Nee. In Marokko wordt je als christelijke zendeling het land uitgegooid en in een zogenaamd gematigd moslimland als Turkije is het de facto onmogelijk een nieuwe kerk te bouwen omdat je geen vergunning krijgt.quote:Op zondag 11 september 2011 17:00 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het is gewoon mogelijk om nieuwe kerken te bouwen in Moslim landen.
Omdat deze mensen oproepen tot moord en genocide. Dat is het verschil.quote:Op zondag 11 september 2011 16:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom is dit een van die situaties? Deze mensen protesteren enkel. Naar mijn weten wordt er geen geweld gebruikt. Je gaat toch ook geen willekeurige betoging van kaalkopjes uit elkaar slaan. Kijk, en juist omdat jij niet snapt dat geweld niet geoorloofd is in dit geval, toont al aan dat je een gevaarlijk mannetje bent.
Zo is de nieuwe kerk in Belek Antalya in 2004 gebouwd voor de onder andere Nederlandse pensionado's een hologram inderdaad.quote:Op zondag 11 september 2011 17:00 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het is gewoon mogelijk om nieuwe kerken te bouwen in Moslim landen.
Enorme mongolen die gasten ja. Leuk dat ze een koekje van eigen deeg hebben gekregen van die motorrijders.quote:Op zondag 11 september 2011 17:03 schreef rene29 het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn ook idioten die geen Moslim zijn....
Pot... ketel...quote:Op zondag 11 september 2011 16:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee ik ben een beetje klaar met dat politiek correcte gelul. Dit soort mensen zijn mijn vijanden, klaar. Zij streven zaken na die voor mij extreem nadelig zijn. Dus zie ik ze graag verdwijnen. Ik vind het geen pluspunt dat zij dit vrij kunnen doen. Zou ik dit soort gasten met die borden zien lopen en ik ben zelf ook met een groep dan zou ik graag meedoen in een partij knokken met dit soort 'mensen'.
http://www.asianews.it/index.php?l=en&art=17031&size=Aquote:Op zondag 11 september 2011 17:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zo is de nieuwe kerk in Belek Antalya in 2004 gebouwd voor de onder andere Nederlandse pensionado's een hologram inderdaad.
quote:“Since 2003 in accordance with a European Union directive and Turkey’s building code, it is possible to open a new church,” Serkan said. “In practice however, it is not easy to do.”
In his in-depth article, he gave an example of the situation. “The Protestant Church of Salvation applied for a permit to build ten religious buildings seven years ago, and is still waiting for one. The law says that authorisation can be granted to build churches but the power to grant the permit is left to district prefects, who are not inclined to issue any. Even in Ankara, the prefect turned down an application for a Protestant place of worship in Cankaya neighbourhood on the ground that “there is not enough space”.
In Turkey, a great number of restrictions apply to religious freedom. Serkan cites another example. In 2003, lawyer Orhan Kemal Cengiz obtained the authorisation for one or two buildings. However, even though “a right is recognised and granted to a minority, certain conditions are imposed that make it virtually impossible for that right to be exercised.”
Ha:quote:Op zondag 11 september 2011 17:07 schreef De_Nuance het volgende:
En in Istanbul is er op elke straathoek wel een kerk te vinden in bepaalde wijken.
Het moest zelfs afgedwongen worden door de EU. En in de praktijk is het vrijwel onmogelijk. En dan wel een grote bek hebben over Europa. Pot-ketel-zwart.quote:The problem in Turkey runs deeper than seeing parallels between the fate of minarets and Church bell towers. Since 2002, the Turkish government has been reassuring the Vatican and the Orthodox Patriarchate that steps would be taken towards respect for religious freedom.
Even though Turkey’s secular constitution guarantees everyone complete freedom of worship irrespective of religion, Christians continue to have a hard time finding a church that is open. Many of them also continue to experience social discrimination and so choose not to show their religious identity in public.
Dan kun je zo op zn hoogst veroordelen voor oproepen tot geweld. Maar om er nou direct op los te meppen. Nee, dat vind ik nergens voor nodig, We wonen in het westen, niet in een of andere bananenrepubliek.quote:Op zondag 11 september 2011 17:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Omdat deze mensen oproepen tot moord en genocide. Dat is het verschil.
Weer dat zelfde gemieper. Het is echt zo voorspelbaar dat het saai is geworden.quote:Op zondag 11 september 2011 17:09 schreef De_Nuance het volgende:
Maar goed hoe dan ook ik begrijp dat de achterlijke ideeën die in sommige delen en breinen in de moslimwereld een grote inspiratiebron voor jou zijn hofstaddude?
Ja ja bla bla. Laat jezelf toch lekker naar de slachtbank afvoeren joh.quote:Op zondag 11 september 2011 17:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan kun je zo op zn hoogst veroordelen voor oproepen tot geweld. Maar om er nou direct op los te meppen. Nee, dat vind ik nergens voor nodig, We wonen in het westen, niet in een of andere bananenrepubliek.
Ik vind het stuitend dat jij berichtgeving over een marginaal groepje extremisten aangrijpt om een algemeen negatief slecht beeld van moslims neer te zetten zodat jouw haat rationeel of gerechtvaardigd lijkt.quote:Op zondag 11 september 2011 17:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ha:
[..]
Het moest zelfs afgedwongen worden door de EU. En in de praktijk is het vrijwel onmogelijk. En dan wel een grote bek hebben over Europa. Pot-ketel-zwart.
Uiteraard. De Yanks en de joden zitten immers overal achter. Dat weet iedereen.quote:Op zondag 11 september 2011 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ingehuurd door amerikaanse overheid !?!
Man jij ziet achter elke steen een moslimquote:Op zondag 11 september 2011 17:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Uiteraard. De Yanks en de joden zitten immers overal achter. Dat weet iedereen.
OPEN JE OGEN!!11!1121quote:Op zondag 11 september 2011 17:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Uiteraard. De Yanks en de joden zitten immers overal achter. Dat weet iedereen.
De slachtbank? We hebben wetten om ons te beschermen tegen gekken. Dus indien deze figuren over de schreef gaan, dan kunnen ze worden opgesloten. Zo gaat dat in het westen. We beginnen hier niet direct te schieten op mensen met afwijkende meningen.quote:Op zondag 11 september 2011 17:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja ja bla bla. Laat jezelf toch lekker naar de slachtbank afvoeren joh.
'Ik heb er zelf geen last van, dus wat boeit het mij nou?![]()
'
Tja als jij steeds dezelfde drogredeneringen gebruikt krijg je inderdaad dezelfde soort reactie.quote:Op zondag 11 september 2011 17:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Weer dat zelfde gemieper. Het is echt zo voorspelbaar dat het saai is geworden.
Nee je bent niet hetzelfde als hen als je mongolen eruit wilt gooien.
Nee je hoeft je niet alles te laten welgevallen.
Nee dit soort mensen zijn geen Europeanen, ook al hebben ze bv een Brits paspoort.
Nee de realiteit is dat het voor niet-moslims extreem moeilijk wordt gemaakt in dat fijne Turkije van je. En dat ze wel een grote bek hebben over andere landen maar zelf gewoon keihard niet-moslims discrimineren. En dat is dan in het zogenaamde meest gematigde moslimland. In vele andere ben je je leven niet zeker als christen of jood of nog erger: als bv hindoe. Zelfs in een land als Marokko wordt je het land uitgegooid als je mensen verteld over een andere religie dan de islam. Maar wel een grote bek hebben over Europa. Walgelijk gedrag.quote:Op zondag 11 september 2011 17:15 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik vind het stuitend dat jij berichtgeving over een marginaal groepje extremisten aangrijpt om een algemeen negatief slecht beeld van moslims neer te zetten zodat jouw haat rationeel of gerechtvaardigd lijkt.
Leuk al die berichtjes , de realiteit is dat er in Turkije en andere moslimlanden vele kerken zijn en dat de laatste uit minstens 2004 stamt
Nee ze gaan al jaren over de scheef, leven van belastinggeld en zitten ondertussen de boel te ondermijnen. Net zoals de plegers van 9/11, Londen en Madrid dat deden.quote:Op zondag 11 september 2011 17:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De slachtbank? We hebben wetten om ons te beschermen tegen gekken. Dus indien deze figuren over de schreef gaan, dan kunnen ze worden opgesloten. Zo gaat dat in het westen. We beginnen hier niet direct te schieten op mensen met afwijkende meningen.
Gast, je kunt niet iedereen opsluiten die er een afwijkende en zelfs ongewenste mening op nahoudt. Als er aanwijzingen zijn dat deze lui een aanslag willen plegen, dan dient er te worden ingegrepen. Je kunt mensen echter niet in het gevang gooien enkel omdat hun mening jou niet aanstaat.quote:Op zondag 11 september 2011 17:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee ze gaan al jaren over de scheef, leven van belastinggeld en zitten ondertussen de boel te ondermijnen. Net zoals de plegers van 9/11, Londen en Madrid dat deden.
Maar er wordt niets gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |