Ja maar Keizer Kuzco wilt mij geen sturen!quote:Op zondag 11 september 2011 17:47 schreef Keselo het volgende:
[..]
We hebben het godverdomme over JOUW verjaardagskaartje, rustig aan knul!
leuk joh... de hele avond vergeten.. had je net zo goed niet kunnen gaan omdat je toch niks herinnerd.quote:Op zondag 11 september 2011 17:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen die niet tot het naadje gaan.
Gewoon rebels niet naar huis toe komen.quote:Op zondag 11 september 2011 17:46 schreef -B100- het volgende:
MIJN TOPIC! On topic blijven pelase.
[..]
Ja maar dan bellen ze mij en vragen ze waar ik uithang en als ze er dan achter komen worden ze boos. Of zeggen ze dat ik naar huis moet komen!
Ik kan niet iets sturen wat ik niet heb.quote:Op zondag 11 september 2011 17:47 schreef -B100- het volgende:
[..]
Ja maar Keizer Kuzco wilt mij geen sturen!
En dan?quote:Op zondag 11 september 2011 17:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon rebels niet naar huis toe komen.
En dan? Ik moet toch ooit naar huis daar liggen mijn verse onderbroeken etc.quote:Op zondag 11 september 2011 17:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je telefoon uit zetten en niet naar huis toe gaan.
Niet kotsend over de vloer rollen uiteraard, maar meer van nog een biertje voordat de eerste alweer uitwerktquote:Op zondag 11 september 2011 17:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
leuk joh... de hele avond vergeten.. had je net zo goed niet kunnen gaan omdat je toch niks herinnerd.
Ik weet niet hoe dat moet.quote:Op zondag 11 september 2011 17:50 schreef monkyyy het volgende:
Ga het huis uit, groei op, wordt volwassen, blijf niet leechen bij je ouders tot je 27e in ieder geval.
Ga werken.quote:
ja dat is aangeschoten.... als je de avond nog kan herinneren ging je niet tot t naadje... of als je de volgende dag niet in het ziekenhuis ligt.quote:Op zondag 11 september 2011 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet kotsend over de vloer rollen uiteraard, maar meer van nog een biertje voordat de eerste alweer uitwerkt.
Praat je ouders eens tegen.quote:Op zondag 11 september 2011 17:50 schreef -B100- het volgende:
[..]
En dan? Ik moet toch ooit naar huis daar liggen mijn verse onderbroeken etc.
Mja, ik kan in ieder geval tegen het eind van de avond niet meer fietsenquote:Op zondag 11 september 2011 17:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja dat is aangeschoten.... als je de avond nog kan herinneren ging je niet tot t naadje... of als je de volgende dag niet in het ziekenhuis ligt.
Dus je doet t nog braaf
oefenen mn jong oefenen.quote:Op zondag 11 september 2011 17:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mja, ik kan in ieder geval tegen het eind van de avond niet meer fietsen.
Nee maar ik moet wel nog lang hier leven!quote:
Dan word het awkward als ik ze zie..quote:
DROMMELS DROMMELS EN NOG EENS DROMMELS Frikandel kan je ook gaan slowchatten in je eigen topics?quote:Op zondag 11 september 2011 17:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
oefenen mn jong oefenen.
Als je kan lopen kan je ook fietsen.
hoezo?quote:DROMMELS DROMMELS EN NOG EENS DROMMELS Frikandel kan je ook gaan slowchatten in je eigen topics?
Gaarne ons intellectuele convo niet te verstoren.quote:Op zondag 11 september 2011 17:55 schreef -B100- het volgende:
DROMMELS DROMMELS EN NOG EENS DROMMELS Frikandel kan je ook gaan slowchatten in je eigen topics?
Gaan ze je anders vermoorden of zo?quote:Op zondag 11 september 2011 17:55 schreef -B100- het volgende:
[..]
Nee maar ik moet wel nog lang hier leven!
probleem ook meteen opgelost.quote:Op zondag 11 september 2011 17:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gaan ze je anders vermoorden of zo?
Het gaat me om de principes.quote:Op zondag 11 september 2011 17:56 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
hoezo?
Zo boeiend topic is t toch nog niet... niemand zal zeggen, ja je bent echt goed bezig.
Gehaktbol.quote:Op zondag 11 september 2011 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gaarne ons intellectuele convo niet te verstoren.
Dat weet ik niet.. Maar het word er niet leuker op.quote:Op zondag 11 september 2011 17:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gaan ze je anders vermoorden of zo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |