansen met zoveel plezier, dat hij van mij nog wel een paar weekjes mag blijven plakken.

quote:
Robbie & Ola - Tango
Als ze eenmaal in de tango zaten vond ik ze hartstikke goed! Ik vond het dan ook veel te lang gerommel op die stomme stoel. Maar de bewegingen waren scherp en ze hadden, zoals altijd, een goede chemistry.
Robbie O+

quote:
Jason & Kristina - Tango
Tja je mag m niet mogen, maar dit is wel the real deal. Briljante performer. Een van mijn favorieten. Hij irriteert mij ook niet dus dat is wel makkelijk. Beste dans van de avond (tot nu toe, Harry en Chelsea komen nog). Dat stukje voor de judges vond ik hilarisch ook.
Vier negens, wow. Ja ik vond het erg goed dus ik kan er vrede mee hebben.
't Wordt wel een saai jaar als Jason elke week bovenaan staat :{. Trieste conclusie is nu dan al dat het niveau nogal laag is dit jaar. In voorgaande jaren had je altijd wel een paar front runners, maar nu heb je Jason, dan het groepje Chelsee/Harry/Holly(/Robbie/Anita) en dan nog een heleboel ruis. Hopelijk krijgt 'ie nog een beetje competitie.

quote:
Chelsea & Pasha - Cha cha
Ik weet het niet, I was left in de middle a bit. Het was wel sexy maar het leek ook hakkelend soms. Ik vind het haar minste dans tot nu toe. Maar toch entertaining.
Ik hoop dat ze volgende week een ballroom krijgt en dat Pasha dan de rem er stevig opzet.

quote:
Harry & Aliona - Jive
Harry, keep on improving, you are my favorite :9~
Robbie is mijn favourite aan het worden, dat kan toch niet mensen :D?
Stiekem is mijn favourite natuurlijk Russell, tomtiedom.
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:55:39 #215
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_103153896
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:52 schreef Malahide het volgende:

Omdat de rumba sowieso 99 van de 100 keer ongemakkelijk is, vooral als een oudere vrouw om een stuk jongere vrouw staat te kronkelen.

Epic mistake Mallie, die schrijven we op :')

Even voor ons niet Stricly-experts: wat is er vorig jaar gebeurd met Artem, dan? (over die romance)
  maandag 17 oktober 2011 @ 08:29:09 #216
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_103178129
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:55 schreef Saeramir het volgende:

[..]

Epic mistake Mallie, die schrijven we op :')
8-)

quote:
Even voor ons niet Stricly-experts: wat is er vorig jaar gebeurd met Artem, dan? (over die romance)
Artem en zijn danspartner Kara werden voor het oog van de camera verliefd. Dat spatte er nogal vanaf en was eigenlijk ook heel schattig. Pas na afloop van het seizoen zijn ze 'uit de kast' gekomen en nu zijn ze nog steeds een setje, met samenwonen and all. Op zich is er dus niks gebeurd, maar als miljoenen mensen je romance hebben zien ontluiken op televisie :P, dan kan ik me voorstellen dat het wat ongemakkelijk is als je een jaar later weer aan een babe gekoppeld wordt. Al zou een professional als Artem daar mee om moeten kunnen gaan. We hebben Kara ook pas één keer in het publiek gezien, terwijl ze toch de regerend kampioen is O-). Hop, lekker speculeren geblazen!
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:32:13 #217
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_103182565
Len's Lense _O- Zou wel eens mijn favoriete stukje van de hele week kunnen zijn.

Dan eruit.. Tja. Hij was gewoon TE mediocre en wat jij ook zei Mal, hij leek het ook niet echt leuk te vinden. Maar ik vind het wel erg van mezelf dat ik blij was dat Nancy erin bleef :')
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:20:21 #218
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_103187278
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:32 schreef Saeramir het volgende:
Maar ik vind het wel erg van mezelf dat ik blij was dat Nancy erin bleef :')
Nee joh, nog ff van genieten :9.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:28:13 #219
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_103363293
Rustig hier :Z

Het Strictlyschema van dit weekend:

Vrijdag 21 oktober, BBC 2, 19:30-20:00 u, Strictly Come Dancing - It Takes Two
met o.a. we hebben een P, we hebben een A, we hebben een S, we hebben een H, we hebben een A, we hebben PASHA *O* en Chelsee.

Zaterdag 22 oktober, BBC 1, 19:25-21:15 u, Strictly Come Dancing Live
While the remaining celebrity dancers are limbering up for the fourth week of the competition and newly knighted Sir Bruce Forsyth is scraping the bottom of his Brucie joke barrel, the rest of us have our fingers crossed that the wardrobe department will improve on Chelsee Healey’s carwash trousers, Anita Dobson’s Bertie Bassett costume, and Nancy Dell’Olio’s tatty, mint-green frock. As Craig Revel Horwood would say, many of the outfits have been a di-SAH-ster, daahling.

Harry & Aliona - waltz
Anita & Robin - American smooth
Chelsee & Pasha - quickstep
Holly & Artem - Viennese waltz
Russell & Flavia - tango
Audley & Natalie - foxtrot
Robbie & Ola - jive
Jason & Kristina - paso doble
Rory & Erin - chachacha
Alex & James - rumba
Nancy & Anton - paso doble
Lulu & Brendan - samba

zondag 23 oktober, BBC 1, 20:25-21:00 u, Results Show
Dutch jazz singer Caro Emerald performs on the show w/ w/ w/, and Tess Daly and Claudia Winkleman reveal which of the 12 couples will be leaving the competition as the combined viewer votes and judges' scores are announced. Vincent Simone and Flavia Cacace perform an Argentine tango and there is a spectacular group routine by the professional dancers.

Robbie O+ ;)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:35:12 #220
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_103392802
  zondag 23 oktober 2011 @ 12:21:15 #221
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_103447213
Pasha en Chelsee *O* *O* *O* . Our boy did good - again!

Later meer, ook al interesseert het bijna niemand geloof ik :').
  zondag 23 oktober 2011 @ 14:10:49 #222
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_103451974
Jason & Kristina - paso doble
Dat voorstukje, ongelooflijk dat ze iets hebben weten te bedenken dat nog meliger is dan Brucie’s grapjes :'). Oei, wat een ongemakkelijke dans. Het begon al met de compleet verkeerde muziekkeuze. Hij ploeterde van beweging naar beweging en maakte alles te groot, het straalde er vanaf dat hij er totaal niet inzat. Zij was - waarschijnlijk ter compensatie - veel te veel aanwezig met al haar gedraai en haar hoerige jurk. Geen subtiliteit en connectie. Als er één dans is waarbij hij met zijn overacting had moeten knallen, was het toch de paso geweest, maar zie hier…

Alex & James - rumba
Alex vindt zichzelf niet sexy. Maar Alex weet heel goed dat ze best grappig is. Dus, Mr. Don’t Blame The Choreographers, waarom maak je dan geen dans die bij haar past. Een rumba kan namelijk ook romantisch en flirterig zijn. Helaas denkt James dat een vamperig en wulps kronkelen in de lelijkste catsuits uit de geschiedenis der catsuits ‘roemba’ is. Accepteer het James, Alex is niet je vrouwtje Ola. Sowieso was James’ stumperige gedrag tenenkrommend. Drie zevens, wot wot WOT :o?

Rory & Erin - chachacha
Dit was weer standaard Erin-latinchoreografie (niet zo denderend dus), maar toch kudos voor Rory dat hij alles leek te geven (al was het niet veel). Ik kreeg het er niet warm van onder de kraag, maar ik heb ongemakkelijkere ‘dad dances’ voorbij zien komen in de Strictly-geschiedenis 8-) . Niet memorabel genoeg, lijkt me, en dat is gevaarlijk.

Audley & Natalie - foxtrot
Eigenlijk best een grappig figuur, die Audley, jammer dat hij verdwijnt in het veld der middelmatigen en daar waarschijnlijk ook nooit uit gaat komen. Desalniettemin een hele aangename dans, prachtige choreografie van NatNat :* , perfects songkeuze, en de uitvoering was van een kwaliteit die ik niet verwacht had.

Nancy & Anton - paso doble
Ik ga het bekennen: I love her _O_ . This is not Madrid!!! Wat een wandelende guilty pleasure en ultrafascinerend fenomeen is Nancy toch. Dit was veruit haar beste dans, in zoverre je het dansen kan noemen. Ondanks het trademark gooi- en smijtwerk van Anton zie ik nog steeds wat potentie in haar, wat er vast al was uitgekomen met een fatsoenlijke leraar, maar ja…

Lulu & Brendan - samba
Het is vragen om problemen om Brendan de sleutel van de rekwisietenkast te geven 8)7. Die trompetten, my God. Maar allez: zeer basic maar effectieve choreografie met veel herhaling, Brendan die zich bijna een hernia overcompenseerde, het gedeelte op de trap was compleet onnodig, ze raakte weer ontelbare keren de draad kwijt, maar… voor het eerst vond ik een dans van haar leuk. En James, hou godverdomme je gare muil :r !!!

Holly & Artem - Viennese waltz
Achtjes draaien oO<! Voor het eerst zag ik iets dat op echte connectie leek. En mijn vermoeden dat zij prima uit de voeten zou kunnen in klassieke ballroom werd wel bevestigd. Typische Artem-dans met de props en lange stukken out of hold, maar ook sfeervol, romantisch en origineel. Liked it very much, goed gedaan, maar wat kunnen zij doen om door te stoten naar de echte top van het veld?

Chelsee & Pasha - quickstep
Niet te veel woorden aan vuilmaken, beste dans van het seizoen tot nu toe full stop *O*. Dat verdient een YouTubelinkje.

Geweldige choreografie ons’Paske. Mooiste jurkje van de avond (Britney). Ik zie de finale gloren voor dit duo. Amazing! Loved de vliegtuigprojecties op de dansvloer.

Harry & Aliona - waltz
Stijlvol, gracieus, ingetogen, romantisch, technisch heel sterk. Het is duidelijk dat hij muzikant is, hij interpreteert de muziek het beste van alle kandidaten. Het gedeelte op de trap stoorde mij niet erg omdat het vrij kort was. Wat ik blijf missen bij hem is de performance in zijn gezicht, dat is een beetje een buzz kill :{. Maar… hij onderstreept zijn positie als een contender opnieuw. Chelsee en Harry, kick Donovan’s butt! Maar eh… een 10, Alesha :|W?

Anita & Robin - American smooth
Ze is wel een beetje een basket case, he :D? En krijgt ze eindelijk een ballroomdans, weten ze haar weer in de lelijkste outfit van de week te naaien. Arme Aniet. Ik vond haar wat skippy en slap en de lifts een beetje wild. Verder wel goed gedaan, maar niet memorabel. Ze verliest de aansluiting met de top drie een beetje, maar zolang ze kan ballroomen blijft ze samen met Holly de leidster van de middelmoot.

Robbie & Ola - jive
Op basis van de trainingsbeelden had ik hier meer van verwacht. Waarom gaf Ola hem nou zo’n inhoudsloze dans? Heeft hij net bewezen dat hij echt wel iets kan, komt zij met een choreografie aankakken waarin hij de helft van de tijd op zijn knieën ligt. De kicks en flicks die hij deed waren niet eens zo slecht, voor de rest was het gewoon onzingedoe en ‘alles draait om Ola’. Heel erg jammer ;(. Maar hij blijft adorable :9 :@.

Russell & Flavia - tango
Ik lag compleet in een deuk toen ik dat bed zag _O-. Russell, Russell, Russell, wat een held. Ik blijf erbij dat hij, ondanks dat hij een comedy contestant is, technisch toch wel iets laat zien, omdat Flavia hem altijd een dans met inhoud geeft. Hij heeft alles tegen, maar is stiekem helemaal niet zo’n slechte danser. Bovendien is hij zo’n beetje de enige deelnemer die nooit zijn passen vergeet. Maar het was uiteraard wel weer zo camp as a row of pink tents.

[ Bericht 5% gewijzigd door Malahide op 23-10-2011 14:16:36 ]
  zondag 23 oktober 2011 @ 20:41:50 #223
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_103468945
Caro Emerald, gek wijf, niet met Pasha meegaan _O-.
  maandag 24 oktober 2011 @ 07:08:24 #224
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_103486225
Nou alles is binnen, maar ik heb nog niets gezien. Binnen een uurtje is al het grut hier de deur uit en dan lekker Strictly :9~
  maandag 24 oktober 2011 @ 10:15:23 #225
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_103488562
Ok komt ie,

Jason & Kristina - Paso Doble
Minste performance van Jason for sure. Ik vond inderdaad de techniek niet goed, en hij overcompenseerde het met zijn gezicht. En dat voorstukje, ik kon Mallie horen kotsen helemaal hier in Egypte :') Nee, ik was er niet kapot van, ook niet van de choreo trouwens.

Alex & James - Rumba
Ik vond dit heel goed, ik snap Craig totaal niet. Natuurlijk was de techniek niet perfect, natuurlijk miste ze heupwerk.. Maar het was romantisch, clean, elegant.. Ik vond Craig echt gemeen. Als Russell weer een 8 krijgt voor acteren (wat Alex ook goed deed) pak ik een hamer.

Rory & Erin - Chacha
Funny _O- Dat is eigenlijk de beste beschrijving van deze dans, al was het vast niet zo bedoeld. Wat een schattige man is het toch eigenlijk, heel verlegen en alleen in zijn comfort zone als ie een of andere impressie doet of zich als een clown gedraagt. Ik vond het gewoon schattig om naar te kijken. Wat natuurlijk niet echt de bedoeling van de cha cha is _O-

Audley & Natalie - Foxtrot
Inderdaad duidelijk vooruitgang, thumbs up ^O^ Vond zijn gezicht tijdens de dans echt hilarisch. Je zag hem steeds verstijven uit concentratie en dan denken oh ik moet lachen, en dat de hele dans door. Prachtig.

Nancy & Anthon - Paso Doble
Wat een hilarische tv is het toch altijd als zij de dansvloer op komt. Het verbaast me zo verschrikkelijk hoe onelegant ze is als ze danst. Ze stampt maar wat rond en is totaal out of control. Maar wat heb ik weer gelachen. Heerlijk. En dat tellen tijdens het dansen en dan nog verkeerd zitten. Oh, what a joy.

Lulu & Brandon - Samba
MEH, Sorry hoor maar het hoort niet alleen een feestelijke dans te zijn, maar ook een beetje sexy, en dit was non sexy. Van mij mag Lulu naar huis, heb genoeg gezien

Holly & Artem - Waltz
Ik vond dit de beste dans tot nu toe van de avond. Het was licht en romantisch en de techniek was ok, ik heb dat foutje niet gemerkt, vreemd. Mooie dans.

Chelsea & Pasha - Quickstep
Ik denk dat dit de eerste keer in mijn leven is dat ik tranen in mijn ogen krijg van een quickstep. Het was ECHT First Class. WTF Chelsea? I love her SO MUCH! Als ik terugdenk aan onze reacties toen we zagen dat Pasha aan haar gekoppeld was, moet ik gewoon lachen. Ze is amazing, een natuurtalent in mijn ogen. Echt ongelofelijk, Ik kon geen foutje bespeuren, het was energiek, entertaining, gewoon perfect. Beste dans van het seizoen, niet van Pasha en Chelsea, maar van alle dansen. Wow.

Harry & Aliona - Waltch
Ik ben het zowaar eens met Len. Ik vond dat stukje op de trap ook dom. De rest was gorgeous. Echt goed. Hij is zo'n heerlijk ventje :9~ Maar een hoger cijfer voor Harry (10) dan voor Chelsea (9), Alisha? Tja, het is maar wat je prefereert, denk ik. Ik heb precies het zelfde gevoel als Len, het was prachtig tot ze dat stukje slecht acteren erin stopten.

Anita & Bobby - American Smooth
Kun jij me nou vertellen wat het verschil is tussen de foxtrot en de american smooth Mallie? Is het alleen dat lifts niet verboden zijn? Want ik vind het behoorlijk op elkaar lijken.
Het was best wel ok voor me en de lifts waren erg goed. Maar was ik nou de enige die Anita er ziek uit vond zien? Ze zag er niet bang uit, meer op het punt om flauw te vallen.

Robbie & Ola - Jive
Just great energy. Natuurlijk klopte het technisch niet allemaal (al vond ik de kicks en flicks WEL goed) maar het meest zelfverzekerd dat ik Robbie ooit heb zien dansen.

Rusell & Flavia - Tango
Blah. Get him out of here. Bored. :O

Nou meteen door naar de results! Over het algemeen vond ik deze show best goed, met als hoogtepunt voor mij C & P's Quickstep.

[ Bericht 8% gewijzigd door Saeramir op 24-10-2011 12:19:23 ]
  maandag 24 oktober 2011 @ 12:07:13 #226
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_103491750
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 10:15 schreef Saeramir het volgende:
Jason & Kristina - Paso Doble
[quote]Minste performance van Jason for sure. Ik vond inderdaad de techniek niet goed, en hij overcompenseerde het met zijn gezicht. En dat voorstukje, ik kon Mallie horen kotsen helemaal hier in Egypte :') Nee, ik was er niet kapot van, ook niet van de choreo trouwens.
Van alle tenenkrommende filmpjes was deze met stip de ergste -O-.

quote:
Alex & James - Rumba
Ik vond dit heel goed, ik snap Craig totaal niet. Natuurlijk was de techniek niet perfect, natuurlijk miste ze heupwerk.. Maar het was romantisch, clean, elegant.. Ik vond Craig echt gemeen. Als Russell weer een 8 krijgt voor acteren (wat Alex ook goed deed) pak ik een hamer.
:D :*

quote:
Lulu & Brandon - Samba
MEH, Sorry hoor maar het hoort niet alleen een feestelijke dans te zijn, maar ook een beetje sexy, en dit was non sexy. Van mij mag Lulu naar huis, heb genoeg gezien
Vond haar voor het eerst enigszins te pruimen, maar ze kan wat mij betreft ook optyfen.

quote:
Chelsea & Pasha - Quickstep
Ik denk dat dit de eerste keer in mijn leven is dat ik tranen in mijn ogen krijg van een quickstep. Het was ECHT First Class. WTF Chelsea? I love her SO MUCH! Als ik terugdenk aan onze reacties toen we zagen dat Pasha aan haar gekoppeld was, moet ik gewoon lachen. Ze is amazing, een natuurtalent in mijn ogen. Echt ongelofelijk, Ik kon geen foutje bespeuren, het was energiek, entertaining, gewoon perfect. Beste dans van het seizoen, niet van Pasha en Chelsea, maar van alle dansen. Wow.
*O* *O* *O* *O* *O*

quote:
Anita & Bobby - American Smooth
Kun jij me nou vertellen wat het verschil is tussen de foxtrot en de american smooth Mallie? Is het alleen dat lifts niet verboden zijn? Want ik vind het behoorlijk op elkaar lijken.
American Smooth is een Amerikaanse interpretatie van ballroom, showier en met minder regels dan in de 'standard five'. Er mag 'out of hold' gedanst worden en lifts zijn toegestaan. De basis is wel een van de standaarddansen. Meestal wordt voor de foxtrot gekozen omdat die het beste bij het Hollywoodachtige van de AS past, maar de basis mag bv ook een quickstep of wals zijn. In de geschiedenis van Strictly is het geloof ik één keer voorgekomen dat er een quickstep-AS werd gedanst, de rest waren allemaal foxtrot-ASs.

quote:
Maar was ik nou de enige die Anita er ziek uit vond zien? Ze zag er niet bang uit, meer op het punt om flauw te vallen.
Ze ziet er altijd uit als een bibberend vogeljong. Ze was al iel, maar volgens mij is ze door de danstraining de laatste grammetjes vet die ze had helemaal verloren.
  maandag 24 oktober 2011 @ 13:37:34 #227
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_103495006
Nou Rory eruit, wel jammer maar zal hem ook niet al te erg missen.

Nu even lezen!
  maandag 24 oktober 2011 @ 13:44:02 #228
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_103495273
Mallie :* We zijn het aardig eens.

Maar vond jij het niet gemeen van Craig dan? Wat ie zei over Alex? Ik vond het echt zielig en ze was er echt kapot van.
  maandag 24 oktober 2011 @ 22:08:41 #229
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_103520502
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:44 schreef Saeramir het volgende:
Mallie :* We zijn het aardig eens.

Maar vond jij het niet gemeen van Craig dan? Wat ie zei over Alex? Ik vond het echt zielig en ze was er echt kapot van.
Het was vrij hard, ja. Maar het hoort bij het spel, dat moet je van je af kunnen schudden als deelnemende celeb. Dat zij er zo overstuur van was heeft volgens mij voor een deel te maken met het apengedrag van haar partner, die maar olie op het vuur bleef gooien. En niet voor haar opkwam, maar alleen voor zijn eigen ego. Etterbak :r.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:57:04 #230
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_103554398
Niet zo'n fan van James? :')
  donderdag 27 oktober 2011 @ 10:58:21 #231
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_103616670
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:57 schreef Saeramir het volgende:
Niet zo'n fan van James? :')
Ach, 't kijkt leuk weg, maar verder :')...

Ooooo how much I enjoyed this (Caro w/. Niet dat ik een fan ben, maar Neerlands trots in Strictly, jeweets).
Kasha O+ O+ O+.

donderdag 27 oktober 2011 @ 13:13:14 #232
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_103621214
Het Strictlyschema van dit weekend:

Vrijdag 28 oktober, BBC 2, 19:30-20:00 u, Strictly Come Dancing - It Takes Two
Het lijkt me een zekerheidje dat Chels en Pash O+ weer langskomen, vaste prik op vrijdag.

Zaterdag 29 oktober, BBC 1, 19:30-21:10 u, Strictly Come Dancing Live
As if it’s not alarming enough that the streets are teeming with werewolves and witches on trick-or-treat missions this weekend, the Strictly dance floor will be full of real frights, too. It’s the Halloween edition, which, if you recall last year’s show, involves the remaining celebs getting in touch with their inner ghoul. In some cases that can be positively scary — I’m sure I’m not the only viewer whose dreams are still haunted by Ann Widdecombe’s Wild Thing paso doble.

Chelsee & Pasha - tango ^O^
Harry & Aliona - tango :9~
Anita & Robin - tango :z
Alex & James - paso doble :{
Lulu & Brendan - paso doble :D
Robbie & Ola - paso doble :9
Jason & Kristina - quickstep :s)
Holly & Artem - American smooth :)
Russell & Flavia - samba *O* ;)
Audley & Natalie - jive :o
Nancy & Anton - rumba :X

zondag 30 oktober, BBC 1, 20:25-21:00 u, Results Show
Following last night's Halloween special, Tess Daly and Claudia Winkleman reveal which of the 11 couples will be leaving the competition as the combined viewer votes and judges' scores are announced. The professional dancers also take to the floor with two suitably spooky group routines.

Wat Halloween ons vorig jaar bracht _O-. En dan zeggen ze dat Nancy loopy is...

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 27-10-2011 13:30:52 ]
  donderdag 27 oktober 2011 @ 14:29:39 #233
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_103623765
Oh I love your smileys Mallie _O-
  donderdag 27 oktober 2011 @ 21:55:37 #234
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_103644989
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:29 schreef Saeramir het volgende:
Oh I love your smileys Mallie _O-
Een smiley zegt meer dan duizend woorden

):O
  ESF Reporter donderdag 27 oktober 2011 @ 21:58:53 #235
87554 Cee
Welluk?
pi_103645245
Oké oké oké oké ik ga nu echt echt echt echt niet vergeten te kijken.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 03:57:20 #236
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_103657835
Een taertje voor Saertje

;)
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:59:29 #237
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_103659138
:9~ :9~ :9~
  ESF Reporter zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:31:05 #238
87554 Cee
Welluk?
pi_103715460
Nou mensen, kom maar op met die scary shit! *O*
  ESF Reporter zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:32:13 #239
87554 Cee
Welluk?
pi_103715501
Ohmygod. Wat is dit. _O-
Wauw, Paarsha. O+

Wat een ongelofelijk fout maar heerlijk camp-festijn is dit toch. Jongens, kijkt er verder nog iemand? Hallo?

Echo-o-o-o-o.

[ Bericht 27% gewijzigd door Cee op 29-10-2011 19:37:24 ]
  ESF Reporter zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:48:39 #240
87554 Cee
Welluk?
pi_103716076
Daar gaan we, Pasha-time! Maak me gek. Oh nee, Pasha met kinderen. M'n eierstokken rammelen ik hoor de tv niet meer.

Pasha met eyeliner! Mensen waar zijn jullie, ik word gek. Oh wat gebeurt er waarom huilt ze? :o Iets met haar dress, maar ik zag het niet. *spoelt terug*
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:28:47 #241
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_103717552
Anton z'n broek is eng. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  ESF Reporter zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:33:12 #242
87554 Cee
Welluk?
pi_103717698
Wauw, die dans van die McFly gast. Die was steaming hot. Verdomme wat baal ik dat Halloween niet zo uitbundig gevierd wordt hier. Lijkt me echt zo ontzettend leuk.

Geeft Alesha altijd van die overdreven scores?
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:36:43 #243
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_103717835
Weer een tien? :X
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:54:09 #244
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_103720600
Haaaaiii!

Ik was er wel hoor, maar zat met een paar vrindjes te kijken dus dan ga ik niet netten :*.

Wat een mixed bag :{.
Geweldige show qua kostuums, trucs, muziek, vormgeving, sfeer, maar wat een hoop inhoudsloze dansen en teleurstellingen. Chelsee's tata's die hun eigen choreografie gingen doen, Harry McFly die iets danste wat voor een tango moest doorgaan maar toch redelijk briljant was, het Zwanenmeer-experiment dat niet helemaal uit de verf kwam, Italian Siren Nancy en Anton die elkaar openlijk de oorlog verklaarden en Donovan die de enige technisch en inhoudelijk acceptabele dans van de avond neerzette. En Bloody Lulu was notabene de grootste verrassing van de avond 8-). 't Ken gek lopen.

Later meer...
  zondag 30 oktober 2011 @ 06:37:09 #245
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_103732883
Als je een torrent of linkie vindt Mallie.... :{ *faalt*
  zondag 30 oktober 2011 @ 10:36:55 #246
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_103734820
Hm.. heb iets gevonden maar is maar 375 MB.. Vraag me af of dat te bekijken is :{ Maar goed, zo neergelaad dus we zullen zien.
  zondag 30 oktober 2011 @ 13:23:09 #247
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_103740080
Nou heel kort wordt het vandaag.

Tess en Bruce aan het begin, ik kan ze niet meer uitstaan. Volgende week sla ik ze over.

Russell & Flavia - Samba
Voorfilmpje :{ Dans: 8)7 :r Waarom blijven ze hem steeds vertellen dat ie goed danst? Ik vind het gewoon geen gezicht.

Chelsee & Pasha - Tango
Ocharme schat. Waarom hijsen ze haar in zo'n jurk met zo weinig ondersteuning?? Rotkostuumdepartment.

Audley & Natalie - Jive
:{

Alex & James - Paso
Niet slecht. Maar Craig, erotic? :?

Artem & Holly - Smooth
Mooi!! Een van mijn favoriete dansen tot nu toe in SCD.

Nancy & Anthon - Rumba
wtf. Komedie-rumba.

Harry & Aliona - Tango
Helemaal met de judges eens ^O^

Even posten voor de zekerheid.

[ Bericht 13% gewijzigd door Saeramir op 30-10-2011 13:57:52 ]
  zondag 30 oktober 2011 @ 14:00:17 #248
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_103741554
Ok ik heb geen tijd om verder te kijken, morgen de rest :Y
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:58:05 #249
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_103776699
Robbie & Ola - Paso
Was ok. Beetje plaatsvervangende schaamte voor die thrusts moet ik zeggen. -O-

Anita & Robin - Tango
Vond het acteren helemaal niet zo goed. En de dans was meh. :{ Anita is van een vroege favoriet voor mij, nu helemaal naar de andere kant geslagen.

Lulu & Brandon - Paso
Dat pakte me wel. Entertaining.

Jason & Kristina - Quick Step
Briljant. Heerlijke vent als ie danst. :6 voor Mallie :') Niet ZO goed als de quick step van Pasha en Chelsee maar een goede tweede! Wat was die fout dan? Ik kan het niet vinden.
  maandag 31 oktober 2011 @ 10:31:29 #250
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_103777482
Nou Nancy en Anton er eindelijk uit. Ik had ze er best in willen houden voor de entertainment factor die ze altijd brengen _O- Maar dit is toch het eerlijkst, in Audley zit wel wat, in Nancy totaal niets.

Leuke week ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')