Gebeurde bij mij ook gisterenquote:
Qweatrolltopic bedoel jequote:
Met mijn retardkitty die een kikker had gevangen!quote:Op zondag 11 september 2011 11:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, zoiets!!
@Li: dat was toen ik nog in Belgie woonde ook soms echt oorverdovend!! Daar was wel een hele grote vijver en dan kon je daar soms niet van slapen, van die herrie. Daar had ik er ook een keertje een per ongeluk doodvermoord tussen de schuifdeur. Had ik hier wel verteld geloof ik. Kijken of ik dat kan vinden...
Slank #795 - Met Goodbye's Retardkitty en Zombiekikkers.
quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 14:02 schreef Goodbye het volgende:
Weet je wat ik nooit zo snap. Dat als iemand in dit topic iets verteld en iemand anders zegt dat niet verstandig (of vul maar wat anders in) te vinden, dat we dan ineens allemaal moeten gaan zeggen dat we dat ook vinden.
Maak me er vast ook wel eens schuldig aan, maar toch.
Ik denk dat dat helemaal niet bedoeld is om iemand af te vallen (pun intendedquote:Op zondag 11 september 2011 14:02 schreef Goodbye het volgende:
Weet je wat ik nooit zo snap. Dat als iemand in dit topic iets verteld en iemand anders zegt dat niet verstandig (of vul maar wat anders in) te vinden, dat we dan ineens allemaal moeten gaan zeggen dat we dat ook vinden.
True, heb je ook wel een punt. Maar het komt soms wel een tikkeltje te hard aan bij mensen, denk ik.quote:Op zondag 11 september 2011 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk dat dat helemaal niet bedoeld is om iemand af te vallen (pun intended) maar om duidelijk te maken dat de eerste die het zei, daar niet alleen in staat, dus dat het niet de mening is van 'maar' 1 persoon. Misschien dat als meer mensen die mening ondersteunen, het bij degene waar het om gaat aankomt dat iets misschien niet zo'n goed idee is. Of juist wel natuurlijk
.
Want, als iemand iets positiefs zegt en de rest valt bij, is dat nooit een probleem. Maar als het een punt van kritiek is, is het wel ineens 'raar' als andere mensen bijvallen. Dat snap ik dan weer niet.
Dat, en als mensen het ergens NIET mee eens zijn wordt dat ook 9 van de 10 keer wel duidelijk gemaakt met een 'Nou,ik vind anders dat....' post...quote:Op zondag 11 september 2011 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk dat dat helemaal niet bedoeld is om iemand af te vallen (pun intended) maar om duidelijk te maken dat de eerste die het zei, daar niet alleen in staat, dus dat het niet de mening is van 'maar' 1 persoon. Misschien dat als meer mensen die mening ondersteunen, het bij degene waar het om gaat aankomt dat iets misschien niet zo'n goed idee is. Of juist wel natuurlijk
.
Want, als iemand iets positiefs zegt en de rest valt bij, is dat nooit een probleem. Maar als het een punt van kritiek is, is het wel ineens 'raar' als andere mensen bijvallen. Dat snap ik dan weer niet.
Ik denk dat de meeste Slankies hier al wel lang genoeg meegaan om te weten dat het niet zo bedoeld isquote:Op zondag 11 september 2011 14:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
True, heb je ook wel een punt. Maar het komt soms wel een tikkeltje te hard aan bij mensen, denk ik.
Oh?quote:Op zondag 11 september 2011 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste Slankies hier al wel lang genoeg meegaan om te weten dat het niet zo bedoeld is. De meesten hier hebben elkaar ook al wel eens ontmoet en weten dat we heus geen nare menschjes zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op zondag 11 september 2011 14:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh?Ja, jij wel natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Check.quote:Op zondag 11 september 2011 14:06 schreef loveli het volgende:
Eens kijken of ik in 10 minuten mn haar kan doen.
Uhh, ik zeg middagtd erbij? (Zou omvallen hiervan, maarja dat ben ik.)quote:Op zondag 11 september 2011 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is mijn lijstje oké trouwens? Of moet er nog wat bij?
Waarom skip je sinds een tijd de muesli bij het ontbijt?quote:Op zondag 11 september 2011 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is mijn lijstje oké trouwens? Of moet er nog wat bij?
Als ik volle kwark gebruik, neem ik geen muesli. Als ik halfvolle kwark toevoeg aan de franse kwark, dan wel. Anders vind ik het too much worden.quote:Op zondag 11 september 2011 14:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom skip je sinds een tijd de muesli bij het ontbijt?
Get over yourself! Ik heb nagels die afgescheurd zijn!quote:
Die paar eetlepels volle kwark hebben niet hetzelfde aantal kcals in zich dan de muesli. Just saying.quote:Op zondag 11 september 2011 14:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ik volle kwark gebruik, neem ik geen muesli. Als ik halfvolle kwark toevoeg aan de franse kwark, dan wel. Anders vind ik het too much worden.
Hmm. Naja, de nasi is met satésaus, kroepoek, the works. Dus kom een eind in de richting denk ikquote:Op zondag 11 september 2011 14:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Die paar eetlepels volle kwark hebben niet hetzelfde aantal kcals in zich dan de muesli. Just saying.
Je nasi moet 1200+ kcals bevatten wil je aan je kcals komen vandaag. Dus je lijstje is voor verbetering vatbaar.
ja, no way, dus!quote:Op zondag 11 september 2011 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmm. Naja, de nasi is met satésaus, kroepoek, the works. Dus kom een eind in de richting denk ik.
Herkenbaar hoor!quote:Op zondag 11 september 2011 14:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Weet je wat ik gek vind? Ik heb vorig jaar sinds ik ging verhuizen (juli/augustus) steeds minder gesport, tot een paar weken geleden. Soms wekenlang 0-1 keer, heel soms nog een opleving van wat meer. Voor mijn doen iig héél weinig. En pas nu ik het weer echt oppak, merk ik hoe erg ik het gemist heb, en hoeveel extra energie ik ervan krijg!
Maar had verwacht dat ik dat juist zou missen en merken in de periode van weinig sporten
Ik heb dat een beetje met werkenquote:Op zondag 11 september 2011 14:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Weet je wat ik gek vind? Ik heb vorig jaar sinds ik ging verhuizen (juli/augustus) steeds minder gesport, tot een paar weken geleden. Soms wekenlang 0-1 keer, heel soms nog een opleving van wat meer. Voor mijn doen iig héél weinig. En pas nu ik het weer echt oppak, merk ik hoe erg ik het gemist heb, en hoeveel extra energie ik ervan krijg!
Maar had verwacht dat ik dat juist zou missen en merken in de periode van weinig sporten
Is toch logisch? Iemand post iets --> reacties. Één iemand is de eerste en als de rest het ermee eens is, lijkt het er toevallig op alsof die persoon wordt nagepraat. Maar het gebeurt continu, alleen valt het dan niet op ofzo.quote:Op zondag 11 september 2011 14:02 schreef Goodbye het volgende:
Je hebt toch wel gesnoept van het beslag he? Dat is voor mij altijd een hoofdreden om een cake te bakkenquote:Op zondag 11 september 2011 16:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er staat een gemarmerde chocolade/cranberry-cake in de oven. Ik ben heel benieuwd! Het is een eigen aangepaste versie van een recept voor een druivencake. Ik had geen druiven, maar dus wel de cranberries. En als het niks is, doneer ik 'm aan de prullenbak.
Geen cake! Hmm.. ik heb boerenkoolstamppot nog nooit in deze shape gezien!quote:Op zondag 11 september 2011 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
Klinkt lekker!
Hier komt deze er net uit!
[ afbeelding ]
Wel uit een cakevormmaar geen cake!
Hm nee, paar kleine likjes maar. Rauwe eieren jeweetz.quote:Op zondag 11 september 2011 16:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gesnoept van het beslag he? Dat is voor mij altijd een hoofdreden om een cake te bakken![]()
Ja, dat is eigenlijk niet zo gezond. Zo jammerquote:Op zondag 11 september 2011 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hm nee, paar kleine likjes maar. Rauwe eieren jeweetz.
whehe, het is een volkorenbrood!quote:Op zondag 11 september 2011 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen cake! Hmm.. ik heb boerenkoolstamppot nog nooit in deze shape gezien!
Terwijl je vroegah, als je mams een cake bakte, nog net niet de mixerdingen erbij opvratquote:Op zondag 11 september 2011 16:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk niet zo gezond. Zo jammer
Ja, zei XM inderdaad ook. En ik denk inderdaad dat het precies dat is, dat bij een iets negatievere boodschap het anders overkomt.quote:Op zondag 11 september 2011 16:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Is toch logisch? Iemand post iets --> reacties. Één iemand is de eerste en als de rest het ermee eens is, lijkt het er toevallig op alsof die persoon wordt nagepraat. Maar het gebeurt continu, alleen valt het dan niet op ofzo.
Voorbeelden:
• Iemand post grappig plaatje: heel veel ""-reacties e.d.
• Cali's haar datwas
• verdrietig nieuws zoals dat van Progje
• reacties op heel goede/slechte lijstjes
Mensen reageren er gewoon op. Alleen in zo'n geval als HKPW lijkt het meteen aanvallend. Terwijl het imo net zo'n reactiepatroon is als wat je altijd ziet.
Hihihi, ik heb ze net ook weer afgelikt. En de beslagkom, nom nom!quote:Op zondag 11 september 2011 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Terwijl je vroegah, als je mams een cake bakte, nog net niet de mixerdingen erbij opvrat.
Ja, dat lukt primaquote:Op zondag 11 september 2011 16:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hihihi, ik heb ze net ook weer afgelikt. En de beslagkom, nom nom!
Brood bakken in zo'n cakevorm, wil dat goed, Mo? Ik heb nml ook een cakevorm staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben we al een lijstje van jou gezien vandaag?quote:Op zondag 11 september 2011 16:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk niet zo gezond. Zo jammer
zo kwam ik gisteren bij de nyan cat. er is nl. ook al een nyanwhatsappwhalequote:Op zondag 11 september 2011 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
Prima lunch![]()
is vrij compact brood!
Oh, en
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd, klinkt lekker! Misschien ook een keertje maken als het jou bevaltquote:Op zondag 11 september 2011 18:25 schreef Viking84 het volgende:
Hier staat deze in de oven! Ruikt erg lekker! Ben benieuwd. Was wel ingewikkeld met al die pannen op het vuur
. Ben alleen de oregano vergeten, maar het is zonder oregano vast ook lekker
![]()
.
Was lekker jaquote:Op zondag 11 september 2011 18:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, klinkt lekker! Misschien ook een keertje maken als het jou bevalt.
nee hoor, gewoon in het nederlands. Ik lees ter ontspanning. Der Vorleser? Zal eens in de boekenkast kijkenquote:Op zondag 11 september 2011 20:04 schreef Viking84 het volgende:
PPP, boek heb ik niet gelezen. Wil ik nu wel gaan doen. Ben er ooit in begonnen, maar het formaat schrok me een beetje af. Het schijnt één van de beste boeken aller tijden te zijn. Of ik ben in de war met 100 jaar eenzaamheid. Ja, ik geloof dat het die laatste was
.
Nachttrein naar Lissabon. Hopelijk lees je hem wel in het Duits?
. Heb je Der Vorleser trouwens ook al eens gelezen, Tink? Die is ook erg mooi!
quote:Zéér goed boek, nu de redacteur nog leren spellen
21 oktober 2009
| Door: Sanne
| Utrecht
Het meesterwerk van García Marquez, daar is niets over op aan te merken (en die zou ik ook zo vijf sterren geven). Buitengewoon goed vertelt, prachtig beschreven wonderen en fantastische gebeurtenissen maken dat je niet wilt stoppen met lezen. Echter, deze editie viel mij zeer tegen. Door het gehele boek staan spelfouten, interpunctie wordt misbruikt of is geheel afwezig, woorden die midden in de lettergreep zijn afgebroken, etc. Toch jammer dat na het vertalen van dit meesterwerk, de uitgever niet de moeite heeft genomen om deze hinderlijke schoonheidsfouten er uit te halen.
lolquote:Op zondag 11 september 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Review over Honderd jaar eenzaamheid op Bol.com:
[..]
.
Wat ergquote:Op zondag 11 september 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Review over Honderd jaar eenzaamheid op Bol.com:
[..]
.
Die heb ik nog in de kast staan. Binnenkort ook ns lezen dan! Sterkte met de vermoeidheid, kijk maar uit!quote:Op zondag 11 september 2011 19:37 schreef Tinkepink het volgende:
Man-o-man. Ik ben zo moe, dat ik net bijna de trap afdonderde.
Lees nu trouwens Nachttrein naar Lissabon. Wat een fijn boek is dat
quote:Op zondag 11 september 2011 19:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dames, ik waardeer jullie bezorgdheid heel erg en ik voel me absoluut niet aangevallen.
Ik neem mijn blessure ook heel serieus, anders had ik niet afgelopen vrijdag bij de sportarts gezeten. En ik realiseer me ook dat het heel erg zwaar gaat worden, maar ik verheug me gewoon al een jaar op deze halve marathon en ga dus de komende 4 weken een zo goed mogelijke voorbereiding doen. Alleen dan met weinig hardlopen.
Ik neem een risico, maar geen onverantwoord risico. En als het niet gaat, dan stap ik echt uit.
No worries!
Mijn verzekering vergoedt 2 bezoekjes aan een sportarts per jaar, dus het hangt er een beetje vanaf hoe mijn been de halve doorstaat. Fair chance dat ik er nog een bezoekje aan vast plak half oktober.quote:Op zondag 11 september 2011 21:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Klinkt goed doordacht / onderbouwd. Was de sportarts eenmalig of ga je regelmatig bij hem langs nu?
Ja he?quote:
Neequote:Op zondag 11 september 2011 16:39 schreef sigme het volgende:
Hebben we al een lijstje van jou gezien vandaag?
Ik ben er veel te vaak niet om jouw lijstjes in de gaten te houden, post je ze wel braaf?
Nog niet eens zo rampzaligquote:Op zondag 11 september 2011 22:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee![]()
Lijstje:
O: croissantje *
T: eitje *
L: boterham met pindakaas *
D: döner **
T: aardbeien
* O-T-L zaten relatief dicht op elkaar, vandaar dat het niet zoveel is.
** Döner is bad, maar probleem is dat als Martijn graag lekker eten wil bestellen, ik het zo lastig vind om nee te zeggen (niet dat hij niet mag, maar voor mezelf, bedoel ik)
Ja ! Ik vind zout eten vieser dan vies, vond brood wel lekker maar niet zo lekker als in mijn gedachten en de aardappelen ronduit vies, dus die schrap ik voorlopig even. Rijst is wellicht beter.quote:Op zondag 11 september 2011 21:35 schreef Perruche het volgende:
Hey muks, proef je dingen nu ook anders nu dat je zo lang geen "gewoon" eten hebt gehad?
Wij hadden juist zaterdag verse croissantjes van de bakker. Maar eigenlijk alleen bij gebrek aan geopende bakkers op zondagquote:Op zondag 11 september 2011 23:44 schreef loveli het volgende:
Croissantjesdag vandaag? Zat ik daar met m'n havermout
Wat grappig! Dus eigenlijk kan je best nog even zonder de carbsquote:Op maandag 12 september 2011 06:27 schreef Muks het volgende:
[..]
Ja ! Ik vind zout eten vieser dan vies, vond brood wel lekker maar niet zo lekker als in mijn gedachten en de aardappelen ronduit vies, dus die schrap ik voorlopig even. Rijst is wellicht beter.
Terecht dat je er tegen op ziet! Lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op maandag 12 september 2011 07:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Deels gepieker over het werk en deels ???. Geen idee. En de regen had ik al ja.
Pijn gaat nu wel, maar zie echt enorm op tegen volgende week woensdag.
lol die had ik niet eens gezienquote:Op zondag 11 september 2011 22:48 schreef anna82 het volgende:
En die Sanne Spelvout: "over op aan te merken" is ook een mooie!
Nieuwe BH's en langzaam afvallen.quote:Op maandag 12 september 2011 08:25 schreef Tinkepink het volgende:
Nu twijfel. Nieuwe bh's of heel snel afvallen.
GVE? Groente Vlees Eieren?quote:Op maandag 12 september 2011 09:39 schreef V1z0R het volgende:
HPKW, Makkelijk te maken gerechten?
Eigenlijk is het standaard GVE altijd wel makkelijk...
Tnx! En het mag best mager/gezond zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 09:43 schreef V1z0R het volgende:
Andere makkelijke gerechten:
- Pittig rundergehakt met broccoli en spekjes in groentesaus
- Kip met cashew (voor over rijst/nasi/geb. aardappels)
- Spinazie- of rucola salade met kipfilet
- Wraps
Had ik al gezegd dat de dame in kwestie geen keukenprinses is?quote:Op maandag 12 september 2011 09:54 schreef V1z0R het volgende:
GVA sorrymaandag he
Je wilt ook echt recepten en bereiding of?
Owja.quote:
Yup in de randstad hequote:Op maandag 12 september 2011 10:05 schreef V1z0R het volgende:
Ik voel me oud, ik ken geen kurkuma, halloumi of harissa. En is zeekraal geen zeeslang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Waar heb je gewoon dan? * Perruche benieuwd is.quote:Op maandag 12 september 2011 11:00 schreef V1z0R het volgende:
Het is volgens mij maar net hoe en waar je hebt leren koken
AVG gewoon van ma afgekeken en de rest mezelf maar aangeleerd toen ik op m'n 18e in het buitenland stage ging lopen.
Zoeentje heeft mijn dochter ookquote:Op maandag 12 september 2011 11:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai!
Toen ik klein was had ik een kinderkookboek
Ik Indiaas!quote:Op maandag 12 september 2011 11:06 schreef Perruche het volgende:
Oh leuk vaiz!
Ik heb in het buitenland ook wel leren koken, vooral italiaans.
Italiaans is lekkerquote:Op maandag 12 september 2011 11:06 schreef Perruche het volgende:
Oh leuk vaiz!
Ik heb in het buitenland ook wel leren koken, vooral italiaans.
TechnoTrancequote:Op maandag 12 september 2011 11:04 schreef V1z0R het volgende:
Ahlen, Duitsland en stage gelopen bij TechnoTrans
quote:Op maandag 12 september 2011 11:12 schreef V1z0R het volgende:
nog wat jompels voor Maria haar lvl85!
![]()
quote:Op maandag 12 september 2011 11:12 schreef V1z0R het volgende:
nog wat jompels voor Maria haar lvl85!
![]()
Nee dat wordt hem niet, vergeleken met anderen ben ik een slowpoke en een noobcakequote:Op maandag 12 september 2011 11:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Kan je daar je werk niet van maken?
Dat vragen duizenden nerds zich ook afquote:Op maandag 12 september 2011 11:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Kan je daar je werk niet van maken?
You say 'nerd' like it's a bad thingquote:Op maandag 12 september 2011 11:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat vragen duizenden nerds zich ook af
quote:Op maandag 12 september 2011 11:30 schreef anna82 het volgende:
Als die receptjes lezende lijkt het me zo leuk als Perruche zich een keer opgeeft voor Master-/Topchef![]()
Goodmorning! Nog 4,5 dag werken en dan vakantie!
Ik weet dat er profgamers zijn, daarom stel ik het toch voor!quote:Op maandag 12 september 2011 11:30 schreef V1z0R het volgende:
loveli and puff, y u no know Fatal1ty, Grubby or other pro-gamers?
[ afbeelding ]
Waarom gebruik je dan alleen een vraagteken als het geen vraag is?quote:Op maandag 12 september 2011 11:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik weet dat er profgamers zijn, daarom stel ik het toch voor!
Ik ook niet!quote:Op maandag 12 september 2011 11:34 schreef progje het volgende:
goedemorgen...
heb geloof ik niet echt veel zin om te werken vandaag
Omdat maria het mogelijk niet ziet zitten om prof WoWer te zijnquote:Op maandag 12 september 2011 11:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dan alleen een vraagteken als het geen vraag is?
Had pas ook zo'n momentje. Stom toeval, kwam een collega naarme toe met een opmerking dat het zo fijn met me samenwerken was en gaf me een snoepje. Bui was meteen overquote:Op maandag 12 september 2011 11:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Gisteren was echt knetterdruk trouwens! Zo druk dat ik op een gegeven moment gewoon onaardig ging doen![]()
Gelukkig had de verpleging op mn oude thuislocatie me door en hadden we ff gezellig een kopje koffie gedronken om bij te komen, maar ik had wat te laat door dat ik die rust nodig had.
quote:Op maandag 12 september 2011 11:33 schreef Perruche het volgende:
[..]en dan zo iedereen met buikkrampen naar huis, harhar.
Ik ga het eerst wel een keer op jou uitproberen
Fijn hè, collega's met mensenkennisquote:Op maandag 12 september 2011 11:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Had pas ook zo'n momentje. Stom toeval, kwam een collega naarme toe met een opmerking dat het zo fijn met me samenwerken was en gaf me een snoepje. Bui was meteen over
Bij mij was het stom toeval...quote:Op maandag 12 september 2011 11:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Fijn hè, collega's met mensenkennis
Zonder Engeland zou het weer hier echt bagger zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
Het stormt hier echt enórm, zo erg dat ik gewoon de deur maar even niet uit ga![]()
Dat blijft 'ie niet lang.quote:Op maandag 12 september 2011 11:43 schreef anna82 het volgende:
En moeders, houdt uw dochters thuis:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-weer-vrijgezel.html
Dan lijkt het me alsnog een fijne collega, als ie (met een snoepje) benoemt dat je zelf een fijne collega bentquote:
Nou zeg!quote:Op maandag 12 september 2011 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
GVD operatie wéér verzet. Week later, naar 28e.
Bij de appie? Zijn die echt zo fijn?quote:Op maandag 12 september 2011 09:38 schreef loveli het volgende:
Atkinsrepen in de bonus, 2 halen 1 betalen.
Kassamiepfrustratie: kies je de kortste rij zonder jengelende kinderen, heb je een sociale kassa 45-plusster die graag tussendoor even met een collega praat. En tijdens dat praten vergeet de 35% korting aan te slaan waardoor je alsnog 10 minuten langer bezig bent
Voller dan MvN?quote:Op maandag 12 september 2011 12:05 schreef Probability het volgende:
O gadver zit Peter R te kijken bij DWDD.. Hij is een beetje vol van zichzelf
Als tussendoortje bijv. voor een vergadering zijn ze voor mij ideaal, geen suikerdip achteraf.quote:Op maandag 12 september 2011 12:06 schreef Probability het volgende:
Bij de appie? Zijn die echt zo fijn?
Ik vind MvN wel leukquote:Op maandag 12 september 2011 12:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Voller dan MvN?
[..]
Als tussendoortje bijv. voor een vergadering zijn ze voor mij ideaal, geen suikerdip achteraf.
Nou ja, hij kan met z'n nonchalant gekapte haar best charmant autocue lezen, maar ik lig liever onder m'n auto.quote:
Daar ging m'n koffiequote:Op maandag 12 september 2011 12:10 schreef V1z0R het volgende:
Balansdagje dus maar Co?
Ik wil Willibrord Frequin terug op TV!En Jambers en Theo van Gogh!
Of een BH verlenger kopenquote:Op maandag 12 september 2011 08:25 schreef Tinkepink het volgende:
Ook slecht geslapen hier.
Ben er trouwens achter waarom ik tegenwoordig spekrolletjes op mijn rug heb. De muts van de bh-winkel heeft me de verkeerde maat gegeven. En ik ben wat dikker geworden, dat ook.
Nu twijfel. Nieuwe bh's of heel snel afvallen.
Rob Muntz dan maar?quote:
Oh, ik dacht, die gaat babies makenquote:Op maandag 12 september 2011 11:43 schreef anna82 het volgende:
En moeders, houdt uw dochters thuis:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-weer-vrijgezel.html
Als je niet gaat is het ook weggegooid geld jaquote:Op maandag 12 september 2011 12:23 schreef Probability het volgende:
[..]
Het is sowieso wel weggegooid geld he..
Een sportschoolabbo is niet wat je nodig hebt, maar de motivatie/mindset om erheen te gaan.quote:Op maandag 12 september 2011 12:23 schreef Probability het volgende:
[..]
Het is sowieso wel weggegooid geld he..
Waar ik nu zit is amper te bereiken met het ov en ik moet iedere dag al 10km fietsen dan zou dat op een sportschooldag uitkomen op 20. Nee bedanktquote:Op maandag 12 september 2011 12:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Een sportschoolabbo is niet wat je nodig hebt, maar de motivatie/mindset om erheen te gaan.
Goed plan. Dank je. Nu op zoek naar duitse winkel waar ze bh verlengers verkopenquote:
Ik bedoelde meer, als je in de buurt een abbo hebt, ga je dan wel?quote:Op maandag 12 september 2011 12:34 schreef Probability het volgende:
[..]
Waar ik nu zit is amper te bereiken met het ov en ik moet iedere dag al 10km fietsen dan zou dat op een sportschooldag uitkomen op 20. Nee bedankt
quote:Op maandag 12 september 2011 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb er echt zó de pest over in he. Je bereid je er mentaal telkens op voor, er zit toch iets in je blaas wat er niet hoort en ze bellen op van ja, het moet weer verzet worden. Wéér wachten, weer langere onzekerheid en niet de garantie dat het niet wéér verzet wordt.
Verdomme
Hebben jullie een hunkemoller? Daar sowieso!quote:Op maandag 12 september 2011 12:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goed plan. Dank je. Nu op zoek naar duitse winkel waar ze bh verlengers verkopen
Jawelquote:Op maandag 12 september 2011 12:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer, als je in de buurt een abbo hebt, ga je dan wel?
Dan kan ik ook een half uurtje gaan zonder dat het zonde is.quote:
Ja, maar jij sport zelfs nog met een blessure, zou ik ook nooit doenquote:Op maandag 12 september 2011 12:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn sportschool is ook op 5 km fietsen. Ik zie het probleem niet.![]()
Vervelend dat ze je operatie hebben verzet XM. Heb je er al over gebeld om te vragen waarom 'ie is verzet?
Goed punt!quote:Op maandag 12 september 2011 13:03 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja, maar jij sport zelfs nog met een blessure, zou ik ook nooit doen
Ik heb gewoon al 3 avonden achter elkaar 8 uur geslapen. Kan het echt aanraden.quote:Op maandag 12 september 2011 13:21 schreef _aurum_ het volgende:
Vanaaf maar vroeg naar bed om bij te slapen
quote:Op maandag 12 september 2011 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
Terug!!! En in 29 minuten 5,2km gelopen! In één stuk..
Was van plan om rustig aan te doen: 4 minuten inlopen... maar toen liep ik en ging het zo lekker dat ik besloot om tot het einde van de wijk te lopen.... maarja, ook dat ging lekker.. Dus toen dacht ik "het kleine rondje in één keer dan.." maar toen was ik bij de afslag van 't kleine rondje, etc. etc. etc.
Wind was wel vervelend met zand dat tegen m'n benen aanwaaide, maar verder héérlijk gelopen! *trots*
quote:
Als dat ook helpt, zeg ik, gooi de tranen er lekker uitquote:Op maandag 12 september 2011 13:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan alleen maar huilen Viz. Ik ben niet zo'n 'afreageer' type...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik ben geen vrijgezelle man.quote:
Hm.. ook geen idee hoe je die 'kom maar op' zou moeten interpreteren... ?quote:Op maandag 12 september 2011 13:59 schreef conleche het volgende:
Over FaceBook: soms vind ik het een raar iets. Ik gebruik het om liedjes op te zetten, of foto's, kleine anecdotes, als ik op vakantie /reis ben, wat impressies, maar ik ben me er wel van bewust dat Jan en Alleman het kan lezen. Dus echt persoonlijke sores zet ik er niet op. Het is voor mij een medium waar ik een beetje contact kan houden met mensen die ik normaal niet zo vaak spreek en ook wel met mensen die ik wel wat vaker spreek trouwens, maar goed zoiets.
Nu stond er vanochtend een statusupdate van iemand die ik ken van vroeger. Ze had zichzelf van 'in een relatie' naar 'vrijgezel' gepromoveerd. (of gedegradeerd, ik ken die vent verder niet). En toen na een uur geen van haar 237 'vrienden' had gereageerd, schreef ze ook nog: Kom maar op
Tja, ik weet niet hoor. Als ik moeder van 2 kleine kinderen zou zijn en die ochtend net uit een relatie, zou dat toch niet in me opkomen om op FB te zetten. Bovendien....wat bedoelt ze? Kom maar op, alle vrijgezelle mannen die dit lezen? Of hoe moet ik dit zien?
quote:Op maandag 12 september 2011 13:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als dat ook helpt, zeg ik, gooi de tranen er lekker uit
Ik ben een eikel trouwensDat is nogal sneu manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
Luiwammes. Gewoon de statusupdates van alle friends van Co bekijken.quote:Op maandag 12 september 2011 14:10 schreef V1z0R het volgende:
Ach, als ik ex-en ga lastigvallen dat ze ongepast reacties plaatsen dan moet stoken in de relatie bij oude bekenden ook kunnen toch?
Voorletters graag!
Weet ik, vond ik ook van mijzelf.quote:Op maandag 12 september 2011 14:11 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Dat is nogal sneu man
Als je het maar laat.quote:Op maandag 12 september 2011 14:10 schreef V1z0R het volgende:
Ach, als ik ex-en ga lastigvallen dat ze ongepast reacties plaatsen dan moet stoken in de relatie bij oude bekenden ook kunnen toch?
Voorletters graag!
Bedenken dat sommige mensen niet veranderen en ik mijzelf ermee heb door boos op zulke mensen te blijven.quote:Op maandag 12 september 2011 14:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat ga je doen met deze wijsheid?
Een ander kun je niet veranderen, jezelf en de manier waarop jij reageert wel.quote:Op maandag 12 september 2011 14:36 schreef V1z0R het volgende:
Ohw, ja, nee 18jaar is te jong...
[..]
Bedenken dat sommige mensen niet veranderen en ik mijzelf ermee heb door boos op zulke mensen te blijven.
Tot zoiets was ik gekomen.
1m60, zal iets rond de 90kilo wegen en liep met een grote zak vol patat en frikandellen langs me heen en haalde toch nog even arrogant d'r neus op.....quote:Op maandag 12 september 2011 14:37 schreef conleche het volgende:
Oh en wat betreft wraakactie: ik vind het net goed, mits ze inderdaad een vies vet varken is.
Zoniet dan is het wel sneu, want onwaar.
Kwam ook ooit de pestkop uit m'n jeugd tegen. Ik zomerjurk maatje 36 met benen tot in de hemel, zij maatje nijlpaard. Kreeg eerst wat last van leedvermaak, maar besefte daarna dat ik er zelf niets mee opschoot.quote:Op maandag 12 september 2011 14:37 schreef conleche het volgende:
Oh en wat betreft wraakactie: ik vind het net goed, mits ze inderdaad een vies vet varken is.
Vind t dan wel weer respect dat je t in dr gezicht zegt!quote:Op maandag 12 september 2011 14:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
1m60, zal iets rond de 90kilo wegen en liep met een grote zak vol patat en frikandellen langs me heen en haalde toch nog even arrogant d'r neus op.....
* floep * 'Nou, we zien nu wel wie er lelijk en dik is niet?'*spijt* (Waarom sta ik daar niet boven?
)
Je bent ook maar een mens.quote:Op maandag 12 september 2011 14:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
1m60, zal iets rond de 90kilo wegen en liep met een grote zak vol patat en frikandellen langs me heen en haalde toch nog even arrogant d'r neus op.....
* floep * 'Nou, we zien nu wel wie er lelijk en dik is niet?'*spijt* (Waarom sta ik daar niet boven?
)
Mens, zij haalde haar neus op!quote:Op maandag 12 september 2011 14:40 schreef V1z0R het volgende:
)
Ga er vanuit dat hij dat destijds niet leuk heeft gevonden, waarom dan hetzelfde doen?quote:Op maandag 12 september 2011 14:37 schreef conleche het volgende:
Zij is 1.60 en vaiz 1.90. Ik snap niet dat 'ie het zagquote:Op maandag 12 september 2011 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mens, zij haalde haar neus op!Snap heel goed dat je dat niet kon negeren
Dit gevoel had ik natijd dusquote:Op maandag 12 september 2011 14:48 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat hij dat destijds niet leuk heeft gevonden, waarom dan hetzelfde doen?
Het is niet aan ons om te bepalen wat anderen verdienen vind ik.
Waarom is dat 'quote:
Je le sais! Mollig wel, maar echt dik-dik, neuh! Toen ook niet geloof ik! Wel awkward stage, rond 10-11 jaarquote:Op maandag 12 september 2011 15:07 schreef Perruche het volgende:
@ Maria; jij bent heul geen dikzak! Ik ben alleen "mandarijn" genoemd. Whyyyyy? No-one knows!
En ik denk dat ik echt keihard faal bij dat sh'dam, ik ben niet zo van de pasjes. Jammer wel. Misschien doe ik bodyshape of spinning, maar misschien ook gewoon niets
lolquote:Op maandag 12 september 2011 15:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja nee nu ik een paar filmpjes heb gezien toch maar niet.
Een beetje een wanhoopsdaad denk ik? Snap dat ook nooit zo goed..quote:Op maandag 12 september 2011 13:59 schreef conleche het volgende:
Over FaceBook: soms vind ik het een raar iets. Ik gebruik het om liedjes op te zetten, of foto's, kleine anecdotes, als ik op vakantie /reis ben, wat impressies, maar ik ben me er wel van bewust dat Jan en Alleman het kan lezen. Dus echt persoonlijke sores zet ik er niet op. Het is voor mij een medium waar ik een beetje contact kan houden met mensen die ik normaal niet zo vaak spreek en ook wel met mensen die ik wel wat vaker spreek trouwens, maar goed zoiets.
Nu stond er vanochtend een statusupdate van iemand die ik ken van vroeger. Ze had zichzelf van 'in een relatie' naar 'vrijgezel' gepromoveerd. (of gedegradeerd, ik ken die vent verder niet). En toen na een uur geen van haar 237 'vrienden' had gereageerd, schreef ze ook nog: Kom maar op
Tja, ik weet niet hoor. Als ik moeder van 2 kleine kinderen zou zijn en die ochtend net uit een relatie, zou dat toch niet in me opkomen om op FB te zetten. Bovendien....wat bedoelt ze? Kom maar op, alle vrijgezelle mannen die dit lezen? Of hoe moet ik dit zien?
Meh. Zelfs al ben je stevig, dan nog betekent dat niet dat vetzak genoemd worden 'terecht' is. Fijn dat spinnen leuk was!quote:Op maandag 12 september 2011 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
spinning
morgen weer
Oh, en ik ben heel lang vetzak genoemd. Terecht, overigens.
quote:
Namen en rugnummers willen we!quote:Op maandag 12 september 2011 15:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Ik beschouw mezelf als redelijk normaal uitziend eigenlijk.
Daarentegen vind ik velen van hier ook weer mooier dan zij zichzelf soms zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |