Zonder regels zie je wat er van komt.quote:Op zondag 11 september 2011 17:35 schreef Gulmez het volgende:
bij mij geen regels alleen eten en voor de rest op straat en nu in me auto of discotheek zwolle
geboortedatum: 27-05-1992quote:
je woont dus blijkbaar niet in de grote stadquote:Op zondag 11 september 2011 17:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die op de fiets uitgaan! Dat zijn die mongolen die later verhalen vertellen over dat ze in het donker de vijver (gracht voor stadsmensen) inreden omdat ze zo kankerlam waren
. Sowieso met de tram of BOB erheen, en lopend of met de BOB terug.
niet echt....quote:Op zondag 11 september 2011 17:38 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Als je de puberleeftijd hebt is dat toch best normaal..
haha ik ben 3 dagen ouder dan keizerkuzcoquote:Op zondag 11 september 2011 17:38 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
geboortedatum: 27-05-1992
Volgens je profiel ben jij ook een knulletje
Jij bent dan ook geen knulletjequote:Op zondag 11 september 2011 17:39 schreef Keselo het volgende:
[..]
haha ik ben 3 dagen ouder dan keizerkuzco
Hij is 3 dagen ouder dan mij.quote:Op zondag 11 september 2011 17:38 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
geboortedatum: 27-05-1992
Volgens je profiel ben jij ook een knulletje
Ja ze willen weten waar ik uithang.quote:
Een grove schatting.quote:Op zondag 11 september 2011 17:35 schreef Copycat het volgende:
Al besloten hebben tot je 27ste thuis te wonen.
Ik woon in Amsterdam vriendquote:Op zondag 11 september 2011 17:38 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je woont dus blijkbaar niet in de grote stad![]()
auto parkeren in de binnenstad![]()
Als je in t centrum woont... waarom dan niet met de fiets
wel of niet?quote:Op zondag 11 september 2011 17:40 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen knulletje
Als ik het onthoud zal ik je een kaartje sturen op je verjaardag.quote:Op zondag 11 september 2011 17:39 schreef Keselo het volgende:
[..]
haha ik ben 3 dagen ouder dan keizerkuzco
insgelijks broederquote:Op zondag 11 september 2011 17:41 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Als ik het onthoud zal ik je een kaartje sturen op je verjaardag.
niet kunnen fietsen als je aangeschoten bentquote:Op zondag 11 september 2011 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam vriend. Parkeren kan altijd in de binnenstad als je goed zoekt, wel teringduur (¤5 p/u zowat) en 's nachts gratis geloof ik, maarja kosten deel je dan. Fiets sowieso niet omdat ik echt niet helemaal kets ga (kan
) fietsen.
Jij ook mang.quote:Op zondag 11 september 2011 17:42 schreef -B100- het volgende:
[..]
En ik dan? Ik ben 3 dagen jonger dan kk en 6 dagen jonger dan jou!
gaat ook prima met de fiets.quote:Op zondag 11 september 2011 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Lopend teruggaan naar huis is ook chill, even frisse lucht en iets ontnuchteren terwijl je de afterparty jonko opsteekt.
Aangeschoten? We gaan pas weg als we ladderzat zijn of de tent dichtgaatquote:Op zondag 11 september 2011 17:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
niet kunnen fietsen als je aangeschoten bent![]()
auto pakken voor paar meter rijden
Neehoor. Toen ik 15 was vroeg ik het, nu zeg ik het.quote:Op zondag 11 september 2011 17:38 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Als je de puberleeftijd hebt is dat toch best normaal..
Je vraagt dit soort dingen aan je ouders?quote:Op zondag 11 september 2011 17:41 schreef -B100- het volgende:
[..]
Je snapt nu het belang van de klacht wel of moet ik handige Harry erbij halen?
eigen keuze... t wordt er niet leuker op.quote:Op zondag 11 september 2011 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aangeschoten? We gaan pas weg als de ladderzat zijn of de tent dichtgaat.
Ik heb maar één kaartje, helaas. En die stuur ik naar Keselo.quote:Op zondag 11 september 2011 17:42 schreef -B100- het volgende:
[..]
En ik dan? Ik ben 3 dagen jonger dan kk en 6 dagen jonger dan jou!
Ja nee ze vragen waar ga je heen B100..En dan geef ik antwoord, ik heb ook altijd pech met dit soort dingen.quote:Op zondag 11 september 2011 17:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je vraagt dit soort dingen aan je ouders?
Ik stuur ook wel een kaartje namens jou. Moet je wel even langskomen om je naam erop te zetten.quote:Op zondag 11 september 2011 17:44 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik heb maar één kaartje, helaas. En die stuur ik naar Keselo.
Alleen knulletjes hebben maar 1 kaartquote:Op zondag 11 september 2011 17:44 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik heb maar één kaartje, helaas. En die stuur ik naar Keselo.
Mensen die niet tot het naadje gaanquote:Op zondag 11 september 2011 17:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
eigen keuze... t wordt er niet leuker op.
Stuur mij dan 2 kaartjes om te bewijzen dat jij geen knulletje bent. Thanks.quote:Op zondag 11 september 2011 17:45 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Alleen knulletjes hebben maar 1 kaart
Dat doe ik graag aangezien ik graag een persoonlijke boodschap op het kaartje vermeld.quote:Op zondag 11 september 2011 17:45 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik stuur ook wel een kaartje namens jou. Moet je wel even langskomen om je naam erop te zetten.
Je bent 19, wordt het niet eens tijd dat je zelf gaat beslissen waar en wanneer je naartoe gaat?quote:Op zondag 11 september 2011 17:44 schreef -B100- het volgende:
[..]
Ja nee ze vragen waar ga je heen B100..En dan geef ik antwoord, ik heb ook altijd pech met dit soort dingen.
Ja maar dan bellen ze mij en vragen ze waar ik uithang en als ze er dan achter komen worden ze boos. Of zeggen ze dat ik naar huis moet komen!quote:Op zondag 11 september 2011 17:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je bent 19, wordt het niet eens tijd dat je zelf gaat beslissen waar en wanneer je naartoe gaat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |