Tof, thanks!! Ik prop moeders en mezelf in de autoquote:Op maandag 12 september 2011 13:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja maar veel mooier dan dat stinkdorp![]()
http://www.google.nl/sear(...)l0l150l1113l3.7l10l0
Ik zal ze waarschuwen dat jullie er aankomenquote:Op maandag 12 september 2011 13:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, thanks!! Ik prop moeders en mezelf in de auto
zwaai dan even naar Usquert, heb ik nog gewoond. en noordpolderzijl ben ik ook wel een paar keer geweest. t café daar is heerlijk oubollig. 't Zielhoes heet het volgens mij.quote:Op maandag 12 september 2011 13:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, thanks!! Ik prop moeders en mezelf in de auto
quote:Op maandag 12 september 2011 13:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zal ze waarschuwen dat jullie er aankomen
Dan rijd je wel om als je vanuit het oosten komtquote:Op maandag 12 september 2011 14:51 schreef minthy het volgende:
[..]
sta nu voor een brug bij Delfzijl
Gedaan! En ook naar Hans gezwaaid, reed langs zijn werkquote:Op maandag 12 september 2011 14:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zwaai dan even naar Usquert, heb ik nog gewoond. en noordpolderzijl ben ik ook wel een paar keer geweest. t café daar is heerlijk oubollig. 't Zielhoes heet het volgens mij.
Kom je nu mee!! Ben aan het verdwalen hierquote:Op maandag 12 september 2011 14:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan rijd je wel om als je vanuit het oosten komtJe had via Groningen via de Eemshavenweg naar Middelstum moeten rijden dan richting Kantens en Usquert ben je zo in Noordpolderzijl.
volgens googlemaps kun je beter via sauwerd-winsum-baflo-warffum rijdenquote:Op maandag 12 september 2011 14:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan rijd je wel om als je vanuit het oosten komtJe had via Groningen via de Eemshavenweg naar Middelstum moeten rijden dan richting Kantens en Usquert ben je zo in Noordpolderzijl.
In theorie is die weg sneller ja in de praktijk niet vanwege de stoplichten in Adorp en Sauwerd en Winsum kom je ook niet snel uitquote:Op maandag 12 september 2011 15:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens googlemaps kun je beter via sauwerd-winsum-baflo-warffum rijdendan zou je ook nog behoorlijk dicht langs mijn vorige huis rijden en langs de plek waar ik ruim een jaar geleden mijn bekkenkam brak...
edit: en ook nog langs de chinees in warffum waarboven ik heb gewoond!
Waar zit je?quote:Op maandag 12 september 2011 15:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Kom je nu mee!! Ben aan het verdwalen hier
in tijd heb je waarschijnlijk gelijk ja, in km nietquote:Op maandag 12 september 2011 15:10 schreef themauster het volgende:
[..]
In theorie is die weg sneller ja in de praktijk niet vanwege de stoplichten in Adorp en Sauwerd en Winsum kom je ook niet snel uit
Zit nu in een hotel/cafe in Oosteinde, ff aan de koffiequote:Op maandag 12 september 2011 15:17 schreef themauster het volgende:
Vraag me toch af waar Minthy op dit moment rijd
Als je dan nog naar Noordpolderzijl wil dan moet je naar Roodeschool rijden en dan de weg naar Uithuizen-Usquert blijven volgen dan staat er bij Usquert een groot bord die je naar Noordpolderzijl leidtquote:Op maandag 12 september 2011 15:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit nu in een hotel/cafe in Oosteinde, ff aan de koffie![]()
Owja moet je wel even zwaaien in Uithuizermeeden want daar werk ikquote:Op maandag 12 september 2011 15:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Als je dan nog naar Noordpolderzijl wil dan moet je naar Roodeschool rijden en dan de weg naar Uithuizen-Usquert blijven volgen dan staat er bij Usquert een groot bord die je naar Noordpolderzijl leidt
Tof, ga ik doen!! Woonde jij niet in Uithuizen? Ook langs gereden!quote:Op maandag 12 september 2011 15:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Owja moet je wel even zwaaien in Uithuizermeeden want daar werk ik
Als je al bij Uithuizen bent langsgereden dan ben je inderdaad verdwaald geweestquote:Op maandag 12 september 2011 15:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, ga ik doen!! Woonde jij niet in Uithuizen? Ook langs gereden!
Ik spring weer in de auto
Langs de afslag, nu ben ik er doorheen gereden. Mooi station! En ruim die straatversiering eens weg!quote:Op maandag 12 september 2011 15:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Als je al bij Uithuizen bent langsgereden dan ben je inderdaad verdwaald geweest![]()
Het is nog tot zaterdag feestweek/lichtjesweek dus mooi nietquote:Op maandag 12 september 2011 16:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Langs de afslag, nu ben ik er doorheen gereden. Mooi station! En ruim die straatversiering eens weg!
Ow, sorryquote:Op maandag 12 september 2011 16:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Het is nog tot zaterdag feestweek/lichtjesweek dus mooi niet
Hebben jullie maar één week in het jaar licht daar?! Mèn...quote:Op maandag 12 september 2011 16:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Minthy bewijst weer eens dat vrouwen geen kaart kunnen lezen en geen richtingsgevoel hebben.quote:Op maandag 12 september 2011 15:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Als je al bij Uithuizen bent langsgereden dan ben je inderdaad verdwaald geweest![]()
tja, boven de poolcirkel.....quote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hebben jullie maar één week in het jaar licht daar?! Mèn...
Ik bewijs als wijf zijnde dat ik niet in paniek raak als ik niet in een keer goed rijd!!quote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Minthy bewijst weer eens dat vrouwen geen kaart kunnen lezen en geen richtingsgevoel hebben.
groot gelijkquote:Op maandag 12 september 2011 16:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bewijs als wijf zijnde dat ik niet in paniek raak als ik niet in een keer goed rijd!!
En vrij vandaag, maling aan de tijd
Edit: heb niet eens een kaart of navigatieding bij me
Ben je er nou al dan?quote:Op maandag 12 september 2011 16:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bewijs als wijf zijnde dat ik niet in paniek raak als ik niet in een keer goed rijd!!
En vrij vandaag, maling aan de tijd
Edit: heb niet eens een kaart of navigatieding bij me
Jawel hoor de Noordkaapquote:Op maandag 12 september 2011 16:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
groot gelijkuiteindelijk nog in noordpolderzijl aangekomen? veel noorderlijker op t nederlandse vasteland kun je niet
ja, das waar, maar daar kun je niets te drinken kopenquote:
volgens 4square reed ze net valkenburg binnen.....quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 16:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, das waar, maar daar kun je niets te drinken kopen
[..]
volgens 4square reed ze net valkenburg binnen.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 12 september 2011 17:24 schreef alors het volgende:
Nou fantaaaaaaaaaaaaastisch godsamme wat goed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is vrijdag geen MHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
Mag dat wel van de communisten?quote:Op maandag 12 september 2011 16:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is oost-groningenquote:
twitter:klaasmans twitterde op maandag 12-09-2011 om 10:20:55Na @VanVelzenMusic konden Rose en ik niet achterblijven: we verwachten een baby! Als het goed gaat over pak 'em beet 6 maanden! #feest reageer retweet
leuk voor hem, hij heeft er toch ook al twee?quote:Op maandag 12 september 2011 17:31 schreef hole1988 het volgende:
twitter:klaasmans twitterde op maandag 12-09-2011 om 10:20:55Na @VanVelzenMusic konden Rose en ik niet achterblijven: we verwachten een baby! Als het goed gaat over pak 'em beet 6 maanden! #feest reageer retweet
Ja, zat in dat kroegje bij het vorige bericht! Nog even doorgereden naar Lauwersoog, hapje eten en genieten van het uitzichtquote:Op maandag 12 september 2011 16:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
groot gelijkuiteindelijk nog in noordpolderzijl aangekomen? veel noorderlijker op t nederlandse vasteland kun je niet
Wat is daar nu weer mis mee?quote:
Zit al in Luxenburgquote:Op maandag 12 september 2011 16:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
volgens 4square reed ze net valkenburg binnen.....
Nee er is ook een Noordkaap achter Uithuizen-Uithuizermeedenquote:
Grunn = Grunn = Hansquote:Op maandag 12 september 2011 17:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is oost-groningenik woon op het mooie Hogeland een daar zijn andere ''rooien'' de baas
Typisch het gedrag van iemand die nooit verder kijkt dan de randstad.quote:
Waarom zou een mens in godsnaam verder willen kijken dan de randstad?! Ik heb het al veel vaker geroepen, alles ten oosten van Amersfoort, ten zuiden van Rotterdam en ten noorden van Heerhugowaard is niet interessant.quote:Op maandag 12 september 2011 17:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Typisch het gedrag van iemand die nooit verder kijkt dan de randstad.
bij t zielhoes heb ik nog een keer softijs gegeten van een glazen schaaltje. en binnen lagen er echt van die omatafelkleedjes op de tafels. afschuwelijk, maar geweldigquote:Op maandag 12 september 2011 17:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, zat in dat kroegje bij het vorige bericht! Nog even doorgereden naar Lauwersoog, hapje eten en genieten van het uitzicht![]()
En die wind!! Heerlijk
oh, wist ik niet... Dacht dat je mijn aardrijkskundige talent zat af te krakenquote:Op maandag 12 september 2011 17:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee er is ook een Noordkaap achter Uithuizen-Uithuizermeeden
bijnaquote:Op maandag 12 september 2011 18:17 schreef minthy het volgende:
Op naar huis, ga langs Emmen. Zwaai ik ook ff naar Hole, heb ik ze bijna allemaal gehad qua zwaaien
Scheelt weer het gebruik van de windmachine van Hans Klokquote:Op maandag 12 september 2011 18:37 schreef Sersjee het volgende:
Heb net even m'n overhemd uit gedaan en ben op het balkon gaan staan. Heerlijk, zo die borstharen wapperend in de wind.
quote:
Ik heb navigatiequote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef themauster het volgende:
[..]
![]()
Zijn jullie oosterlingen altijd de weg kwijt? Of kan jij het altijd wel vinden Pino?
Mischien wat voor mevrouw Minthy, die heeft volgens mij heel het noordelijk halfrond afgereden voordat ze in Noordpolderzijl wasquote:
Sorry mien jong, je woonde te ver van m'n routequote:
Fotootje gemaakt toevallig?quote:Op maandag 12 september 2011 18:37 schreef Sersjee het volgende:
Heb net even m'n overhemd uit gedaan en ben op het balkon gaan staan. Heerlijk, zo die borstharen wapperend in de wind.
Jonguh, ik heb wel zo'n ding, maar die was leeg. En geen autolader meer te vinden.quote:Op maandag 12 september 2011 19:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Mischien wat voor mevrouw Minthy, die heeft volgens mij heel het noordelijk halfrond afgereden voordat ze in Noordpolderzijl was
Hele bergen. Niets zo geil als foto's maken van m'n brede, behaarde torso.quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 20:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hele bergen. Niets zo geil als foto's maken van m'n brede, behaarde torso.
hee! daar is mijn paintklusje weerquote:
Heb je hier maandelijks..quote:Op maandag 12 september 2011 21:28 schreef minthy het volgende:
Mis ik maar zo een gewapende overval hier in mijn dorpje!!
Het zal je maar overkomen...
Whut? Dat was zeker die overval van dat nieuwsbericht die Pino vanavond op twitter poste?quote:Op maandag 12 september 2011 21:28 schreef minthy het volgende:
Mis ik maar zo een gewapende overval hier in mijn dorpje!!
Het zal je maar overkomen...
Jaquote:Op maandag 12 september 2011 21:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Whut? Dat was zeker die overval van dat nieuwsbericht die Pino vanavond op twitter poste?
Jij als vrouw kan daar in het donker niet alleen lopenquote:
Zitten 3 winkels en een snackbar, ik gok dat het de bloemenzaak of de supermarkt is geweest... Bij die laatste zou het me tegenvallen van de eigenaar, heeft mij (als mayor zijnde) niet eens ingelicht...quote:
Oh, ik wel hoor! Lust iedereen rauw! Met een uitje, dat wel...quote:Op maandag 12 september 2011 21:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij als vrouw kan daar in het donker niet alleen lopen
Knap, ik heb mijn poging gestaakt... Kon niet kiezenquote:Op maandag 12 september 2011 22:09 schreef Sirolf het volgende:
Kostte even wat moeite, maar daar is 'ie dan...
[ afbeelding ]
Ik ben sowieso niet begonnen.quote:Op maandag 12 september 2011 22:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Knap, ik heb mijn poging gestaakt... Kon niet kiezen
Had ik ook beter niet kunnen doen, had continu "ohja DIE was tof!!". Maal vaak...quote:
Ik zal continu hebben: Die ken ik niet. Maal oneindig.quote:Op maandag 12 september 2011 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Had ik ook beter niet kunnen doen, had continu "ohja DIE was tof!!". Maal vaak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |