oh, wist ik niet... Dacht dat je mijn aardrijkskundige talent zat af te krakenquote:Op maandag 12 september 2011 17:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee er is ook een Noordkaap achter Uithuizen-Uithuizermeeden
bijnaquote:Op maandag 12 september 2011 18:17 schreef minthy het volgende:
Op naar huis, ga langs Emmen. Zwaai ik ook ff naar Hole, heb ik ze bijna allemaal gehad qua zwaaien
Scheelt weer het gebruik van de windmachine van Hans Klokquote:Op maandag 12 september 2011 18:37 schreef Sersjee het volgende:
Heb net even m'n overhemd uit gedaan en ben op het balkon gaan staan. Heerlijk, zo die borstharen wapperend in de wind.
quote:
Ik heb navigatiequote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef themauster het volgende:
[..]
![]()
Zijn jullie oosterlingen altijd de weg kwijt? Of kan jij het altijd wel vinden Pino?
Mischien wat voor mevrouw Minthy, die heeft volgens mij heel het noordelijk halfrond afgereden voordat ze in Noordpolderzijl wasquote:
Sorry mien jong, je woonde te ver van m'n routequote:
Fotootje gemaakt toevallig?quote:Op maandag 12 september 2011 18:37 schreef Sersjee het volgende:
Heb net even m'n overhemd uit gedaan en ben op het balkon gaan staan. Heerlijk, zo die borstharen wapperend in de wind.
Jonguh, ik heb wel zo'n ding, maar die was leeg. En geen autolader meer te vinden.quote:Op maandag 12 september 2011 19:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Mischien wat voor mevrouw Minthy, die heeft volgens mij heel het noordelijk halfrond afgereden voordat ze in Noordpolderzijl was
Hele bergen. Niets zo geil als foto's maken van m'n brede, behaarde torso.quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 20:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hele bergen. Niets zo geil als foto's maken van m'n brede, behaarde torso.
hee! daar is mijn paintklusje weerquote:
Heb je hier maandelijks..quote:Op maandag 12 september 2011 21:28 schreef minthy het volgende:
Mis ik maar zo een gewapende overval hier in mijn dorpje!!
Het zal je maar overkomen...
Whut? Dat was zeker die overval van dat nieuwsbericht die Pino vanavond op twitter poste?quote:Op maandag 12 september 2011 21:28 schreef minthy het volgende:
Mis ik maar zo een gewapende overval hier in mijn dorpje!!
Het zal je maar overkomen...
Jaquote:Op maandag 12 september 2011 21:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Whut? Dat was zeker die overval van dat nieuwsbericht die Pino vanavond op twitter poste?
Jij als vrouw kan daar in het donker niet alleen lopenquote:
Zitten 3 winkels en een snackbar, ik gok dat het de bloemenzaak of de supermarkt is geweest... Bij die laatste zou het me tegenvallen van de eigenaar, heeft mij (als mayor zijnde) niet eens ingelicht...quote:
Oh, ik wel hoor! Lust iedereen rauw! Met een uitje, dat wel...quote:Op maandag 12 september 2011 21:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij als vrouw kan daar in het donker niet alleen lopen
Knap, ik heb mijn poging gestaakt... Kon niet kiezenquote:Op maandag 12 september 2011 22:09 schreef Sirolf het volgende:
Kostte even wat moeite, maar daar is 'ie dan...
[ afbeelding ]
Ik ben sowieso niet begonnen.quote:Op maandag 12 september 2011 22:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Knap, ik heb mijn poging gestaakt... Kon niet kiezen
Had ik ook beter niet kunnen doen, had continu "ohja DIE was tof!!". Maal vaak...quote:
Ik zal continu hebben: Die ken ik niet. Maal oneindig.quote:Op maandag 12 september 2011 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Had ik ook beter niet kunnen doen, had continu "ohja DIE was tof!!". Maal vaak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |