Dit eigenlijk wel.quote:Op zondag 11 september 2011 19:57 schreef Jovatov het volgende:
La Trappe en Duvel vergelijken met gewone pils
Toch heel lekker bierquote:Op maandag 12 september 2011 11:35 schreef Sapstengel het volgende:
Bij Hertog Jan moet ik altijd denken aan langharig metaltuig met bandshirts.
Hoe doe je dat dan wanneer je uitgaat? bijna altijd Heineken.quote:En dan wel rioolwaters als Heineken, Amstel en Grolsch erbij zetten
Liever geen bier dan die troep. Ik kijk wel of ze iets hebben wat wel drinkbaar is, zoals Brand, en zo niet is er nog altijd wodkaquote:Op maandag 12 september 2011 18:20 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan wanneer je uitgaat? bijna altijd Heineken.
Trouwens haten op Nederlands bierrot dan lekker op naar België ofzo.
wijfquote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Liever geen bier dan die troep. Ik kijk wel of ze iets hebben wat wel drinkbaar is, zoals Brand, en zo niet is er nog altijd wodkaOf gewoon spa blauw
Dat is wel erg zeiken. Als ik bier in een supermarkt koop ben ik ook kieskeurig, maar als ik uitga gaat Heineken, Grolsch, Amstel er net zo makkelijk in.quote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Liever geen bier dan die troep. Ik kijk wel of ze iets hebben wat wel drinkbaar is, zoals Brand, en zo niet is er nog altijd wodkaOf gewoon spa blauw
Ik drink het omdat ik het lekker vind. Niet zoals een hoop omdat het zuip erbij hoort. Dus ja, dan kieskeurigquote:Op maandag 12 september 2011 19:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is wel erg zeiken. Als ik bier in een supermarkt koop ben ik ook kieskeurig, maar als ik uitga gaat Heineken, Grolsch, Amstel er net zo makkelijk in.
Ik vind Heineken, Amstel en Grolsch ook lekker. Niet zo lekker als Palm of Hertog Jan, maar ook niet vies. Anders zou ik het niet drinken.quote:Op maandag 12 september 2011 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik drink het omdat ik het lekker vind. Niet zoals een hoop omdat het zuip erbij hoort. Dus ja, dan kieskeurig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |