Flikker dan op uit mijn topic. Het kan me echter ook niks schelen dat het je niks kan schelen wat ik meemaak.quote:Op zondag 11 september 2011 18:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
TS is echt een labiele schizofrene kut.
Koop een dagboek, het kan me echt geen fuck schelen wat je allemaal meemaakt.
Iedereen denkt het, niemand zegt het. Ik ben er voor om je er van op de hoogte te stellen dat je topics gewoon kut zijn en dat je een eind moet opgriepen.quote:Op zondag 11 september 2011 18:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Flikker dan op uit mijn topic. Het kan me echter ook niks schelen dat het je niks kan schelen wat ik meemaak.
Ok zou het in mijn dagboek schrijven.quote:Op zondag 11 september 2011 18:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedereen denkt het, niemand zegt het. Ik ben er voor om je er van op de hoogte te stellen dat je topics gewoon kut zijn en dat je een eind moet opgriepen.
Had ze ook een permenentje?quote:Op zondag 11 september 2011 18:37 schreef Meloewa het volgende:
Oude mensen menen gewoon dat ze alles kunnen permenteren.
Permenterenquote:Op zondag 11 september 2011 18:37 schreef Meloewa het volgende:
Oude mensen menen gewoon dat ze alles kunnen permenteren.
Maar dat moet je laten merken dat dit niet altijd het geval is.![]()
Als ze de verkeerde voor haar had gehad dan lag ze nu op de grond te kreunen van de pijn ofzo.
dit.quote:Op zondag 11 september 2011 18:37 schreef Infection het volgende:
Zo'n persoon gewoon hoeken. Oud of niet, het is en blijft een mens.
Permitteren..quote:Op zondag 11 september 2011 18:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had ze ook een permenentje?
Jij en je zus zijn blagen. Blagen!
Niks mis mee, belhamel!quote:Op zondag 11 september 2011 18:42 schreef DemonRage het volgende:
Oud wijf met kukident-adem: "Deksels! Stelletje vlegels!"
Hij zat gewoon aan de riem hoor.quote:Op zondag 11 september 2011 18:44 schreef Chai het volgende:
Jij hebt je hond loslopen buiten het losloopgebied, terecht dat die vrouw daar wat van zegt.
mijn hond eet chihuahua's.quote:Op zondag 11 september 2011 18:42 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Chihuahua's dan? Mja, in de woonwagen heb je natuurlijk ook weinig ruimte.
Oh oké dat dacht ik even, maar dan nog die vrouw geeft aan dat ze er niet van gediend is dat haar hond contact heeft met andere honden en dan geven jullie haar een grote mond. Terwijl dat haar goed recht is (als haar eigen hond iig aangelijnd is).quote:
als 't maar geen chihuahua's zijn.quote:Op zondag 11 september 2011 18:47 schreef Copycat het volgende:
Niks mis met Rottweilers! Ik denk dat TS een pug heeft. Ook leuk, maar een stuk chagrijniger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |