Jij ook mang.quote:Op zondag 11 september 2011 17:42 schreef -B100- het volgende:
[..]
En ik dan? Ik ben 3 dagen jonger dan kk en 6 dagen jonger dan jou!
gaat ook prima met de fiets.quote:Op zondag 11 september 2011 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Lopend teruggaan naar huis is ook chill, even frisse lucht en iets ontnuchteren terwijl je de afterparty jonko opsteekt.
Aangeschoten? We gaan pas weg als we ladderzat zijn of de tent dichtgaatquote:Op zondag 11 september 2011 17:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
niet kunnen fietsen als je aangeschoten bent![]()
auto pakken voor paar meter rijden
Neehoor. Toen ik 15 was vroeg ik het, nu zeg ik het.quote:Op zondag 11 september 2011 17:38 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Als je de puberleeftijd hebt is dat toch best normaal..
Je vraagt dit soort dingen aan je ouders?quote:Op zondag 11 september 2011 17:41 schreef -B100- het volgende:
[..]
Je snapt nu het belang van de klacht wel of moet ik handige Harry erbij halen?
eigen keuze... t wordt er niet leuker op.quote:Op zondag 11 september 2011 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aangeschoten? We gaan pas weg als de ladderzat zijn of de tent dichtgaat.
Ik heb maar één kaartje, helaas. En die stuur ik naar Keselo.quote:Op zondag 11 september 2011 17:42 schreef -B100- het volgende:
[..]
En ik dan? Ik ben 3 dagen jonger dan kk en 6 dagen jonger dan jou!
Ja nee ze vragen waar ga je heen B100..En dan geef ik antwoord, ik heb ook altijd pech met dit soort dingen.quote:Op zondag 11 september 2011 17:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je vraagt dit soort dingen aan je ouders?
Ik stuur ook wel een kaartje namens jou. Moet je wel even langskomen om je naam erop te zetten.quote:Op zondag 11 september 2011 17:44 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik heb maar één kaartje, helaas. En die stuur ik naar Keselo.
Alleen knulletjes hebben maar 1 kaartquote:Op zondag 11 september 2011 17:44 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik heb maar één kaartje, helaas. En die stuur ik naar Keselo.
Mensen die niet tot het naadje gaanquote:Op zondag 11 september 2011 17:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
eigen keuze... t wordt er niet leuker op.
Stuur mij dan 2 kaartjes om te bewijzen dat jij geen knulletje bent. Thanks.quote:Op zondag 11 september 2011 17:45 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Alleen knulletjes hebben maar 1 kaart
Dat doe ik graag aangezien ik graag een persoonlijke boodschap op het kaartje vermeld.quote:Op zondag 11 september 2011 17:45 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik stuur ook wel een kaartje namens jou. Moet je wel even langskomen om je naam erop te zetten.
Je bent 19, wordt het niet eens tijd dat je zelf gaat beslissen waar en wanneer je naartoe gaat?quote:Op zondag 11 september 2011 17:44 schreef -B100- het volgende:
[..]
Ja nee ze vragen waar ga je heen B100..En dan geef ik antwoord, ik heb ook altijd pech met dit soort dingen.
Ja maar dan bellen ze mij en vragen ze waar ik uithang en als ze er dan achter komen worden ze boos. Of zeggen ze dat ik naar huis moet komen!quote:Op zondag 11 september 2011 17:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je bent 19, wordt het niet eens tijd dat je zelf gaat beslissen waar en wanneer je naartoe gaat?
Ja maar Keizer Kuzco wilt mij geen sturen!quote:Op zondag 11 september 2011 17:47 schreef Keselo het volgende:
[..]
We hebben het godverdomme over JOUW verjaardagskaartje, rustig aan knul!
leuk joh... de hele avond vergeten.. had je net zo goed niet kunnen gaan omdat je toch niks herinnerd.quote:Op zondag 11 september 2011 17:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen die niet tot het naadje gaan.
Gewoon rebels niet naar huis toe komen.quote:Op zondag 11 september 2011 17:46 schreef -B100- het volgende:
MIJN TOPIC! On topic blijven pelase.
[..]
Ja maar dan bellen ze mij en vragen ze waar ik uithang en als ze er dan achter komen worden ze boos. Of zeggen ze dat ik naar huis moet komen!
Ik kan niet iets sturen wat ik niet heb.quote:Op zondag 11 september 2011 17:47 schreef -B100- het volgende:
[..]
Ja maar Keizer Kuzco wilt mij geen sturen!
En dan?quote:Op zondag 11 september 2011 17:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon rebels niet naar huis toe komen.
En dan? Ik moet toch ooit naar huis daar liggen mijn verse onderbroeken etc.quote:Op zondag 11 september 2011 17:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je telefoon uit zetten en niet naar huis toe gaan.
Niet kotsend over de vloer rollen uiteraard, maar meer van nog een biertje voordat de eerste alweer uitwerktquote:Op zondag 11 september 2011 17:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
leuk joh... de hele avond vergeten.. had je net zo goed niet kunnen gaan omdat je toch niks herinnerd.
Ik weet niet hoe dat moet.quote:Op zondag 11 september 2011 17:50 schreef monkyyy het volgende:
Ga het huis uit, groei op, wordt volwassen, blijf niet leechen bij je ouders tot je 27e in ieder geval.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |