Dit eigenlijk wel.quote:Op zondag 11 september 2011 19:57 schreef Jovatov het volgende:
La Trappe en Duvel vergelijken met gewone pils
Toch heel lekker bierquote:Op maandag 12 september 2011 11:35 schreef Sapstengel het volgende:
Bij Hertog Jan moet ik altijd denken aan langharig metaltuig met bandshirts.
Hoe doe je dat dan wanneer je uitgaat? bijna altijd Heineken.quote:En dan wel rioolwaters als Heineken, Amstel en Grolsch erbij zetten
Liever geen bier dan die troep. Ik kijk wel of ze iets hebben wat wel drinkbaar is, zoals Brand, en zo niet is er nog altijd wodkaquote:Op maandag 12 september 2011 18:20 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan wanneer je uitgaat? bijna altijd Heineken.
Trouwens haten op Nederlands bierrot dan lekker op naar België ofzo.
wijfquote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Liever geen bier dan die troep. Ik kijk wel of ze iets hebben wat wel drinkbaar is, zoals Brand, en zo niet is er nog altijd wodkaOf gewoon spa blauw
Dat is wel erg zeiken. Als ik bier in een supermarkt koop ben ik ook kieskeurig, maar als ik uitga gaat Heineken, Grolsch, Amstel er net zo makkelijk in.quote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Liever geen bier dan die troep. Ik kijk wel of ze iets hebben wat wel drinkbaar is, zoals Brand, en zo niet is er nog altijd wodkaOf gewoon spa blauw
Ik drink het omdat ik het lekker vind. Niet zoals een hoop omdat het zuip erbij hoort. Dus ja, dan kieskeurigquote:Op maandag 12 september 2011 19:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is wel erg zeiken. Als ik bier in een supermarkt koop ben ik ook kieskeurig, maar als ik uitga gaat Heineken, Grolsch, Amstel er net zo makkelijk in.
Ik vind Heineken, Amstel en Grolsch ook lekker. Niet zo lekker als Palm of Hertog Jan, maar ook niet vies. Anders zou ik het niet drinken.quote:Op maandag 12 september 2011 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik drink het omdat ik het lekker vind. Niet zoals een hoop omdat het zuip erbij hoort. Dus ja, dan kieskeurig
Coronaquote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
En in de zomer:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
goedkoop met water met een smaakje.quote:
Jij betaald graag het dubbele voor een Mexicaans bier dat in Mexico wordt beschouwd als de landelijke Oranjeboom? Serieus? Omdat het in zo'n kek flesje zit?quote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
En in de zomer:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben een bierliefhebber, maar kan prima deze pils-poll invullen zonder elitair te gaan doen over al het speciaalbier dat ik heb gedronken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:11 schreef BertV het volgende:
De poll is gemaakt door "Prins Pils" maar:
[ afbeelding ]
elitair doen. Ik zeg niet (juist niet) dat je elitair bent.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:31 schreef BertV het volgende:
Elitair? "Speciaalbier" is te koop in iedere supermarkt.
Mij ook idd!quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:15 schreef Schunckelstar het volgende:
verder heeft keizerskroon mij positief verrast
Ik vind corona ook lekker. Wat maakt het flesje nou uit of waar het vandaan komt of hoeveel het kost of hoe het 'beschouwd' wordt in mexicoquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij betaald graag het dubbele voor een Mexicaans bier dat in Mexico wordt beschouwd als de landelijke Oranjeboom? Serieus? Omdat het in zo'n kek flesje zit?
Nee, niks onzekerheid. Ik vind het gewoon extreem vreemd dat een bier dat qua kwaliteit om te janken is, massaal wordt verkocht in Nederland voor de dubbele prijs als een normaal tapbiertje. Ik snap dat niet, waarom dat is. En dan ga ik zoeken naar een verklaring. De smaak/kwaliteit kan het niet zijn. Dus misschien is het wel het doorzichtige flesje met het citroentje. Dat het wat stoerder staat of zo.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:50 schreef ems. het volgende:
Ik vind corona ook lekker. Wat maakt het flesje nou uit of waar het vandaan komt of hoeveel het kost of hoe het 'beschouwd' wordt in mexicoOnzekerheid?
Fine, dan geloof je mij niet:quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:00 schreef ems. het volgende:
Smaak/kwaliteit is relatief. Altijd dat gezeur over wat anderen lekker vinden.Misschien is jouw 'smaakvermogen' wel om te janken.
Ik vind het gewoon een lekker fris zomer- / BBQ-biertje. Het is misschien niet te vergelijken met normaal bier nee, maar daarom kunnen mensen het nog wel lekker vinden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij betaald graag het dubbele voor een Mexicaans bier dat in Mexico wordt beschouwd als de landelijke Oranjeboom? Serieus? Omdat het in zo'n kek flesje zit?
Ik weet zeker dat ik met een beetje google ook genoeg positieve reviews van corona kan vinden, wat is je punt? Omdat het op internet staat is het waar? Omdat er mensen zijn die het ook niets vinden is jouw smaak 'correct'? Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fine, dan geloof je mij niet:
http://thebrewclub.com/2008/04/29/corona-extra-beer-review/ 1/5
http://beeradvocate.com/beer/profile/75/232 D (A+ t/m F)
http://www.tobp.com/review/beer.asp?t=226 1/10
"This is one of their "clear bottle beers," which are consumed by laborers at lunch so they don't get drunk."
En zo kun je nog wel even doorgaan op het internet.
Maar goed, mijn smaakvermogen zal wel om te janken zijn, dat zal het zijn.
Ik had ook beter moeten weten dan om met linkjes te komen op FOK!quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik met een beetje google ook genoeg positieve reviews van corona kan vinden, wat is je punt? Omdat het op internet staat is het waar? Omdat er mensen zijn die het ook niets vinden is jouw smaak 'correct'? Hoe oud ben je eigenlijk?
Dat Corona een veel te duur kwalitatief kutbier is. Maar dat hoef je niet te geloven. Als jij het wel lekker vindt, is er geen enkel probleem. Het zegt alleen wel wat over jouw smaak. Geeft verder niet, ken genoeg leuke mensen die geen verstand hebben van lekker bier.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:34 schreef ems. het volgende:
En hoezo "dan geloof je me toch niet". Wat valt er te geloven? Waar heb je het allemaal over
Lul niet. Het zegt alleen wat over jouw arrogantie.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:
Het zegt alleen wel wat over jouw smaak.
Mijn arrogantie, en de arrogantie van meerdere gerenomeerde bierreview sites zou het dan zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Lul niet. Het zegt alleen wat over jouw arrogantie.
Nee, dat vindt jij.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat Corona een veel te duur kwalitatief kutbier is.
Eindelijk logicaquote:Maar dat hoef je niet te geloven. Als jij het wel lekker vindt, is er geen enkel probleem. Het zegt alleen wel wat over jouw smaak.
Is ook zo. Vooral de zelfbenoemde kenner die het altijd beter voor anderen weet heeft er meestal totaal geen verstand van. Neemt niet weg het prima volk kan zijn, doch wat simpel nu en danquote:Geeft verder niet, ken genoeg leuke mensen die geen verstand hebben van lekker bier.
Bierreview sites zijn niet arrogant, want die zeiken mensen niet af die een andere mening hebben. Die geven alleen aan wat zij lekker vinden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
Mijn arrogantie, en de arrogantie van meerdere gerenomeerde bierreview sites zou het dan zijn.
Misschien dus geen arrogantie. Oh, ja, dat kan ook.
Luister, ik zeik niet iemand af omdat diegene Corona lekker vindt, ik vind het vreemd dat iemand twee keer zoveel betaald dan voor een normaal biertje, dat vrijwel altijd bekend staat als kwalitatief beter en lekkerder.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Bierreview sites zijn niet arrogant, want die zeiken mensen niet af die een andere mening hebben. Die geven alleen aan wat zij lekker vinden.
Jij niet; jij moet zonodig iemand afzeiken die Corona lekker vindt. Dát is arrogant.
Maar goed, jij zal jezelf vast wel een bierkoning vinden vanwege je 'elitaire smaak' en de 'wansmaak' van anderen.
Omdat het toevallig meer bij die persoon in de smaak valt. Zo lastig is het allemaal niet joh, probeer het dat dan ook niet te maken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Luister, ik zeik niet iemand af omdat diegene Corona lekker vindt, ik vind het vreemd dat iemand twee keer zoveel betaald dan voor een normaal biertje, dat vrijwel altijd bekend staat als kwalitatief beter en lekkerder.
Maar zoveel meer dat men het dubbele betaald??quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat het toevallig meer bij die persoon in de smaak valt. Zo lastig is het allemaal niet joh, probeer het dat dan ook niet te maken.
Goed joh, dan ben je niet arrogant. Wat jij wil.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:48 schreef stbabylon het volgende:
Luister, ik zeik niet iemand af omdat diegene Corona lekker vindt, ik vind het vreemd dat iemand twee keer zoveel betaald dan voor een normaal biertje, dat vrijwel altijd bekend staat als kwalitatief beter en lekkerder.
Al betaalt hij het tienvoudige en is het het duurste biertje ter wereld....wat maakt het uit qua smaakbeleving???quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
Maar zoveel meer dat men het dubbele betaald??
Klaarblijkelijk welquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tering, er zijn ook mensen die een auto voor 2 ton kopen terwijl er auto's zijn die 1 ton kosten en nagenoeg dezelfde prestaties hebben. Laat die mensen lekker, zij vinden die extra prijs het waard.quote:
Het 'dubbele' kan alsnog weinig zijn, afhankelijk van je salaris. Of koop jij ook uitsluitend euroshopper? Moet lastig zijn voor zo'n fijnproeverquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
mooi rijtje, alleen al die bijhorende glazen en die niet vlakke schuimkragen maken het af.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Westvleteren_(bier)
http://www.sintsixtus.be/nl/brouwerij2.htm
[ afbeelding ]
Wauw. Wauw!
Eindelijk snap je het! Over smaak valt niet te twisten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
Laat maar jongens, laat maar.
Blijf lekker Corona drinken.
Zo valt er over alles wat je mixt iets te zeggen. Ik drink ook liever een goede whisky in een mooi glas zonder ijs maar desalniettemin mag ik er zo af en toe weleens wat cola doorheen gooien. Het hangt er maar net vanaf waar je zin in hebt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:04 schreef JeMoeder het volgende:
Waarom zou je twee goede zaken mixen en dan het resulterende pismengsel opdrinken? Liever een goed biertje óf een goede tequila, niet een mix.
Omdat men dat lekker vindt en het voor velen nog lekkerder kan worden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:04 schreef JeMoeder het volgende:
Waarom zou je twee goede zaken mixen en dan het resulterende pismengsel opdrinken? Liever een goed biertje óf een goede tequila, niet een mix.
Zelfde geldt voor bier met cola.
Je verwart Corona (geen tequila) met Desperados (wel tequila).quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:04 schreef JeMoeder het volgende:
Zelfde geldt voor bier met cola.
Helemaal niet. Ik heb op internet gelezen dat dat vies was!quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Omdat men dat lekker vindt en het voor velen nog lekkerder kan worden.
Brood, lekker. Pindasaus, lekker. Brood + pindasaus is nog lekkerder!
Ik ook niet. Toen het net in de winkel lag vond ik het een heel cool flesje en met mijn 14 jaar oud wilde ik dat toen maar al te graag drinken. Viel dat even tegen toen mijn 2 jaar oudere vriendinnetje wat flesjes had geregeldquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:11 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Desperados vind ik dan ook helemaal niks.
Het is satésaus.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Omdat men dat lekker vindt en het voor velen nog lekkerder kan worden.
Brood, lekker. Pindasaus, lekker. Brood + pindasaus is nog lekkerder!
"pin·da·saus de; v(m) -en, -sauzen saus op basis van gemalen pinda’s; satésaus"quote:
Pindasaus en satesaus zijn NIET 2 verschillende sauzen.quote:
Vind ik ook lekker, maar niet meer dan 2 op een avond. Bij de 3e lijkt palm voor mij opeens heel erg achteruit te gaanquote:
Alleen heinken/grolsch/amstel/dommelsch/bavaria kan je veel achter elkaar zuipen imo.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:57 schreef ems. het volgende:
[..]
Vind ik ook lekker, maar niet meer dan 2 op een avond. Bij de 3e lijkt palm voor mij opeens heel erg achteruit te gaan
Ehm, Palm gaat er bij mij ook prima in, ook in grote hoeveelheden.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:03 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Alleen heinken/grolsch/amstel/dommelsch/bavaria kan je veel achter elkaar zuipen imo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |