quote:Op zondag 11 september 2011 18:25 schreef Mathiaaas het volgende:
ik liep een keer met mijn hond, kwam er een oude vrouw.
toe zei ze iets van "lief hondje, mooi hondje!" en begon ze mijn hond met haar wandelstok te slaan..
jah toen heb ik een paar dingen gezegd, man je wilt niet weten.
snel weggerend want die vrouw wilde mij ook beginnen slaan met dr stok.
In zo'n geval vind ik schelden dan weer wel gepastquote:Op zondag 11 september 2011 18:25 schreef Mathiaaas het volgende:
ik liep een keer met mijn hond, kwam er een oude vrouw.
toe zei ze iets van "lief hondje, mooi hondje!" en begon ze mijn hond met haar wandelstok te slaan..
jah toen heb ik een paar dingen gezegd, man je wilt niet weten.
snel weggerend want die vrouw wilde mij ook beginnen slaan met dr stok.
Ze bedreigde ons..quote:Op zondag 11 september 2011 18:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En dan meteen 'hou je bek' zeggen. Niet erg netjes. Beetje matig.
Zit die vrouw ineens een soort van te schreeuwen tegen mijn zusje '' je moet je hond bij je houden''quote:
dat dacht ik ook.quote:Op zondag 11 september 2011 18:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
In zo'n geval vind ik schelden dan weer wel gepast
ben ik blij dat die van mij dat niet doet.quote:Op zondag 11 september 2011 18:29 schreef Louis22 het volgende:
Richt je hond dan fatsoenlijk af. Nu zijn honden sowieso al onfatsoenlijke, hyperactieve kutbeesten en koester ik een diep wantrouwen tegenover mensen die van honden houden, maar zorg er in ieder geval voor dat dat beest vreemden niet lastigvalt. Of ben jij er zo eentje die gaat lachen als je hond een gast in zijn kruis gaat snuffelen/zijn been gaat berijden, TS?
Dit.quote:Op zondag 11 september 2011 18:29 schreef Louis22 het volgende:
Richt je hond dan fatsoenlijk af. Nu zijn honden sowieso al onfatsoenlijke, hyperactieve kutbeesten en koester ik een diep wantrouwen tegenover mensen die van honden houden, maar zorg er in ieder geval voor dat dat beest vreemden niet lastigvalt. Of ben jij er zo eentje die gaat lachen als je hond een gast in zijn kruis gaat snuffelen/zijn been gaat berijden, TS?
Ze wilde mijn zusje der eentje peren.quote:Op zondag 11 september 2011 18:28 schreef -B100- het volgende:
[..]
Zit die vrouw ineens een soort van te schreeuwen tegen mijn zusje '' je moet je hond bij je houden''
Waarop mijn zusje zegt '' wat?!''
de oude vrouw: '' Je moet je leren wandelen met je hond jij kletskop ''!!!''
Waar hierin zit een bedreiging?
Nadat je zusje zei dat ze haar bek moest houden. Als een onbeschoft rotkind dat tegen mij zegt, zou ik die er ook een willen peren.quote:Op zondag 11 september 2011 18:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ze wilde mijn zusje der eentje peren.
quote:Op zondag 11 september 2011 18:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
In zo'n geval vind ik schelden dan weer wel gepast
Dit.quote:Op zondag 11 september 2011 18:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
TS is echt een labiele schizofrene kut.
Koop een dagboek, het kan me echt geen fuck schelen wat je allemaal meemaakt.
Terecht wel, meteen hou je bek zeggen. Kom op zeg.quote:Op zondag 11 september 2011 18:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
de oude vrouw: '' Je moet je leren wandelen met je hond jij kletskop ''quote:Op zondag 11 september 2011 18:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |